Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä se tulee aika tulee kirjeitse niinku np-ultra-aikaki. hitsi, en enää muista tuliko ajat samassa kirjeessä:eek:
 
Aa okei! Meil neuvolan terkkari laitto lähetteen ja sit soitin itse ajan :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mä taisin itse viimeksi kärsimättömänä soitella, kun odottelin aikaa np-ultraan eikä sitä vielä rv 12 mennessä näkynyt :grin ne oli silloin just postittanut sen kirjeen, mutta sain ajat myös puhelimessa. täällä aika varataan vain yliaikakontrolliin.
 
En nyt ehdi lukemaan/vastailemaan paljon mitään muuta kuin omanapailua...Kävin just naisten polilla ja olihan ihana lääkäri <3 No mitään ei verikokeista sitten paljastunut, kaikki oli ihan ok paitsi tuo sokeri oli 6.5 mutta sehän ei vaikuta keskenmenoihin. Kromosomitestit eivät olleet valmiita mutta kuulemma tuskin niissä on mitään kun on yksi terve lapsi.
No eipä jäänyt siis käteen mitään, joten on ilmeisesti ihan sattumia nämä km:t ja mun ikä ( ensi kuussa 38 v.)Vielä lupasi konsultoida niiden ylilääkäriä, mutta ilmeisesti asperiini+joku pistos mikä meni ihan ohi-hoito luvassa vaikkei nyt mitään hyytymistekijöissä olekkaan. Tuo myooma saattaa olla aiheuttaja tai sitten ei. Eli +- 0 oli tämä saldo :(
Oon taas ihan pohjamudissa, eilen lopetettiin meidän ainokainen koirakin (edellinen meni vajaa 4 kk sitten) joten fiilis on kyllä niin down kun vain voi olla.
 
Voi ei heppura :( hyvä tietty että kaikki kokeet oli ok mutta kurja kun jäi tuollainen olo.. toivottavasti pistoshoidosta on apua.
Ja olen todella pahoillani koirastasi, mulla on kolme täällä ja osaan kuvitella fiiliksesi.. oliko hauvat vanhoja vai miksi lopetettiin? Jaksamishaleja ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heissan taas... Täällä ollaan vähän niin kuin "back in business"...

Junttura: Täältä löytyy yksi yrittäjä... Laskeskelin, että tässä alkaa olla noin 4,5 vuotta yritystä takana. :oops: Ensin kesti aika kauan saada lähete tutkimuksiin, koska mun gyne oli sitä mieltä, että ei meillä ole mitään hätää ja voidaan hyvin yrittää vielä luomusti. Meillä oli tuolloin jo reilu vuosi yritystä takana. :rolleyes: Siitä meni muistaakseni vielä puolisen vuotta ennen kuin mun gyne sitten laittoi lähetteen eteenpäin. Lapsettomuuspolilla on ravattu kohta kaksi vuotta. Sitä tosin ei voi kokonaan laittaa meidän polin piikkiin vaan ekan vuoden taistelin heikolla menestyksellä painoni kanssa eikä asiat siksi juuri edenneet, vaan yritettiin ensin clomien avulla ja sitten pistoshoidoillakin, mutta tuloksetta. Inssejä meille ei ole tehty ollenkaan, vaan vihdoin kun sain itseäni niskasta kiinni ja riittävästi kiloja pois, niin nyt ollaan siirrytty IVF-hoitoihin. Ekaa IVF:ää ollaan yritetty saada tehtyä, mutta nyt on kaksi kertaa jouduttu keskeyttämään jo munisten kasvatteluvaiheessa, kun ensin mun kroppa ei reagoinut riittävästi ja seuraavalla kerralla tuli kysta. :sad001 Nyt taas vähitellen aloitellaan uutta yritystä. Kyllä tää on varsin raskasta... :oops: Toivottavasti teille suotaisiin pian plussa. :Heartred

Mirmeli: Mites oot voinut? :Heartred

Eetuha: Toivottavasti teillä seuraava tärppäis helpommin. Sun tarinas kyllä muistuttaa siitä, ettei pidä luovuttaa... :Heartred Välillä se toki on helpommin sanottu kuin tehty... :oops:

Della: Toivottavasti teillä yöt pian rahoittuu ja saat kunnon yöunet. :love2 Vai mahtaako ne olla vauvaperheessä turha toive... :grin

Sissi: Onnittelut tyttölupauksesta. :Heartred
Heppura: Keskenmenojen syyt taitaa selvitä harmillisen harvoin. Toivottavasti tukilääkitykset auttais. :Heartred Osanottoni koiran menetyksen vuoksi. :Heartred Jouduin itse viemään meidän kaksi kissavanhusta viimeiselle matkalle muutama kuukausi sitten ja se oli kyllä yksi elämäni raskaimmista päätöksistä. Edelleen tulee itku sitä ajatellessa... :sad001 Mutta nyt heidän on hyvä nukkua sylikkäin meidän sireenipensaan juurella. Onneksi oli maa vielä niin sula, että sain tuoda heidät kotiin. Meillä on edelleen kaksi muuta kissaa, mutta eivätpä nekään enää ihan nuoria ole... Jaksamista. :Heartred

Sitten vähän omia kuulumisia... Mulla on sellainen olo, että olen vähän kuin löyhässä hirressä. o_O Nyt on kp 3 ja kävin tänään polilla näytillä. Se kysta ei ole hävinnyt kokonaan, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että se olisi kuitenkin ainakin hieman kutistunut. Saan siis aloittaa pistokset tänään ja maanantaina katsotaan taas tilanne. Se lääkäri kuitenkin jo varoitteli, että jos se kysta lähteekin taas kasvamaan, niin se tietää jälleen hoidon keskeyttämistä. :arghh: Maanantai pelottaa ihan älyttömästi. :pale Mä en tiedä kauanko tällaista voi kestää... :oops: Ei auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta...
 
No niin Sissille onnea tyttölupauksesta :Heartred Mikä on Mirmelin vointi, onko ne kivut jo hävinneet näin pidemmän päälle?
Ihanaa seurata sun raskautta, oon ihan pyytettömän onnellinen, että teillä on vihdoin "pulla uunissa" :Heartbigred

edit. laitoinkin yv:llä :)
 
Muokattu viimeksi:
Tässä Kalle kohta 3kk vanha.
 

Liitteet

  • 1423066302442.jpg
    1423066302442.jpg
    46.3 KB · Katsottu: 103
Sleepwalker: todella hienoa että pääsit näin nopeasti taas takasin gameihin! :) nyt vaan pidetään peukkuja maanantaille, kyllä olisi kohtuutonta jos taas kaikki menisi persiilleen :( tätiki tuli sit sopivaan väliin ja pääsit polille niinkin lyhyellä varotusajalla :) voiko noi lääkkeet jotenkin vaikuttaa sen kystan kasvuun?

Heppuralle iso kiitos sanoista, merkitsee kyllä paljon ♡

Eetuhalla ihana pieni poika :)

On. Kiitos vaan kaikille kysymästä, viikkoja on 14+1 vointi vaihtelee päivittäin.. taas on tullut migreeni kuvioihin (työpäivät vaikuttaa jotenkin asiaan) ja illat menee helposti potiessa.. ma-ti illan, yön ja aamun oksentelin, samoin koko viime viikonlopun joten kyllä nyt taitaa olla niin että mun olot helpottaa sitten elokuussa.. :( lantion alueen kivug ovat helpottaneet! Tietty kohdun kasvu tuo omat juttunsa. kuten alkukin, raskaus on tuntunut olevan kovin vaikea enkä oikein pääse nauttimaan pienestä ihmeestä. Mut kuten oon jo todennut, kaiken se kestää ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Eetuhan pienellä ihana hiuspehko :) ja määrätietoinen ote helistimestä :)

heppura, hyvä, että saitte tulokset ja tietty hyvä myös, ettei mitään löytynyt, mutta liian paljon huonoa tuuria on kyl kasautunut teille :sad001 toivottavasti noista tukihoidoista olisi apua! ja pahoittelut koiran puolesta! mun lapsuudenperheessä jäi myös toinen koira yksin, kun vanhus jouduttiin lopettamaan ja se oli surullinen monta viikkoa. uusi pentu ei mitenkään korvannut vanhaa kaveria, vaan oli koiran mielestä lähinnä ärsyttävä. oon varmaan joskus kertonut mun edellisestä koirasta, joka eli melkein 14-vuotiaaksi. sillä oli kaverina vanha kissa, jonka kanssa se vanhoilla päivillään ystävystyi ja olivat aika erottamattomat. koira kun lopetettiin, tuli kissasta onneton ja oli aika surullista katsottavaa ku kissa odotti kaveria turhaan kotiin :sad001

Sleepwalkerille peukkuja, että nyt menisi kaikki hyvin! olisi kyl jo korkea aika! joo taitaa unet jäädä vielä haaveeksi ainakin joksikin aikaa:) kai se helpottaa vähän, kun saa tissistä vierotettua ja hampaat tulee.

Mirmeli, harmi että vieläkin pahoinvointia ja uusia vaivoja! mutta samaa ajattelin itsekin, että kaiken kärsii mielellään, kun lopputulos on se, mitä sitä odottaa :)
 
Mirmelille toivon pikaista olon paranemista :) mulla tais olla 10 viikolle asti kamala olo ja aattelin että tähän en enää ryhdy :D sen jälkeen kun olo parani niin osannu enemmän nauttia kaikesta.vaikka tietty tä masun kasvu tuo omat haasteensa,mutta en valita :D

ja kiitokset kaikille onnitteluista! on se hauska aatella että pikku-sissi tuolla masussa myllää:cat:
 
Kiitos sissi. Kyllä mulla alkaa jo usko loppumaan tän loppumisen kans. Eilen taas hirveä päänsärky ja sängystä nousin vaan oksentamaan pienemmätki mehutilkat joita sain alas. Aamulla jatku oksentaminen niin että nenästä alko tulla verta ku hanasta ois vääntänyt. Taitaa olla sairasloman paikka jotta saa levätä. Rillillä pitää kaikki olla hyvin ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt täytyy yrittää naputtaa ihan pikainen kommentti, koska oon menossa miehen siskon muksuja vahtimaan... Tällä kertaa ihan hyvillä mielin, koska itellä on taas tämä toivotaan-toivotaan-vaihe. :happy:

Mirmeli: Voi kun noi sun olot pian helpottais. :Heartred Ei toikaan kuulosta kohtuulliselta, mutta kun nää meidän kehot toimivat niin kuin tykkäävät... :meh: Mutta eiköhän sitä tosiaan melkoisesti kestä, kun sillä pienellä ihmistaimella kaikki vaan on hyvin. :Heartred Mulla täti onneksi ilmoitteli niin vahvasti tulostaan jo sunnuntai-iltana ja maanantaiaamuna, että uskaltauduin varaamaan sen poliajan jo silloin maanantaina aamulla. Se lääkäri oli sitä mieltä ettei se kysta (toivottavasti) olis enää hormonaalisesti aktiivinen tms. eli silloin sen ei kai pitäis lähteä enää kasvamaan, mutta sen näkee varmuudella sitten vasta maanantaina... Jotenkin yritän siihen mahdolliseen hoidon keskeyttämiseen valmistautua, mutta varmaa on, että itkuhan sitten pääsee, jos taas joudutaan lopettamaan tässä vaiheessa... :oops:

ON: Nyt täytyy tosiaan kiirehtiä lapsenvahtihommiin... Onneksi oon ainakin tähän asti selvinnyt vaan ajoittaisella päänsäryllä näiden pistosten kanssa. Maanantaita pelolla odottaen... :oops:
 
Sleepwalker. tsemppiä maanantaihin!
Della, nämä eläinasiat on kyllä vaikeita sit kun niitä ongelmia tulee...ihan järkky ikävä ja jotenkin ei vaan pysty hyväksymään asiaa :(
Meillä sairastetaan taas, kuume, yskä ja nuha. Hohhoijjaa...nää on näitä päiväkodin autuuksia :(
Tsemppiä kaikille, josko niitä plussa aaltoja nyt sitten alkaisi kevättä kohti tulemaan!!!!!!!!
 
Ai kauheeta kun nämä mun viestit on niin negatiivisia :bored: Ei nyt kyllä siihen tulee muutos, lupaan! :grin
 
Sleep: tällästä tä on mutta mennään päivä kerrallaan :) ei tuossa sun tilanteessa enää voi kun toivoa parasta ja pelätä pahinta. Mun ajatukset on niiin sun mukana huomenna! Tsemppiä paljon ja ilmottelehan ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heppura: Kiitos. :Heartred Mä oon ite yrittänyt opetella löytämään asioista niitä positiivisia puolia ja olemaan toiveikkaampi, mutta *piip* sentään, kun se välillä on niin vaikeaa... :arghh: Paranemista teille. :Heartred

Mirmeli: Kiitos. :Heartred Lähetellään nyt näitä hyviä ajatuksia toisillemme, kun ainakin tänne suuntaan se tuntui tepsivän. :happy:

Mä oon niin helpottunut! :dance011 Se kysta edelleen on ja pysyy, mutta jatkaa kuitenkin kutistumistaan. Lääkäri totesi ettei se haittaa jatkoa. Perjantaina taas katsotaan tilanne ja punktio on näillä näkymin ensi viikon alussa. Vähän oli vielä kohdun limakalvo ohut ja munikset pieniä, mutta vihdoin vaikuttaa varsin lupaavalta. :happy: Sen tarkemmin en tilannetta muista (eikä se lääkäri ollut kirjannut mun hoitosuunnitelmaan niitä munisten kokoja yms.), koska sen jälkeen, kun lääkäri oli todennut, että hoitoa voidaan jatkaa, niin mä en juurikaan enää kyennyt keskittymään sen puheisiin. :grin Mä olin vaan niin helpottunut... Mua jännitti odotusaulassa niin, että vähän jopa pyörrytti. Tässä on vielä ihan hirmuisesti kaikkea edessä ja voihan olla, että perjantaina vielä tulee jotain mutkia matkaan, jos esim. se huomenna aloitettava jarru sotkeekin jotain, mutta juuri nyt mua vaan itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Mieskin oli nähnyt jo kaukaa mun leveän hymyn. :grin Siis edelleen toki pelottaa tuleva, mutta enpä vähään aikaan oo ollut näin toiveikas... Toivottavasti tätä ei seuraa jälleen iso pettymys ja pudotus korkealta... Vähän tätä riemua laimentaa myös se, että meillä aloitetaan töissä yt:t. Taas... :bored: Onneksi mun miehen sisko jo rauhoitteli mua. Ei kai tässäkään asiassa auta kuin toivoa parasta ja elää päivän kerrallaan. Niin kliseistä kuin se onkin... :grumpy:
 
Sleepwalker: niin hienoa!! Oon niin onnellinen sun puolesta, että kananlihalla luen sun viestiä :') nyt kaikki peukut pystyyn että kaikki menisi odotetusti vielä jarrun jälkeenkin.! Onnea!! ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top