Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaha :D mutta jospa luomu olis luomu ja poikis parempaa hedelmää.. ;)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
täytyy sanoo että miksen tätä aiemmin tajunnut,et luomu on parasta.
Blaah.
kyllä tän kemikaalicoctailin jälkeen passais luomuu vetääkkin
 
se ol sit nega.
Perjantainahan mun piti testaa mutta inspis iski.ei sitten lupaustakaan joten tuskin siinä perjantainakaan mitään näkyy.
iso PIIP!!!!! :angry4
Mua ei näissä jutteluissa nyt sit varmaan hetkeen näy,veetuttaa nyt siihen malliin ettei mitään rajaa
 
Nyt odottelet sinne perjantaihin. Tänään on vasta keskiviikko :) tsemppiä sisko ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
siis vau!
ei tarvi enää kuumeilla,ukko otti ja lähti taas.Mä en kyllä nyt enää tosiaan taida jaksaa tätä :( Katui kimpaantumistaan varmaan samantien mutta ei se nyt taida auttaa.Mutta kiitos,sainpahan ainakin muuta ajateltavaa.
 
:sad001surullista ajna

Gatusa ootko vielä yhteenä kappaleena?

Mä: huomenna saan lähetteen äippäpolille ja jos siellä sitten päättäisivät käynnistyksestä, kun ei jaksa enään näitä kipuja ylävatsalla.
Pakko hehkuttaa... Mulla on ihana mies <3 se osti mulle paremman auton.... No meidän autohan se on mutta mun käytössä enemmän kuin sen. Audin sain alle <3
 
Muokattu viimeksi:
sillä on tollanen tyyli että se rankaisee mua nyt koska mulla on ollut paha olla ja oon ollut toki kiree kotonakin.Erehdyin mainitsemaan että mulla on onneksi netissä edes pari ystävää joille kerron surujani,niin hän päätti vetää mustikset siitä.Minä juu olin vähemmän kiva puoliso tänään mutta en tosiaankaan siinä määrin että oisin ansainnut tuon!Taaskaan.
Tärkeintä oli viedä minulta HÄNEN tietokone,huomauttaa että varokkin koskemasta senttiäkään hänen palkkaansa ja mitähän muuta,niin toki mennessä piti lyhty hajottaa ja heitellä minun auton varaosat meidän pusikkoon-hänhän ei niitä laita.Suunnittelin reissua vanhemmilleni vkl niin että oisin ottanut vain 3 lasta mukaan,niin eka ilmoitus oli että hän ei oo sit vkl täällä...
äiti se vaan jaksaa olla optimisti.mä rukoilen taivaasta apua etten enää koskaan ota sitä takaisin.
 
Voi hitto. Kylläpä herralla taas temperamentti kuplii. Tuo on lapsellista käytöstä ja sinä olet sen yläpuolella. On vain epäreilua että saat osaksesi tollasta p*skaa tuen sijasta. Hmph :(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kyllähän se eilen jo tottakai oli kokenut valaistumisensa omasta käytöksestään,mutta..en minä tiiä.Tää on vaan toistunut jo niin monta kertaa.Ja juu lapsellista ja keskenkasvuista on.Joskus kun kyselin/puhuimme stressin aiheista niin mainitsi että yrityskin on saanu hänet viel enemmän hermoheikoksis.Jeps.Mutta ei tarvii ny enää yrittää.lopetin eilen aamuun lugetkin,eli kun illalla tuli tää säätö niin tuumin että turhaa laitan enää illalla lugeekaan,eli menkat pääsee alkamaan kai 2 päivän sisään??Oli miten oli,kyllä tää oli mulle nyt niin voimakas merkki että tää yritys nyt vaan loppuu.kertakaikkiaan.
 
Mun on pakko kysyä, toivottavasti et loukkaannu ajna. Mutta haluatteko molemmat lisää lapsia vai haluatko sinä lisää lapsia? Kun esim. Mulle tulee "paniikki" kun mies puhuu jo seuraavasta raskaudesta eikä tätäkään ole vielä synnytetty tai saatu. Ihan sillä kysyn kun reagoi noin jo toistamiseen.... Anteeksi jos loukkasin sua :(
 
en loukkaannu.
Sehän se naurettavaa onkin että haluaa,puhuu siitä paljon,mutta sit samalla myöntää että panikoi asiaa.Samahan se on ollut kaikkien yhteisten raskauksiemme kanssa,ja tästä syystä mä keskeytin sen ekan yhteisen raskauden joka alkoi noin 3kk yhdes olon jälkeen.Tosin oli tietoinen ettei ole ehkäisyä ja oli mielissään ajatuksesta-SILLOIN joo raskauduin niin nopeasti.Sit tota kuopusta ootettiinkin keskeytyksen jälkeen tosiaan se noin 14 kk ja taas hän silloin sai hepulin,ja häipyi kun olin tehnyt testin jne...niin että aivan karsea historia on ton kanssa tää lapsenteko-operaatio ollut.
Pitäis varmaan jo uskoo että ei.
 
Takaisin
Top