Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sitoutuminen
Enkelien viisaus muistuttaa sinua siitä,että kun suuntaat mielikuvasi ilman epäilyksiä tai suunnan muutoksia,sen täytyy onnistua.

Ohjauksesi on jatkaa sinnikkäästi kohti mielikuvaasi.Anna joka ajatuksen,sanan ja tapahtuman olla ohjattuina kohti toivotua päämäärää.

Mikään ei ole voimakkaampaa,kuin keskittynyt energia,ja enkelit näkevät tämän puhtaan valon joka tulee päämäärästäsi,olkoon se sitten ihmissuhde,työ,matka tai mikä tahansa muu elämässäsi.

Muista pyytää heiltä (enkeleiltä) apua,ja tiedä se,kun omistat aikeesi korkeimmaksi parhaaksesi,he tukevat sinua.

affirmaatio
Olen sitoutunut mielikuvaani


mmmm.jotenkin noin,on vähän töks töks kieltä kyllä,mutta suusanallisesti kerrottuna siis kun pyydät toivomaasi asiaa korkeimmaksi parhaaksesi,ja uskot itse siihen.Eli suuntaat haluamaasi asiaan rehellistä ajatusta ja fiilistä.
"sitä saa mitä tilaa"
On vaikea uskoa monesti,mutta jos oikeen tutkailee,huomaa alitajunnan juttelevan omia juttuja ja esim tässä foorumissa,sormet kirjoittaa muita asioita.
Itse huomaan usein tämän kaksijakoisuuden,esim tässä raskauteen uskomisjutussa
Alitajunta paukuttaa ei eitä ja sormet kirjoittaa hymyssä suin positiivisia lauseita.
Tai ehkä olen vaan ihan pipipää :excited001
 
Et sä ole pipipää :) oot ihan oikeassa tuossa että monta kertaa herää itsekin omaan tekstiin. Ensin tuntuu että menipä juttu raiteiltaan mutta sitten alkaakin ajatella asioita enemmän ja kiinnittyä omaan tuotokseen :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea onnea Della!!! ♡♡ mä vähän ehkä aavistelinkin jo :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Della!!!

Sanokaas mitä teen kun mun takapuolta vetää kokoajan vaikka en venytä sitä ollenkaan.. Siis levossakin niinkuin venyy...

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea della minäki vähä aattelin et voit olla tositoimissa, mein perheeltä onnittelut mashaAllah :)
 
Dellaaaaa ihanaaaaa!!!!!!! Aivan mahtavaa numeroligiaa tällä herralla 28.8.2014 =7
Onnea onnea miljoonasti innolla ootan synnytystarinaa ja kuvaa ;)
 
Dellalle paljon onnea! ja ihanaa vauvantuoksuista arkea :)

jaahas,kp7 ja kait sitä vois taas vaihteeks tilailla ovistestejä..
:grin
 
jaiks mikä olo.
Muka nälkä koko ajan,mut samalla kuvottaa.Äsken söin lounaaksi salaattia terästettynä chilitonnikalalla,niin hetken päästä ilmoitteli että vois tulla ylös.
Nyt vaa kurkkuu "kuristaa" sillee pahaolomaisesti.
 
Onnea Della :Heartpink

Mitäköhän muuta piti kommentoida. No unohtui.

Meillä on nyt 5/5 flunssassa. Meneepä nyt sit kerralla ohi. Toivottavasti.

Ovis tuloillaan, ja mies viikonlopun töissä. Rahaa tarvitaan, joten en valita. Seuraavassa kierrossa sit panostetaan kunnolla.
 
marikki onko sulla mikä dpo menossa nytten, ootko siis tehny testin jo? inshaAllah siellä on pikkunen tarrautunu kunnolla :) ku dpo 14 ohjeiden mukaa kannattaa luottaa kunnol ku ekat 10pvä siit pregnylistä voi näyttää positiivista.

täällä tein tänää vihdoin sitä höyrytettyä riisiä, valmistelut vei sen tunnin ja itkin melkei kivusta ku liitoskivut oli tosi pahat, no nyt ruoka valmis ja oli vaivan arvosta, onnistu ilmeisesti paremmin ku miehen tekemänä, riisi ja muut on kypsiä alhamdulillah :)
 
Takaisin
Top