Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku oli maininnut virolaisesta klinikasta, mutten onnistunut bongaamaan täältä sen nimeä. Osaisko joku kertoa?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Paljon mahdollista, luin niin kamalan mont viestiä että menny varmaan silmät jo sekasin :) kiitos.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Marikki: Voi kamalaa tuo sinun ystäväsi juttu. Tuo on niin epäreilua ja niin surullista.. Kyllä tä on niin herran hallussa joka kantilla :sad001
Voimia sinulle että jaksat häntä tukea :Heartpink

Gatusa: On se varmaan hyvö jotain tehdä mutta ole nyt varovainen! :)

Mitä tuohon ikään tulee, niin joo, onhan meillä aikaa, tosin jokainen päivä voi olla viimeinen. Silti näin nuorena ihmisenä kommentti "olette niin nuoria" kuulostaa enemmän loukkaukselta, kuin lohdutukselta. Tiedän ettei se asia niin ole mutta ihan kuin se nuoruus olisi se avain kaikkeen ja silloin ei saisi olla huolissaan. Meidän kuuluisi olla hedelmällisiä, se on olettamus eikä tarvitse olla huolestua jos ei heti tärppääkkään mutta eipä tämä lapsettomuus ikää katso ja tässä me edelleen ollaan, vaikka nuoria ollaankin. Olen todella tyytyväinen etten itse lähtenyt tuohon ajatukseen mukaan. Toisaalta itse tiesin että joku nyt mättää ja tiedän edelleenkin vaikka en mitään selkeää diagnoosia ole saanutkaan. Jos uskaltaa katsoa pitkälle tulevaisuuteen ja ajatella niin että mulla on mahkuja vielä 10 vuodenkin päästä niin voisinkin rentoutua mutta voiko sitä sitten niin pitkälle katsoa ja odottaa...
 
juu kyllä mä varovainen oon ja kevyttä venyttelyä nyt oon tässä harrastan tänää ku en mä tykkää olla tekemättä mitää. lisäks tein tarjouksen yhest tuotekuvausten kirjotusprojektist ja ootan vastausta siitä nyt sitten tuskin saan sen mut oisha se iha kiva saada ku tois mulle 2000USD.
 
IIK, te ootte ihan kauheasti kirjoitelleet. Mä en yhtään pysy nyt mukana...

Gatusa: Toivottavasti neiti ymmärtää vähän rauhoittua eikä ihan vielä tulisi maailmaan <3 Tsemppiä hirmuisesti myös työkuvioihin! Muista kuitenkin ottaa rauhallisesti :)

Marikki: Kunpa sinun tuntemukset osuisi oikeaan <3 Mun täytyy ihailla sun rahan säästämistä. Meillä ei välillä meinaa riittää edes kaksi palkkaa kahdelle ihmiselle. Välillä pitäisi kyllä laittaa heti sukan varteen säästöön, ennen kuin edes miettii muuta.

Mirmeli: Voi sinun päivääsi, toivottavasti oksennustauti ei nyt yllätä sinua. Ymmärrän myös sun ajatuksia lapsenteosta. Minäkin nuorempana ajattelin, että äkkiä se lapsi tulee sitten kun sitä aletaan yrittämään. Niin no...ei se nyt niin helppoa olekaan. Eikä varsinkaan tällaiselle hätähousulle, kenen pitää saada kaikki heti ja nyt :D

Sissi: Tsemppiä uuteen kiertoon <3 <3

Tähtönen: Älä lannistu <3

Della: Joko, joko? :)

Sleepwalker: Soititko polille?

Kaikille muillekin tsempit <3 Oon nyt jotenkin ihan häkeltynyt tästä viestien määrästä, etten kykene muistamaan kaikkien tilanteita.

on: kp12/25-34 ja koko alkukierron ollut alavatsanippailua ja paineentunnetta. Tänään nännit aristaa ja välillä on huono olo. Mahtaisiko olla ovulaatio tuloillaan...? Mutta mua myös ihmetyttää viime kuukautiset, kun pääsin niin helpolla. Äh, ehkä vaan oon loman tarpeessa (mikä alkaa muuten ensi viikolla, jeeee! :) )


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos myy sitä sopii toivoa, tulipa taas nippailui vatsaan navan alapuolelle vähäsen.

toivottavast saisit plussan tässä kierrossa vaikka tai että viime menkat oiski ollu valemenkat :) kohta pääset nauttiin vapaistaki joten nautihan :)
 
myy85: jos nyt ovis tulossa niin pistäkäähän hösseliksi :P hih.. ja kiitos tsempeistä, pahimmasta yrjötyksestä ollaan selvitty :D Ihanaa, voi ku olis itselläki lomaa tiedossa... :confused:
 
Myy,se on tämä kun ei oo koskaan rahaa ollut niin muusta en tiiä.Oon ihan shokissa jos vaatekauppaan menee 100€ ja nyt syksyllä kenkäostot lapsille vie satasia.Ei sillä etten haluis ostaa lapsille,haluisin,mut hyvin hillitysti saavat mitään.se on harmi ja se on ollut joskus ja joidenkin arvostelun kohteena,kun niukasti elämme (ts.en tyydytä kaikkea materialistista hinkumists) Perheessämme vallitsee muutenkin henkinen ilmapiiri ja revimme onnemme siitä.
Ankeaa.no on se :)

Mutta nyt keskityn keskustelemaan masun kanssa,tunne senkuin syvenee että kyytiläinen ois nyt mukana <3
 
Nostin sit enkelikortin.pyysin tätä hetkeä varten <3
 

Liitteet

  • WP_20140827_20_50_50_Pro.jpg
    WP_20140827_20_50_50_Pro.jpg
    731 KB · Katsottu: 70
tähtönen: oij.kreikka on ihana paikka :) tsemppiä uuteen kiertoon!

Taitaa nyt olla Marikin vuoro plussata :smiley-angelic005
 
Marikki: mitä tuo enkelikortti tarkoittaa?

Täällä ollaan järkyttävissä vatsakivuissa joka alko ihan yhtäkkiä töissä. Jos on vatsatautia niin on kyllä rajun puoleinen ja mitään ei lennä mistään vaikka hetkellisesti olo sellainen olikin. Nyt helpotti niin että voisin avata silmät ja kattoo puhelinta mutta vessaan en uskalla lähteä :( kipu on ylä-ja keskivatsalla, ajoittain kovaa polttoa ja ajoittain "vääntöä".. voi paska suoraan sanottuna.


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
aargh,mä oon kauhean huono suomentamaan kun tuo enkku menee suoraan kielikeskukseen mulla,enkä ajattele sitä edes suomen kautta.Huvittavaa oikeasti kuin vaikeaa suomentaa vaikka muuten tajuaa sen.niiden sanojen vääntö on hankalaa.
-vai tarkoititko muuten,että mitä tuo niinkuin meinaa elämään suhteutettuna???
 
Nyt kivut säteilee myös alavatsalle munasarjojen kohdalle ja suoleen :( mitä hemputtia tämä on!!?? ';(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top