Hei naiset taas!
Sissi: en mä täältä mihkää häivy, lueskelen kyllä mutta eipä oo ollut kirjoitettavaa... :)
Sateenkaari: ♡
Gatusa: mahotonta meininkiä! >:/
Marikki: täältä löytyis joka iltaista lenkkiseuraa, kera kolmen koiran :D nyt vaan lenkkarit jalkaan ja kävelylle :) plussatuulia ystävä ♥
Frankie: en mä tiiä onko mulla pmssiä.. paria päivää ennen kipuilen ja tissit on räjähtämispisteessä.. alkamispäivänä saan kilareita :D
Joku oli menossa aukiolotutkimukseen? (Anteeksi, en muista kuka ja kännyllä en pääse selaa...) Tsemppiä ja tuuhan kertomaan miten meni! :)
On. Kp 30/30 eli huomenna pitäs vuotaa.. ja ennakoi sen verran että ei tee poikkeusta..
tänään kävin aika myllyn läpi ajaessani töihin ja viha oli aika päällimmäinen tunne.. mikä helvetti siinä voi olla?!?! Tekis mieli huutaa, itkeä, raivota, lyödä, potkia... :'( mikä vika meissä on......?
mitä lähemmäs ivf tulee, sitä enemmän mua pelottaa. En tiiä haluanko sitä edes! Asiat menee liian nopeasti ja tuntuu etten pysty jarruttamaan.. toisaalta mietin että pitäskö siirtää alkuvuoteen mutta ei sekään anna periksi..
Tässä kierrossa puoli välin jälkeen (ei ole ollut selkeetä ovista....) mun vasen rinta kipeyty ihan sikana! Sitä ei ole tapahtunu nyt vähään aikaan mutta joskus pari vuotta sitten, aina puoli välin jälkeen tuli vaan vas tissi kipeeksi :D no, se on mulle merkki jo 2vk ennen tätiä että metsään mentiin... taas.
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app