Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa minäkin liittyisin tänne :) Yritystä 1,4v, miehellä 6v. poika ed. suhteesta, itsellä esikoinen haaveissa. Ikää meillä molemmilla 35. Suurpiirteiset tutkimukset kunnallisella tehty, ei muuta havaittavaa vikaa kuin miun ovis, joka ei aina tapahdu ja mahdollisesti tukkeutunut vasen putki, jäi hieman epäselväksi... Keliakia testi anto negaa, mut oon aika varma et se kumminkin on, tähystämällä varmaan selviäis...mut en haluu tähystykseen!:eek: eikä sillä nyt hirveesti oo väliä, en halua syödä sitä muutenkaan hirveästi helpon lihomistaipumuksen takia. Mutta, kumminkin, toka kierto ovulaation induktioo menossa, molemmissa kierroissa follit tulleet juurikin tuonne vasemmalle. Mulla käytössä clomifen 2tbl+pregnyl 10000IU eli kaksi ampullia, joka näppärästi ehkäisee raskaustestin tekemistä ennen määrättyä päivää...äsh!:p lisäksi loppukierrossa luget, tai nyt on crinone, luget ärsytti tosi paljon. Saman verran, eli toista kiertoo, takana viljattomuutta. Lisäravinteet myös mukana, monivita, kalaöljy ja vahva d. Lisäksi harkinnassa gelee royale:rolleyes:
 
Gatusa: oon pahoillani mun muistamattomuudesta :/ kyllähän sä tuosta puhelitkin silloin.. oon vaa nii lahopää ja niin monen palstaajan jutut yritän muistaa :) täällä myös kurkkukipu on aikas paha. Just ilmoitin töihinki jääväni sairaslomalle. Ei oo hyvä yhdistelmä flunssa ja nä lääkkeiden vaikutukset.

Jenialle myös tervetuloa :p toivottavasti et täällä kauan roiku mutta mukava saada lisää yrittäjäporukkaa :) sulla onkin jo hyvät lääkkeet menossa että toivottavasti niillä olisi haluttu vaikutus :)

Sissi: kiitos ♡ tekee ihan hyvää saada levätä. Mites sä olet voinut?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
eip mitää. kannattaa kokeilla ehkä jos löytyy sitruunaa/limeä, hunajaa ja valkosipulia ni tehä niistä kuuma juoma. 2-3v.sipulinkynttä, puol lusikallist hunajaa ja sama määrä sitruunan/limen mehua ja 2,5dl kuumaa vettä.
 
Heissan!
Hitsi miten sitkeetä lihaa mä oon näemmä.No joo,jos ei lasketa että romahdin muutamaksi päiväksi,mutta nyt oon taas taisteluvalmiudessa.
Pitää ihan pikku askelin edetä tuon miehen kanssa.

Della kyseli et onko jatkoa tarjolla miulle,sen ptt käynnin jälkeen.No hän soitti mulle pe,ja sanoi että saattaapi soitella nyt maanantainakin ja kysyy kuulumisia.Mut ei sen kummosempaa,oma apu paras apu,itse tässä ois soitettava lekuriin.

Mut ensin pitää perua se hiton laivamatka,ja saattaa ol että menetän 20% hinnasta kumminkin.Mut joo ei oo nyt hyvä aika tämä lähtee.Monestakin syystä.
 
ai niin sehän tässä piti vielä määkiä että menkkoja oottelen,la-su niitä jo kovin oottelin kun jo keskiviikko aamun jälkeen jätin loput luget ottamatta.Mahaa kipristellyt monena päivänä jo ,joten voisivat nyt vaan luovuttaa että pääsis eteenpäin.

Jotain ihan päätöntä riemua aiheuttaa ajatus että no more hormones!!!!

Nyt kun saisi tän elimistön relaamaan,niin jes.
 
Oon ennen kirjoitellut säännöllisesti tälle foorumille, mutta ollut nyt useita useita kuukausia poissa kun oma tilanne on tuntunut epätoivoiselta. Ny satuin vilkeisemaan tätä keskustelua ja huomasin että sä oot Gatusa loppumetreillä raskaana. Oli nyt ihan pakko kirjoittaa ja onnitella sua! Harvoin on tuntemattoman ihmisen puolesta näin onnellinen! :)
 
ihana kuulla sinusta ajna, inshaAllah kaikki menee hyvin :)

starr kiitos onnitteluista, sinusta ei olekaan kuulunu aikoihin, ihana saada sinut takaisin juttelemaan mein kans. juu täällä viimesillä viikoilla ollaan jo alhamdulillah, tai no 6vko 3pvä jälellä laskettuun mut saapi nähä kuinka kauan neiti malttaa pysyä yksiössään koska lääkäri ei lauantaina kommentoinu oikei mitää muuta ku että sisäsuu on kiinni ja lopuks et jos tässä ennen seuraavaa tarkastusta joka 2vko kuluttua ois ni synnytys käynnistyy ni ei muuta ku sairaalaan. eli kuinkaha monta viikkoa tässä pysytää kasassa onki mulle jännityksen aihe.
mitenkäs sinulla menee starr?
 
niin ja uusiakin oli ilmoittautunut,todellakin tervetuloa ja tervemenoa :D tuolla raskaaksi 2014 ketjussa tuntunut nyt olevan "tyylinä" että uus tuloo,ja plussaa heti .
Mut pikku pyyntö,vielää nää muutkin pitkään täällä "maanneet" mukana,jookos ;)

Onkos sil Lumella jotain aikomuksii plussailla?

Mä oon edelleen ihan onnessaan ajatuksesta etten aloita hormooneja enää.Tosin ei ne menkat viel alkaneetkaan,rusehtavaa limaviiruu (jea mikä kuvaus) pyyhkies,joten ennustus että huamen kp1
Niin enkä sitten perunutkaan reissua,kun pää selkoontu sen verran että tausin ettei se reissu ollut se oikea ssyy miks ahisti.Voi näitä hormooneja.Näin menkkojen alla on ihanan selkee nuppi kun hormoonitasot kropassa antaa myöten.Saas nähä millainen on sit hormooniton kierto ,jep!
 
Joo ajna mä toivoisin että sunnuntaina pärähtäisi plussa testiin ! :P

ei mulla vaan ole mitään muuta näyttöä siitä kuin kaksi liian aikaisin tehtyä testiä ja ainakin toisessa viivanpaikka :O
 
Hauska lause :D se jo kyseli leikillään mitä lahjaksi sanoin että tikun missä kaks viivaa ! Meillä on tapana heittää aina vitsiä vaikkei niin asiat menisikään mutta toivotaan ♡ olisitko halunnut analisoida ton mun aamusella tehdyn testin ? ei siinä paljoa mitää ole mut mitä sun silmät näkee ? :) ;)
 
Tää oli aamulla tänään tehty dpo8/9? ja kp21 :) ihan kuin siinä viivan paikkaa olisi :?
 

Liitteet

  • 1415045534273.jpg
    1415045534273.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 100
Lume,minä nään ihan hentoo vaaleenpunasta tossa,en selkeenä viivana vaan häivähdyksii.Mikäs dpo sulla on jo?

Ja niin,ei,eihän me vaan osata erota.Kummatkin tuntee tän asian niin,että meillä on yhteinen tehtävä täällä,ja vaikka tiukimman kriisin ja riidan tuoksinassa voidaan sanoakkin että ei oo mitään järkee enää jatkaa jne,niin aina me kumminkin löydetään ajatuksiemme kanssa toistemme luo.Ja järkeähän ei ehkä perinteisessä mielessä olekkan,ja jos aletaan filosofoimaan,niin MISSÄ on sitä järkeä,ylipäänsä???Joten mun elämäntyyli onkin aika pitkälle vain Elää.Niin etten loukkaa muita,en itseeni.Pyrin hyvyyteen kaikessa.Haluan antaa rakkaudellista voimaa ja energiaa sitä tarvitseville,ja myös pitäis itseä muistaa hoitaa.
Miehellä on toi "tyyppivika" että pakenee noin,ja onhan se lohdullista kuulla että on myös naisia jotka reagoi näin,vaikka tuskin Eetuha ihan sitä niin tarkoitti että ite ois paennut ihan fyysisesti ,mutta no,silleen :)
Niin että tääl ollaan,ja edelleen ootellaan menkkoja.Eilen taas kramppas mahaa ja pyyhkies sitä rusehtavaa limaviiruu ja sit taas ei mitään!Alkais jo eikä kiusais!
 
tsemppiä ajna, niihä se on että kun jotai rakastaa ni sitä ihmeest aina vaikka ois kuinka hankalaa ni pysyy yhessä. meilläki ukon kans ollu myrskymme mut edellee yhessä.

hohhoijaa täällä pistin yhen viltin pesukoneesee äsken ku haluun et esikolla on paksu viltti ku ei tuo ohut auta mitään. ukko puhunu jo pidemmän aikaa et pesee sen mut ei ol vieläkää ni minä tänää otin työkseni pestä sen ja ku esikolle sanoin et äiti pesee esikon viltin ni hän oli alkaa itkeä onnesta. on se ihmeellistä miten pieneltä tuntuvat asiat voiki olla niin isoja välillä toisille. :)
 
Takaisin
Top