Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja kaaduin eilen jälleen kerran ja sama polvi edellä

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Eivät vauvaa ultranneet mutta liikkeet on tuntunut tänään ja polvi on musta ja kipeä

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei onnistu tänään lepo :(

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Eetuha: Toivottavasti ei käynyt pahoin, ettei jalkaa/polvea ala särkeä!

Mikä mikä, Gelée Royale? Hmm, mitä siinä on?
Mä napsin nyt (parannus kesän jälkeen):
  • Sana-soleja 2x/vrk (monivitamiini ja kivennäisaineet, mm. a-, d3, e-, c-vitamiini, foolihappo, sinkki, jodi
  • Omega3
Olen miettinyt, että d-vitamiinin annostusta vois vielä lisätä, kun tuosta kahdesta kerrasta tulee yht. vain 10 mikrogrammaa (monessa paikassa löytyy tuosta annostuksesta, että enemmän ei tee haittaa, auttaa vaan monien mukaan), samoin foolihappopillereissä päiväannostus (=1 pilleri) on 400 mikrogrammaa, ja noista kahdesta kerrasta Sana-soleja tulee vain yht. 80 mikrogrammaa. Eli ehkä alan napsimaan kaikki erikseen; d:t ja foolit, mutta ukko sais napsia noita Sana-soleja.
 
Muokattu viimeksi:
EetuLA...ettäs kehtasit vaihtaa nikkisi,kuka sua nyt Eetuhaksi osaa kutsuu :)
Hiisin kaatumiset,ja aina sama kinttu.Onkos se tuore rouva vähän vilkasliikkeinen vai mitä?

Frankie,onko sulla ollut joskus raskausdiabetes tms,vai tuliko puskista noi sokruarvot?
Mulla on ollut RADI jo neljässä raskaudessa ja vajaa vuos sitten otetussa rasituksessa ne hipoivat jo kymppiä (rasituksen jälkeen siis) ...ja silti en saa painoo pois enkä makeaa kuriin :(
 
Marikki: puskista tulivat nämä verensokeriarvot (tai papereissa puhutaan paastoinsuliinista, mutta kukaan ei tunnu tietävän mitä sillä "tarkoitetaan", kun pitäis puhua verensokerista. Tarkistan huomenna ja soitan uudestaan diabeteshoitajalle); sokerirasitus oli 6,1 ja paastoverensokeri 7,2. Raskausdiabetestäkään ei ollut 2009. En tiedä oisko sit insuliiniresistenssiä vaiko diabetesta. Onko sulla lääkitys tai pistätkö?


**
Poika 9/2009
Yritystä 2/2011
IVF-jonossa julkisella puolella (aikaisintaan syksyllä 2015)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Marikki nimi tulee ekasta nimestä, toisesta ja sukunimestä ja kun menin naimisiin muuttui sukunimi :p siksi Eetula muuttui Eetuha :i

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Päivä meni lopullisesti pilalle kun ukko kävi naapurissa hakee lapsii ja toi tuliaisina tiedon että naapurilla on ens kuussa laskettuaika.Voi raivo!
Ja ukko viel kehtaa mussuttaa että älä oo nii negatiivinen oo positiivinen.Voi
Jee.mä sille positiiviset näytän! :(
Ihan pskana.com
 
Oi toivottavasti ei Eetuha:lle käynyt pahemmin :(
Gatusa hyvä tietää, taisin surffaillakin jossain tän foorumin topiceissa mistä sitten bongasin tuon...ai miten niin epätoivoinen :( ;) jaksamista sinne kipujen kans, ei oo kivvaa :/ .
sissi kuin myös sinne :)
frankie, tästä kyse: http://www.homeopaatti.com/itsehoito/kuukauden-aine/geele-royal-kuningatarhyytelo

Naisten hedelmöityskyky parani ja joidenkin hedelmöityskyky palautui vaihdevuosien jälkeen

Harmi, että sulla nuo sokerit heittää noin kovin :( Jos saisit pikaisesti apua sitten niiden tasaamiseen. Näytti muuten tuossa linkissä olevan, että tuo luontaistuote tasaisi myös sokereita. En tiedä sitten uskaltaako niitä nyt aloittaa?
Tsemppiä!
 
Muokattu viimeksi:
Onhan tuo polvi kipeä :( no ei voi mitään kun pystyssä ei pysy.

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Frankie ei oo lääkitystä kun ei ylittäny diabetesrajaa...pitäis otattaa uusiks kyllä.metformiinia ois jäljelläkin senkin pistelis poskeen.tosin ruokavalio ja laihdutus ois kyl ekat toimet.

Ukko koittaa ny hyvitellä kun itkin et sen pitäis ok mun puolella eikä syyttää negatiivisuudesta.Taitaa ne pms:t olla päällä koska raivostuin niin et mielessä oli karjuu sille että vie kuule vaikka vauvatossut sinne sit lahjaksi kun syntyy.
Luulin että oisin saanu hyvää siedätystä kun tänää kummibeiben kera kävin Ikeassa.oli vähän hidasta kun imetystuokioita kerry muutama reissun aikana ja sit toinen ei viihtyny kopassa yhtään vaan sylis vaan.onneks äiteesä o nuori tyttö (15v mua nuorempi) ja jaksaa :D
 
marikki iha ymmärrettävä reaktio sulta, kyllähä se sattuu ku ite toivoo sitä raskautta ja ympärillä sit kokoajan tulee lisää lapsia. jaksamista sinulle.
 
Mitenhän saisi jotenkin tuon "liikayrittämisen" pois....tuntuu taas että pää on vaan täynnä laskelmia oviksesta ja stressiä siitä ettei taaskaan plussannut....Miten te muut pidätte nämä ajatukset poissa ja annatte romantiikalle tilaa? Siis ei meiltä ole sinänsä kateissa, mutta varsinkin oviksen aikoihin mun päässä ei jyskytä mikään muu kuin se lapsen alkuun saattaminen :( Ja se on kyllä aika väärin tuota miestä kohtaan, mutta minkäs teet. Vinkkejä...?
 
Heppura jos keksit niin kerro mullekkin...asia on ajatuksissa koko ajan eikä todellakaan rennolla ja romanttisella fiiliksellä

Ötökällä oli vaikee yö,henkee piiputti ja lääkittiin avaavalla kolmesti.unet jäi...Mietin vaan...tässä saunassa vauva mukana?No kyl sitä nuorena pysty selviämään öistä joihin kuulu ruokittava vauva ja sairauden takia huonosti nukkuva isosisarus mut nyt oon kyl iha kuollu jo tästä.

Väsymys on vammauttavaa!
 
heppura no meillä oli sellai että ukko veti foolihappoa mun seurana, lääkäri ei antan toiveita luomu raskaudesta ni päätin et anti olla sitten, nauttii nyt sit yhteisestä ajasta miehen kans ku ei kerran voi tulla raskaaks ilman kalliita hoitoja joihin meillä ei ole todellakaan varaa. kyllähä sitä tuli joka päivä rukoiltuakin. eli lyhyesti sanottuna päätin luovuttaa ja se autto siihe stressiin mikä oli yrittämisestä ku sai tietää mistä johtuu ongelma, ja luotin et jos Allah haluaa että me saadaa lapsi ni hän sen meille suo. sit meillä tärppäs alhamdulillah ja nyt menossa 24+4 jo :) nyt mä panikoin hiljallee et aika alkaa loppuu kesken eikä ol neidille mitää hankittuna, ainoastaa löytyy ne mitä mä oon neulonu.

marikki jaksamista, kurjaa että tein pikkunen kärsi hengitysvaikeuksista, pikaista paranemista sinne.
 
Muokattu viimeksi:
Marikki: puskista tulivat nämä verensokeriarvot (tai papereissa puhutaan paastoinsuliinista, mutta kukaan ei tunnu tietävän mitä sillä "tarkoitetaan", kun pitäis puhua verensokerista. Tarkistan huomenna ja soitan uudestaan diabeteshoitajalle); sokerirasitus oli 6,1 ja paastoverensokeri 7,2. Raskausdiabetestäkään ei ollut 2009. En tiedä oisko sit insuliiniresistenssiä vaiko diabetesta.

Soitin poliklinikalle ja he ovat todella mitanneet paastoinsuliinin, jossa viitearvo 5-20, eli hyvät arvot mulla (se 7,2)! Ja soitin vielä diabeteshoitajalle, joka sanoi, että keväinen sokerirasitusarvo 6,1 selittyy 10 h paastolla (piti olla 12 h, semmosta se on ku ei aina tajua ajoissa olla syömättä sitä iltapalaa... :/ ), ja 2 h arvo oli sit ok. Eli ei kuulemma tarvi enää tuota miettiä, kaikki ok!

Se tässä onkin tuntunut pahalta, että tätä asiaa tutkiessa törmää vain mantraan "ruokavalio, liikunta ylipaino, kofeiini, elintavat, stressi, uni jne. kuntoon", ja kun mulla noista on huomauttamista oikeastaan vain ylipainossa - elämäntaparemontti tehty jo kuusi vuotta sitten. Ainahan voi tietty silti parantaa!

heppura: kiitti linkistä, tutustun aiheeseen!
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top