Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heppura: hienoa että vihdoin asiat etenee! Onnea alkaneelle vuodelle ♡

Gatusa ja della: kiitos kokemuksien jaosta. Kaurapuuroa olen täysin tapojeni vastaisesti tehnyt joka aamu. Kuivattuja luumuja en saa alas ja salaatti yms vihannekset on tällä hetkellä täysin pois käytöstä kun en vaan saa alas :(

On. tänään on ollut taas muutenkin todella huono päivä ja MIKÄÄN ei ole pysynyt sisällä.. ei nesteetkään :( eilen en oksentanut kertaakaan mutta tänään näemmä tulee senkin edestä.. kaipa kohta pitää olla yhteydessä tuonne polille päin jospa pitäs käydä tipassa.. katson nyt vielä miltä huominen näyttää. Sanoivat silloin punktiossa että kun lääkkeet aiheuttivat jo pahoja oireita niin mahdollinen raskauspahoinvointi voi olla voimakasta ja niin näemmä. On kyllä onni et oon ollut lomalla nämä pahimmat, katsotaan miten asiat on ensi viikolla.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lupasin sillon tällön käysä päivittelemässä kuulumiset.

Huomenna alkaa jo rv. 27.. aika menee nyt nopiaan.
Muutama päivä ja enää 3kk laksettuun aikaan..
Pienellä pojalla on kaikki hyvin, ja erittäin terhakka ja reipas liikkeinen kaveri.
Käytiin alkuviikosta polilla tarkistuksissa lapsivesi tiputtelu epäilyn takia,
onneksi se ei ollut lapsivettä, eikä tulehduksia löytynyt. kaikki arvot muutenkin hyvin.

Kauhistukseni vaan todettiin et paikat on jo pehmeet... :/
Ei onneksi vielä yhtään auki. Kaks viikkoa, no nyt reilu viikko ja uus käynti.
Katotaan mihin tilanne on edennyt.

Olin suunnitellut jatkavani koulussa vielä helmikuun ajan, mutta saa nähä kuin käy kun luvassa on seisomista ja seisomista, raskaan kaluston kokoamista ja nyt lomallakin hommat jäänyt tekemättä ko oon vaan flunssaillut..


Onnea kaikille yrittäville!! <3
Meillä ainoo joka autto oli se luovuttaminen ja hyväksyminen et ehkä sitä toista pientä ei sitten tulekkaan.
Yllärinä kesäreisulta tarttuikin matkaan.

Perhetilanne helpottanut. Päätettiin miehen kanssa, tai minä päätin että hän sai muuttaa kotiin takaisin.
Helpompi pojalle, helpompi minulle ja helpompi hänelle.
Luottamus ei rakennu itsestään ja suhteesta en ole antanut mitään toivoa hänelle. Hän on hyväksynyt tilanteen ja on tyytyväinen että saa elää nyt meidän kanssamme. Päiväkerrallaan eteenpäin.
Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessan.
 
mirmeli jaksamist pahoinvoinnin kanssa.

jaica mashaAllah kohtaha siel on pikkune sylis jo inshaAllah. hyvä et perhetilanne parempi jo.
 
Mirmeli: Pegoriona saa ottaa raskauden aikana (y) se auttaa ummetukseen

Gatusa: ihana kuulla susta :) En ehdi juurikaan käymään täällä.. tuntuu poika täyttävän päivät. Mutta yritetään :p

Onnea plussanneille !
 
Meillä saatiin nyt vihdoin diagnoosi kun päästiin mehiläiseen lastenlääkärille, peppu angiina. Never heard....mutta onneksi oli osaava lääkäri vihdoinkin. Saatiin antibiootit ja salvat ja toivon mukaan poika vihdoin paranee!
 
Ai niin, unohtui sanoa jaicalle, notta tsemppiä ihan kaikkeen! Toivottavasti nyt paikat vielä pysyy kiinni, iisisti vaan! Ja toivottavasti teidän tilanne paranee ja mies pystyy voittamaan tilanteensa!
ON: Kp2 mutta ei sillä väliä, koska nyt ei (uskalla)edes yritellä.Odotellaan niitä tuloksia, saas nähdä mihin asti menee.
Ikävä kyllä tämä vaikuttaa nyt parisuhteeseen, mun ei tee yhtään mieli mitään ja miesraukka joutuu kärsimään oikein kunnolla :(
 
Voi Eetuhsn pientä :( on kyllä kurjaa.

Jaicalle tsemppiä loppuaikaan ja toivon todella että suhteenne kestää. Olette vahvoja.

Heppura: meillä on myös kärsinyt hoitojen aikana varsinkin tuo yhteispuuha enkä oikee vieläkää saa kipinää syttyy näiden olojen kanssa. Mutta kyllä ne miehetkin loppujen lopuksi ymmärtävät :)

On. Täällä on 10+4. Ultra 1,5vk päästä. Olotilat on ja pysyy vaikkakin yrjöömiset on vähentyneet! Vatsa on vaivannut toden teolla monta päivää ja jonnekki peräpäähän sattuu niin julmetusti, samaa kun on ollut menkkojen kanssa. Eilen en pystynyt edes kävelee kunnolla :( jos jollain on ollut vastaavaa niin helpottavaa olis kuulla.. tuntuu kamalalta kun ei oo juurikaan positiivista kerrottavaa mutta eipä tä oo kauheen helppo alku ollut.. en voi kun vaalia pientä ja kuunnella kehoa ja mennä sen mukaan. Huomenna yritetään mennä töihin mutta voipi olla etten pääse edes ovesta ulos :s

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin.. suhteesta en voi kyllä sanoa mitään.
Epävarmaahan kaikki on.
Tuntuu tten tunne häntä enää Rakastettunani... ja hän tietää sen.

Seksielämä toimii, lapsen kanssa ei ongelmia,
kaikki toimii ihmeen hyvin siihen nähden,
että oon sanonut että en tiiä tunennko häntä kohtaan enään mitään.

Annetaan ajan näyttää...
Ollaan kuljettu yhdessä liki 7 vuotta ja siinä ajassa on tapahtunut vaikka mitä.
Rankinta tais olla kuitenkin miehen solumyrkky hoidot kun poika oli vielä pieni,
ja tää pitkään raastanut lapsettomuus..
Tavallaan surkeaa kun kaikesta tästä oltiin päästy erooon.. niin tuli uudet ongelmat.
En vaihtaisi tätä raskautta mihinkään, ja odotan jo innolla uuden perheen jäsenen saapumista.
Vaikka tilanteemme on mikä on.
 
mirmeli jaksamista olojen kans.

eetuha inshaAllah pikkunen voi pian paremmin.

täällä ikää mariamil reilu 3vko, yrittää nousta konttaa (jalat oikees asennos peppu ylhääl mut kädet ei viel tee yhteistyötä nostamises), käsil vedetää eteepäin, käännytää ite kyljelt toiselle ja selält kyljelleen, luonnetta löytyy, öisin ei huvita nukkua liiemmi, äänteit tullu jo muutamia kuten ai, ei, hei (eihä tyttö viel osaa puhuu mut välil noi ääntelyt on niin selvii tytöllä). mulla sektiohaava parantun alhamdulillah.
 
Muokattu viimeksi:
huh, kun ei kerkeä tänne mitään kirjoittelemaan!

mä kyl jännään Mirmeli sun ultraa ja juoksen täällä kyttäämässä et joko oli, kun huomaan et oot kirjoitellu :)

Eetuha, voi pikkuista! kurjia nuo pienten itkeskelyt, kun ei pysty juuri auttamaan ja sit joutuu valvoskelemaan moemmat!

Gatusallakin neiti kovasti kehittyy ja kasvaa :) harmi, että yöt sielläkin levottomia!

heppuralle tsemppiä tutkimuksiin ja toivottavasti saatte tilanteeseen selvää! ja hyvä, että saitte lapselle diagnoosin ja oikeanlaisen lääkityksen!

jaicalle myös tsemppiä ja jaksamista perhetilanteeseen! pitkällä oot jo menossa :)

mitä sissille kuuluu?

olikohan vielä muita..

on: meillä poika kätisee ja riehuu yökaudet ja nyrkit on 24/7 suussa eli ilmeisesti hampaidenteko on alkanut. joinakin öinä ollaan herätty pojan kans useammaksi tunniksi ja ollaan valvottu olkkarissa, toisina öinä ei olla nukuttua kolmea tuntia pidempää pätkää ja tissiä on pojan pitänyt imeä koko ajan ja sit on niinkuin viime yö, kun keksin kapaloida pojan ja sit nukuttiin vähän paremmin, mut ei siltikään tarpeeksi hyvin. tänään tosin näkyi tulleen lääkärin viesti, että pojalle ois rautalääkeresepti apteekissa, muuten ei selvinnyt mitään pojan voinnissa.

meillä meni joululoma sairastaessa, pojalla oli tosiaan kova kuume, mikä meni eka ohi ja nousi uudelleen, käytiin terkkarissa eikä pojassa mitään vikaa, korvat ja keuhkot ok. tyttö sairastui seuraavaksi, kuume 38 ja risat ja terkkarissa käytettiin ja hällä sit korvatulehdus- ja silmätulehdus. sai lääkkeet ja nyt on muuten terve. käytiin tänään vielä terveysasemalla, kun mun mielestä tytöllä on hiivatulehdus. käytiin labrassa saakka ja näyte otettiin ja kotiinotettavaksi jäi vielä pissanäyte, kun se ei onnistunut labrassa. aloin meinaan epäillä tytön jatkuvan vessaravaamisen syyksi pissatulehdusta :/

terkkarista palattiin jo kotiin ja syötiin ja tyttö nukkuu, mut poikaahan ei tietenkään nukuta :/ nimim. äiti on nyt vähän väsynyt :/
 
dellalle jaksamisia kahden pienen kanssa :Heartred

täällä ollaan pikkuhiljaa puolivälissä,hui! :) justhan mä plussasin. vointi ihan hyvä ja ainakin vielä jaksanu töissä ihan hyvin jne..
parin viikon päästä ois rakenneultra ja toivotaan että näkyis kumpi sieltä on tulossa :woot:
 
della jaksamista eipä sielläkää helpolla päästä näköjään. inshaAllah pikkuset paranee pian.

täällä tyttö on kyl aikamoinen pakkaus luonteeltaan. sais vaa oppia et yöt nukutaan eikä valvota, meilläki menee muutaman tunnin unilla yöt ja minähä oon se joka valvoo ja sit ukko ihmettelee miksi mä oon väsy ja kärttynen jos se laukoo niitä klassisiaan tai kiukuttelee mulle. no pääsinpä tänää ekan kerran pesulle kunnolla normaalist sitten sairaalassa olon ennen sektiota ku haava vihdoin ummessa ja parantun alhamdulillah.
 
voi myy! unohdin ihan sinut, mutta kysyn nyt, että miten sulla etenee asiat? onko tulossa jotakin tutkimusta (endon suhteen)? tsemppiä, voimia ja jaksamista sinulle ja teille!
 
Myy: tsemppiä sinullekin ja pahoittelut tädistä :/ ♡ odottelen vastauksiasi dellan kysymyksiin. :)

Della: ens viikon to on ultra. Toivottavasti teillä on sairastelut ohi ja yötkin sujuneet.

Gatusa: kiva kuulla että oot vihdoin parantumaan päin. Jaksamista vauvelin kanssa ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos mirmeli. jaksamista oireiden kanssa.

täällä käyty sairaalas tytön kans ku ukko vaati koska oli varma että kipeä vaikka minä sanoin ettei ol. no eipä ole kipeä, pullautelu normaalia ja lääkäri sano et johtuu siitä että mulla maito on vahvaa ja sen huomaa kasvusta. paino tänää 4500g (3120g), pituus lähemmäs 53cm (49cm). ikää tasan 1kk.
 
Heissan ihanaiset piiiiiitkästä aikaa. :love2

Kaikille pienille ja isoille hyviä vointeja ja edellistä parempaa tätä vuotta. :Heartred Hurjan nopeasti tuntuu aika kiitävän, kun täällä niin monella pienet kasvaa vauhdilla masussa tai jo masun ulkopuolella. :grin Toivottavasti sitä plussaa vielä metsästävät sen plussan pian saisivat. :Heartred Mä yritän taas vähän aktivoitua täällä ja saada joskus jotain järkevämpääkin kommentoitua. Nyt mä oon vaan niin pyörryksissä tästä tekstin määrästä, että en meinaa saada pidettyä ajatuksia kasassa. :grin Mutta nyt kun meilläkin taas hoidot alkoi, niin ehkä mäkin uskallan ja jaksan taas antaa enemmän aikaa näillekin ajatuksille... Mulla on tänään viides pistospäivä ja huomenna ensimmäinen seurantaultra. Jännittää onko kroppa tällä kertaa reagoinut paremmin. Oireilua on, mutta varsin maltillista. Tänään tuntui kyllä jo enemmänkin kipuilua alavatsassa lumitöiden jälkeen eli ehkä ne mun munikset yrittää tällä kertaa kasvaa edes vähän reippaammin. :rolleyes:
 
Se siitä sitten taas... :sad001 Mun kroppa on kyllä reagoinut paremmin kuin viimeksi, mutta nyt mulla on munasarjassa kysta, joka estää hoidon jatkamisen. :arghh: Onneksi sentään voidaan heti yrittää uudestaan, kunhan se kysta vain ensin häviää. Mulla on ollut niitä ennenkin ja ainakin aiemmin ne ovat kadonneet suht nopeasti itsestään... En vaan tiedä kauanko tällaista enää jaksaa... Lääkäri pahoitteli mun huonoa tuuria, mutta eihän se tälle mitään voi... :oops:
 
Takaisin
Top