Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua kuinka paljon ootte kirjotellu! Ja enkä enää muista kuka kirjotti mitäki :D

Heppura: me odotellan vaan ivf, ei ainakaan olla tietoisesti yliyritetty mutta romantiikka ja halut loistavat poissaolollaan. :( alkukierrosta oli niin päätöksessä että uusia juttuja ja leikittelyä kehiin mutta hyvin on seki jääny.... mies on vaan aika aktiivista sorttia että saa nähdä kauan jaksaa kattella :D

Eetuha: voi voi voi... :( koitahan parannella ilman lisälentoja ♡

Marikki: ymmärrän sun reaktion.. mulla on tullut miljoona samanlaista ja saanut myös osakseni miehen sättimiset.. nyt on tajunnu ja harmistuu jo jopa itsekin toisten raskausuutisista.. :/

Täällä kp 16 ja oviksesta ei tietoakaan mutta enhän mä sitä testaakkaan :D kovin väkinäisesti yritellään jotain nautiskella jos sen luomuihmeen sais vielä mutta jooh.. dedä on dukossa :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Joo no ei auta varmaan kun tässä yrittää kehittää jotain, oma pää vaan nyt tekee temppuja taas. Ehkä nyt hiukan on helpottanut kun sai varattua ajan sinne perhesuunnitteluneuvolaan...Tein tossa testin, kp 28/26-30 ja negaahan se näytti.Ei ois pitänyt tehdä kun nämä menkkaoireet on niin selkeet, mutta kun ei usko niin ei usko...Pitääpä palailla taas kun täti on käynyt :D

Marikki: paranemisia pikkumiehelle!

ite oon kans todennu ettei kannata testata liian aikasin.alkaa vaan ärsyttää.. :( tänään kp12 ja postissa tuli kasa ovistestejä.huomenna vois aloittaa taas tikutuksen :)

Marikki: siis hetkonen?? Mikä sun pikkumiehellä on?? :o

Mirmeli,ei meinaa loppuu hengenahdistus,koko rintakehä rempoo kun hengittää,nyt kävi keuhkokuvissa .Iskä on sairaalassa nyt murun kanssa

Mulla ja pojalleni on astma.. Kuulostaa siltä!! Onko poika saanut avaava?

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Sillä tehtiin "loadaus" eilen kahdesti eli 4x 6 suihketta.ekan jälkee päästii kotiin niin oli taas tukossa.Sit Taysiin mentiin jossa uusiks.tunnin välein menee avaava nyt.Infektioastmaa puhuttu on ollu kerran ennenku osastolla ja ea:ssa käyty paristi.Mulla myös inf.astma.Meen kohta sairaalaan josko ois keuhkokuvat tulkittu kun jotain muuta siel on ny kun ventolinella vinkuna saatu pois mut puuskuttaa ja kuume noussu.

paranemista pikku miehelle sinne, inshaAllah saatte selvyyden mikä on ja toimiva hoito löytyy. jaksamista.

Mun kaatumisesta jalkani.. On muuten tosi kipeä!

Liitteet

• 1409811966204.jpg
    1409811966204.jpg
    33.9 KB · Katsottu: 100
  • 1409811975063.jpg
    1409811975063.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 86
auts jo on hurjan näkönen tosiaa tuo sun jalkas eetuha. paranemisia.

marikki hyvä että pikkumiehen vointi kohenee, onko selvinny mikä on?

Eetuha: auts! koitahan nyt pysyä yhdessä koossa vielä pari kuukautta :D

tänään tuli jo melko vahva viiva ovistestiin,veikkaisin et parin päivän sisällä tulee plussa :)
ootteko nyt kattonu tota iholla-sarjaa? siinähän on se yksi pari jotka kärsii lapsettomuudesta.ihan mielenkiintosta ollu kuulla miehenkin näkökulmasta..

Siis miten ihmeessä oot kaatunut kun noi mustelmat on ihan hurjat kyllä!

Iltapäivän lääkärikierrolla kuullaan josko pääsis kotio.On pärjännyt nyt tätä päivää 4t välein annetuilla ventolineilla.
Mä lähden kohta käymään kotona (mun pää ei kestä tätä tekemättömyyttä ja koppihoitoo)

Kaaduin saman jalan päälle ja toisen kerran

Eetuha: VOI LUOJA tota sun jalkaa!!! Onko se kuvattu??

Marikki: paranemisia pikkukaverille ♡ ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ei ku miten se meni.. ;)

On se kuvattu maanantaina

Takaisin