Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Eetuha!! Onnea paljon teille kaikille ♡ aivan mahdottoman suloinen poika!! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Eetuha, ihana pikkumies! :)

Käyn täälläkin aina lueskelemassa, vaikka en vielä lue itseäni niin kovin pitkän kaavan mukaan yrittäneisiin. Viime joulukuusta asti yritystä takana, mutta ikää 36v ja malttamaton luonne sekä sekavat kierrot. Joten clomeja jo koitettu neljä kiertoa ja naisten polille aika muutaman viikon päästä.
 
Täällä on nyt kyydissä pieni suuri Ihmeemme ♡

Pitkä tie ollaan taivallettu ja olo on epätodelline että nyt ollaan tässä. Enää ei voi kuin toivoa että pieni pysyy kyydissä :')

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
ihanaa Mirmeli ja kovasti peukkuja! mitä tapahtuu seuraavaksi? pitääkö sinun tehdä r-testi jossain vaiheessa vai miten homma etenee?
 
Eetuhalle lämpimät onnittelut!

Mirmeli : <3

Nyt musta ei irtoa enempää... Täytyy tulla paremmalla ajalla kirjoittelemaan enemmän.
 
Della: mä alotan nyt luget illalla ja kahden viikon päästä otetaa verestä raskaustesti. Piinaavimmat 14 päivää ehkä mun elämässä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
oi mirmeli inshaAllah pikkunen on varsinainen sissi eikä lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa. plussatuulia nyt jännittää sun puolesta.

täällä vapaapäivä ja sukkapuikkovihlontaa ollu ja painetta. ihmettelin ku kuulu kohdunsuun läheltä siis tosi alhaalta outoa napsuntaa ku kävin vessas yhes vaihees.
 
Lämpimät onnittelut Eetuha :hello2! Mahdottoman suloinen poika! Mirmelille myös nyt onnea matkaan ja tarrasukkia matkalaiselle!
Koitahan Gatusa ottaa iisisti nyt vielä hetken! Ei kauaa enää odotusta :thumleft
 
heppura otan iisisti nyt ku on suurin osa valmisteluist tehty.

siis oikeest on pakko sanoa et teki mieli antaa lääkärille köniin. ei keskittyn ultraukseen yhtää ni mitat on päin mäntyä, neiti kenki yms eli kunnossa on ja esim painoa lääkärin ultran perusteella tullu 19g 2 viikossa, ja muutenki mitat oli mitä oli, mentii lasketussaki kunnol taakse ni mä vähä kyselin ni alko heti et no ku laitteet ei ol kunnolliset. sillä tänää joku ihmeen huijauspäivä. no ens viikolla sairaalaan jossa on jatkossa mun tarkkailu ja hoito, sittepähä saa tietää paremmin inshaAllah. tais olla lääkärin viiminen epätoivonen yritys saada meidät sen klinikalle mut ei onnistu. mä en sitä ukkoa voi sietää. tuli oottaessa olo että tässähä ehtii lapsiki syntyä ennen ku se suvaitsee saapua paikalle ku se tuli vasta puolenpäivän maissa vaikka piti olla jossai klo 9 aikaa paikalla.
 
kiitos myy, inshaAllah pysyy vielä vähä aikaa yksiössään. täällä alkan arjotus ja varsinaisten supparien sekotus eilen illalla. tänää tullu vähä harkkasupparei et saapi nähä.
 
Mä kärsin edelleen täällä voimakkaasta pahoinvoinnista ja eilen illalla tuli kauhea kipukramppi oikeaan munasarjaan. Joku teki siitä mustaa makkaraa.. :/ muuten helpottanut lääkkeillä mut paha olo kaataa tän muidun.. onneks pääsen tänään labraan+lääkärille ni ehkä jotain selviää tai sit oon vaan herkkä hipiä.. mut sais loppua tä jo, vaikka hyvällä asialla ollaan niin silti harmittaa tä kyvyttömyys :(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli jaksamista, inshaAllah pikkunen siellä tarttunu kunnolla ja tuo kipu voi olla myös keltarauhanen joka alko erittää progesteronia... mä niin toivon sulle plussaa :)
meillä ukko ollu tosi sairas, pyörty pe-la yönä käytävässä makkarin ja keittiön välissä, minä oon tässä hoitanu häntä joten ei ol mua näkyny sen takia. toistaseks voi paremmin alhamdulillah. inshaAllah kunto ei men huonompaa suuntaa päivän mittaa kuten viime aikoina aamu ollu kohtalainen mut sit päivän mittaa menny huonommaks.
 
Voi Gatusa! Nyt sulla on ukkokin siellä hoidettavana! Pyydä nyt joku apuun ja lepää! Koska meet sairaalaan!?
 
ei tääl ol ketää joka vois auttaa nine. sen veli ei välitä pätkääkää, äiti on ite vanha ja sairas, siskot tuskin myöskää auttas. minä tässä mietin et saanko mä sen siskoa mulle sairaalaa avuks, hän ku voi puhdistaa sen sairaalasängyn ennen ku mä siihe menen koska sairaalan hygienia on olematon mun kokemuksen perusteella. tällä viikolla ois tarkotus mennä kunha ukolla on varaa viedä ku siellä ei ol samat taksat ku terveyskeskuksessa.
väsymys on iha järkyttävä nyt ku ei ol taas nukkun ja eile illal alko tuleen supparei molempia laatuja tiheää jotka loppu sit aikanaan ja nyt aamulla alko taas mut pitävät taas taukoa, neiti on aktiivinen kuitenki alhamdulillah.
mitäpä sinulle kuuluu nine?
 
Takaisin
Top