mä oon aina halunnu kolme ja jonkun aikaa ja ehkä nyt toistaiseksi se kolme on ollut kasassa, kun miehen nuorempi poika asuu meillä 24/7 ja niin on ollut jo 8 vuotta. hän jopa kutsuu mua äidiksi, koska se oikea äiti on kuollut just 8 vuotta sitten. poika oli 3,5vee meille tullessaan.
mut siis aika alkaa mennä munkin ohi, vaikka jollai teoreettisella tasolla saisinki miehen suostuu kolmanteen yhteiseen. olen nyt 35vee, kesällä tulee 36. tyttöön meni aikaa neljä vuotta, poika sai alkunsa 1,5 vuoden yrityksen jälkeen eli yli kaksi vuotta meni. nyt jos menisi sama määrä olisin 38vee ennenkuin raskaus edes alkaisi tai pahemmassa tapauksessa 40vee jos tämä teoreettinen raskaus noudattaisi tyttöä edeltänyttä yritystä.
endo mulla ei ehtinyt villiintymään raskauksien välissä, mutta vielä sekin ehtii sanoo sanottavansa. hormoniehkäisyllä se ehkä pysyisi kurissa, mutkun mä en haluaisi sellasta! just siksi mä aikoinaan lopetin yhdistelmätkin ja myöhemmin ehkäisyrenkaankin (eikä silloin ollut suunnitteilla lapsia ja mieski oli menossa vaihtoon :D ) etkun ne vaikutti muhun niin negatiivisesti. pelkään, että ehkäisykapseli tai hormonikierukka on vain sama asia eri nimellä.