Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos ihan hirveästi kaikille :') mä en uskonut tän päivän tulevan koskaan.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli murmelini,ihanaa oi elämä miten oon niin tyytyväinen tulokseenne,ristus,huh ihan ku ois itse plussannut.
ONNEEEEEEEE, pidä huolta Aarteestanne
 
Kiitos heppura ja della ♡ kyllä mä oon tässä aavistellut viikon verran mutta ei sitä vain uskalla antaa itselleen lupaa uskoa :/ tulos silti yllätti niin ettei puhelusta meinannut tulla mitään ku vaan itkin :D keskellä kävelytietä vesisateessa..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
jotain noin arvelinkin, että heinäkuun loppu tai elokuun alku :) elokuu on vauvalle hyvä kuukausi syntyä ;) toivottavasti ei tule yhtä kuuma kesä kuin viime kesä oli, meinaan viimeisillään olo kesäkuumalla on melkoista kidutusta!
 
täällä tais alkaa edistystä tapahtuu ku tuli vissii limatulppaa ku jonki verran tuli tänää geelimäistä kirkasta ehkä himpun verran sameahkoa eritettä, ei muistuttan yhtää kyl valkkaria eikä muutakaan...
 
tsemppiä sissi ultran odotteluun ei ol pitkä aika enää alhamdulillah. millanen on vointi?

äh mua jännittää niin paljon nyt et kauanko menee ku limatulppaa tuli, luin että se ei ol aina isokaan joten en tiä tuliko kerralla vai oliko vain osa mut ainaki sen tulo aiheutti supparei jälkikäteen...ukko ei tul olee välttämättä ilonen ku on mun sairaalakassasta joutun ottaa rahaa ja nyt ei ol sairaalakulut valmiina enää täydessä määrässä, suurin osa on kuitenki alhamdulillah mut eipä se mua lohduta. saa sit ettiä puuttuvat rahat jostai en välitä mistä jos neiti päättää tulla lähipäivinä ulos.
 
Takaisin
Top