Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mäki mietin noita maitohappobakteereja jos kokeilis. Mut hyvä tietää että ehkä tä loppuu joskus.. vitsit oot muuten pitkällä jo! Mihen tä aika on menny?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Della: Mustaa valkoisella ei ole endometrioosista, eli diagnoosia en ole saanut. Mutta kyllähän tämä nyt sitä on. Gyne ja toinen lääkäri olivat sitä mieltä että endoa on, mutta kystaa ei lähdetä leikkaamaan kun oli alta 4cm keväällä. Lapsettomuuspolille kun soitin keväällä ja peruin meidän ajan niin sanoivat että hoidetaanko endoasi jossain muualla. Olin vähän pöllämystynyt kaikesta enkä oiken osannut vastata mitään. Nyt en sitten tiedä mihin lääkäriin mun pitäisi ottaa yhteyttä...terkkariin en mene ja yksityinen gyne laittaa kuitenkin eteenpäin naistentautien polille. Ja sieltä varmaan taas ohjaavat lapsettomuuspolille. Huoh. Kai sitä vaan pitäisi varata ensin taas aika gynelle, kun tonne naisten polille ei vissiin pääse kuin lähetteen kautta.

Mirmeli: Oon myös lukenut tuosta ärtyneestä suolesta ja alkanut syömään maitohappobakteereita päivittäin. Mutta kun tää vaiva ei oo kuin n. viikon ennen menkkoja niin en sitten osaa sanoa. Alkuviikosta oli myös hirveitä ilmavaivoja!
 
Sateenkaarelle onnittelut plussasta.

Gatusalle mä lähetän täältä paljon hyviä ajatuksia ja toivon, että siellä menee kaikki hyvin. :Heartred

Kaikille muillekin hirmuisesti tsemppiä ja ihanaa joulun odotusta.

Ite oon aika uupunut ja jossain pohjalla, mutta kyllä mä täältä vielä joskus pois ponnistan... Mä nyt lähinnä vaan taustailen, mutta ootte kyllä kaikki mun ajatuksissa usein. :Heartred
 
Mä aloitin eilen lääkityksen :( vauvan kanssa on ihanaa mutta miehen käytös polttaa kynttilääni toisesta päästä....päätin että nyt on aika syödä kuuri. Ei se taida tehdä musta huonompaa ihmistä jos syön kuurin ennenkuin romahdan
 
Kiitos onnitteluista. Nautin jokaisesta tunnista/päivästä. Jopa toivon, että pääsisin nauttimaan myös pahoinvoinnista. Voi kuulostaa oudolta, mutta se olisi ainakin itselleni sellainen varma merkki, että masussa on kaikki hyvin. La on elokuun puolen välin tuntumassa, mutta olen tällä hetkellä siirtänyt jo ajatukseni, siihen, että tämä meidän rakkauspakkaus syntyy syyskuussa.
 
Sleepwalker, koitahan jaksaa! Toivotaan, että ensi vuosi on teille se onnen vuosi <3
Gatusan kuulumiset jännittää!!!

Kaikille muille tsemppiä! Meillä ei ole tilanne muuttunut, hitto edes verikokeisiin ehdi työkiireiden vuoksi :(
 
Mirmeli koskas sulla oli se lääkäri? vai muistanko väärin että sulla oli se lähiaikoina :)

sateenkaarelle onnea ja tarrasukkia matkaan! :Heartred

Täällä myös jännäillään Gatusan kuulumisia.. :smiley-bounce013
 
Meillä on masuvaivoja :( korvike vaihdettu ja mallasuuttetta ummetukseen... Itketty on nyt viikon päivät :(
 

Liitteet

  • 1418670837770.jpg
    1418670837770.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 112
Eetuha: Voi pikkuista <3 Onko olo jo parantunut, niin vauvalla kuin äidilläkin?

Gatusan kuulumisia minäkin odotan! :)
 
Lääkitys alkaa purra joten mieli on vakaa :) mies ei ärsyttä läheskään niin paljon kuin viime viikolla :D hän ei siis edes tiedä että aloitin lääkityksen kun hänen mielestä mä oon "hullu" jos käytän lääkkeitä mieltä tasaamaan.. Mutta eihän se.musta hullua tee vai kuinka? Poika itkee edelleen muutaman kerran yössä mutta eiköhän se tästä.

Gatusan kuulumisia odotan mäkin <3
 
Sissi: huomenna olis..

Eetuha: voi poloista :( miesten ajatusmaailma on välillä niin jotain.. argh. :D

Heppura: tulee joulunpyhät sulleki tarpeeseen että ehdit pysähtyä hetkeksi.

On. Täällä mennään täysin tukossa olevan nenän kanssa edelleen ja alkaa mennä järki. Siihen lisäksi pahoinvointi niin olo on aikas kurja mutta tämä ja kaksi päivää vielä ni alkaa 2,5 viikon loma♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa, onnea Gatusa! Haluamme yksityiskohtaisen raportin heti, kun prinsessan äiti ehtii/jaksaa/kykenee/viitsii kirjoittaa!! Pitkä ja muhkurainen oli tie tytön äidiksi sulla Gatusa, mutta nyt se on totta! :)
 
Takaisin
Top