IIK, te ootte ihan kauheasti kirjoitelleet. Mä en yhtään pysy nyt mukana...
Gatusa: Toivottavasti neiti ymmärtää vähän rauhoittua eikä ihan vielä tulisi maailmaan
Tsemppiä hirmuisesti myös työkuvioihin! Muista kuitenkin ottaa rauhallisesti :)
Marikki: Kunpa sinun tuntemukset osuisi oikeaan
Mun täytyy ihailla sun rahan säästämistä. Meillä ei välillä meinaa riittää edes kaksi palkkaa kahdelle ihmiselle. Välillä pitäisi kyllä laittaa heti sukan varteen säästöön, ennen kuin edes miettii muuta.
Mirmeli: Voi sinun päivääsi, toivottavasti oksennustauti ei nyt yllätä sinua. Ymmärrän myös sun ajatuksia lapsenteosta. Minäkin nuorempana ajattelin, että äkkiä se lapsi tulee sitten kun sitä aletaan yrittämään. Niin no...ei se nyt niin helppoa olekaan. Eikä varsinkaan tällaiselle hätähousulle, kenen pitää saada kaikki heti ja nyt :D
Sissi: Tsemppiä uuteen kiertoon
Tähtönen: Älä lannistu
Della: Joko, joko? :)
Sleepwalker: Soititko polille?
Kaikille muillekin tsempit
Oon nyt jotenkin ihan häkeltynyt tästä viestien määrästä, etten kykene muistamaan kaikkien tilanteita.
on: kp12/25-34 ja koko alkukierron ollut alavatsanippailua ja paineentunnetta. Tänään nännit aristaa ja välillä on huono olo. Mahtaisiko olla ovulaatio tuloillaan...? Mutta mua myös ihmetyttää viime kuukautiset, kun pääsin niin helpolla. Äh, ehkä vaan oon loman tarpeessa (mikä alkaa muuten ensi viikolla, jeeee! :) )
Sent from my iPhone using Vau Foorumi