Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
testaan edelleenkin vasta 3.9 sitten on 14 pv inssistä.Olen tietoinen pregnylin 10pv vaikutusajasta.Tänään on 9pv inssistä.Toissapäivänä hän kiinnittyi.

No,joko laitatte mut suljetulle ;)
 
marikki plussatuulia, joskus sen vaan aistii ja tuntee, itellä oli sama tästä mutta yritin kokoajan järkeistää et eihä sen pitäs olla mein kohal mahollista mut sit tuli se plussa kuitenki alhamdulillah... :)
 
Enhän mä pysy perässä.. tänne on tullut ihan pirusti viestejä... sori siitä... Marikki koska testaat? tuollahan se luki... onko minkälainen fiilis?

Gatusa miten voit

Mä olen taas antibiootti kuurilla ei meinaa parantua poskiontelontulehdus sitten millään....
 
eetula ihan ok kiitos kysymästä, neiti kenkii ja kutittelee kylkiluihin jo. ruokaa tein itku kurkussa, tänää ollu allapäin mut kyllä se siitä inshaAllah. huomen lääkäriin ultraan ja ostaan langat inshaAllah. paranehan pian tuosta poskiontelontulehuksesta se ei ol kiva tauti.
 
Ei oo ei... No jos se tästä kuurista paranisi

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Marikille nyt plussatuulia :)

Täällä alkaa olo parantumaan. Jouduin eilen sitten sairaalaan muutamaksi tunniksi tiputukseen ja lääkitykseen. Diagnoosina loppujen lopuksi raju vatsatauti, tiedä sitä sitten mutta olo alkaa paranemaan :) Viikonloppu vielä ihan iisisti.. pitäs alottaa vaan tehopupuilut nyt mutta ei paljoa pysty kun tärinä kipu on aikas pahana :/
 
pikaista paranemista mirmeli, harmi että vatsatauti yltyi noin pahaksi.

terveisiä ultrasta neiti kasvaa hyvin ja vastaa viikkoi 24+0-24+5 koolta ja LA aikaistu 2 päivällä, painoa jo 614g :) ite jouduin liikuntakieltoon kipujen takia ja lisäksi vielä kipulääkkeitä määräs lääkäri mulle.
 
Onnea hienoista ultrakuulumisista! :) Nyt sitten vain vaihteeksi lepuuttelemaan ja hyvä että sait apuja kipuihin. :Heartred
 
Voi hurjaa Mirmeli :( no oli kauhee tauti sitte!

Gatusalla neiti kasvaa ihanasti,25 viikkoo en on jo ison tuntuinen masussa mutta kun miettii et tohon 3kg painoi lisää...kummasti siihen tottuu.

Eetulako kysy fiiliksii...no aika öh..jännät.Mä oon nyt niin sillä fiiliksellä et tyttö on viimein tulossa.Vahvistusta omille tunteille yhdeltä "noitakaverilta" ja oma näkymä kohdusta ja tytöstä.Mainittakoon että tämä tyttö on hengannut luonani ööö varmaan 2008 saakka.Lähetti pikkuveljensä kuitenkin tänne ensin joka siis on tää Mei kuopus.Joten joo,suurella rakkaudella odotan vahvempaa tunnetta ja kosketusta tyttöön.Jännityksellä keskiviikkoo ootan,VOI OLLA että hannaan enkä uskalla tehdä testiä!
 
Piti palata enteisiin viel,mieshän sanoi jo viikko sit la että oon raskaana :)

Gatusa,tuosta juuri puhuttiin tän Noitaystäväni kanssa että tietää,muttei haluu/uskalla uskoa.
Suht skitso tunne oikeasti :D
 
kiitos, kerranki lääkäril oli helpompaa ultrata ku neiti tais olla aamupäikkäreillä ku lääkäri ultras koska liikutteli vaa vähä käsiä ja jalkoja iha ku näkis unta. ja koska täällä ei ol neuvolakorttei ni askartelin itelleni sellasen ja kirjotin tiedot sinne :) jatkos lääkäri voi kirjottaa siihen ne ni otan mukaa joulukuussa ja pyydän viel vaikka leiman siltä siihen että se on kirjottan ne. :)
 
eilen tuli väsäiltyä työhakemus yhteen paikkaan..saas nähä kuuluuko sieltä mitään :) viihdyn kyllä nykyisessäkin työssä, mut sattus tulemaan vastaan semmonen ilmoitus et oli pakko laittaa hakemus :D ompahan jotain mitä jännittää :D

kp8 ja nyt mä tilaan niitä ovistestejä.piti siis se tehdä jo pari päivää sit mut unohtus :D

gatusalle onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Marikki: :happy7
 
kiitos sissi, täällä ku pääsin kotii ni huusin kivusta ku hermo oikees reides on pahast jumis jossai ni pieniki liikahus aiheutti kipua. ukko laitto injektion ja lähti töihi minä aloin lepäämään että pääs eroo kivusta.
 
laitan vähän synnytyskertomusta, mut kuvaa en laita, koska mun ja miehen periaate on, ettei meidän lapsista ladata kuvia nettiin eikä meillä ole missään facessa tms. lasten kuvia ollenkaan.

menin yliaikakontrolliin tiistaina, kun sainkin ajan jo samalle päivälle. synnytys käynnistyi oikeastaan ya-kontrollin lääkärin sisätutkimuksen jälkeen kun alkoi tulla kivuliaita supistuksia, joskin harvakseltaan. supistukset tiivistyi yöllä eka 10min välein, sit alle 10min. kättärille mentiin seuraavana aamuna, mut tutkittiin ja olin 3-4cm auki, kaulaa jäljellä 1cm. mentiin miehen kans kävelylenkillä n. 1,5 tunniksi ja takas tultua olin auennu 4-5cm, kanavaa ei enää ollut ja supisteli 15min välein. pääsin synnytyssaliin, missä olin käyrillä ja supistukset lopahti. kotiin mua ei enää lähetetty enkä suostunut lähtemään, vaan päätettiin noudattaa yliaikakontrollissa päätettyä käynnistysajankohtaa torstaita. mies ei päässyt mukaan osastolle. jäin sit sinne yksin ja käveleskelin ja kattelin telkkaria. välillä supisteli kipeästikin, mutta harvakseltaan. illalla olin vielä hetken käyrillä ja sain kipulääkettä (panadolia) suun kautta. yöllä ei kuitenkaan nukuttanu, vaan supistukset tuntui kipeiltä ja vauvan liikkeetki teki kipeää. pyysin hoitajalta lisää lääkettä ja hän tsekkasi ensin, onko tapahtunu edistystä alhaalla. mun ja hoitajan yllätykseksi olin jo 7-8cm auki. hoitaja soitti saliin ja vei sit mut sinne n. klo 1.30. yritin soittaa miehelle, joka oli vannonut pitävänsä puhelimen täysillä. en tavoittanut, kalvot puhkaistiin klo 2.00. kipeitä supistuksia alkoi tulemaan, muttei vieläkään tarpeeksi tiheästi. oksitosiini laitettiin tippumaan hiljakseen, soitin miehelle ja n.:llä kerralla tavoitin hänet n. klo 3. siinä välissä oli ehtinyt tulla ihan kunnon supistus ja pyysin ja sain epiduraalin. mies tuli saliin n. klo 4 ja minä makailin synnytysvuoteella ja mietin et supistuksia tulee,mut ei se haittaa kun ei satu. puoli viideltä epi alkoi menettää tehoaan ja supistukset tehdä kipeää. pyysin kivunlievitystä, en enää saanut, koska olin jo täysin auki. sain jumppapallon, jotta saadaan vauvan pää laskeutumaan alemmaksi. keinuin sit pallon päällä siihen saakka, kunnes alkoi tuntua, että vauvan pää on syntymässä. kömmin takaisin sänkyyn ja klo 5.00 sain luvan alkaa ponnistamaan. ponnistusvaihe oli koko synnytyksen pahin vaihe, huusin, kiljuin, karjuin ja koitin ponnistaa, lopulta karjuin kätilöitä tekemään jotakin ja sit viimein kätilö teki epparin. lopulta kaiken työn ja tuskan tuloksena sain pungerrettua pään ulos ja lopun vauvan pienen tuskailun jälkeen. ehdin jo huolestua, onko vauva elossa, mutta kätilöt sanoi, että vauva pärjäsi paremmin kuin äitinsä. oltiin osastolla torstaista tähän päivään ja kotiuduttiin tänään.

oon jo miettiny, että ehken enää kuumeile enempää mut niin mä kuulemma sanoin viimeksiki synnytyksen jälkeen :D
 
della siinä oliki sulla työtä näköjää kerrakseen ja toimintaa. alhamdulillah kaikki meni hyvin. onko minkä kokoinen poika ku noin pitkälle pysy sisällä? onnittelut vielä koko perheelle mashaAllah :)
 
Ihania ultrakuulumisia Gatusalta :)

Mirmeli: Säikähdin oikein kun luin että jouduit tiputukseen. Onko olosi jo kohentunut? Toivottavasti pääsette pian tositoimiin ;)

Marikki: Plussatuulia! <3

Sissi: Tsemppiä "työnhakuun" :) Kerro meille miten kävi!

on: kp16/25-34 ja täällä alkoi kesäloma! :D Ensi viikolla lähdetään Kreikkaan ja toivon, että kuukautiset menisi pidemmän kierron mukaan (tietysti toivon ettei niitä tulisi). En varmaan kestäisi sitä lentomatkaa kotiin kuukautiskipuisena. Mut ihan sama, mä oon niin lomalla ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Della: hieno että voitte hyvin molemmat :) kertomuksen luin pintapuolin kun kärsin pahasta synnytyspelosta ja oon nyt saanut ne taka-alalle. Odotan että tuleva onnistuminen sais sen lievittymään :p onnea vielä !♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja myy: olo on jo suht normaali :) pelästyin kieltämättä itsekin, oli aika hurjat ne kivut. Mut onneks nyt on jo ok. Kk päästä n. alkaa ivf. Tä kierto vielä pidetään yritystä ja toivoa yllä luomusta :p oijoi nauti lomastasi!! Ihanaa ♡ mulla olis jouluna seuraava.... -.-

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Negatuulia täällä vain.ihme repsahdus tehdä testi vaikka piti vasta ke,tänää 11pv inssistä.ei sitten ollut se "pian" tämäkään kuu

Nyt kerättävä itseni ollaan matkalla ristiäisiin
 
nautihan myy lomasta ja toivottavast täti on eksyn nyt ainaki vuoden ajaks jonnee muualle.

mirmeli hyvä että olo kohentunut, inshaAllah tulis luomuplussa sinullekin ettei tarttis rankempii hoitoi alkaa.

tsemppiä marikki inshaAllah muuttuis viel plussaksi... :)

on: täällä huimaa, päätä särkee vähäsen. tässä neulon nyt myyh:n pikkuselle makuupussia ku sain äipän sukat valmiiks ja paketti on lähettämistä vaille valmis alhamdulillah, äippä on iha tohkeissaa jo. ukko eile meni sanoo et miks sä neulot tollaset isot ja rumat sukat (yösukat on isommat äipän toiveesta ku tein yhen pienemmälläki silmukkamäärällä päiväsukiksi et mahtuu paremmin esim kenkiin) ni totesin ukolle et herra on hyvä ja ottaa puikot ja neuloo sukat näyttää mulle mallia miten neulotaa hienot sukat ni kyllä suu meni ukolla kiinni samantien. neiti alotti auringon noustessa pikku jumppatuokion perinteiseen tapaan, hällä ku on näköjää aikas tarkka rytmi jo jonka toivon kyl pysyvän syntymän jälkeenki koska neiti nukkuu yöt.
 
Takaisin
Top