oi onnea tuhannesti mirmeli mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan ihanaa hyvä ettei itku pääse ku oon niin onnellinen :)
täällä vois alkaa totella keskiviikkosen lääkärin määräystä joka oli että tee mitä tahansa että tulee edistystä kävele paljon jne iha mitä vaa et saadaa kohdunsuulle muutosta aikaseks. no ukko kanto eilen kortensa kekoon, ite oon miettin et pitäsköhä tänää taas painella akupisteitä ku eilen tuli suppareita niiden painelusta. keskiviikkona ku lääkäri sano et käynnistetää heti ku on kohdunsuulla muutosta. maanantaina taas sykeseuranta ni pitää yrittää nähä se lääkäri ja vois tsekata onko muutosta ku jos on ni sit se onki jakautumisen paikka inshaAllah. eilinen lääkäri oliki reilu vuos sitte mun kans nokatusten ku mä huusin sille päin naamaa ja melkei kaikille muillekin ku eivät ol päteviä missää eikä ol reilus vuodes tullu lisää älyä sille eiliselle lääkärille ainakaan. oli et synnytys kestää 12-13h ja mä olin et toi injektio pitää lopettaa 24h ENNEN synnytystä ni oli et me annetaa sit 41+3 aika käynnistykseen ni olin et jaahas sama meno edelleen. eli toi lääkäri ei näköjää ymmärrä 12 ja 24 tunnin eroa. ja mistä sitä tietää kauanko mun synnytys kestää tällä kertaa, ties vaikka menis vedet ja pari tuntia siitä ois vauva sylissä, vähä pahempi juttu jos on injektio laitettu esim samana aamuna...verisuonet ku ei sulkeudu ja ei ol taetta laittasko ne ees mulle lääkettä mikä kumoaa tuon injektion vaikutuksen ku musta ei oikei tykätä siellä...ja pitää olla se antibiottitippa kans synnytyksessä.