Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea Mirmeli hyvistä ultrakuulumisista :) kyllä se pieni siellä sinnittelee :) muistan kyl, ettei mullakaan huoli loppunut ekaan ultraan eikä vaikka gyne sanoi, ettei havaitse mitään syytä, miksei raskaus jatkuisi loppuun saakka. pian tuo silloinen katkarapu on jo neljä kuukautta <3
 
Della: millon teidän poika syntykään? Elokuussa? Mä vaan tuijotan äitiyskorttia (mulla todella on sellanen!) ja yritän tajuta, että se mikä vielä kaksi kuukautta sitten oli mulle täysin vieras ja kaukainen asia, on nyt täyttä totta enkä tiedä miten suhtautuisin asiaan. ♡

Kiitos kaikille, onnitteluni merkitsee mulle paljon ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
elokuun lopulla syntyi joo :) muistan kun olin tytönki raskausaikaan ihan pihalla alkuun, kun oli jotenkin ihan vieras maailma olla ensin monta vuotta ilman mitään tuloksia yrityksistä huolimatta ja sitten yhtäkkiä sitä oltiinkin raskaana. en uskaltanut oikein iloitakaan ennenkuin loppumetreillä ja sittenkin mielessä kummitteli kaikenlaisia worst case scenarioita. koita Mirmeli kuitenkin yrittää nauttia, vaikka uskon kyllä, että kaikenlaisia mietteitä menee päässä ja pelottaakin!
 
Mä en taas tajua omaa kehoani. Kp13 tänään ja ihan kuin ois vähän menkkajomotusta ja vessassa pyyhkiessä tulee rusehtavaa/punertavaa vuotoa. Ota nyt tästäkin selvää.
 
hauskaa joulua kaikille! mulla tuli flunssa ja nousi kuume joten vietän jouluni petipotilaana :/ poika maistelee jo kiinteitä, bataatti ja mango jo tuttuja :)

myy tuli mieleen et eihän vaan johdu endosta? mulla oli kierrot sekaisin ennen ekaa leikkausta ja menkat tuli 14-35 vrk välein :/ en halua pelotella ja toivon et johtuis jostai muusta!
 
Hyvää Joulua täältäkin! Täällä lähes petipotilaana myös kun laatta lentää ja olo on ku tuhannen krapulassa :(



Myy: mullakin tuli endo mieleen.. toivottavasti saisit jotain selkoa tilanteeseen! :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Endo on mullakin epäilyksenä. Mutta kierrot on olleet "säännöllisiä" kp 26-34. Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja varailla lääkäriaikaa heti alkuvuoteen.
Ihanaa joulua kaikille <3
 
ehdottomasti menet tutkituttamaan! mullaki edelsi ennen ekaa leikkausta kuukausittaiset kontrollikäynnit missä ultrattiin kohtu ja munasarjat. ennen noita kontrollikäyntejä olin tosiaan vuodeosastolla antibioottitiputuksessa puhjenneen ja vatsaonteloon vuotaneen munasarjakystan vuoksi :/
 
Hyvää joulun jatkoa kaikille <3 meillä on muuten ristiäiset lauantaina
 

Liitteet

  • 1419516414481.jpg
    1419516414481.jpg
    40.8 KB · Katsottu: 98
meillä eka sairasti mies ja mulle nousi 38 asteen kuume aatonaattona. aattona oli vielä kuumetta, mutta vähemmän. poikaressukka sairastui aamuyöstä ja kuume on ollut hällä korkeimmillaan 39,7 astetta :/ noi muut kävi miehen veljen perheen mökillä ja me on poikaparan kans vain maattu koko päivä.
 
Noniin hei vaan kaikille! Olen aiemmin vuonna 2012 kuulunut tähän samaiseen ryhmään kun pcon vuoksi ei tahdottu esikoista saada alulle. Nyt tuo esikoinen on sitten jo 1 v ja 7kk ja hänen syntymästään asti ollaan miehen kanssa toista lasta yritetty tuloksetta. Minun pco:kin parani edellisen raskauden myötä joten tällä hetkellä ongelmana on vain toistaiseksi tunnistamaton ovulaatiohäiriö. Olemme aloittaneet tämän toisen kanssa heinäkuussa hoidot yksityisellä ja viime kuussa siirryimme kunnan puolelle. Tähän asti on tehty neljässä kierrossa vain OI:t, tämä kierto ollaan hoitotauolla ja ensi kierrosta aloitetaan rääpimään inseminaatioita, joista en usko olevan mitään hyötyä, koska onnistun kyllä raskautumaan ihan kotioloissakin, mutta kaikki ovat menneet varhain kesken. Tässä nyt lyhyesti meidän tilanne. Pitänee lueskella että löytyykö täältä tuttuja nimimerkkejä :)

Kp 22, Dpo 7-11
 
Takaisin
Top