Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eetuhalla ihana pikkuinen :)

täällä ei oo ainakaan väsymys ja pahoinvointi hävinny vielä mihinkään :D sitä keskiraskauden "hehkua" ootellessa :D
 
sissi jaksamista, inshaAllah keskiraskaus menee sulla paremmin ku mulla, mulla ei ol koko raskaudessa ollu oikeestaa tietoakaa siitä hehkeästä ajasta. tässä epätoivosest ootan ja toivon että synnytys käynnistyis lähipäivinä. yöllä tuli yks kunnollinen suppari mikä oikeest sattu jonki verran eikä vaa nipistäny mut siihe ne lopahtiki...pettymys, minä ku toivoin että synnytys ois käynnistyn. alkaa rassaa toi enoxapariini injektion laitto ku sitä ei saa laittaa 24h ennen synnytystä, ois helpompaa jos käynnistettäs ni tietäs millo pitää lopettaa eikä arvuutella että millo on se 24h raja.
 
sissi samaa mietin minäki, että mikä keskiraskauden hehku :D mulla oli kaameat liitoskivut keskiraskauden aikaan ja väsynytkin olin. olin kaikkein energisimmilläni noin viikko ennen synnytystä, kun mietin, että oon niin hyvässä kunnossa, että voisin mennä tanssitunnille :)
 
Mä täällä käyn vähän väliä kurkkumassa Gatusan kuulumisia. Jännittää hirveesti sun puolesta! Heti kun et vähään aikaan kommentoi, mietin ootko lähtenyt jo sairaalaan. Ja pääsetkö sinne ylipäätään ja ajoissa. Kaikki onnet matkaanne, Gatusa!!
 
juu no taitaa ollaa vain myytti tuo hehku :D tosin itellä kyllä aprempi olo kuin alkuraskaudessa, mutta en kutsuis tätä kyllä hehkuksi :D

Mitä kuuluu Mirmelille? :)
 
Mitäs minä, täällä mä takapiruna hengailen. Huomenna olis sitten labra ja raskaustesti. Keho oirehtii hurjasti mutta miksi, se kuullaan huomenna.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
hui Mirmeli miten jännää! :) minä ootan innokkaasti tuloksia :)

ja sissi noin pitkällä jo! joko teillä on ollut np-ultra?

minä täällä leivon pojan nimiäisiin, jotka pidetään pääosin huomenna, kun tulee ainakin minun isä ja sisko. anoppi ja miehen veli perheineen on myös kutsuttu, mutten tiedä, tulevatko. lauantaiksi on kutsuttu pari kaveria perheineen ja sunnuntaina aikoi eno perheineen tulla rääppiäisille. tein täytekakkupohjan ja kaksi suolaista piirakkaa, toivottavasti onnistuvat!
 
heis ihanat sykeseurannassa käyty ku eilen lääkäri määräs sairaalas kontrollin 2krt/vko. no syke hyvä ei hätää mutta sit ku menin et näytän mun lääkärille tulokset ni sepä ei ollukaa vuorossa vaan vanhan tiimin jäsenet joiden kans oon ollu nokatusten useampaa kertaan. no tämä ääliö joka muka gyne sano että pitää jatkaa injektioi synnytykseen asti, sehä kestää sen 12-13h ja mä siinä vaihees sanoin et ja toi lääke pitää lopettaa 24h ENNEN synnytystä!!! mä vaadin mun lääkärin kyllä maanantaina oli se paikalla tai ei koska se lupas mulle käynnistyksen heti ku kohdunsuulla muutoksia juuri tuon lääkkeen takia.
 
oi onnea tuhannesti mirmeli mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan ihanaa hyvä ettei itku pääse ku oon niin onnellinen :)

täällä vois alkaa totella keskiviikkosen lääkärin määräystä joka oli että tee mitä tahansa että tulee edistystä kävele paljon jne iha mitä vaa et saadaa kohdunsuulle muutosta aikaseks. no ukko kanto eilen kortensa kekoon, ite oon miettin et pitäsköhä tänää taas painella akupisteitä ku eilen tuli suppareita niiden painelusta. keskiviikkona ku lääkäri sano et käynnistetää heti ku on kohdunsuulla muutosta. maanantaina taas sykeseuranta ni pitää yrittää nähä se lääkäri ja vois tsekata onko muutosta ku jos on ni sit se onki jakautumisen paikka inshaAllah. eilinen lääkäri oliki reilu vuos sitte mun kans nokatusten ku mä huusin sille päin naamaa ja melkei kaikille muillekin ku eivät ol päteviä missää eikä ol reilus vuodes tullu lisää älyä sille eiliselle lääkärille ainakaan. oli et synnytys kestää 12-13h ja mä olin et toi injektio pitää lopettaa 24h ENNEN synnytystä ni oli et me annetaa sit 41+3 aika käynnistykseen ni olin et jaahas sama meno edelleen. eli toi lääkäri ei näköjää ymmärrä 12 ja 24 tunnin eroa. ja mistä sitä tietää kauanko mun synnytys kestää tällä kertaa, ties vaikka menis vedet ja pari tuntia siitä ois vauva sylissä, vähä pahempi juttu jos on injektio laitettu esim samana aamuna...verisuonet ku ei sulkeudu ja ei ol taetta laittasko ne ees mulle lääkettä mikä kumoaa tuon injektion vaikutuksen ku musta ei oikei tykätä siellä...ja pitää olla se antibiottitippa kans synnytyksessä.
 
varmaan uskomattoman ihana tunne ku sai kuulla että siellä on pikkunen tarrautunu kunnolla inshaAllah. millos ultra?
 
se onki just ennen joulua ni siinä onki sit yks hyvä lahja porukoille...kuva :) alhamdulillah teillä onnistu ja pikkunen on siellä kasvamassa. nautihan raskaudesta nyt kunnolla ja anna miehes hemmotella sua kunnolla :)
 
Takaisin
Top