Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pääasia Gatusa että neidillä kuitenkin kaikki hyvin :) jaksamisia. :Heartpink

Mites Mirmeli jakselee?

täällä käyty eilen ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin : ) näytti jo tyyyppi ihan vauvalta.kovasti alkoi heilumaan kun lääkäri kuunteli sykkeen :D kahden viikon päästä sitten np-ultra.
 
onnea hyvistä ultrakuulumisista sissi, mashaAllah nautihan raskaudesta :) niin ja kiitos tsempistä.

siis nyt on kyl iha ihme olo ollu tänää, iski yhtäkkiä. vatsa toiminu super hyvin, suppareita suht tiheään päivän mittaa (en ol kellottan ku ei ol iha tasasin väliajoin mut enemmän ku aiemmin), oon ku kissa pistoksissa ja tosi hermostunu, kävelles tuntu et neiti tuli alemmas ja alemmas, mikää asento ei ol hyvä ja nyt alko etomaan vähä aikaa sitten. ukko meni ehdottaa että alan hyppii ni hyvä etten potkassu sitä. tuli mielee et alkaakoha tässä synnytys olla käsillä mulla, tänää 35+6 alhamdulillah.
 
Nyt Gatusa järjestät itsesi sinne lasarettiin!

Kiitos kysymästä, tänne perusarkea kuuluu. Touhuilua viisveen ja kymmenkuisen elohiiren kanssa.

Oot Gatusa ajatuksissa!
 
kiitos nine tsempistä mut täällä sairaalassa ei tehä mitää ennen ku maksaa tietyn hinnan... ja noi supparit ei ol kivuliaita, pistää haukkoo henkeä kyllä mut ei satu. mullaha ei vissii kaulaa ol jälel ollu aikoihi ja paikat on pehmeet en tiä onko auki yhtää ku ei katottu viimeks lääkärin toimesta. ainoastaa opiskelija b-strepto testin yhteydessä teki sit sisätutkimuksen ennen ku kätilö ehti välii ja opiskelija totes rv 34+5 et onneks pari viikkoa rv 37 ja sen jälkee kätilö hiljens opiskelijan, kätilö sano et kohdunsuu oli kii mut ei muuta.
sulla lapset kasvaa siellä, pikkunenki on jo 10kk mashaAllah.
 
hienoja ultrakuulumisia sissillä :)

Gatusalla selkeesti loppusuora käsillä! toivottavasti kaikki järjestyy kotona ja synnytyksenkin suhteen. selvisikö sun miehen pyörrytykseen syy? onko hän nyt ok? miehet on kyllä monesti niinkuin pahaiset kakarat, tuo omakin pari vuotta vanhempi paiskoo välillä tavaroita niinkuin pikkulapsi ja taantuu lasten tasolle kiukuttelemaan.

en tiedä, pitikö jotain muutakin sanoa. mulla ei ihan pää toimi, ollaan nimittäin koko perhe flunssassa ja tukkoisia. ostin tytölle lasten otrivinia, että saa nukuttua ja vauvalle suolatippoja, ovat kyllä helpottaneet, vauvalla etenkin imemistä. mulla nousi kuumekin ja sahasi edestakas ja nyt illalla olo on jo aika normaali.

oon taas miettinyt ehkäisyasioita, miettinyt siis kun mitäänhän en ole saanut aikaiseksi että ottaisin puhelua perhesuunnitteluneuvolaan ja varaisin aikaa tms. :) ensin mietin hormonikierukkaa, mutta sitten luin fb:n endometrioosiryhmästä, että jollakulla oli kasvanut endoa kierukkaankin, joten mietin, olisiko kapseli sittenkin parempi. toi endoryhmä on kyllä hyvä esimerkki siitä, miten tieto lisää tuskaa. oon tähän asti kuvitellut olevani jotenkin erikoisen kipeä endon riehuessa, mutta nyt kun olen lukenut niitä pahimpia kokemuksia niin täytyy sanoa, että vähällä olen päässyt!
 
Sissi: voi kiitos kysymästä ♡ tänään olen ollut töissä ja kyllä se elämä tästä voittaa :) eilen kävin polilla pahoinvoinnin vuoksi mutta lääkäri ei osannut yhdistää mihinkään joten eipä sille sit mitään tehtykään.. käski ottaa happolääkettä. Ostin sit Renniee ja en tiiä onko auttanu mut paha olo pysynyt poissa :)
Ihania ultrakuulumisia. Mahto olla ihana fiilis ♥ oon niin onnellinen sun puolesta :) missä kävitte ultrassa, jossai yksityisel vai neuvolan kautta?

Gatusalle en voi kun lähettää tsemppiä ja voimia ♥

Dellalle paranemisia flunssasta, nyt on tosi rankkoja tauteja liikkeellä.

Omanapa taiski tulla sissille.. täällä vielä pregnylin jäljiltä tissit turpeena ja kipeinä mut muuten aika jees olo.

MISSÄ AJNA???

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos della. mies voi hyvin, oli syöny tietämättää omenan jossa oli joku tauti ni sai ruokamyrkytyksen. juu alkaa itellä oleen olo että saapi nähä kauanko ollaa kasassa täällä ku ukko hyvää hyvyyttään laitto mulleki kaakaota ni minä sit aloin äksyileen et olin sanonu etten halua ja hän ei kuuntele mua.

mirmeli tsemppiä sinulle ja kiitos tsempistä tulee tarpeeseen.
 
ihan tuolla terveystalolla kävin molemmissa ultrissa :) kyllähän se maksaa,mut ite sain ainakin mielenrauhan että nyt on oikeesti kaikki hyvin. nyt kun alkaa noi neuvolakäynnit niin enköhän tyydyn vaan niihin :D
 
eetuhalle ajnalta onnittelut ja terveisiä.

mirmeli ajna ollu kiireinen ja tuli reissusta vastikään. lopetti kuumeilun ni päätti irtaantua foorumilta.

on: 36+2 ja minä niin toivon että alkas kunnon supparit vihdoin eikä mikää pikku nipistely välillä jos ei alaselkää oteta lukuun ku siellä ne tuntuu selkeemmin. saapi nähä pääseekö tänää sairaalaa tarkastukseen ja pitäs pakata reppu valmiiks varoiks. meillä kotona ukon kans välit kireellä päivittäin mun olon takia. levoton, väsyny, ärtyny mitenkää ei ol hyvä olla ja stressi saako tarvittavat kasaan ennen ku vauva syntyy, ehtiikö sairaalaan jne. ukko jo sano et hän pistää mut sairaalaa koht siihe asti kunnes vauva syntyy ettei tartte nähä eikä kuulla mua.
 
Gatusa: okei.. voi höh :( no kerro hänelle terkkuja ja että on ajatuksissa.

Hienosti oot päässy jo noin pitkälle :) nyt teidän pitäs pistää aselepo käyntiin siellä kotona. Teillä on jännittävät ajat tulossa ja molempien panosta tarvitaan. Tsemppiä! :)

Sissille onnittelut virstaanpylväästä!

On. Täällä piinapäivä numero 7 menossa. Oon saanu aika rennosti oltua ja ajattelematta asiaa. Viikko mennyt nopeasti. Tänään on vaan nyt menkkamaista jomotusta vatsalla ja selässä.. yritän nyt olla harmistumatta mut silti nyt vähän pelottaa että tässäkö tämä nyt sit oli... :(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli juu kerron. juu kyllähä mä yritän siis olla rauhallinen mutta ku ukko valitsee yleensä ajankohdaks sen ku mulla on suppari päällä... ei hirveest jaksa keskittyä kuunteleen valittamista ku yrität hengittää ite.ja sillä on se paha tapa että sillo ku se on ite kipeä ni voi että ollaa kuolemankielissä joka kerta mut sit jos mä oon huonos kunnos tai on just supparei jne ni pitäs vaa kestää ja hymyillä. ja mä ku oon sanonu ystävällisesti sille että mulla ollu levoton olo monta päivää ja ärsyynnyn helpost ja suppareita riittää jne ni se siis entistä enemmän alkaa ärsyttää.
ja tänää sain kuulla vielä että anoppi aikoo puuttua mun vaatetukseen sairaalassa olon osalta, ne haluu että puen niitten jonku perinteisen vaatteen peittämää alakropan ku ootan työntövaihetta, no minä haluan pitää vaatteita missä tunnen oloni mukavaks ja se että nyt viel sairaalakassiin puututaan alkaa mennä yli hilseen pahemman kerran, haluavat myös tulla sairaalaa samantien ku synnytys ohi eli ei yhtää yksityisyyttä ja toipumista, pitäs olla hehkeenä ja ilosena. oon sanon miehelle jo että en halua sitä vaatetta, en halua että sairaalaa tungetaa samantien, en halua että mulle tuputetaa lapsenhoito-ohjeita, enkä halua että mulle tuputetaa väkisin jotai "ruokaa" jota en voi sietää olkoo kuinka perinne tahansa.
 
kiitos kysymästä eetuha eipä täällä ihmeitä, yö meni ilman unta pitkälti hyttysen takia ja vessas ravaamisen takia. aikasin aamul alko rytmiset alaselkäkivut suht tiheään. ois tarkotus mennä tarkastukseen tänää mut saa nähä, tekis mieli tarvittaes pyytää vaikka että käynnistävät...tänää 36+5.
mitäpä sinulle ja lapsille kuuluu?
 
Meillä pojalla rytmit sekaisin eli yö valvotaan ja päivät.nukutaan. Veljekset <3
 

Liitteet

  • 1416835494846.jpg
    1416835494846.jpg
    36.9 KB · Katsottu: 116
eetuha ihana kuva mashaAllah.

hohhoijaa mitähä tässä oikei pitäs tehä...ukon piti käyttää mut näytillä sairaalas tänää ku on avoin lähete sinne, no en usko että ukko vie mua, nyt vaa menkkamaista kramppia jatkuvast alavatsalla ja selkäki päässy mukaan, ei ol eka kerta ja huono olo. alkaa oikeest meneen hermot tässä. sentää on vaipat ja muut hommattu ja on rahat sairaalaa varten jos tulee lähtö synnyttään.
 
Takaisin
Top