Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Gatusa :) aamulla käyty labrassa ja viikon päästä saa tietää tulokset.

sateenkaari: sulla sama "tuomio" kuin mulla.mitään vikaa ei kummassakaan.paitsi mulla todettiin kilpparin vajaatoiminta ja siihen nyt lääkitys.onko sulla kilppariarvot katottu? sehän voi myös keskenmenoja aiheuttaa...kaikkea hyvää mitä jatkossa päätätkin tehdä. :talk017
 
Sateenkaari. Paljon voimia, anna itsellesi aikaa asian käsittelyyn.

Tunnen ihmisen, joka sai ensin viisi selittämätöntä keskenmenoa, sitten kolme normaalisti ja hyvin mennyttä raskautta ja lasta niiden seurauksena. Yritän vain sanoa, että toivoa kumminkin on.
 
sissi eipä ihmeemmin, ei kurjuutta kummempaa...yöllä supparei jotka tuntu suunnillee koko kropassa, ukon porukat yrittää aiheuttaa ukolle ongelmia ja mulle ilmeisest on suunniteltu että pitäs saada niin paha stressi et menis kesken jälleen kerran. porukat riiteli naapurinsa kans ni soittivat pari iltaa sit ukolle että hänen pitää antaa naapurille selkäsauna (eli saada oma poika vankilaan jotta mä ja esikko nähää nälkää, minä en pääsis sairaalaan, stressi aiheuttas keskenmenon, kuka tahansa vois hyökätä mein kimppuun). no minä pidin ukolle puhuttelun tänään ja totesin että minä ja lapset ei mennä enää ikinä tapaamaan hänen porukoita inshaAllah eikä joulukuussa tartte ilmottaa niille että lapsi on syntyn. lähti viemää granaattiomenoi porukoillesa ni saapi tuommosen viestin sit välittää heille että ymmärtävät mitä aiheuttavat. ukko säikähti aluks et aionko mä ottaa ja häippästä lasten kans kunha neiti on syntyn, sanoin että en mä sellasta tekis mut sen pitää keskittyä meihin eikä siihe että se lankee jokaisee ansaa jonka ne yhet järkkää, ne on jo yli 3v yrittän erottaa meitä millo mitenki ja suurin osa mun keskenmenoist on tapahtun ku asuttii ukon porukoilla.
 
Sateenkaari: paljon voimia sinulle <3 Asioilla on taipumus järjestyä, toivon todella että saatte terveen pienokaisen, kun sitä vähiten odotatte :)

Sissi: toivottavasti tulokset ovat toivotut ja plusaatte pian <3

Gatusa: en voi kuin ihmetellä appivanhempiesi toimintaa...todella kurjaa tuollainen. Toivottavasti asiat selkiytyvät ja he ymmärtävät mitä ovat tehneet <3 Onko masussa kaikki hyvin?

on: kp 4/25-34 ja pikkuisen vielä tuhruttelee. Kohta pääsee taas tositoimiin ;) Lomaa on onneksi vielä tämä viikko jäljellä ja syksyllekin kaikkea mukavaa tekemistä!
 
Hitto kun ei oikein jaksa tehdä mitään.. vähiten roikkua netissä... en oo täälläkään käynyt pitkään aikaan kunnolla :sad001 sori :oops:

Mitäs kaikille kuuluu olis tossa 10 sivua lukemista.

Gatusa: mites raskaus menee?

Entäs muut raskaana olevat, miten pyyhkii?

Myy: :Heartred

Mä: huomenna rv 31 ultra ja tällä kertaa mieskin pääsee mukaan :cheers :Heartblue
 
eetuha raskaus sujuu iha ok mut yöllä tuli suppareita useampi ja nyt päivällä tullu suht tiheään harjotussupistuksia jotka lähten alhaalta leviämää ylöspäin. liikaa stressiä ukon porukoitten takia ollu tällä viikolla ni jouduin pitää puhuttelun ukolle ja sanomaa et nyt saa luvan keskittyä vaa meihin ja varmistaa etten mä joudu kärsii stressistä tai mä joudun viel ennen joulukuuta jo sairaalaan. 26+3 menossa tänään jo alhamdulillah. alkaa tää eri suppareiden sekotus huolestuttamaa hiljalleen mua aikas paljo mut onneks neiti liikkuu paljon alhamdulillah.
sinä oot jo noin pitkällä mashaAllah kohtaha sulla on pikkunen jo sylissä inshaAllah.
 
Se olisi kiva jos tulisi :p sen verta ahdasta kaverilla on masussa, kun puskee itseään navasta läpi... se sattuu :eek::confused: Potkut ok mutta puskeminen EI :grin:grin
 
Kiitti _sissi ja Eetuha kysymästä! :)

Kp 4/25 täällä kans menossa, töissä vähän kiirettä, ylihuomenna aukiolotutkimus poliklinikalla. Aattelin, että tässä kierrossa yritetään joka päivä ovista ennen ja jälkeenkin! ;)

Edit: Mun PMS-oireet vaihtelevat melko olemattomista vähäisesti kivuliaisiin, miten on teillä muilla? Onko oireet aina samanlaiset vai vaihtelevat?

Tässä kierrossa tuli finnejä ja makeanhimo pääsi valloilleen (pakko saada jäätelöä), väsytti, olin myös ärtyisä, mutta kuukautiskipuja ei ollut (niitä on vain ehkä pari kertaa vuodessa). Useimmiten kuukautisia ennen ruokahalu kasvaa ja turvottaa, muttei paljon muuta. Pääsen siis aika helpolla *koputtaa puuta*. Jossain oli, etä makeanhimo kuukautisten aikaan voisi johtua B6-vitamiinin puutteesta.
 
Muokattu viimeksi:
frankielle tsemppiä aukiolotutkimukseen! :) oo onnellinen että oot päässy vähällä kuukautiskipujen kanssa.itellä menee aina pari ekaa päivää särkylääkkeiden avulla.ja oon aina tosi ärtynyt ja kiukkunen vähänn ennen menkkoja :D

viikon päästä pitäis tätin tulla.alamasussa välillä nippaille,muuten ihan normi olo. eihän sitä koskaan tiiä.. :profileright
 
frankie,mulla on eniten vain psyykkisiä oireita eli olen masentunut ja helevetin pahalla päällä ärsytysherkkä,väsynyt,voimaton...yleensä pms aika on ihan kauheaa.Viime kierron lopussa ei ollut juuri pms:ää.Joskus niinkin.Tosin siitä tulikin se haalea plussa,joten...

Nyt on kyl ovisaika käsillä.Paha olo kuuluu mulla ovisaikaankin ja tänään aamulla oli heti paha olo.Mahaa kinnaa,tuntemuksia vaikka mitä ja pissattaa paljon!!!Tällaista en oo ennen rekisteröinytkään että pissattais oviken aikaan näin paljon.

Kävin puntarissa tänään ekaa kertaa 3 kuukauteen- noin toissaviikolla ostin uuden puntarin rikkoontuneen tilalle.Ei jumankauta mitä lukemia,pahempia kuin silloin kun viimeksi (siis 3kk sitten) aloin ruokaremontin,mie niin itken :( Mulla ois 12 kiloo siihen painoon missä mie viimeks raskauduin eli kuopuksen raskaudenalkupainoon.Mun on saatava ne pois,äkkiä!
Eetuhaa jo konsultoin,kun muistelin että 12 kiloa olit saanu kuukauessa pois.Mie teen melki mitä vaan että saan nuo kilot pois.Jään vielä ylipainoiseksi kyllä sittenkin,mutta parempi -12 kg.(pudotettavaa ois liki 30) Liikuntaa en oo saanu ympättyy elämääni ja siitä on turha haaveillakkaan tällä elämänrytmillä.Epätoivo nostaa taas sievää päätään.

Valitusvirteni taas nakkaan eetteriin,jospa saisin jotain idean ja innostuksen kipinää jostakinpäin <3
Toivoo hän.
 
myy kyselit miten masussa voidaan Maryam voi hyvin alhamdulillah. neiti on kova potkimaan etenki sillo ku on harjotus tai varsinaisia supistuksia. eilen sain enemmänki harkkasupparei koko päivän ja välillä tosi tiheästi ja tänää aamusta ollu kans. tosin mitä luin ni eiliset viittas kyl enemmän varsinaisiin koska ne alko iha alhaalta ja levis ylöspäin, kesti reilu puol minuuttia ja sit oli puolentoist minuutin tauko, tätä kesti ehkä lähemmäs 10 min ajan jonka jälkee loppu mut myöhemmin tuli taas takas mut sillä kertaa oli sit onneks iha harkkasupparei vaikka ilkeeltä neki tuntuu.
illal soitti ukon vanhin sisko ja sano et hän menee tuomarin puheille ja pyytää että hän ottaa naapurin käsittelyyn joten me saadaa olla rauhassa, näköjään ukon viesti meni eilen perille ja oltii puheenaihe siinä taloudessa. yö unille saan sanoa hyvästit jo ku vatsa on sen verran iso ettei nukkumisesta tul mitää ja hengityski on jo vaikeutunu aika paljon.

mitäpä sinulle kuuluu?

sissi ja frankie tsemppiä molemmille :)

omanapa tuliki jo tuossa myy85:lle kirjotetus viestis.
 
Hei naiset taas!

Sissi: en mä täältä mihkää häivy, lueskelen kyllä mutta eipä oo ollut kirjoitettavaa... :)

Sateenkaari: ♡

Gatusa: mahotonta meininkiä! >:/

Marikki: täältä löytyis joka iltaista lenkkiseuraa, kera kolmen koiran :D nyt vaan lenkkarit jalkaan ja kävelylle :) plussatuulia ystävä ♥

Frankie: en mä tiiä onko mulla pmssiä.. paria päivää ennen kipuilen ja tissit on räjähtämispisteessä.. alkamispäivänä saan kilareita :D

Joku oli menossa aukiolotutkimukseen? (Anteeksi, en muista kuka ja kännyllä en pääse selaa...) Tsemppiä ja tuuhan kertomaan miten meni! :)

On. Kp 30/30 eli huomenna pitäs vuotaa.. ja ennakoi sen verran että ei tee poikkeusta.. :( tänään kävin aika myllyn läpi ajaessani töihin ja viha oli aika päällimmäinen tunne.. mikä helvetti siinä voi olla?!?! Tekis mieli huutaa, itkeä, raivota, lyödä, potkia... :'( mikä vika meissä on......?

mitä lähemmäs ivf tulee, sitä enemmän mua pelottaa. En tiiä haluanko sitä edes! Asiat menee liian nopeasti ja tuntuu etten pysty jarruttamaan.. toisaalta mietin että pitäskö siirtää alkuvuoteen mutta ei sekään anna periksi..

Tässä kierrossa puoli välin jälkeen (ei ole ollut selkeetä ovista....) mun vasen rinta kipeyty ihan sikana! Sitä ei ole tapahtunu nyt vähään aikaan mutta joskus pari vuotta sitten, aina puoli välin jälkeen tuli vaan vas tissi kipeeksi :D no, se on mulle merkki jo 2vk ennen tätiä että metsään mentiin... taas.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
jaksamista mirmeli, varmasti pelottaa ja jännittää ja tunteet on ristiriitaset vähä kaikessa nyt mut inshaAllah asiat kääntyy parhain päin vielä ja saat plussan jollain keinolla. itellä oli yritysvaihees samoi fiiliksiä ku joutu pettymään ja vielä enemmän ku meni kesken. naisen rooli on rankka elämässä.
 
Pistän nyt tännekin <3 kasvot on kuvassa :D käsi suun edessä. rv 31 painoarvio on 1863g ja vauva perätilassa. Seuraava ultra rv 35 ja jos edelleen perätilassa yritetään kääntää.

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1410968515902.jpg
    1410968515902.jpg
    31 KB · Katsottu: 85
ihana kuva eetuha mashaAllah ja onpa terveen kokoinenki vielä. inshaAllah pikkunen kääntyy ite raivotarjontaa mut uudellee synnyttäjillä se voi tapahtua vasta vähä ennen synnytystäki ja sama kiinnittymisen kans.
 
Lääkäri oli sitä mieltä ettei tule pysymään kun on vain kerran ollut raivotarjonnassa koko raskauden aikana muuten on ollut perätilassa tai poikittain

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa: kiitos sanoistasi ♡ naiselle tämä taitaa rankkaa olevan kun tuota miestä tässä tutkailee.. kaipa hekin omaa taistoaan käy.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Eetuha: Toivotaan, että vauva kääntyy sitten, kun on tarvis :)

Mirmeli: Jep, tuttua! Tai mulle tunne ja ajatukset saattavat tulla läikähdyksinä, mutten ole halunnut päästää niitä valloilleen... Ihmehän tuo koko tapahtuma sinänsä on (toisille se ei ole ihme vaan itsestäänselvyys), joten yritän nojata siihen..

Marikki, _sissi ja muut: Olen miettinyt, että onkohan eri kuukautisvaivat verrannollisia hedelmällisyyteen? Tämänkin saisi varmaan helposti selville kysymällä lääkäriltä tai googlaamallakin - kaikkea sitä tulee vaan mietittyä. Ja kun mä pääsen useimmiten melko helpolla (jep olen usein kiitellyt sitä :) ), niin oisko niin, että alakerrassa ei siinä kierrossa ole kovin hedelmällistä menoa? Hmm, luultavasti näillä ei kyllä ole mitään yhteyttä. En muista millainen kierto mulla oli kun tulin raskaaksi, tai edes raskaustuntemuksista mulla ei ole mielikuvaa.

Gatusa: Jaksamisia teidän haasteisiin!

Sannuinen: Kiitti tsempeistä!

On: Aukiolotutkimuksessa käyty; ei ottanut kipeää, eli paikat oli auki. Munatorvet kuulemma kuin "koulukirjasta", ja johtofollikkeli oli lähtenyt hienosti kehittymään. Sektiosta oli jäänyt arpi ja siinä kohtaa lihakset ohuemmat - eivät suosittele kaksoisrakautta, koska kohtu ei kestäne sitä. Eli IVF:ssä tehtäis sitten vain yksi alkionsiirto kerrallaan, ei riskeerata kaksoisraskautta. Tämä arpi ja heikko kohta voi aiheuttaa raskaudessa vuotoja ja kipuja (jee... No kyllä se kestetään kuin naiset, jos raskaaksi tullaan!).

Lisäksi käytiin läpi veriarvoja ja kaikki kuulemma erittäin loistavia arvoja, sisäelimet hyvässä kunnossa. Selittämätön lapsettomuus. Mies laitettiin sitten pariin testiin vielä. Ja mulle resepti Lugesteroneja, koska kierto on lyhyehkö (23-26, keskimäärin 25), mutta lääkärin mukaan ei mun kierrossa ole sinänsä vikaa, kokeillaan nyt vaan olisiko pidemmästä kierrosta hyötyä. Apua pitää ihmetellä sitten uusiksi missä kohtaa ovuloin ja apua jos tulee niitä sivuoireita...
 
Takaisin
Top