Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu mulla on siis 18v asti ollu migreeni ja siihen tietty ihan reseptilääkkeet :) niitä en vaan edes halua raskaudn aikana käyttää kun ovat sen verran vahvoja.ihan perus särkylääkkeet ollu nyt käytössä
 
Sissi: mulla on eri lääke käytössä kuin normaalisti kun sitä ei saanut käyttää raskausaikana :sad001 Viimeksi tänään on tullut napattua lääke kun alkoi yhtäkkiä nousta ilman varoitusta sahalaidat jne. Nyt 4 h jälkeen alkaa taas elämä voittaan. :Heartblue Mä oon käyny lääkärissäkin ambulanssilla kaksi kertaa migreenin takia tässä odotusaikana... Migreeni tuntui vaihtavan muotoaan ja tuli kovemmaksi kuin normaalisti. Niin ja mullakin on tämä tauti ollut tuolta 16 kesäisestä asti riesana. o_O ja aurallinen migreeni kaikkine puutumisoireineen on.
 
kuulostaa aivan hirveälle noi migreenit,huh huh!Ja mitä oon niitä vierestä katsellut,niin todellakin lääkettä tarvitsee.Huh mikä riesa!Voimia Eetuha ja voimia Sissi.
 
Sissi: ota vaan yhteyttä sinne neuvolaan! Ei nuista kamaluuksista kuulu kärsiä! Mulla ollu migreeni aina myös ja nyt lääkkeiden kanssa lähes jokapäivä.. :/ mun apu on nyt turhaakin turhempi Panadol.. :/

Koettakaa te ukkojenne kanssa matsaavat nyt saada ne (ja itsenne) järjestykseen :D

On. En tiiä laskeno mä enää kiertopäiviä vai mitä mun kuuluu laskea mut jos niin kp13 ja 7. pistos päivä. Vatsalla tuntuu nipistävää, vetävää kipua ja ovis limat ei oo ollu mitään tähän noroon verrattuna! Mitäköhän tä on ja kuulukohan juttuun..? Muutenki tänää on ollu pää kipeä ja huono olo muutenkin. Onneksi oon loppu viikon sairauslomalla.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
siel ne Mirmelin munikset kasvaa kohisten,sitä se on :cool:
joten hyvä hyvä tapu tapu kasvakaapas ny oikeen kiltisti ja tuottakaa IIIhana tulos
 
Täällä alkaa vihdoin näkyä valoa tunnelin päässä... Koko hoitoyritys tuntuu enää lähinnä pelkältä unelta. Äkkiähän tämä pari kuukautta vierähtää ja päästään uuteen taistoon. :) Kiitokset teille taas tsemppaamisesta. :Heartred

Uusille tervetuloa. Toivottavasti ette joudu kauaa täällä roikkumaan. :)

Gatusalle ja Eetuhalle tsemppiä viimeisille viikoille ja synnytykseen sitten kun sen aika on. :Heartred

Della: Varmasti ihanaa saada välillä ihan omaa aikaa.

Lume: Plussatuulia! Jännää on... :)

Ajna: Tsemppiä! Voi kun mäkin voisin heivata kaikki hormoonit... Mun kroppa edelleen muistuttelee miten mä sitä kiusasin... Hienoa, että ootte saanu miehen kanssa taas asioita paremmalle mallille. Ei sitä ihan helposti halua toisesta luopua... Vaikka kaikkea ei toki tarvitse kestää. Mä oon kanssa sitä mieltä, että kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee, kunhan ei loukkaa itseään eikä muita. "An it harm none, do what thou wilt." :)

heppura: Toivottavasti toi sun tilantees selviää pian. Tsemppiä! :Heartred

Sissi
: Kestämistä migreenin kanssa. Mullekin se on tuttu juttu... Oon ollut 3 vuotta, kun sain ekan kohtauksen. Onneksi iän myötä oon päässyt lähes kokonaan eroon migreenistä. Saa nähdä miten käy, jos tässä vielä joskus raskaudun... Onnea masun kasvatteluun. :Heartred

Sannuinen
: Toivottavasti tuo rennompi asenne ois teillä se "kikka" plussata. :Heartred

Mirmeli: Toivottavasti siellä ne munikset kasvaa kohisten. Mäkin olin melkoisen kostea silloin, kun mulla oli stimulaatio päällä. (Voikohan sen ilmaista noin...? :grin) Mä oon nyt jälkikäteen pohtinut, että mun kohdalla luultavasti aloitettiin jarru liian aikaisin. Mun kroppa oli kuitenkin vähintäänkin kohtuullisesti ruvennut reagoimaan puregoniin, mutta tilttasi aikalailla siihen kun orgalutran tuli mukaan. No, ensi kerralla ollaan sitten viisaampia. Mä pidän sulle peukkuja! :) Ja hyvä vaan, että oot saikulla. Sulla on kroppa niin kovilla nyt muutenkin. Jaksamista ja tsemppiä! Mä odotan jo sun seuraavia ultrakuulumisia. :)

ON: Mä edelleen parantelen henkisiä ja fyysisiä mustelmiani, mutta kyllä tämä tästä... Pahemmastakin on joskus selvitty. :rolleyes: Kroppa edelleen hetkittäin muistuttelee, että siihen on pumpattu ylimääräisiä hormoneja. Ja syönhän mä nytkin teroja, että vuoto alkais... Tällasta tää nyt vaan on... Pitää muuten kertoa teillekin, että meille töihin aina välillä soittelee sellainen oikein mukava, mutta hieman erikoinen vanhempi rouva. Maanantaina hän taas soitti ja kaiken muun lisäksi hän totesi "kurkistaneensa" mun elämään ja kuulemma näyttää siltä, että mulle tapahtuis tosi ihania asioita joulukuun alussa. Mutta sitten tämä rouva totesi oikeastaan heti perään, että voi kyllä olla niinkin, että mulle tapahtuu jotain ihan päinvastaista eli jotain tosi kamalaa, koska joskus kuulemma hänen "näkynsä" kääntyvätkin päälaelleen... o_O Että kiitos vaan tästäkin... :rolleyes: Toivotaan, että jos nyt kuitenkin joulukuun alku olisi parempi kuin tämä marraskuun alku...
 
kiitos sleepwalker. tsemppiä ja jaksamista.

ajna ainaki nyt otetaa asiat oikeesti tosissaa eikä ol pelkkää kahvipöytäkeskustelua. inshaAllah ukkos huomaa kans mitä on sulle aiheuttan käytöksellään.

täällä vihlontaa alhaalla, keilapallo jalkovälissä ja kunnon huimaus tänään. eikä nuo kaks jäpikkää tässä huushollissa auta kyllä asiaa yhtää ku saavat mut hermostuun.
 
sleepwaalker,en ollut oikeen kartalla tässä viime päivinä,niin jäänyt huomioimatta sinun epäonnesi.On tosi inhottavaa olla lääkkeiden ja lääkäreiden armoilla,koska itse joutuu kuitenkin sitten seuraukset kestää ja kokea.
Hyvä jos voit nyt asennoitua rauhassa tähän parin kk taukoon ja uusin voimin sitten tammikuussa.

Minulla on hyvä tunne sinun alkuvuodesta,kun asiaa tunnustelin tuon mummelin näyn pohjalta :p
Sanoisin että tammi-huhtikuun aikana on ihan mielettömät potentiaalit :Heartpink
Onnea niihin!!!
 
Sleepwalkerille sydämiä ♡♡♡

Ajna: ikävä saada tuollainen diagnoosi mutta nyt ainakin asiaa päästään hoitamaan. Tai melkein voi sanoa että on onni saada tuollainen diagnoosi ja saada apua. Monet jäävät vaille niitä molempia. Tsemppiä ystävä, olet rohkea ♡

Mitäs Gatusan keilapallolle kuuluu?

Sissin migreeni?

On. Täällä käyty taas uässä. Kyllä muutamat munikset siellä kasvaa vaikkei se vaste täälläkään ihan mikään liian suuri ole mutta etenee kuitenkin. Tiistaina reissataan Hesaan koiran silmäleikkaukseen ja keskiviikkona menen sitten punktioon. Olen murehtinut ja hoitanut ja miettinyt niin paljon kaikkea muuta että tänään vasta heräsin siihen että tämä oikeasti tapahtuu! Tämä oli vielä vuosi sitten meille täysin ulottumattomissa oleva asia joka ei koskenut meitä ja nyt se on ihan tässä.. käsin kosketeltavissa.


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli tsemppiä punktioon ja koiran silmäleikkaukseen. inshaAllah molemmista tulee toivottu lopputulos :)
minun keilapallo on tuolla sisällä vielä alhaalla tosin. aamulla oli tosi aktiivinen joten nyt päikkäreillä vaihteeks. välil tuntuu et pysytääköhä tässä tuonne rv 37 asti kasassa ku suppareita ollu mut inshaAllah nyt sinne asti ois yhtenä kappaleena. eilinen ei ollu neidin mielee yhtää ku piti illal kantaa pesukone sisälle ku oli ulkona ja myrsky alko, sit piti estää tulva olkkarissa vielä lisäks tuon vesisateen takia ku vesi alko tulee oven alta. neiti osotti mieltää kyllä illalla kaiken urakan jälkeen kunnolla.
 
Mirmeli kovasti paljon onnen potkuja reissuun!!!!

Ja kyllä,kiitollinen olen että minut saatiin nyt "kiinni"..äitini sanoi että oon ollut jo vuosia masentunut.kiva.
Mut om olo meni niin huonoksi ja ahdistuneeksi että oli pakko toimia.enää ei voinut oottaa
 
Juu täällä ollaan elävien kirjoissa :D ei ole onneks tuon viime vkl jälkeen ollu minkäänlaista päänsärkyä.toivotaan parasta että pysyvätkin poissa :)
 
Gatusa: Kiitos samoin. :Heartred

Ajna: Kyllä mä ymmärrän, että kun itsellä ei oo hyvä olla, niin ei jaksa kaikkien muidenkin murheita pohtia. :) Hienoa, että oot hankkinut itselles apua. Mä oon ehkä vähän jopa kateellinen... Kyllä mä tajuan, ettei mulla kaikki oo ok, mutta mua ahdistaa ajatuskin, että joku onnituis murtamaan nää mun suojamuurit ja siitä alkais sit syöksykierre... Ehkä... Kyllähän mä oon nähnyt miten käy, kun joku liian pitkään vaan sinnitteleet ja sitten kun se mieli pirstoutuu kokonaan, niin se on kaikille todella rankkaa. Olis niin paljon fiksumpaa toimia niin kuin sä ja hakea sitä apua... Mä en viitsi alkaa kertaamaan sitä tilannetta, kun mun isäni oli tavallaan jo turvassa sairaalassa ja me muu perhe yritettiin saada selkoa siitä kaaoksesta ja jotenkin saada pyöritettyä arkea. Ehkä mun pitäis sekin vaihe elämästä käsitellä kunnolla, mutta emmä vielä(kään) kykene. Me kuitenkin selviydyttiin... Pitäisi siis osata olla oikealla tavalla itsekäs, että pystyy pitämään huolta myös läheisistään. Tsemppiä ja jaksamista. :Heartred Toivotaan, että oot oikeassa mun ensi vuoden alusta. :)
Mirmeli: Ei se määrä vaan laatu. :Heartbigred

Sissillekin
tsemppaukset. Toivottavasti päänsäryt pysyy poissa. :)

ON: Mulle ei taida kuulua mitään ihmeempää... :) Teroja syön ja tätiä odottelen...
 
Sleepwalker: sitä toivotaan :)

Sissi: hyvä että olet päässyt päänsäryistä.. ne tais siirtyä tänne :/ onko pahoinvointia jo?

Ajna: minäkin olen iloinen että sut saatiin nalkkiin. Eihän tuosta olisi mitään tullut :) nyt ei voi olla kuin suunta ylöspäin. Mitä siellä polilla sitten tapahtuu?

Gatusa: voi hitsit mihin kaikkeen sinäki nyt vielä joudut vaikka pitäisi iisisti ottaa! Neiti on niin sinnikäs ollut tähänkin asti että eiköhän hän nyt malta viedä odottaa vaikka koetteleekin ♡

On. Täällä tosiaan herätty järkkyyn pääsärkyyn minkä sain aisoihin 2x 1g Panadolilla. Mutta sen seuraajaksi sain taas tän pahoinvoinnin.. olo on niin karsea etten sohvalta pääse :( sain eilen kokkareita kun juon liian vähän mutta eipä tässä mitään alas saa.. ;( huomenna pitäs mennä kokkailee ja viettää isänpäivää koko perheen voimin mutta tuleeko siitä mitään :/ saati maanantaisesta työpäivästä.. huoh ja vali vali.. anteeksi taas. Mutta kaiken se kestää, eikö ♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
jaksamista mirmeli inshaAllah olo paranee sulla tänää vielä ja huominen ois parempi päivä.
täytyy toivoa että neiti malttaa mut viime yö meni iha muutamalla lyhyellä pätkällä unta ku mulla eilisillasta tullu kivuttomia supistuksia mitkä pistää kuitenki haukkoo henkeä, jatku aamun ja päivälläki tullu mut sentää sain vähä äsken levättyä. mulla niitä tulee olin liikkeessä tai levossa. lisäks tuntunu vihlontaa kohdunsuulla ni voipi olla että siellä alkaa avautumista mahollisest tapahtuu tai sit neiti poraa päällään tietä ulos siellä.

mua vähä huolestuttaa kyl ny ukon asenne. illal se nukkumaa käydes alko valittaa mulle ja sano et hän alkaa nukkuu olkkarissa ku mun hengitys estää häntä nukkumasta (mulla oli sillä hetkellä tosi tiheäst supparei ni yritin hengittää syvään) ja sit aamulla jatko samaa rataa. entä jos mulla menis yöllä vedet ja sanon sille et hei nyt apua vauva on syntymässä. tuntuu et se kääntäs kylkee tai menis olkkarii nukkumaa, sit ihmettelis ku vauva parkasee et missä vaihees se on ehtin syntyä. meillähä ukko kuorsaa välillä mut en mä sille valita asiasta mut sit ku mulla supistuksia ni mulle valitetaa siitä että hengitän ja teen parhaani etten häiritse ja kestän supparit samaa aikaan. hyvin se kyl nukku koko yön toisin ku minä joka olin hereillä supparien takia tyylii melkei koko yön ja neiti oli hereillä niiden takia ja sit sukkapuikko vihlonnat päälle.
 
oon tosi iloinen joo että mut saatiin nalkkiin,todella,mutta tämä myös pakottaa mua katsomaan tosi kriittisesti suhdettani.
Eilen taas tapahtui ikäviä,vaikka olikin meillä ihan sika kiva ilta alla,mut mies ei vaan kykene hillitsemään käytöstään.Nyt syy oli se,että mä "syytin" häntä siitä,etten mä oo päässyt mihinkään.
Myönsin,että joo,hän ei ole KIELTÄNYT mua menemästä,tätä toitottti kovasti täs tilanteessa,ja totesin että juu et oo kieltänyt,mutta et ole myöskään ehdottanut mulle vapaatailtaa,eikä mahdollistanut sitä.Viikko siten kun miun piti lähtee mun vanhemmille pe,ihan vaan parin lapsen kanssa,niin hänhän ekana ilmoitti silloin kun veti ne kilarit ke,että HÄN ei siten oo täällä vkl vahtimassa lapsia,että PÄRJÄÄ miten tykkäät.Niin tota,eiks toi nyt oo aikalailla samaa kuin estäminen????

Niin että taas ahdistaa.Tultii eilen leffasta kotiin 22.30,ja olin järkytyksestä jäätyneenä kun tyyppi raivostuu ajon aikan ja painaa kaasun pohjaan ja ajaa holtittomasti.Tulin kotii,hän teki mulle viinapaukun,kuten oltii sovittu jo ennen,vedin niitä kaksi ja nukahdin sohvalle.
Eikös kuulostakkin kivalle?

:sad001
 
ja : oon ihan sika pahoillani et oksensin tän tänne,mut i täällä ole muutakaan ketjua jossa vois näitä juttuja käsitellä :(

Mun ystävä sanoi,että nytkun pääsisin irti tosta ukosta,ehtisin saada viel vauvani maan päälle,jonkun toisen kanssa.
Surullinen :(
 
Takaisin
Top