hienoja ultrakuulumisia sissillä :)
Gatusalla selkeesti loppusuora käsillä! toivottavasti kaikki järjestyy kotona ja synnytyksenkin suhteen. selvisikö sun miehen pyörrytykseen syy? onko hän nyt ok? miehet on kyllä monesti niinkuin pahaiset kakarat, tuo omakin pari vuotta vanhempi paiskoo välillä tavaroita niinkuin pikkulapsi ja taantuu lasten tasolle kiukuttelemaan.
en tiedä, pitikö jotain muutakin sanoa. mulla ei ihan pää toimi, ollaan nimittäin koko perhe flunssassa ja tukkoisia. ostin tytölle lasten otrivinia, että saa nukuttua ja vauvalle suolatippoja, ovat kyllä helpottaneet, vauvalla etenkin imemistä. mulla nousi kuumekin ja sahasi edestakas ja nyt illalla olo on jo aika normaali.
oon taas miettinyt ehkäisyasioita, miettinyt siis kun mitäänhän en ole saanut aikaiseksi että ottaisin puhelua perhesuunnitteluneuvolaan ja varaisin aikaa tms. :) ensin mietin hormonikierukkaa, mutta sitten luin fb:n endometrioosiryhmästä, että jollakulla oli kasvanut endoa kierukkaankin, joten mietin, olisiko kapseli sittenkin parempi. toi endoryhmä on kyllä hyvä esimerkki siitä, miten tieto lisää tuskaa. oon tähän asti kuvitellut olevani jotenkin erikoisen kipeä endon riehuessa, mutta nyt kun olen lukenut niitä pahimpia kokemuksia niin täytyy sanoa, että vähällä olen päässyt!