sitoutuminen
Enkelien viisaus muistuttaa sinua siitä,että kun suuntaat mielikuvasi ilman epäilyksiä tai suunnan muutoksia,sen täytyy onnistua.
Ohjauksesi on jatkaa sinnikkäästi kohti mielikuvaasi.Anna joka ajatuksen,sanan ja tapahtuman olla ohjattuina kohti toivotua päämäärää.
Mikään ei ole voimakkaampaa,kuin keskittynyt energia,ja enkelit näkevät tämän puhtaan valon joka tulee päämäärästäsi,olkoon se sitten ihmissuhde,työ,matka tai mikä tahansa muu elämässäsi.
Muista pyytää heiltä (enkeleiltä) apua,ja tiedä se,kun omistat aikeesi korkeimmaksi parhaaksesi,he tukevat sinua.
affirmaatio
Olen sitoutunut mielikuvaani
mmmm.jotenkin noin,on vähän töks töks kieltä kyllä,mutta suusanallisesti kerrottuna siis kun pyydät toivomaasi asiaa korkeimmaksi parhaaksesi,ja uskot itse siihen.Eli suuntaat haluamaasi asiaan rehellistä ajatusta ja fiilistä.
"sitä saa mitä tilaa"
On vaikea uskoa monesti,mutta jos oikeen tutkailee,huomaa alitajunnan juttelevan omia juttuja ja esim tässä foorumissa,sormet kirjoittaa muita asioita.
Itse huomaan usein tämän kaksijakoisuuden,esim tässä raskauteen uskomisjutussa
Alitajunta paukuttaa ei eitä ja sormet kirjoittaa hymyssä suin positiivisia lauseita.
Tai ehkä olen vaan ihan pipipää