Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ajna :( senkun annat tulla vaan! Sun ystäväs voi olla oikeassa tai sit ei. Mutta loppuuko tuo koskaan? Nyt hän vaaransi sinut ja muut ajamalla holtittomasti! Joudut varomaan koko ajan sanojasi jos pienikin epäsuora kritiikki vaikuttaa häneen noin. Ja musta tuntuu että pahenee vaan, vai? Oon itse aina sitä mieltä että jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden mutta hän on saanut jo monta mahdollisuutta eikä hän näytä niitä arvostavan. Anteeksi kun olen suorasukainen mutta Ajna, tuo on huolestuttavaa! Paranteko sinä tätä menoa?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli.Sinä kirjoitit tismalleen miten mä ajattelen.
Noitten asioiden miettiminenkin on helkkarin raskasta,saatikka et joutuis päättämään.

Hänhän teki tollasen saman jutun aiemminkin,olin 25 viikolla silloin,matkalla kylään...mul alkoi supparit jo siinä automatkalla,ja kun päästii kylään,me lähdettiin kaverin kanssa sairaalaan ,ja sieltähän mut tuotiin sit takas yliopistolliseen kun oli vaan 25 viikkoo.Siis mun kroppa meni niin shokkiin silloin,ja mitkä euraukset siit ois voinu tulla.Nyt tukin turpani ja pidin ovesta kiinni.

Hän pyysi anteeksi jo kahdesti,mutta kaikki on nyt muuttunut jotenkin sen viimeisen lähdön jälkeen...mä en sano annan anteeksi,en puhu mitään.Hän voi miettiä,jos miettii,mitä tapahtui,ja niinhän se sit sanoi että anteeksi että toimin noin kun tunsin että syytät mua.
Okei,entäs sitten vaikka syyttäisinkin?Mitä siitä,ei noin voi toimia kumminkaan.
Huoh.suhteellisen palasina ollaan.Koitan vaan nyt kyetä olemaan,paniikkikohtausta meinaa pukata kun ei jaksais taas hengittääkkään
 
Toi on raskasta, uskon ja osaksi tiedänkin. Sun kuitenkin pitää nyt muistaa että tätä elämää eletään vain kerran. Olet onneton ja nyt se pitää muuttaa. Ei täällä onnettomana kuulu olla. Päätös on vaikea mutta jos se päätös auttaa sua eteenpäin, se on tehtävä. Et ole hänen arvoinen. Et ole sen arvoinen että sinut saa asettaa vaaraan. Tämäkin asia oli suht vähäpätöinen, mitäs jos oikeasti joudut osoittamaan häntä sormella, vaikka vaan pikku asian vuoksi? Mitä hän sitten tekee? Sun ei kuulu varoa tai pelätä mitään. Anteeksi pyyntö ei enää vaan riitä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
paljon tavaraa ja seiniä on rikottu sen takia että häntä on joutunut osoittaa sormella väärinkäytösten takia
 
voi ei ajna ihan kauheaa mitä oot joutun taas kokemaan. jaksamista ja kannattaa miettiä todella onko se mies kaiken tuon kärsimisen arvoinen jos hän kerran vaarantaa sinut ja muutenkin. paljon jaksamista sinulle.
 
Joskus Ajna vaan täytyy mennä eteenpäin...toivottavasti löydät itsellesi parhaan ratkaisun! et tied'äkään mitä kaikkea ihanaa sulle voi olla luvassa :) 4,5 vuotta sitten olin itse ihan paskassa suhteessa ja luulin kuolevani kun se suhde päättyi koska oli vain niin olevinaan rakastunut.nyt kun mietin mitä kaikkea oon elämääni saanu niin ei voi muutakuin hymyillä :) Nyt laitat itsesi etusijalle! :Heartbigred

Mirmeli: mullahan alkoi pahoinvointi heti kun plussasin eli rv4.En ole kertaakaan oksentanut eli aika vähällä olen päässyt sen kanssa.Nyt kun menossa rv9+2 niin huomaa että ei enää aamuisin ällötä kaikki :D sen sijaan väsymys ja turvotus lisääntyneet. tommosen kotidopplerinkin ostin, mutta en oo vielä onnistunu saamaan muutakuin oman sykkeeni kuuluviin :D
 
Sissi: hyvä että oot päässyt helpolla :) minkä hintainen tollanen doppler on?

Ajna: mä niin haluaisin sanoa että saatte asianne selviksi ja varmaan saisittekin ajallanne johonkin asti mutta nyt sun pitää asettaa itsesi etusijalle. Sissin sanoja lainatakseni, elämällä on sinulle tarjota vielä paljon ja tätä menoa ne menee sinulta ohi. Miehesi käytös ei ole hyväksyttävää ja hän ei opi virheistään koska toistaa ne kerta toisensa jälkeen. Ja tuskin hän on kykeneväinen muuttumaan. Tuo on Ajna pelottavaa ja vaarallista. Nyt irrotat itsesi hänestä ennen kuin on liian myöhäistä! Kaikella rakkaudella ♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli: ostin äitiyskirpparilta käytettynä (fb:n) ja mä maksoin siitä 25€ on näytöllinen. Mut uutena ootas haen sulle ton www.sivut http://www.raskauskeiju.fi/kotidoppler siellä on eri malleja. Mä tykkään tosta tosiaan näytöllisestä.. ei tarvii arvuutella sykettä.

Sissi: mä kuulin luotettavasti vasta rv 12 sen sykkeen.. mutta se kuuluu sulla ihan tuolla karvarajalla. :Heartblue

Josta pääsen asiaan että.. kohta mulla on käynnistyskeskutelu TAYS:ssa maha on ihan sekaisin jännityksestä :rolleyes::p:wink:) toivottavasti antavat ajan mulle kun taas on menty vkl lääkkeiden voimilla. Kipeää on tehnyt!
 
tsemppiä eetuha keskusteluun. :)

täällä käyty kätilöllä testeissä ja sisätutkimuksessa. supparit ei ol tehny mitää ja vaikka niitä suht tiheästi ja joka päivä eli paikat on kuulemma kiinni. kätilö ei kyl kerton oikei mitää vaikka ihme kyllä englantia puhuki. no tutkimuksen jälkee supparei tiheään ollu ja alavatsaki ollu kipeä. lauantaina lääkärille inshaAllah.
 
Voi Ajna, miten kamala tilanne. Pistä todellakin itsesi nyt etusijalle vaikka vaatisikin kipeitä ratkaisuja, voimia!
Eetuhalle tsemppiä käynnistyskeskusteluun! Ja Gatusalla viikot senkuin vähenee :O Hui miten nopeasti on aika mennyt!
Sissille kans tsemppiä jatkoon ja onnellista odotusta <3 Mirmelillä jännät paikat myös, ei muuta kuin kauheasti tsemppiä sinnekkin!

ON: raskaustesti nega ja menkat alko...toivottavasti nyt tämän jälkeen ei vuotelisi enää verta ja homma olisi ohi.Esikoisen kanssa hirveässä flunssassa kotona :/
 
pikaista paranemista ja pahoittelut menkoista heppura. inshaAllah tärppi käy kuitenki pian sinulla.
juu viikot vähenee täällä ja kätilöopiskelija joka oli ekana tutkimas (kätilö kuitenki sit keskeytti ku huomas ja alko et ainoastaa näyte piti ottaa) totes kuultuaan että oon 34+5 menossa nyt et onneks enää 2vko täysiaikasuuteen. sen jälkee kätilö hiljens opiskelijan ja ite tutki lopulta muttei kerton mitään, ainoastaa että kohdunsuu on kii. supparit tosiaa kätilön mukaa vaarattomia.
 
Heppura: kiitos tsempeistä, sitä tarvitaan :/ ja pahoittelut tädistä :( koittakaahan parantua siellä. Mä olin koko viime viikon flunssassa ja edelleen tukkoinen.

Gatusa: hyvä että paikat on vielä kiinni. Tuskin ne sulta nyt tarkoituksella mitään pimittäis?? Eihän se olisi kenenkään edun mukasta..

Eetuha: kiitti linkistä! Eihän noista osaisi valita edes, kyllä on niin monta eri vaihtoehtoa :p no mun ei taida tarvita vielä päättää..


On. Täällä valvottu yö takana :| nyt vasta valmistaudun siihen punktioon ja käyn sitä läpi. Pelottaa.. :(
Nyt ku sais huomenna ton koiran asiat kuntoon. Tästä viikosta kun selviän ni oon terästä! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
:) Terkut täältä tays:sta huomenna alkaa käynnistäminen... Täällä on kokeilussa joku lääkenauha jonka laitetaan tuonne kohdunsuulle ja sen pitäis olla tablettia tehokkaampi.

Gatusa: hyvä että paikat on kiinni:Heartred
 
tsemppiä eetuha koitokseen :)

mirmeli juu eihä se ol kenenkää edun mukasta mut eipä toi kätilö ol ennenkää halunnu ottaa mua vastaa, nyt ku piti ottaa näytteet ni ei ollu vaihtoehtoa. lääkäri oli jo rv 33 sanon et tavataa jos tavataa mikäli oon yhtenä kappaleena. toi kätilö on ns vanhan koulukunnan kätilö. nii ja se lääkäri joka anto keväällä sen diagnoosin ettei luomust onnistu meillä lapsen saanti haluis tulla kylää ku hän ei voi uskoa että oon raskaana koska hän sanoi ettei ol mahollista että onnistuis luomusti. että tämmöstä täällä. paine lisääntyy alhaalla, supparei ollu melkei koko päivän.
 
tsemppiä Eetuha käynnistykseen! kohta siellä on jo pieni sylissä :)

Gatusa, onneksi paikat vielä kiinni, toivon mukaan myös supparit rauhoittuvat. uudelleensynnyttäjällä tosin avautuminen voi olla nopeakin juttu.

pitää tulla paremmalla ajalla kirjoittelemaan lisää. te muutkin olette ajatuksissa, kommentoin teillekin myöhemmin. ollaan lasten ja koiran kanssa nelistään, kun mies on työmatkalla ja tulee myöhään huomenillalla. lähdetään vauvan kanssa nyt kauppareissulle :)
 
della ihana kuulla sinusta. juu paikat oli kii vielä mut ennen nukkumist oli muutama suppari ja aamu alko suppareilla taas, saas nähä miten tänää menee onko kuinka tiheään. mul ei kertaakaa ol rauhottun iha kokonaa supparit reilun viikon takaisen muutaman rauhallisen päivän jälkeen. alkaa jännittää lauantai et mitä saa kuulla. nyt ois 34+6 menossa.
 
Eetuhalle onnea koitokseen, pian pian on pikkuinen jo sylissä :Heartred !

Voi että jännittelen täällä Mirmelin puolesta:hello2!

Kyllä nuo karvaiset kaverit on iso osa elämää :Heartred Meiltä jouduttiin lopettamaan toinen koirista 2 viikkoa tuon keskenmenon jälkeen, niin on tää suru jotenkin niin musertavaa :Heartred Lämpimästi muuten suosittelen kirjaa nimeltä Koirien taivas, jos lapselle pitää tästä kertoa. Meillä oli kyllä niin suuri suru myös tuolla pojalla ja viimeksi tänään kyseli koska koiraenkelimme tulee takaisin :sad001On vaan tosi vaikea 4 vuotiaalle yrittää selittää kuoleman loputtomuutta. Yksi vielä jäi, mutta sekin on ottanut tosi raskaasti kaverin poismenon...Mun kohdalla tuo tädin käväsy ja nega raskaustesti oli tällä kertaa hyvä juttu, jos tuo kkm olisi nyt jo takana päin. Ei tässä nyt yritelläkään ennen kuin saadaan jotain tuloksia noista verikokeista.
Anteeksi, tuli omanapailtua oikein urakalla.....

Plussatuulia!!!!!
 
Heppura: voi ei, oon tosi pahoillani :( ymmärrän surusi. Mulle toi kolmikko on henki ja elämä jotka auttaa aina uuteen päivään. Tämä joka nyt jäi klinikalle, on tärkeistäkin tärkein ystävä enkä voi kun toivoa että kaikki menisi hyvin. Taitaa olla ensimmäistä laatuaan tämä leikkaus, joten senkin puolesta jännittää. Kyllä niistä surua ja huolta saa mutta rakkaus ja ilo eivät jää kakkoseksi.

Eetuhalle tsemppiä ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
heppura tuo aihe on kyllä aikas hankala selittää pienelle lapselle, minä en ol lemmikin kuolemaa joutun selittää mut omien sukulaisten kylläki senki eestä sitten.

mirmeli tsemppiä koitoksiin, inshaAllah kaikki menee hyvin koiran leikkauksen ja tein punktion osalta mikäli oikein muistan.

täällä supparit alko aamulla taas ja vatsa toimii super tehokkaasti. tänää vähä mietin et millokoha sitä pääsee tositoimii eikä tartte näit kivuttomia hengenahdistust aiheuttavia supperei kestää, ne vaa ärsyttää.
 
Takaisin
Top