Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp1 ja eilisessä testissä oliki haamu.**ttu.todellakin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.aattelin tän kierron ny ottaa iisimmin,en viitti ees klinikalle soitella vaan popsin vitskuja,käyn vyöhykkees ja hieronnassa,koitan keskittyy ny pitämään kivaa ja ottamaan omaa aikaa,koitan olla kiukkuamatta miehellekkin kun tuler itselkekkin olo et syytän häntä vaikka syyhän on minussa....

Aamo pääs eilen sairaalasta ja mukaan tuli nyt hoitava astmalääke jota 3kk nyt käytetään aamuin illoin.
Tämän päivää oon laittanut taas kotia "remonttiin" eli tehny supersiivousta ja vaihtanu huonekalujen paikkoja taas ;)
Tästä se raskaudeton elämä taas jatkuu.
 
hyvä että aamo pääs sairaalasta marikki. inshaAllah tuo astmalääke auttaa. pahoittelut menkoista noi haamulaiset on välil niin ärsyttäviä ku antaa toivoa ja sit käy miten käy, älä kuitenkaa lannistu.
 
onnea tuhannesti alby mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. nautihan raskaudesta ja kertoilehan kuulumisia jatkossakin esim raskaaksi 2014 plussanneissa :)
 
Kiitos teille kaikille !!! Toivoon että tässä ketjussa joskus ei löydy ketään ;))


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea Alby!

siihen pyritään että kaikki päästäis täältä joskus pois tonne odottajiin..ei vaan taida ihan hetkeen semmonen ihme tapahtuu :Heartred tsemppiä kaikille.
 
Onnea Alby!

Ylläri pärähti tännekin....5 liuskatestiä ja yksi cb digi tehty ja tulos raskaana 2-3 viikkoa...Jään nyt toistaiseksi taustailemaan kun en uskalla siirtyä toukokuisiin vielä pitkään aikaan...pitäkää peukkuja ettei mene kesken jos viitsitte ja plussatuulia ihan kaikille.

Kiitos kun olen saanut täällä purkaa tuntoja ja tsemppiä kaikille tuleviin hoitoihin, kiertoihin tai missä elämänvaiheessa olettekin :Heartpink
 
heppura onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah mahtavaa!!! :)

täällä 25+0 ja tajuton väsymys ei pysy silmät kunnolla auki edes, ollu tällai olo aamusta ja lisäks tuntuu ikävää venymistä tuolla tietyllä osastolla välillä, ei kiva. kivut pitän pitkälti lepäämässä tänään.
 
Heppura: onnea plussasta. Ole täällä vain ja kirjoittele kuulumisia :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Ääh... Viimeksi mä päätin, että yritän vähän aktiivisemmin käydä täällä kirjoittelemassa, mutta te ootte olleet niin aktiivisia, että mä oon taas ihan pyörryksissä tästä tekstin määrästä. :grin

Dellalle ensinnäkin lämpimät onnittelut näin "hieman" myöhässä. :Heartred

Albylle onnittelut plussasta. :Heartred

Tähtönen
: Pahoittelut ettei vielä tärpännyt. Tsemppiä jatkoon.:Heartred

Mirmeli: Onpas sulla ollut hurjan kuuloinen vatsatauti. Meillä töissä tällä hetkellä epäillään yhdellä virusperäistä aivokalvontulehdusta... :eek: Kiva, jos sellainen lähtee leviämään... Ja sä saisit kyllä nyt saada sen luomuplussan tästä kierrosta. :Heartred

Marikki: Pahoittelut, että nyt ei tärpännyt, mutta toivottavasti sitä plussaa pukkais teille pian... Saisit tulla mullekin opettaa vähän tiukempaa taloudenpitoa... Mulla on ihan kohtuullinen palkka, mutta mies on työtön ja meillä aika reippaasti lainaa, koska just ehdittiin hankkia oma talo, kun mies sitten irtisanottiin. Mä oon aika höveli rahan käyttäjä... :oops: Mä ehkä vähän yritän "hoitaa" tätä mun tyhjän sylin -ongelmaa haalimalla tavaraa ympärilleni. Typerää joo, mutta mä saan siitä hetkeksi helpotusta. Toivottavasti musta ei sentään mitään himohamstraajaa tuu... Miehen mielestä varmaan oon kyllä nyt jo sellainen... Ja tuo sun ystävän kohtalo... Kyyneleet nousee silmiin. Just jotain tollasta mä pelkään kovasti, jos tässä nyt ikinä edes tärppää... Tuollaisia asioita, jos sortuu liikaa pohtimaan, niin melkein toivois, että mieluummin ei koskaan tärppäiskään... Mä en varmaan ikinä kykene suhtautumaan neutraalisti siihen, kun selviää jonkun olevan raskaana tai saaneen vauvan... Mun tunteet menee aina solmuun. Eihän sitä onnea halua muilta ottaa pois, mutta miksi itse ei saa kokea sitä? Joskus mä kestän niitä uutia hieman paremmin ja joskus en yhtään... Kovasti paranemista pikkumiehelle! :Heartred Tulipa tästä nyt pitkä ja sekava kommentti... :rolleyes:

Myy: Kyllä mä sain soitettua sinne polille ja ihan turhaan jännäsin sitä soittamista. :) Tai nyt mä sit jännään sitä tulevaa poliaikaa...:grin Ensi keskiviikkona mennään yhdessä juttelemaan. Tuli kyllä tosi hyvä fiilis siitä puhelusta, kun se hoitaja oikein innostui, kun kerroin mun laihtumisesta. :grin Toivottavasti ootte ovista hyödyntäneet oikein urakalla ja nyt tärppäis. Ja toivottavasti sulla on oikein ihana ja rentouttava loma. :Heartred

Gatusa
: Ihania ultrakuulumisia.:Heartred Toivottavasti saat lepäiltyäkin ja apua mieheltäs, että on sitten pikkuisen saapuessa kaikki tarvittava valmiina.

Eetuha: Toivottavasti sun jalka pian paranee etkä kaatuilis enempää. Onneksi pikkuisella on kuitenkin kaikki hyvin. :Heartred

Sissi
: Kyllä tässä kaiken keskellä on tosiaan tärkeää muistaa huolehtia myös itsestään ja elääkin välillä. Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen. :Heartred Mä oon seurannut sitä Iholla-sarjaa. Kiinnostaa kuulla juuri sen lapsettomuudesta kärsivän miehen mietteitä. Ehkä vähän ymmärtäis sit tota omaa miestäkin paremmin... Välillä sen Yrjänän (jos oikein nimen muistan) jutut saa kyyneleen silmiin. Mutta se sen koiruus saa mut kyllä välillä nauramaan ääneenkin. :grin

Heppura: Onnea, onnea! Ja hirmuisesti vauvaliimaa. :Heartred (Mä kirjoitin tähän ensin jotain ihan muuta, mutta sitten huomasin, että sähän ootkin plussannut. :p)

frankie: Hyvä, että sokeriarvot onkin ihan ok. Mä kanssa taistelen painoni kanssa... Oon kyllä saanut sitä nyt ihan reippaasti pois, mutta on mulla normaalipainoon vielä matkaa. Ja noi uni ja stressi... Vuorokaudessa vaan on useimmiten liian vähän tunteja ja mun elämä on täynnä stressiä... Minkäs teet... Toisaalta kyllä ne vieläkin huonommin nukkuvat ja enemmän stressaavatkin raskautuu. :rolleyes: Tsemppiä! :Heartred

Nyt oon kahlannut kaikki viestit läpi ja toivottavasti muistanut kommentoida kaikille mitä pitikin... (Tuskin muistin... :grin) Ihan yleisesti vielä tsemppaukset kaikille. Ketään en tarkoituksella jätä huomiotta, jos niin sattui käymään, mutta tätä tekstiä vaan on niin hirmuisesti ja tästäkin tuli tällainen novelli... :p Mä en edes jaksa tarkistaa tuliko kirjoitettua ihan lööperiä... :p

ON: Kyllä se täti vaan päätti täällä taas vierailla. Nyt se on jo poistunut ja kp taitaa olla nyt 10.

Sain sitten soitettua sinne polille ja ensi keskiviikkona mennään miehen kanssa yhdessä keskustelemaan meidän hoitojen jatkosta. Se oli niin hyvä, kun se hoitaja varovasti kysyi, että mikä tilanne mulla on painoni kanssa ja pääsin hänelle kertomaan, että painan lähes kymmenen kiloa vähemmän kuin mitä se polin asettama raja on, niin se hoitaja suorastaan riemastui. Kyseli kaikenlaista ja tuntui olevan kovin innoissaan mun puolesta. Se tuntui kyllä tosi kivalta. Se mahdollisesti edessä oleva IVF hirvittää kyllä, mutta ehkä eniten siksi, että en siitä oikein vielä mitään tiedä... Ehkä keskiviikkona ollaan sitten taas vähän viisaampia. Täälläpäin ei pitäisi olla mitään kamalia jonoja. Itse hoidot tehdään Tampereella ja meillä on sinne jonkin verran matkaa, mutta ei se mikään este ole. Ite vähän mietityttää, että pitäisikö sitä hoitojen aloittamista lykätä vielä vuodenvaihteen yli, mutta katsotaan nyt mitä siellä polilla ollaan mieltä. Ei tässä enää nuoremmiksi tulla ja mun mies on vielä kuusi vuotta mua vanhempi ja se tuskin haluaisi olla ns. vanha isä...
 
Tai no... Eihän toi mun mies vielä ole mikään vanha... :grin Joskus vaan on huvittavaa miettiä mitä se teki silloin, kun mä vasta menin ekalle kouluun yms. :grin
 
onnea heppura! toivon, että tää tärppi pitää kutinsa ihan loppuun saakka :) pidän kyl peukkuja :)

muille myös kovasti tsemppiä ja jaksamista yrityksiin ja hoitoihin ja kuka missäkin vaiheessa on meneillään!

ja Eetuhalle, Gatusalle, Myyhille ja jaicalle (oliko muitakin?) tsemppiä raskauksiinne ja lopulta nopeasti se menee se loppurutistus :)

ja kiitos kaikille onnitteluista! <3 olen käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta jotenkin tää uudenlaisen arjen muotoutuminen ei muuta mahdollista. epparivekki on vielä vähän arka myös, joten hoidan istumiset enimmäkseen sohvassa ja käyn siinä kännykällä täällä.

jos nopeasti meidän kuulumisia: poika kasvaa hienosti, käytiin viime tiistaina ekalla neuvolakäynnillä painokontrollissa, koska pojun paino putosi synnytyksen jälkeen -9% (4435g -> 4028g). poika on sit viihtyny ruoka-aikaan kotona ja tissillä ja painoa oli tullut kolmessa päivässä 177g (4175g) :) mä ehkä saatan onnistua täysimetyksessä tällä kertaa, mutten nuolaise vielä, vaan toivon parasta. tytömn kohdallahan mulla ei maidontuotanto riittänyt vastaamaan kysyntää ja annettiin osittain korviketta ja osittain imetin. nukkuminen onnistuu lähinnä poika kainalossa, mut sekään ei haittaa, sellaista se oli tytönkin kanssa. poika nukkuu myös yksinään pitkiä pätkiä, että ehdin huolehtia syömisistäni ja touhuta jotain kotityötä. ja ennen kaikkea, mulla on aikaa myös tytölle :)

painoa tuli raskausaikana loppujen lopuksi 19kg ja niistä lähti 11,4kg synnytyksen yhteydessä. vielä on vähän kurottavaa, mutta josko se tästä. koitan kävellä ja vaunulenkitellä, että ois jotaki liikuntaa.
 
della mashaAllah jo on potra poika sinulla siellä, tiäkkö jos kerran poitsulla on terve ruokahalu ni hyväl tuuril käy kuten mulle ja poika syö ne kurottavat kilot ja vähä extraa. ite ennen esikkoa olin 54kg, vähä ennen synnytyst 73kg ja 6kk synnytyksen jälkee 49 ja risat. normaalia elämää täysimetys ja esikko synty kylmimmillä säillä sinä vuonna ni ei päässy heti liiemmin ulkoilemaan et siinä meni jonki verran aikaa ennen ku sai esikkoa viedä ulos mut hyvin kroppaki palautu ja muistan ku oli mulla jälkitarkastus ni lääkäri totes et ei uskois että oon synnyttän ja viel sen kokosen lapsen ku paikat on palautun täydellisesti.
 
Onnea Heppuralle plussasta,etpä kauaa ehtiny vanheta täällä Mei kanssa :D

Sleepwalkerilla olikin paljon juttua ekana ältsisti onnee painon suhteen!!! Voisitko sulattaa nää miunkin läskit nekun vaan lisääntyy.

Mirmeli uhos luomuplussan puolesta ja mie oon niin samaa mieltä asiasta :D

Omaa napaa.kyl huomaa että ol taas kiinnittymisen yritys (muutenkin ku testistä) limakalvon roippeet tuo pihalle sellasena teurasjätteenä et iha hirvitti.siel se kävi alamasulla kokeilee se lapsi,mutta mulla on kuulema joku lukko minkä vuoksi hän ei pysty kiinnittymään kunnolla.siksipä ekaa krt tän yrityksen aikan mullon oikeesti tunne että ny päästän irti ja pystynkin siihen.niinku sanoin,keskityn itteeni ja itteni hoitamiseen.
Sleepwalker mulla päinvastoin toi,mä tyhjennän ympäristööni,siinä on monta pointtii toki mutta yksi on ajatus siitä et pitää olla myös tilaa mihin uutta voi tulla.mun sisäinen olo on liian täynnä siks koitan tosiaan siivoilla näkyvää näkymätöntä ja myös ihmissuhteita.

Jopas on sekava viesti,känyllä kirjoittaes suppeempaa
 
Takaisin
Top