Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: tuhannesti onnea!! ♡ ihana kuulla että voitte hyvin :) on ollut pitkä reissu teillä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea mame, toivottavasti kyseessä olisi oikea raskaus ja kestäisi onnelliseen syntymään saakka!

ihanaa kuulla sinusta Gatusa ja onnea vielä myös näin "kasvotusten"! vähän ehti jo tulla huoli teistä, mutta kiva kuullas, että kaikki on hyvin :)

on: tultiin just pikkumiehen kans terveysasemalta. poika oli kovassa yli 39 asteen kuumeessa joulupäivänä ja tapanina, oltiin jo viemässä päivystykseen, mutta saatiin sinne soittaessa ohjeet hoitaa kuumetta panadolilla ja buranalla. kuume laski ja pysyi poissa viikonlopun ja tänä aamuna ihmettelin, kun poika oli taas kiukkuinen ja itkuinen sekä lämpöinen ja mittasin 38,3! lääkäriin ei enää tänään päästy, mutta saatiin aika huomisaamulle terveysasemalle. noiden kuumepäivien yöt oli vähäunisia ja viime yönä valvottiin klo 2-6 (tosin poika tusasi kakankin, joten varmaan osa johtui kakkahädästä), kun poika halusi vain imeä tissiä. aamulla piti sit herätä klo 8, kun mies lähti töihin ja tyttö oli jo hereillä.

poika on muuten ihan virkeä ja nytkin hymyili sairaanhoitajalle, syö hyvin jne. veikkaan, että korvat oikkuaa, mutta senpä kuulee sitten huomenna.
 
Voi ei della teidän pientä :( toivottavasti nyt helpottais pienen oloa :/

On. Täällä mennään 8+5 ja koko ihanan pitkä joululoma on mennyt oksennellessa ja voimakkaassa pahoinvoinnissa. Olo on ku pahan krapulan ja vatsaflunssan sekoitus mutta silti on onnellinen joka olosta. :) pari päivää oli vatsakramppeja mitkä heijasti mukavasti takapuoleen mutta ilmeisesti ihan asiaan kuuluvaa..? :) mutta onneksi on lomaa, muuten olisin väkisin sairaslomalla olojeni kanssa :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli ihana että siellä kaikki hyvin, noi olot kuuluu asiaan todellakin vaikka ite pääsin helpolla tosin mä kärsin sillo puolestaa liitoskivuist ja kaikest muusta alusta asti.
 
mame haamuthan siellä näkyy, varovaiset onnittelut!!!!!

Ihanaa Gatusa kuulla susta! Hienoa, että kaikki hyvin ja tytön tyllerö on hyvävointinen!
Dellalle tsemppiä pienen pojan sairastelun kanssa! Meillä on kans tota samaa ollut tuon nelivuotiaan kanssa, taas vaihteeksi ollaan menossa lääkäriin...yskä jatkuu aina vaan, nyt kuukausi täynnä. Poika on valkoinen kuin lakana ja se huolettaa toden teolla. Pitää kans soittaa vielä tohon arvauskeskukseen, mutta se on taas ollut ihan yhtä tyhjän kanssa...
 
Kiitoksia! Tänään kp 27 ja Dpo ~14 tulikin sitten digitestiin raskaana 1-2. Nyt jännittää! Jätin jo lapsettomuuspolillekin soittopyynnön että jos sitä pääsis labroihin ja muutaman vkon päästä ultraamaankin ellei siis vuoto nyt tässä lähipäivinä ala.
 
Mame: kyllä mä niin nyt lähetän niitä tarrasukkia sinne. :)

Sissilläkin jo mahtavat viikot menossa! Kaikki hyvin?

Gatusa: koittakaahan nyt parannella siälä :)

ÄLLÖVAROTUS:

On. 8+6 ja nyt mun on avauduttava mun ongelmasta joka on vaivannu mua ihan alusta asti ja pahenee vaan :( eli nä vatsavaivat.. selkeesti on jotain toiminnallista kun on ylä-ja keskivatsalla jäätävien ilmavaivojen kera (sori suoraan kertominen mutta) ja niiden päästäminenkin sattuu! Makuuasento tuo oireet esiin eli mun yöt menee tosi katkonaisesti.. vatsaa vääntää, kääntää, polttelee, pömpöttää ja vasemmalla kyljellä nukkuminen saa olon tosi tukalaksi. "Ihan ku siellä joku ottas vastaan". Alkaa olo olla jo niin hankala että oon vaan kotona maannut.. muutenkin toimii vatsa hitaasti mutta raskauden aikana on hidastunu entisestään.. jos kaks kertaa viikossa pääsee asialle ni se on hyvä suoritus. Nä rajut pahoinvoinnit ja närästys ei luonnollisesti oloa kauheesti helpota :'(

Oon vaan nä muutki oireet laittanu hitaan toiminnan piikkiin mutta alkaa kyllä jo huolestuttaa :( anteeks ällöttävä avautuminen mut en kestä :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea mame! visiitti näyttää jääneen lyhyeksi tällä erää, toivottavasti raskaus etenee hyvin ja loppuun asti :) milloin sulla on la?
 
Vointi on ihan hyvä :) mitä nyt väsymystä ja ajoittaisia kolotuksia..mutta ihanaa kun masu kasvaa kovaa vauhtia :) ei oo enää moneen viikkoon jääny kyllä kenellekään epäselväks :D
Tammikuun lopulla ois rakenneultra.

Mirmeli:mullakin oli alussa noita vatsavaivoja, mutta toi kuullostaa jo inhottavalta :( soittoa neuvolaan tai lääkäriin. :Heartpink
 
Kiitos kaikille! Ja niin toivotaan että tää raskaus tästä nyt etenee ja ettei kasva väärässä paikassa tai oo tuulimuna. :/ Tänään tuli kans selkeet viivat elivon ja Davidin testeihin.
 

Liitteet

  • 1420033802867.jpg
    1420033802867.jpg
    25.7 KB · Katsottu: 152
Mirmeli mulla oli heti alkuraskaudesta ummetus ja sit myös loppuraskaudesta. alussa yritin selvitä liotetuilla kuivilla luumuilla, taateleilla ja täysjyvällä. loppuraskaudessa otin avuksi lactulosin pienimmällä annostuksella, koska ummetus ei muuten meinannut helpottaa. se, ettei saa tarpeitaan tehtyä aiheuttaa just noita ilkeitä vihlontoja ja kinnaamisen tunnetta.
 
Onnea Gatusa!!! Viimeinkin vauva on sylinpuolella, aivan ihanaa! Miten on mennyt?

Miten sektio ja sairaala-aika sujuivat? Millainen tyttönen on? Mitä isoveli tuumaa? Entä muu perhe/suku?
 
hyvä et asiat edistyy heppura :)

nine tääl menee hyvin paitsi et sektiohaava on yhest reunast auki kuulemma et pikku reikä, en tiä onko itestää sulavat vai miten on suljettu mut ompeleit ei ol kuulemma näkyvis eikä sairaalas annettu ohjeit et millo poistaa. mariam syö hyvin ja viime yönä anto nukkua
 
Takaisin
Top