Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä mennään. Ihan ookoo. Nukuttu yöllä yli 10 tuntia ja lisäksi koko aamun pahoinvointia. Näin unta et olin labrassa ja ne sano et joku on vialla :D koko päivän on kyl vatsa juilinut ihan uuteen tapaan et on vähän epävarma olo :(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
hyvää itsenäisyyspäivää ihanat.

mirmeli alkuraskaudessa noi unet on iha hirveitä välillä, älä ota stressiä ja jos jonkinmoinen juiliminen on normaalia voin sanoa kokemuksesta. yritähän jaksaa.

täällä yöllä jouduin ottaa parasetamoli poretablettei että pysty ees makaamaa ku järkyt alavatsa ja alaselkäkivut ollu eilisaamusta lähtien. mikää asento ei ol hyvä ja paine järkyttävä.
 
Voi hitsi Gatusa. Kyllä nyt sua jännitetään. Toivotaan että kaikki menisi hyvin! :) ♡
Ja kiitos tsempistä, yritän olla stressaamatta liikoja. Ja mitä uniin tulee niin on kyllä sellanen yöelämä mulla et huh huh! Ton unen lisäksi oon viime yönä syöttänyt nyljettyjä kettuja haisunäädille paljainkäsin ja ollut entisen miespuoleisen työkaverin kanssa ollut kävelyllä mikä kuulemma tarkoittaa sitä että ollaan pihkassa xD haahavab

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
juu mirmeli raskaus on mielenkiintosta aikaa...ja unet on osa sitä vaikka ei olekaa aina mieluisia. täällä minäki oottelen et koska ja varmaa tänää taas ohjelmistossa ennen nukkumista otettava varmaa parasetamolia jos sais nukuttua ku kipui.
 
Pelko on aina läsnä, se on taivaan tosi. Mutta hyvin se menee Mirmeli!

Voi Gatusalla rankkoja aikoja, onneksi palkinto on maailman paras!
 
Heppura. Niin se taitaa olla.. en vaan tykkää tästä kramppaamisest nyt yhtää.. iha sisäl asti tuntuu :( no kai se kuuluu asiaan...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli kans alkuvaiheessa tosi kivuliaita kramppeja välillä :/ mut loppuvat onneks jossain vaiheessa..enää ei oo moneen viikkoon ollu

Gatusalle jaksamisia kipujen kanssa :Heartpink kohta saat syliin pienen aarteen :blob5
 
sissi sitä sopii toivoa, kävelyki tekee jo kipeetä. ei vaa ol suppareita tai sit yöllä ku ottanu parasetamolia selkään ni ei ol ainakaa tuntun mitää...taitaa mennä yli lasketun tämäki kuten esikko, saas nähä syntyykö peräti 41+0 kuten esikko. tässä tänää oon yrittän levätä ja nyt oon neulon villatakkia joka kesken vauvalle, kokoa 62/68 ku mulla on jo valmiina 50/56 :)
 
Mirmelille onnea!!! ❤️❤️❤️ kenenkään raskaudesta lukeminen ei oo täällä noin liikuttanut. Upeaa!! Kyllä se kun joku pitkään yrittää ja haaveilee, niin koskettaa kun onnistuu. Oliko eka ivf?
 
Sannuinen: nyt mä kyynelehdin täällä työ paikan kaffe huoneessa :'D iso kiitos. Oli eka ivf ja 1. tuoresiirto. Ei tätä oikein tahdo uskoa...

Mitä sulle kuuluu?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli mikä vointi?

sannuinen mitenkäs sinulla menee?

on: yhtenä kappaleena, selkä tohjona joten kipuu pitää ennen nukkumista ottaa parasetamolia mut enpä mä saa nukuttua juuri ollenkaan joten järkky väsymys päällä. lisänä vielä ihanat hengitysvaikeudet ja huimaus, otin rautatabletin josko auttas asiaan.
 
G: Kuulostaa aika hurjalta sun meno siellä. Toi unettomuus ei ainakaan auta huimauksiin ja muihin huonoihin oloihin ja et saa voimiakaan kerättyä. Et saa mitään apua mistään että olisit sitten vahvempi h-hetkellä?

On. väsynyt ja pahoinvointinen oon ajoittain mut muuten mennää aika normeilla. Öisin on ylä-ja keskivatsa kipuja joita ihmettelen kun ovat vaan sillon öisin :/ pari viikkoa ku jaksaa painaa duunissa ni sit on piiiitkä joululoma :)


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli täällä ukko ku laitto mulle hepariinipiikin ni mlla meinas jalat lähtä alta ku ei saanu henkeä kunnol, kko autto sänkyy ja toi vettä ja etti vitamiinit yms. oli et viekö sairaalaa vai mitä tehää mut sairaalas ne nt ei tee mitää tasan tarkkaa ei ne ol aiemminkaan tehny. ei tässä kyllä voimien kerääminen onnistu millää mut alhamdulillah ukko teki tänää ruuan ja antaa mun pitkälti levätä ku näkee että oikeestikaa en ol kunnos, tuntuu ettei kroppa kestä pal kauempaa varmaan. anoppi sano kerran et johtuu siitä että mulla niin monta raskautta jotka päättyn keskenmenoo takana ni kroppa ei vaa saa lepoa.
 
Tuo on jo aika huolestuttavaa.Eikö ne siellä sairaalassa ota asioits vakavasti vai ovatko resurssit pienet?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
perjantaina oli sykeseuranta ja ultra ja koska neiti voi hyvin ei ol syytä tehä mitää. valitin väsymykset, huimaukset sun muut mut ei lääkäri reagoinu mitenkää, totes vaa et kärsivällisyyttä.
 
juu neiti voi hyvin alhamdulillah mut äiti ei niinkää mut siitähä tosiaa sairaalassa ei oikei välitetä liiemmin. inshaAllah sulla vointi pysyy suht hyvänä.
 
No mitäs. Taustaillen oottelen hissuksiin inssi- ja ivf-jonoon pääsyä ja sitä tehden niitä aikoja sinne. Eli pitkä tie edessä vielä ennen kun niitä päästään testailemaan :)

Nyt yk 19. Henk.koht. En usko suuremmin, että luomuna raskautuisin, vaikka toki ihmeitäkin voi tapahtua. Yksityisen lääkäri ei juurikaan nähnyt arvoa inssille meidän tilanteessa, julkisen lääkäri taas koki juteltaessa että siitäkin on monille apua tälläisessäkin tilanteessa (mitään syytä kun ei ole löytynyt). Itse ootan sitä hetkeä kun päästään näkemään mitä meidän, miehen siittiöt ja minun munasolut tykkää toisistaan ja miltä ne noin niin kun laadullisesti näyttää kehon ulkopuolelta tarkasteltuna.

Suhtaudun noihin lääkäreiden ns. näkemyksiin vähän varauksella, vaikka toki protokollan mukaan etenkin julkisella hyvin tarkkaan kai mennään. Raha voi olla sanelemassa lääkäreidenkin mielipiteitä. Yksityisellä suoraan ivf-hoitoihin jos menis -> lääkärille ja firmalle enempi rahaa, bisnes kun on, julkisella taas, inssit eka -> pelataan aikaa.
 
Takaisin
Top