Ajna hyvä, että sait juteltua perhetyöntekijän kanssa! tuleeko sieltä joku käymään useamminkin vai oliko vain tuo yksi kerta? mä oon oppinut tän nykyisen parisuhteen aikana, että ulkopuolinen keskusteluapu antaa hyvin näkökulmaa tilanteeseen. hyvä myös, että jaksoit kävellä päiväkodille! toivottavasti saat ajatuksesi kasaan ja jonkinlaisen ratkaisun tilanteeseen! tuo on aika rankka yksin kannettavaksi, mutta on jo paljon, kun olet pystynyt jakamaan asian monen eri tahon kanssa.
Mirmeli kiva kuulla, että asiat etenee siellä! toivon kovasti, että teillä onnistuisi nopeasti tuo hoito ja saisitte pikkuisen aluilleen :)
Gatusalle onnea viikkojen poksumisesta! kohta pääsetkin tositoimiin :) ja kiva kuulla, että sait mieluisan paketin vauvalle :)
sissille myös onnea poksuneista viikoista! hyvin etenee sinulla raskaus :)
Eetuhallakin synnytys häämöttää :) mitä siellä äippäpolilla oli aikeissa tapahtua?
Sleepwalker voi ei! tsemppiä ja jaksamista! onneksi joulu tulee pian ja myös tammikuu, sitten ovat klinikallakin viisaampia!
meistä: käytiin pojun kans tiistaina neuvolassa ja sieltä 2kk mitat, paino 5595g ja pituus 62,8cm.. terkkarin eka mittaus näytti kylläkin 63cm eikä hän suostunut uskomaan mittaustulostaan, joten neuvolakorttiin kirjoitettiin tuo pienempi lukema, en ymmärrä miksi, luulen että liittyy jotenkin laskennalliseen käyrään. poika sai rota-rokotteen eikä vaikuttanut pojun vointiin oikeastaan mitenkään, pierut vaan muuttuneet pahanhajuisiksi.
minä kävin eilen afrotunnilla ja voi miten kivaa siellä oli! olin kyllä ihan hiessä tunnin jälkeen, mutta viimeinkin tuli tehtyä jotakin liikkumisensa eteen ja oli siellä tuttujakin viime kevään tunneilta. vaihdoin afrotunnit tänne kotipaikkakunnalle, kun aikaisemmin kävin toisen kunnan puolella 15min automatkan päässä. se toisen kunnan ryhmä lakkasi ja sillä olleet ovat näemmä tulleet kaikki tänne mun kotipaikkakunnalle. onneksi pääsin harjoittelemaan aika alussa olevaa tanssikuviota, joten en hypännyt ihan keskelle mitään valmista. mies ja lapsetkin pärjäsi hyvin, tosin poika oli kuulemma vähän itkeskellyt ja nukahtanut sitteriin. tänä syksynä on vielä viisi kertaa ja keväällä sitten taas jatkuu :)