Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heppuralle myös täältä onnentoivotukset! :) varmaan ihan mieletön fiilis nyt!

eilen sain plussan ovistestiin joten peukut taas pystyssä että nyt tärppäis :Heartred paljon on kyllä kiinni siitä miten paljon toi TSH-arvo on lääkkeen ansiosta laskenut.viikon päästä on labra joten se selviää sillon..
 
Kiitos kaikille onnentoivotuksista, olen kauhusta kankeana :eek: Mutta näemmä oviksen tikutuksesta on ollut jotain apua, toivotaan että menee loppuun asti. Nyt hirmuinen soittorumba taas edessä, pitää kysellä tarviiko jotain lääkitystä tuon ai-tauti epäilyn vuoksi ( monasti annetaan kortisonia ). Toivottavasti nyt kolmas kerta sanoisi toden.....
 
Marikki <3 meinaatteko yrittää toista inssiä, vai miten jatkatte? Voimia. Meillä toinen inssi luultavasti huomenna, jännittää kun viimeksi sattu niin paljon...
 
Emme tod.näk yritä inssiä.Tässä kierrossa ei yritetä lainkaan ts.mennään fiilisten mukaan,harkitsen jopa o-testien väliin jättämistä.

Kovasti onnenpotkuja sulle uuteen yritykseen <3
 
Muokattu viimeksi:
Marikille tsemppiä uuteen kiertoon. Toivottavasti pieni tauko yrittämisestä tekee tehtävänsä :)

Tuuhan Tähtönen sitten kertomaan miten meni :love017
 
Tulen kertomaan juu :) limoja on tänään tullut joten eiköhän huomenna ovistesti hymyile ja päästään taas tosi toimiin :).

Toivottavasti Marikki plussaat jos vaikka tauko toimii taikana <3
 
Nyt on vauvan sänky ja muut laitettu kuntoon

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1410278528655.jpg
    1410278528655.jpg
    45.1 KB · Katsottu: 105
ihana eetuha että siellä alkaa kaikki olla valmista pikkusta varten, täällä kaikki vielä hankkimatta ja yllättäviä menoja tulee jatkuvalla syötöllä ni alkaa olla epätoivonen olo itellä jo. eipä sinulla ainakaa tul kiirettä vauvan tavaroitten suhteen :)

marikki tsemppiä ja plussatuulia :)

tähtönen tsemppiä inssiin ja inshaAllah kyytiin tarttuu kunnon sissi joka pysyy laskettuun aikaan asti sisällä :)
 
Mä löysin edullisesti koko tuon nurkkauksen tavarat. Pinnasänky, Hoitopöytä, hoitotaso, laatikot jne. Kaikki yht. 170€ ei musta paha

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Oot kyllä eetuha hyvään hintaan saanu :)

kohta käyn kaupasta metsästämässä sinkkiä.vyöhyketerapeutti suositteli viime käynnillä..olis vissiin kilpirauhasellekin hyväksi. :smiley-bounce012:smiley-bounce013
 
tähtöselle tsemppiä inssiin! Marikille jaksamista!Eetuhalla ihanaa tekemistä siellä kun on vauvelille kaikki jo valmiiksi laitettu! Mäkin hain vaunut kellarista, pesin kaikki tekstiilit ja raudat, tulee käyttöä tai ei....menee sitten myyntiin vaikka. Kuinka Gatusa voi? _sissi mihin tuo vyöhyketerapeutto suositteli sinkkiä?

on:Täällä hävisi yhtäkkiä ne kaikki raskausoireet mitä oli: päänsärky, kipeät rinnat, kuvotus.....saas nähdä oliko tämäkin nyt tässä :sad001 No 01.10.on ar-ultra jos ei siihen mennessä mitään tapahdu tai tuo mun reumalääkäri ole yhteyksissä sitä ennen....
 
heppura älä ol huolissas mulla kans oireet välillä häippäs kokonaa ekalla kolmanneksella ja sit tuli vähä takas ja taas lähti, se voi olla iha normaalia. täällä voidaan hyvin mut tosi väsy edelleen ku oon kärsin unettomuudesta pitkää ja nyt vast oon muutamina öinä saanu nukuttua jonki verran. 25+4 menossa tänään ja neiti on aktiivinen tapaus, kun juttelen hänelle ni sieltä tulee potku vastauksena. kipujaha mulla on päivittäin mut yritän tehä mitä pystyn siitä huolimatta vaikka lääkäri määräs vuodelepoon taasen, vastaha mä vietin koko ekan kolmanneksen vuodelevossa (tai no jotai sitä muistuttavas ku ukon ja esikon takia ei oikei voi toteuttaa sanaa vuodelepo). eilen illalla oli kauhuleffameininkiä ku olkkarin ikkunan puusäleikkö kolahti ni luultii et joku on pihalla, ukko oli rannalla veljesä kans sillä hetkellä ja mä yksin esikon kans. lisäks täysikuu ulkona ni kunnon efektit löyty valmiiks. no pistin tuulen piikkiin. eilen korjattii vespa päivällä ukon kans ja illal ukon piti ainoastaa laittaa yks pieni osa jonka osti ja sai sen sit toimimaa, mehä päiväl otettii siis moottori käsittelyyn ku ketju oli liian löysä mut sit ku ukko omin päin otti kaks silmää pois siitä ja sit oliki liian lyhyt, no autoin häntä sit laittaan ne takas siihen ketjuun ja siitä tuli sittenki sopiva. lisäks autoin muiden korjausten kanssa myös ja laitettii yhessä moottoriki takas vespaan. ukko sai taas todeta että minä olen ainoa johon hän voi korjausasioissa luottaa. veli lähtee aina nopeest pois lähistöltä jos tarttee apua. ja kaiken huipuksi ku ukon veli ei ollu syöny koko päivänä mitää ni ukko anto riisiä ja kastiketta ja mitä veli teki jätti ruokaa lautaselle pilaantumaan pihalle. mulla palo käämit siinä vaiheessa, me annetaa silleki mein vähistä ni siinä kiitos.
 
Kiitos Gatusa, mutta aika näyttää...On teillä aikamoista tuo elämä siellä, heikko hermoisempaa välillä hirvittää nämä jutut :D Kuinka esikoisesi on sinne asettunut? Afrikassako asut vai Lähi-idässä?
 
Takaisin
Top