No niin kotona!!!
Oltiin koko päivä reissus.Oli mukavaa vaikka alkuun ärsyttikin,koska jotenkin vaan taas niin tuo ukko korpes minnuu...ensinnäkin mä jouduin lähtee ennen kuutta sohvalle nukkuu koska kuopus tuli viereen ja tiän ettei siitä koidu kuin selkäkivut jos jään.Siinä sit torkuin jonku tunnin kunnes yläkerrasta pojat herää,ja kohta kuopuskin,ja rauha oli mennyttä.Loikoilin viel soffalla hetken kunnes tuumin että jaa kyllä se on puuron keittoon ny noustava.Sit jonku puolen tunnin päästä huutelin ukolle että voisin säkin nousta mun kaa touhuumaan tänne,niin vastaus oli et ai tääl ei saa nukkuakkaan.Vähän kilahti.No huusin että senkus,ja päätin etten suutani avaa koko päivän.No kyl mä siitä sit rauhoituin ja tosiaan kiva pv olikin.
SISSILLE onnee hurjasti,voi minkä ihanan näyn oot saanut nähdä
Hyvin kaikki menee,kaunis lämpö ja suojaus nousee kuvasta kohdussasi.
Gatusa,Minusta tuntuu että intuitio nyt kyllä enteilee sulle,on se sellasta oloo sulla ollut viime päivinä...
Ja todellakin Mirmeli ja Sleep,ääärrrrsyttää teijän puolesta,ettei tuo nyt mee iha putkeen.Sleepillä siis ei oo kasvanu tarpeeks ja Mirmelillä kasvanu vaikkei ois saanu?
PÖH!!!!
Dellan vauva kasvaa hyvin.
Mie kävin tänään myös kummipoikaa taas sykyttämässä,on 3kk ja äitinsä sanoi että 6,8kiloinen on.Hyväntuntuinen käsiteltävä jo,ei mikää lankakerä.Ootan että äite saa ruokintapolitiikan kuntoon,niin että muru voi tulla kummitädille yökylään