Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en nyt kommentoi kaikille erikseen, kun tänne on tullut tekstiä niin paljon viime käynnin jälkeen:eek:

Tsemppiä kaikille ja varsinkin Eetuhalle sekä Gatusalle miljoonasti tsemppiä loppumetreille!

Mä en nyt kuumeile ollenkaan, kun tilanne on vähän auki taas. Km vuotaa vieläkin ( reilu 4 viikkoa) ja nyt marraskuun aikana pitää mennä nyt sitten tutkimuksiin notta mikähän nämä km:t aiheuttaa, onneksi päästiin nopeasti :) Onneksi opiskelut alkoivat todenteolla ja saan miettiä ihan muita asioita kuin raskautta. Kuullaan taas ja plussatuulia!!!!!!
 
heppura,toivottavasti asiat selkiintyy ja toi kuulostaa extrakummalliselle että km vuotaa 4 vko jo...jotain hämärää.

Voimii,tsemppii jatkoon!
 
heppura jaksamista tuon vuodon kanssa, mulla oli 2012 jääny kohtuu jotai ni mä vuosin 3kk putkeen. oli iha hirveetä aikaa. tsemppiä opiskeluun ja muutenki, kertoileha välillä kuulumisia.

täällä eka osa pyykkäyksestä suoritettu, loput sitten ku ukko on vieny esikon kouluun inshaAllah. viltti on puolkuiva jo alhamdulillah ni pääsen tänää inshaAllah korjaamaa sen ja sit annan esikolle illalla käyttöön.
 
Heppuralle tsemppiä opiskeluihin ja toiv. asiat selviäisivät.

Ajna sulla on taas ihana asenne elämään. Kiva kun ootte taas sujut ♡

Täällä tänää seuranta ultraa pukannu ja onhan siel muniksia mut kuulemma liian pieniä jotta vois mitään lukumääriä sanoa. Perjantaina uus ja hoitajan ohjaus punktioon.. lapussa luki näin että oikealla 3kpl 6-8 millisiä ja 5kpl 9-10millisiä. Vasemmalla 7kpl 6-8 millisiä ja yksi kpl 9-10 millisiä. Jospa noista nyt jotkut kasvaisi ja saataid hyvä saalis. Ihan heti en jaksas tätä lääkerumpaa käydä uusiksi

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä mies teki sitä että aina riidan yhteydessä häippäsi! Olen kovan käden kautta opettanut sille ettei silloin häivytä tai uhkailla lähtemisellä ja on nyt oppinut ! jopa anteeksi pyytäminen on ollut sille vaikeaa ja senkin on nyt oppinut pikku hiljaa :)
 
Mirmeli kiitos sanoistasi.Tuo on mulla se pohjavire elämässä joka sitten elämän kuormittavuuden mukaan muuntautuu ,niin että oon josskus tyytyväisempi toisinaan taas juu en yhtän tyytyväinen jne,mutta uskoa en oo menettänyt,ja se on kai viime kädessä se mittari,millä mitatan kulkeek elämä normaalia uomaa vai miten.
Ja miehen kanssa niin,on omituinen suhde.

Ja siun muniksille nyt kaaaaaaheeeeesssssti kasvatusta että saatte kauhian saaliin muniloita ja ihania alkioita joista The One on juuri se oikee,josta kasvaa teijän eka vauva

Juuri ku pääsin tilaamasta raskaustestejä niin ne menkat sit päätti ilmaantua.Klassista.Koko viikonlopun juiminu mahaa jo,ja nyt,tiistaina vasta,suvaaitsee vuotaa.Mut hei,nyt uusilla kuvioilla eli kuviottomasti.Onneksi päästiin jo harjoittelee sitä hormoonitonta lempeä tässä ennen menkkoja,niin että siitä sit hyvä jatkaa.Mä laitan meijät seksikuurille,mä en suostu tyytymään siihen tulokseen,ettei mua muka huvita!Nälkä kasvaa syödessä,nääs.
 
Meillä mies teki sitä että aina riidan yhteydessä häippäsi! Olen kovan käden kautta opettanut sille ettei silloin häivytä tai uhkailla lähtemisellä ja on nyt oppinut ! jopa anteeksi pyytäminen on ollut sille vaikeaa ja senkin on nyt oppinut pikku hiljaa :)

Tämä sama täällä,ja viel kaupan päälle kauhee räyhyyminen jne.

Mä otan tän kauheen raskaasti,etkö sä meinnnu tulla hulluksi ennenkuin ukkos tajus lopettaa?
 
Mä pidin Tiukan linjan ( menin oven eteen esim seisomaan ) ja joo kyllä tuli monet itkut sen aika itkettyä ennen kuin oppi. aika tiukassa oli tuo tapa kun entisissä suhteissa se on kuulemma toiminut. mä olen aika räävä suustani myös kun suutun kai mä jotain sille myös olen aina huutanut kun oven edessä olen seissyt mutten yhtään muista mitä. harvoin me kyllä tapellaan. viimeksi kesällä ja sillo meni aamu 6 ja yks kahvipannu rikki :)
 
Taisin myös sanoa että jos uhkailet vielä sillä lähtemisellä ja teet sen että ovesta menet ulos takasi ei ole tulemista! Ja anteeksi pyyntö ollut sille aina vaikeaa ei tajua milloin on mua loukannut sitäkin monta kertaa jankannut että etkö anteeksi edes pyydä tms. Ni viime viikolla jotain tiuski mulle autossa, tultiin kotiin niin pyysi anteeksi asiaa :? :O yleensä ei ole tapahtunut... joten kai jokin asia mennyt perille
 
mä en uskalla kauaa seistä edessä kun tuo hurjimus kyllä nakkaa mut menemään jos haluu päästä,tai sitten rikkoo jotain.Tälle ihmiselle on vaan parempi päästä tilanteesta pois,eikä se ole kyl kenenkään edun mukaista kai estää.Jos hänet päästää ssuosiolla,eli tajuaa itse et hänen päästävä raauhoittumaan,niin asia menee helpommin ohi,ja hän palaa parin tunnin päästä sovittelemaan syntiään :)
 
Mä en koskaan ajattele ku suutun sen suuremmin. Meillä se toimi ja loppu sellainen käytös tietysti jokaisella erilainen kumppani :) kyllä pintani pidän. en tykkää siitä että ukko häipyy ja mä jään kotiin itkemään. mieluummin sovitaan asia asiallisesti ja kulkureitit on vapaana :D kuulostan ihan kamalalta ihmiseltä :D
 
eiku onnea että teillä se toimii.meillä pitää puhuu vasta jälkikäteen,ja vihaan juuri tätä osuutta "jään kotiin itkemään" koska niin siinä aina käy.Joskus oon kivikasvo,mutta romahdan myöhemmin.
 
se on ihan kamalaa kun toisella on se "oikeus" lähteä ja itse jää tosiaan itkemään pahaa oloa... :(
mutta toivotaan ettei teille tule enää pitkiin aikoihin mitään kinaa :) ♡
 
Yleensä meillä on riitaa ja en jaksa tapella joten lähden mielummin tilanteesta pois kun jään siihen aukomaan turpaani.... ja kun molemmat ovat rauhoittuneet on hieman helpompi puhuakin! Ei se ole mies joka lähtee!!
 
heppuralle tsemppiä ja kaikkea hyvää :)

meillä just tänään viimeks huudettiin ja asiaa en enää ees muista :D huomaa että ärsyynnyn nykyään helpommin kaikesta..ihanat hormoonit.

Mirmeli: ihan hyvin täällä jaksellaan.pieni pömppis jo havaittavissa :D migreenikohtaukset tosin on lisääntyneet huomattavasti tässä raskauden aikana,mutta toivotaan että' helpottavat ajan myötä :) nyt plussatuulia sinne sulle ihan mahdottomasti. :smiley-bounce016
 
_sissi: migreenistä ei tarvitse kärsiä ilman lääkkeitä. Ota neuvolaan yhteyttä ja saat lääkkeet siihen :)
 
Tätä topicia o paljon helpompi lukea, kun tekstiä tulee paljon maltillisemmin. :D mitä siis tonne raskaaksi 2014...

Ajna ihana että olette saaneet sovittua. Riidoissa oleminen yms. on niin kuluttavaa.

Itte oon vaan taustaillut. Rupes käymään liian raskaaksi yrittäminen kaikkineensa. Jätin tästä kierrosta pistoksetkin pois, ehkä sitten ensi kierrossa. Letrot menee edelleen. Se kiertopäivien kyttäys ym alkoi käydä vähän liian raskaaksi. Nyt ei hajuakaan oviksesta, mennään mutulla, vaikka oletan kyllä sen olevan muutaman päivän päästä.

Sais tulla lumi pian. Tää synkkyys on niiin.... Synkkää :)
 
Takaisin
Top