Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Mirmeli, että kaikki hyvin! Mahtavaa! :) sissilläkin noin mahtavat viikot kasassa, ihanaa!

Mä meen nyt naistentautien polille 4.2. eli ei enää tartte pitkää odotella, katotaan onko niillä antaa vastauksia....
 
Mirmeli: Kiitos. Elämä on joskus epäreilua, mutta mä en vielä oo valmis lannistumaan. :) Välillä on huonoja päiviä, mutta tällasta tää on... Tiedät varmaan itsekin. :rolleyes: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Ihanaa, että pienellä on kaikki hyvin ja toivottavasti sunkin olot pian helpottaa. :Heartred

Heppura: Kiitos. Toivottavasti saisitte vastauksia siellä polilla. :Heartred Jaksamista sullekin. :Heartred

Myy: Hieno juttu. Onhan noi lääkärireissut inhottavia, mutta toivottavasti niistä on hyötyäkin. Tsemppiä. :Heartred Ja kiitos sympatiasta.

Eetuha: Kiitos. :Heartred

Della: Ihanan aktiivinen jaksat olla vaikka teillä on kaksi pientä ja joudut vähillä unilla pärjäämään. :) Mutta niin kuin itsekin totesit, niin sitten kun se pieni ihminen hymyilee tai vähän isompana halaa tms., niin kyllä se sulattaa sydämen. Mäkin saan vähän sitä onnea kokea, kun käydään hoitamassa mun miehen siskon lapsia. Eihän se sama ole kuin, jos ne olisivat omia, mutta välillä se vähän lievittää omaa kaipuuta. Ja joskus sitten taas lisää sitä... Elämä on. :rolleyes:

Sissi
: Sun komeille viikoille ja pienen liikkeille :Heartred

ON: Tänne nyt ei muuta kuulu kuin terojen popsimista ja tädin odottelua. Ja valmiiksi jo kauhistuttaa miten saan sitten aikataulut toimimaan... Siis miten saan järjestettyä itseni polille viimeistään kp 3. o_O Sinne polille soittoaika on vain ma, ke ja pe klo 8.15-9.00. Ei auta kuin toivoa, että vuoto alkaa su, ti tai to ja mielellään vasta myöhään illalla, niin silloinhan eka kp on vasta seuraava päivä. Tai ettei se täti pöllähdä paikalle ainakaan perjantaina klo 9-18, jolloin polille ei enää ehdi soittaa ja kp 2-3 osuu viikonlopulle. Onpa taas säätämistä... Mutta töissä oon jo varoitellut, että voi olla, että joku päivä joudun lähtemään kesken päivän... Onneksi siellä ollaan ymmärtäväisiä. :) On tää vaan niin hankalaa, kun pitää edetä kropan ehdoilla. :oops:
 
Päivät menee super vauhtia :)
Me: Kalle on nyt 58,3 cm pitkä ja painoa 5810g. Velli aloitettu kun painoa on tullut liian vähän. Kiinteät alkaa sitten 3,5kk iässä.

Mirmeli: onnea ultrasta.
 
Onko täällä enää sellaisia "pidemmän kaavan mukaan yrittäjiä", jotka ei oo vielä raskautuneet?

Taisin jossain vaiheessa jonkun viestin tällekin puolelle laittaa... ku tuntuu että tuolla "normipuolella" ei aina ymmärretä meitä joilla yritystä vähän pidemmän aikaa takana. Itsellä alkaa olla öö.. kohta vuosi ja kaks kuukautta yritystä takana. En tiedä luetaanko vielä pidemmäksi ajaksi... :)

Ihan epätoivoon en vielä oo vaipunu, mutta luulen ettei saada vauvaa ilman jotain apuja / hoitoja. Clomeja on kokeiltu neljä kuukautta viime kesänä/syksynä, ei toivottua tulosta. Ne sai mun kierrot vaan aivan sekasin ja vasta viime kierto meni alle 40 vuorokauteen, ja luulen että ovuloinkin. Meillä on tosi aktiivinen seksielämä, joten siitä ei pitäisi jäädä kiinni :) Joulukuussa käytiin eka käynti naistenpolilla, mies jättäny simppanäytteen ja uutta aikaa odotellaan tälle kuulle. Minkälainen yrityshistoria teillä muilla on? Missä vaiheessa hoitoihin, miten ne on edenneet? Ja millä saitte plussan?
 
Meillä yritykseen meni kaiken kaikkiaan n. 4vuotta. Hoidoissa oltiin vähän vaja kaksi vuotta. 4kk clomeja, 4kk letrozoleja, kierrot saatiin tasaisiksi ja ovulaatio tulemaan. Kahteen viimeiseen letrokiertoon tehtiin inseminaatio tuloksettomasti. Viimeisin tehtiin viime kesäkuussa ja sitten olikin taukoa lokakuuhun jolloin aloitettiin ivf ja meillä oli onnea että ensimmäine ivf ja ensimmäinen tuoresiirto toi toivotun tuloksen.

Joko olette saaneet miehen tulokset? Toivottavasti saatte vastauksia naistenpolilta ja vielä enemmän toivon että onni tulee pian luoksenne. Rankin tekemäni taival jota en kenellekkään toivo mutta on lohduttavaa tietää että apua on saatavilla jos sitä tarvitsee. Tsemppiä! ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun historia on seuraavanlainen: esikoinen ex-miehen kanssa vuonna 2006. Nykyisen miehen kanssa yritettiin 4,5 vuotta yhteistä lasta. Kävimme hoidoissa tuloksetta sain "tuomion" sekundäärinen lapsettomuus ja mulle sanottiin etten saa enään biologisia lapsia. Joten kävelimme yksityiselle klinikalle ja teimme kaikki alku jutut. Ja sovittiin että 2014 syksyllä alkaa hoidot luovutetuilla munasoluilla. Mutta toisin kävi tulin yllätys raskaaksi maaliskuussa 2014. Nyt sylissäni tuhisee Kalle ikää 2kk ja 3 viikkoa....

Joten kaikki on mahdollista kunhan ei koskaan vain lopeta uskomasta mahdottoman!!!!

Nyt nykyinen tilanne.. Yritämme toista yhteistä lasta yritys alkaa huhtikuussa
 
meillä olis tullu 2v täyteen yritystä, mutta lapsettomuuspolilla sitten selvisi mun kilpparin vajaatoiminta ja sain siihen lääkityksen.seuraavassa kierrossa tulinkin raskaaksi ja nyt mennään jo rv 22+0 :smug:
 
Junttura: ensimmäistä yritettiin 4 vuotta, siihen aikaan mahtui endodiagnoosi ja kaksi tähystysleikkausta, joissa poistettiin endometrioomia munasarjoista ja kohdun pinnalta. jälkimmäisestä leikkauksesta 10kk ja raskaustesti näytti plussaa. sitä ennen ei mitään. mulla aina ollut kierrot sekaisin ja vaihtelevan pitkiä, eka tähystysleikkaus tasoitti kierrot 28 vrk. esikoinen syntyi 1/2012. toisen yrittäminen aloitettiin 6/2012, menkat palasi 10/2012. mitään ei taaskaan tapahtunut ja hakeuduttiin tutkimuksiin 6/2013 eikä kummassakaan havaittu mitään vikaa. edes endo ei ollut lähtenyt aktivoitumaan. tarkoitus oli aloittaa ivf-hoidot loppuvuodesta 2013-alkuvuodesta 2014, mutta joulukuussa 2013 r-testi näyttikin plussaa, ja toinen syntyi elokuussa 2014.

mulla vauvakuume nostaa päätä nyt vauvan kasvaessa, mutta ei varmaan yritystä tule, kun mies ei oikein lämpene:wtf: hällä on neljä lasta ja enempää ei kuulemma ole tulossa :grin olen kyllä sanonut, että jos vahinko sattuu, hänet pidetään.

sissi onnea viikkojen poksumisesta! joko sulla oli rakenneultra?

on: Vilholla tuli viime viikolla 5kk täyteen. vielä ei ole lähtenyt liikkeelle, mutta yritystä on ja raivo sen mukaista, kun ei onnistu :grin siskoa ja veljeä seurailee mielellään, jopa syödessään. aloitettiin puuro viime viikolla ja nyt on kanaa maisteltu. pojulla kasvoi ruokahalu ja nyt tarjotaan 7 jääpalaa sosetta. vielä en ole kokkaillut aterioita, vaan luon makuelämyksiä yhdistelemällä jääpaloja. ei-niin-kivat maut saa hyvin peitettyä bataatilla, porkkanalla ja maissilla. puurona ollut riisipuuro ja ei muuten mene, jollei kaverina ole hedelmäsosetta. yöt meillä on edelleen levottomia, tosin viime yönä sain nukuttua 3h pätkissä ja aamulla oli levänneempi olo.
 
Voi että kun teillä on ollut kaikilla todella pitkä taival ennen plussaa ja omaa sylissä tuhisijaa. Mutta onnelisia loppuja tarinoillanne on ja se tuo kyllä ehdottomasti toivoa itsellenikin. :) Minua huolestuttaa eniten tämä oma ikäni, mutta onhan sitä vanhempiakin lapsen saajia... tänä vuonna tulee nimittäin 37 mittariin.

Mirmeli: ei olla vielä saat tuloksia. Olivat sanoneet miehelle että tulokset voi tulla parissa päivässä tai viedä pahimmillaan kuukaudenkin.
 
Sissi: oih onnea hyvistä kuulumisista. Voi, pieni tyttönen ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top