Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
oon yrittäny katella noista muista ketjuista kuulumisia, mut en oo löytäny muuta ku et tyttö syntyi joskus viikko sitten ja sielläkään kukaan ei oo sen jälkeen kuullut hänestä mitään :/

tervetuloa mame! mä liityin itse aikoinaan tänne kuumeillessani pikkukakkosta ja 1,5 vuotta meni ennenkuin raskauduin ja poikamme syntyi elokuun lopussa. esikoinen oli ihan yhtä hankalaa saada, jollei hankalampaa, kun häntä edelsi kaksi endoleikkausta ja yritystä yhteensä nelisen vuotta. nyt ei ole varsinaisesti enää yritystä raskautua, mutta en mä poiskaan osaa mennä, vaan kirjoittelen täällä harvakseltaan.
 
della_79: ollaan varmasti jo aiemmin törmäilty täällä. :) Esikoista alettiin yrittämään joskus kesällä 2011 ja siitä 1,5 vuotta meni yrittämisen parissa. Poika sai silloin hoitotauolla alkunsa. Nyt tosiaan sitten tätä kakkosta yritetty sen 1v ja 7kk. Alan olla ihan super turhautunut koko hommaan. Mulla on viimeisen 8 kuukauden aikana ollut kolme kemiallista raskautta. Nyt en jaksa enää ees innostua haamuista. Tänään viimeksi testasin sellasen esihaamun esihaamun jos sitäkään.

paska.jpg
 
mamelle tsemppiä jatkoon!
Eetuhan ihanainen pieni siellä, onnittelut nimen saamisesta ;) !
Meillä on kans joku kauhea sairastelukierre, kolmas flunssa alle kuukauden sisään tuolla naperolla...pitää nyt saada kunnon lääkärille aika kun nämä pyhät on ohi, yskää on jatkunut jo yli kuukauden. Kuumetta ei onneksi ole, mutta ääni on käheä ja tosiaan yskää riittää.... tosi kurjaa :( crp otettiin tuossa välissä, mutta se oli sen tasolla että virus jyllää. Mun mielestä vaan on vähän turhan pitkä flunssakierre...
Ja meikäläinenkin pääsi ihan verikokeisiin asti, mutta eipä voitu ottaa koska pyhät....arrrggghh! heti kun ne on valmiit niin saadaan sitten aika gynepolille ja päästään eteenpäin.
Tuli vähän valivali viesti...sorry. Mutta ihanaa joulunjatkoa kaikille <3 !
 
mame, voi hyvinkin olla :) mä tulin vau:n foorumeille vasta, kun plussasin esikoisesta (tarkalleen ottaen np-ultran jälkeen, kun lopultakin aloin uskoa, että olen raskaana) v. 2011. esikoinen syntyi tammikuussa 2012, ja 4kk synnytyksen jälkeen sain miehen vakuuttumaan että toinen lapsi olisi hyvä.
 
heppura: Kiitti tsempeistä! ♡ Toivottavasti sulla saadaan tulehdukset häädettyä. Mitään hoitojakaan kun ei tosiaan tehdä jos crp on koholla.

della_79: oltaiakohan oltu silloin raskaaksi 2012 porukassa samaan aikaan?
 
Mä olen porukkaan tullut 2011 mutta nimimerkin vaihdon myötä olen ollut Eetula = Eetuha vuodesta 2012. Yritys tästä tosikosta /esikosta alkoi kuitenkin jo vuonna 2010. Nyt meillä on alkanut kolmannen /tosikon yritys jo.
 
mame, mä en oo käynyt kuin lukemassa raskaaksi-ketjuja, mutta pyörin sensijaan toista vauvaa kuumeilleissa ennen pidemmän kaavan mukaan yrittäneitä.

mä välillä haaveilen salaa, että tulisi vielä kolmas yhteinen, mutta mies ei lämpene enää. hällä on nyt neljä lasta, joista kaksi mun kans. itsekin kieltämättä mietin, etten ehkä jaksaisi kolmea pientä. emmä kyllä toisaalta oo ehkäisynkään eteen laittanut tikkua ristiin, mutta viimeksikin imetys (vaikkakin silloin vain osittainen) piti menkat poissa 9kk. nythän me aloitettiin kiinteät, joten poikakin siirtyi osittaiselle.
 
Mä halusin alunperin 7 lasta, mut nyt oon jo 26 v joten ei taideta oikein siihen tavoitteeseen päästä enää kun yhden tekemiseen ja maailmaan saattamiseen menee ainakin sellanen 2,5 v . Ja jos meille toinen pieni vielä suodaan niin en kyllä jaksa enää koskaan lähteä tähän hoitorumbaan. Tosin ehkäisyäkään en aio enää koskaan hankkia, muuta kuin vasta yli 40 vuotiaana kun sitten olis jo itellekin se raskaus aika riskaabeli saati sille lapselle.
 
Nii lähinnä meinasinki vaan sitä että jos meinattas 7 lasta tehtailla ni viimesen saatuani olisin jo ainakin 42 vuotias
 
mä oon aina halunnu kolme ja jonkun aikaa ja ehkä nyt toistaiseksi se kolme on ollut kasassa, kun miehen nuorempi poika asuu meillä 24/7 ja niin on ollut jo 8 vuotta. hän jopa kutsuu mua äidiksi, koska se oikea äiti on kuollut just 8 vuotta sitten. poika oli 3,5vee meille tullessaan.

mut siis aika alkaa mennä munkin ohi, vaikka jollai teoreettisella tasolla saisinki miehen suostuu kolmanteen yhteiseen. olen nyt 35vee, kesällä tulee 36. tyttöön meni aikaa neljä vuotta, poika sai alkunsa 1,5 vuoden yrityksen jälkeen eli yli kaksi vuotta meni. nyt jos menisi sama määrä olisin 38vee ennenkuin raskaus edes alkaisi tai pahemmassa tapauksessa 40vee jos tämä teoreettinen raskaus noudattaisi tyttöä edeltänyttä yritystä.

endo mulla ei ehtinyt villiintymään raskauksien välissä, mutta vielä sekin ehtii sanoo sanottavansa. hormoniehkäisyllä se ehkä pysyisi kurissa, mutkun mä en haluaisi sellasta! just siksi mä aikoinaan lopetin yhdistelmätkin ja myöhemmin ehkäisyrenkaankin (eikä silloin ollut suunnitteilla lapsia ja mieski oli menossa vaihtoon :D ) etkun ne vaikutti muhun niin negatiivisesti. pelkään, että ehkäisykapseli tai hormonikierukka on vain sama asia eri nimellä.
 
Aika masentava keskustelu :D no vitsi vitsinä...itelle tulee 38 v. mittariin ens vuoden alussa ja ahdistaa joo :/
Gatusaa kyllä mietitty täälläkin, mitenhän siellä menee...? Tosin ihan varmasti on kädet täynnä, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
Me miehen kanssa vähän tässä otettiin yhteen :( Mä ilmoitin, että meidän pitää hankkia nyt ehkäsy...ainakin siksi aikaa kun tutkitaan noita keskenmenoja, mun ei polla kestä kyllä yhtään raskautumista jos menee taas kesken. Saatiin nyt uudet ajat 2.1. noille verikokeille, toivon sydämestäni että niistä selviäisi jotain eikä tulos olisi vain selittämättömät keskenmenot, koska silloin voisi olla jopa toivoa vauvasta. Muuten en tiedä mitä tehdään. Mulla menee ihan omanapailuksi nämä viestit, mutta en oikein voi missään purkaa näitä muualla, kun tosiaan miehen kanssa ollaan ihan eri mieltä asioista. Mutta vaikka se sillekin on kova paikka, siis keskenmenot, niin se ei koskaan joudu niitä samalla tapaa kokemaan niinkuin minä.

Kuinkas teidän pikkuherra kasvaa Della? Toinen on kohta jo iso poika, aika menee ihan jumalatonta vauhtia! Meidän prinssi täytti juuri neljä vuotta <3 !
 
heppura, meidän poika tulee huomenna 4kk ja kasvaa kyllä, mutta painoa ei niinkään. pituutta herralla oli viikko sitten 67,4cm eli sinne on käytetty kaikki ravinteet. kasvavalle pojalle ei riittänyt rintamaito (tää on siis mulle tuttua jo tytön vauva-ajoilta et maito ei riitä jo valmiiksi isolle ja kasvavalle vauvalle), joten aloitettiin kiinteät n. viikko sitten. oon nyt tehnyt soseita itse, mitä tytön aikaan en tehnyt :D
 
della_79: Ite käytin ennen kans e-pillereitä ja tulin siihen tulokseen etten enää ikinä ota mitään hormonaalista ehkäisyä. Kuparikierukkakin on poissuljettu vaihtoehto kun mulla on jo valmiiksi aivan yli runsaat menkat. Eli kumi jäis oikeestaan sitten vaihtoehdoksi mut onhan sekin nyt ihan perseestä. :D

heppura: Mä kans ennen tätä hoitotaukoa mietin et olisin tähän hoitotauolla ottanut jonkun ehkäisyn käyttöön kun ei kans pää tahdo kestää, mut aikani pohdittua päätin kuitenkin olla ottamatta sellaista.
 
Me ollaan tänään oltu miehen kanssa jännän äärellä. Saa nyt nähä onko tässä taas yksi kemiallinen raskaus menossa vai voisiko sitä jopa olla raskaana ihan oikeastikin.

Kp 26 ja Dpo 11-14 menossa.

Tässä aamulla tehty pregcheck 25 mIU.

viivaa.jpg

Ja nyt iltapäivällä 3 tuntia pidätetystä virtsasta tehty elivo 25 mIU.

viivaa2.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Varovaiset onnittelut mame ♡ tuossa varmaan pitäs olla kuvia mutta mut linkit ainaki heittää vaan etusivulle :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
heis ihanat pitkästä aikaa...

onnea mame mashaAllah :)

tervetuloa uudet ja tsemppiä kaikille muillekin yhteisesti :)

on: 17.12 klo 23.40 synty tyttö sektiolla ku mulla ei supparit tehny tehtäväänsä vaikka yritettii lääkkeillä tehostaa ja 5 päivän työn jälkee päätettii että sektio ettei mun kohtu kärsi liikaa. neiti voi hyvin ja sai täydet pisteet alhamdulillah. 2yötä viel sairaalas ja päästii pois, oltii anoppilas ja illal tultii kotii ku olin siel toipumas sektiosta.
 
Takaisin
Top