Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No, piinaillaan nyt rauhassa tämä 1½ viikkoa ja katotaan... uskon että jotain tuntemuksia alkais tulemaan jo ennen tädin odotettua kyläpäivää.. kun tähän mennessä ei ole mitää oireita ollut eikä myöskään plussaa.

Tsemppiä! Kyllä se aurinko meidänkin risukasaan joskus paistaa :)
 
älähän luovuta viel, milloi saat testata onko tärpänny? täällä viel viikon verran odottelua. toivotaan että sun oireettomuus viittais plussaan :)

täällä jouduttii antibioottikuurille 1000mg x 3krt/päivä 8pvä ajan ku ollu jo vuoden päivät outo yskä joka ei hellitä eikä mikää auttan, no lääkäri tänää totes et siellä missä me aiemmi asuttii on jotai ilmassa varmaan ku kerran ei mistää ollu apua. inshaallah tämä lääkekuuri nyt puris kunnolla, kysyin et onko turvallinen jos raskaana ja sanoi että voi käyttää.

oma kroppa tekee mut epätoivoseks jo, nippailua munasarjois, limoja kuten oviksen aikoihi, päänsärkyä jne... saapi nähä mitä tästäki tulee. tuskinpa plussaa, lisätutkimuksia varmaan.
 
älähän luovuta viel, milloi saat testata onko tärpänny? täällä viel viikon verran odottelua. toivotaan että sun oireettomuus viittais plussaan :)

täällä jouduttii antibioottikuurille 1000mg x 3krt/päivä 8pvä ajan ku ollu jo vuoden päivät outo yskä joka ei hellitä eikä mikää auttan, no lääkäri tänää totes et siellä missä me aiemmi asuttii on jotai ilmassa varmaan ku kerran ei mistää ollu apua. inshaallah tämä lääkekuuri nyt puris kunnolla, kysyin et onko turvallinen jos raskaana ja sanoi että voi käyttää.

oma kroppa tekee mut epätoivoseks jo, nippailua munasarjois, limoja kuten oviksen aikoihi, päänsärkyä jne... saapi nähä mitä tästäki tulee. tuskinpa plussaa, lisätutkimuksia varmaan.
 
Gatusa,siis karseaa jos olet altistunut homeelle????Sehän vaikeuttaa raskautumista entisestään.
Meinasin äsken nauraa kun menin omille sivuille jossa luki että kiertosi 1.päivä.Ai on vai,no ei täti oo tänne viä ehtinyt,tosin tummaa tuhruu tulee,että kaippa ne sieltä puksuttelee.

Aattelin antaa tämän vuoden vielä armon aikaa ja sitten loppuu yritykset.Mä täytän loppuvuodesta 41,se alkaa olla sen verran paljon että pakko jo kuunnella järkeä.
Oishan se hienoa jos hän kuitenkin yllättäisi ja tulisi.Toisaalta perhetilanne on muuttunut hiukan epävakaaksi että sitäkin mietin,järkee vai ei....
Minulle annettiin nimikin,en tiedä onko se lapsen nimi vai mikä,mutta se tuotiin minulle
Katsellaan siis tämä vuosi vielä.,tuleeko vauvaa,kestääkö perhe.
 
eläinpölylle todella kauan ja oon allerginen eläimille. harmi marikki että siellä nyt ongelmia. muistan hyvin yhden ystäväni joka on sinua vanhempi, hän tuli raskaaksi yllättäen ja sai yli vuosi sitten lapsen en muista oliko 4 vai 5 lapsi hänelle. että ei se ikää katso ellei menopaussi ala.
inshaallah teillä tilanne paranisi perheessä ja että saisitte se kaipaamanne pienokaisen.

on: pahoinvointia/oksettaa jatkuvasti nyt päiväsaikaan. 4-5 päivää piinailua ja vois harkita testaamista jos on syytä. mä heräilen öisinki ja joudun käydä vessassa. väsyttää ja janottaa, ärsyttää ja huimaa välillä. mielitekojaki löytyy taas vaihteeks ja ne on ne tutut raikkaat hedelmät etenki ananas, hedelmämehu ja jääkylmä vesi. mut enpä saa mitää ku mun tarpeet on lähinnä rahan tuhlausta vaikka kyse on mun omista rahoista jotka oon ite tienannu. ees hiuslenkkei ei ol voinu ostaa ja mä oon niitä yli viikon pyydelly jo.
 
Mites kaikilla menee? Mä odottelen et menkat alkais parin päivän päästä ja sit sais ne clomit:) samalla mä vielä elättelen toiveita et jos ei alkaiskaan ;)

oloja ei kyllä oo plussan suuntaan muuta ku nälkä ja kahvin tökkiminen, mut niin on ollu monessa muussakin kierrossa, et tiedä häntä sitten..
 
tsemppiä saiski toivottavasti sieltä plussa tulis eikä täti. täälläki vikat päivät menossa kiertoa eikä oloja oikei ole mihinkää suuntaa. ainoastaa et ärtyisä, vatsa täynnä ilmaa jatkuvasti, vessas ravataa tuon tuostaki myös yöllä ja nälkä on lisääntyny. nyt kp 27/29 menossa ja dpo 11 saapi nähä miten käy, sanoin miehelle että ostaa mulle testin, mä haluun tietää onko tää poikkeava oireettomuus eli pms oireiden vähyys kenties positiivinen merkki. joka kierros ollu AINA rintojen aristust mut nyt ei ol sitä ees.
 
Nyt mä lopetan.ei PIIP tästä mitään tuu,ei tuu :(
Mikä on vialla kun toi kierron loppupää venyy???? mul oli tänään dpo 17 ja tänään ne *****tun menkat alkoi! Mä oon niin raivona nyt jotenkin,oli minusta "hyvä kierto".
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,en jaksa,en.
Harmittaa etten voi ees äidille angstailla tätä,kun se nyt ei ymärrä tätä mun juttua lainkaan,ja toki,ymmärrän ettei ymmärrä.
Plaah.
Jos musta ei kuulu mitään,niin sitten oon haudannut tän jutun forever.
Vauvautukaa te miunkii eestä :angel10
 
niin ja pitipä sanoo että mullakin oli jo tissit kipeet,ei IKINÄ oo ollu muuten vaan,aamueto,NÄLKÄ...Ja mitä tapahtuu...menkat!!!!!!Harmittaa etten testannu muutama pv sit kun luulin että kierto oli yli,ja siis olihan se 2 edelliseen verraten,oon niin varma että haamunen oli.Ois pitänyt alkaa vetämää tota primaspania (verenohennukseen) mutta kun olin jästipää ja sanoin et vauva tulee ilman niit lääkkeitäkin jos haluu.Mut ei,ei ihmiskehokaan kaikkeen pysty :(

:smiley-angry017
 
pahoittelut marikki menkoista. mullaki ollu täs viime kierrois oireit ja tullu menkat ja on ollu niin samat oireet ku alkuraskaudes mut pms aiheuttaa samoi oireita. yritä jaksaa ja sen ku purat meille täällä nuo tunteet ettei patoudu ja mulle voi laittaa vaikka yksityisviestiäki jos haluaa inshaallah.

täällä olot on aikalailla normaalit. lievää etomista välillä, vatsa täynnä ilmaa. saapi nähä mitä tää viikko tuo tullessaan.
 
mitäpä tänne kuuluu?

on: kp 30/29 ja eilen luulen että oli positiivinen testi ellen kuvitellut. eli 4+0 ois nyt mut pelko kokoajan et koht alkaa vuoto. sa nähä miten täs menee nyt, inshaallah vuoto pysyy poissa, edelleen oon ilmapallo ja vessas ravataan yötä myöten. ilma aiheuttaa vähä kipuu ni en ota sen aiheuttamii nippailui huomioon. kunpa ois pikku nuppu kyydissä ja ois terve että sais ens keväänä kaivatun käärön syliin.
 
pahoittelut menkoista Marikki! mulle kävi et oli aluksi ihan oudot menkat, tuhrua (mitä ei aikaisemmin ole ollut, vaan menkat alkaa aika heti vuodolla) monta päivää ja sit lopulta alkoi ihan kunnon menkat. no, en kyl itse plussaa enää edes odota (ja pessimisti eikai voi pettyä?). varasin ajan sinne aukiolotutkimukseen ja se ois sit ensi torstaina, on sentään jotain mitä odottaa.

mieski sanoi eilen, et mä varmaan stressaan liikaa tosta raskaaksitulosta ku valitin etku eka ei tuu menkat normina kiertopäivänä vaan venyy kierto ja sit tulee kierto, ettei meinaa menkat tulla päälle, vaan tulee tuhrua ja pieniä tippoja. kaipa se on oikeassa. onneksi ensi viikolla alkaa jo koirakoulu ja sitä seuraavalla noita muitaki harrastuksia et pääsen tästä ajattelukehästä. haaveilin jo eilen et pidän siskoni joulukuussa syntyvää vauvaa sit sylissä ja muista vauvoista (paitsi mahdollisesta omasta) en aio edes kiinnostua.
 
della sulla on sentää mitä odottaa siskontytön syntymä, harrastukset, tekee varmast hyvää ja lievittää stressiä :)

mä kotona 24/7 oon yksin kaiken kans paitsi mitä nyt teihi tukeudun ja onneks ootte mua tukenutkin niin paljon :)

inshaallah KAIKKI SAA PLUSSAN TÄN VUODEN PUOLELLA!!! :)
 
Gatusa-ihanainen!!!ONNEA,ja mä niin pidän ajatuksen voimalla sormet ja varpaat ristissä että toukka pysyy kyydissä,hianoo!!!

Della,kiitos!
Nyt on pakko hämmästellä kans omii menkkoja,voi pyhä jysäys.Ma iltana siis alkoi,tiistaina siis kp1.Ti,ke vuotoo,eilen ei vuotanu yhtään!!!Koko pv hinasin sidettä suotta housuis.Illalla jopa halutti,joten puhasteltiin.No tänään taas vuotoo olikin tullut.Saas nähä mitä seuraavaksi.

Onneks sain taas kerättyy itseni kasaan,meinaa vaan pää levitä joka menkoista.
Ja nyt on ihan kummallinen olo,haluttas koko ajan :angel9
 
kiitos marikki täs jännittelen miten käy. kuulostaa perin omituisilt nuo sun menkat no toivotaan parasta että teil vihdoin tärppää. mun mies sano eile et voisin alkaa vetää miniaspiriinia varoiks vaikka mul ei ol veres mitää ongelmii eli ei ol paksua, kait se pitää alottaa varoiks.
itellä ollu muute iha samat fiilikset ku ollu oireit ja sit alkan vuoto eli tuntunu et kroppa pettää, pää hajoo jne. nyt hämmästelen täyttä oireettomuutta ja sitä et kp 31/29 menos.

mutta marikki ystäväiseni pää pystyyn ja uudella tarmolla tähän kiertoon, inshaaallah saat plussan pian mut älä epäröi ottaa sitä verenohennuslääkettä jos haamunkin saat :)

della tuossa miehes kyl on oikees et stressi on varmin ehkäisykeino tosin mein naisten on vaikee olla stressaamatta koska mein sisälhä se kaikki tapahtuu alust asti jos on tapahtuakseen.
 
Marikki: Pahoittelut tädistä. Ja onpa tosiaan outoa vuotoa... Mullakin nykyään tädin vierailut on melko lyhkäisiä, mutta en kyllä muista, että tollasta olis ollut... Nyt vaan tsemppiä uuteen yritykseen. Kyllähän se tädin vierailu aina lannistaa... Mutta tänne saa tilittää niin paljon kuin vaan jaksaa.

Della: Onneksi sulla on muutakin elämää kuin vain plussan metsästys. Tsempit aukiolotutkimukseen. Toivottavasti se sun kohdalla olis helppo ja kivuton juttu.

Saiski: Mä pidän teille peukkuja, että clomien avulla pian tärppäis. Tuolta toisesta ketjusta kävin vähän vakoilemassa sunkin kuulumisia...

Gatusa: Mä tuolta toisesta ketjusta lueskelin sun tilanteesta. Toivottavasti sulla olis pieni kyytiläinen matkassa. Tsemppiä piinailuun.

ON: Täällä kierto alkaa lähestyä loppuaan. Ens viikonloppuna voisi ehkä testailla, mutta mitään oloja ei kyllä ole, joten katsotaan nyt. Väsyttää kyllä älyttömästi, mutta se voi johtua mistä tahansa eikä ole mikään uusi juttu mulle. Saattaapi olla, että mulle on vaan joku tauti tulossa, kun vähän on sellainen flunssainenkin olo. Jos sitten seuraavassa kierrossa päästäisiin taas yrittämään clomien avulla... Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, jos se täti vaikka jättäisikin tulematta. :)
 
tsemppiä piinailuun sleepwalker!

mä edelleen oottelen et päivät menis eteenpäin.. noh huomenna jo kp 7 eli aika pian on jo ovis aika ja sit saa taas toivoo ihmettä :)
 
kiitos sleepwalker ens maanantaina saa viimeistää tietää mikä tilanne. ultra ei näyttän asukkia ja verikokeesee käskettii uudestaa ku ei osannu sanoo oonko vai en. näin hienoa toimintaa taas.
 
kiitos sleepwalker ens maanantaina saa viimeistää tietää mikä tilanne. ultra ei näyttän asukkia ja verikokeesee käskettii uudestaa ku ei osannu sanoo oonko vai en. näin hienoa toimintaa taas.
 
Juu oli kummalliset menkat todellakin,niiden kahdenvuotopäivän ja välipäivän jälkeen, tupsahti pari veriplänttiä eri päivinä.Hah hah,ei oo tällaista ikinä ollutkaan.Vanhuus ei tuu yksin!Mutta varasin juuri äsken reflexologille taas ajan (mies nauroi että on sulla ajat varailla aikaa,mutta kun on jo tuttu hoitaja) eli toivo nousee jälleen.Ja aiemmista kierroista poiketen,on ihan sopivasti halut kotosalla.Mä taidan alkaa vetää sitä asaa,eli mulla primaspan nimistä,heti oviksen jälkeen.Mulla ja ainakin kahdella lapsellani(muita ei ole testattu viel) on se sama V Leiden-mutaatio eli hyytymistekijä häiriö.Jos jaksais panostaa tässä kierrossa kaikkiin konsteihin.Jospa ,jospa.

Gatusalle edelleen tsemppii jaksaa osotella tuloksia.Miksi sulla heti ultrataan kun raskautuu,vai ymmärsinkö oikeen?
 
Takaisin
Top