Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
on se upeaa kyllä sissi että plussasit! Elämän ihme,en vaan väsy ihastelemasta sitä taidetta,mitä meidän elimistö tekee.
Nää luget on hyvä tekosyy olla olematta saatavilla,kun eihän nyt lääkkeen päälle voi roiskii ja ennen ei ehi ;)
Säälittävää.
 
Sleepwalker: se olisikin paras syntymäpäivälahja, jos mekko ei mahtuisi päälle vauvamahan takia :) Tsemppiä teille ihan hirmuisesti hoitoihin! Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tärppää <3

Mirmeli: onko allergiaoireet helpottaneet?
 
heis kaikki ihanat, mitä kuuluu?

täällä oli nettipimento myrskyn takia ja tänää saatii jotenki netti kuntoon vihdoin. yhtenä kappaleena olen, suppareita ollu viime aikoina kasvavaa tahtii mutta epäsäännöllisesti ja neidin pää taitaa olla kiinnittyn on vaa sellai tunne takaraivossa itellä sen lisäks että likka on tosi alhaalla jo ja ottan koko asunnon käyttö eikä mahu enää juuri liikuskelemaan. taitaa tulla pitkä neiti mikäli sukupuoli pysyny saman ultrien jälkeen, lauantaina ois sit taas lääkäri ja sillo onki 32+2 joten saapi nähä mitä lääkäri tuumailee meille.
 
No sää ootki Eetuha tollanen rautahermo,toisin ku meikkis ;) ain huolestumassa kaikesta.
Mut hyvä että G oot back in business!! Kohta se vauva sieltä syntyy,eikä se nyt kai enää sukupuolta vaihda ;)
 
jep jep i'm back again ajna ja muut alhamdulillah... mieliala vaa vähä pohjamudissa taas ku sain ikävän yllärin tänää alkuillasta ja ukko sit raivonnu ja valittan kaikesta maan ja taivaan välillä taas. välil oikeest mietin et yrittääkö ukko tahallaa aiheuttaa mulle stressia ja surua, tosin esikon viime aikanen käytös ollu kans vähä sellast että pistää maihin. välil tekis mieli vaa painua toisee huoneesee ja paiskata ovi kiinni ja jos ukko seuraa kuten yleensä ja esittää ite niin viatonta ja kaikki on muiden syytä ni antaa avolätäri sille suoraan vaikka ei kuulukaa mun tapoihi satuttaa toisia mut mulla oikeest alkaa menee hermot siihen niin totaalisesti. mä opetan esikkoa kotona ku tarha ei huoli häntä ja siel oliki kyl negatiivinen ilmapiiri, autan läksyissä esikkoa vaikken osaa arabiaa mut esikko osaa kääntää tehtävänannot englanniks sujuvasti. autan kaikkia parhaani mukaan kaikessa mut ei näköjää ol tarpeeks ukolle, kinuaa auttaan vespan kans ni sit ku autan ni teen sit jotai muka väärin tai sit en ees muka auta jne.
anteeksi valitus mutta pakko avautua, oon tänää saanu itkee kiitettäväst useammasta syystä taas vaihteeks.
 
voi gatusa :( et kyllä nyt kaipasi tommosta stressiä

täällä vietetty tänään saikkupäivää..oli kiva kahden päivän migreeni :D huh.nyt alkaa olemaan suht normaali olo jos pääsis aamulla töihin.ja huomen illalla ar-ultra.iiiiik! mä niin toivon että masussa on kaikki hyvin. :sad001
 
tsemppiä sissi ultraan mua jännittää sun puolesta. täällä tänää otettu ekan kerran särkylääkettä ku ollu kovat menkkamaiset kivut alavatsalla ja alaselässä meni kiitettäväst aikaa ennen ku paracetamoli poretabut alko vaikuttaa ja näköjää vaikutus ei kovin pitkäkestonen ollu.
 
Heips kaikki :)

oon taustaillut ja lueskellut teidän juttuja :)
nyt tulin kuitenkin nopeasti napailemaan :) eli eilen viimeinen clomi ja tänään kontrolli ultra :P
 
tsemppiä lume ultraan, inshaAllah tulee hyviä uutisia :)

täällä eilen kärvistelty menkkajomoissa ja alavatsal kuulu napsahus mut kalvot on viel sentää ehjät alhamdulillah. nyt pitää näköjää vaa levätä mahollisimman paljon. tänään rv 32+0 alhamdulillah.
 
Kävin tänää 0-ultrassa ja jarru ei ole toiminut, 11mm munarakkula ultrassa. :( Kyllä sit niin paljon voi vituttaa ja harmittaa.
No koko homma nyt siirtyy ainakin taas viikolla eli joudun sumuttaa lisää.. ja menkkojen pitää alkaa ennen pistoksia. Nyt ku niiden pitäs tulla ni ei. :mad: No joo viikko sinne tai tänne mut en jaksas yhtää.. koiran leikkauski oli jo varattu viikolle 45.. mun on pakko hoitaa se samassa rytäkässä ku tä meidän homma, en muuten pysty olee kotona sen kanssa. Ja senki haluisin mahd nopeesti hoitaa ku silmä ei oo turvassa. Ja nyt ku punktio/siirto siirty viikolla ni rasksustesti pitää tehdä just veljenpojan ristiäisten alla ja en tiiä miten pystyn seisoo kummina alttarilla jos tä homma kusee :confused:. ja entä jos tä jarru ei toimi ollenkaan??? Äh.. olo on kyl tosi paska. Anteeksi oma napailu mut plaaaaaa...

Sleep: kuis pistosten kanssa?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
sissille tsemppiä ultraan! komppaan Ajnaa eli kyllä siellä pikku-sissi on :)

Lumelle myös tsempit ultraan!

Gatusa, toivottavasti pysyt vielä hetken kasassa! tsemppiä loppuraskauden vaivoihin!

Mirmeli, oushit tuo et jarru ei toiminutkaan :/ teillekin kyllä kasaantuu ihan liikaakin kaikkea, mutta jospa lopussa seisoisi kiitos ja raskaus saisi alkunsa! pidän peukkuja myös koiran leikkauksen suhteen. jaksamisia molempiin, kyllä sitä välillä vaaditaan ihmiseltä vähän liikaakin.

Ajnalle ja muillekin plussatuulia!

on: mun pitäis siivota pois pojun pieniä vaatteita, uusin koko kun on se 68cm :O ei vaan saa aikaiseksi. pääsin taas aloittaa neulomisen 2kk tauon jälkeen, joskin tahti on aika hidas. teen tytölle angrybirds-pipoa :) ja pojalle pitäis tehdä sukat ja tumput ja pipokin.
 
mirmeli pahoittelut ettei tullu toivomiasi uutisia. jaksamista ja tsemppiä.

della kylläpä sun poika kasvaa nopeesti mashaAllah. juu toivotaan että pysyn yhtenä kappaleena vielä sen 5vko mielellää ku sit ois 37+0 inshaAllah.

onnea lume hyvistä uutisista :)
 
onnea sissi hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah, siellä se pikku sissi kasvaa nyt ja inshaAllah tulee vasta ku on laskettu aika :)
 
Takaisin
Top