Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kyllä ne järjestää mulle ajan joka tapauksessa keskiviikolle, että sit viimeistään kuulee, mitä tuleman pitää :) nyt vain ohjeena seurata vauvan liikkeitä ja päivystykseen saa hakeutua, jos vointi muuttuu.

sissi, mä toivon kans, että pääsisin pian jo synnyttää! tää on niin kypsää tää odottelu, vaikken vielä olekaan ihan virallisesti yliaikainen.

heppura, synnytin Naistenklinikalla, vaikka meille helpoimman matkan päässä toi Kättäri on. mun molemmat endoleikkaukset on tehty Naikkarilla, joten valitsin sen silloin tuttuuden vuoksi.
 
sleepwalker, kiitos :)
Iskikö flunssa vai pitäiskö testailla ;) ?
Paleluhan on just yksi vahvoista oireista meinaan....
 
Toivotaan että Tähtönen sun testi viel plussaks muuttuis.Laskin että oot 9pv mua edellä ja mulla on tänään pp 6 eli 8pv viel testaukseen joten sulla ois ehkä nyt vasta hyvä aika?
Toivotaan,tsemppii <3

Mulla hienoisia "oireita" mut valitettavasti niitä ei voi pregnylin takia laskea miksikään.

Mut nyt laittamaan kuontalo vähän siistimpään kuosiin eli kynilään :)
 
Marikille ja Tähtöselle plussatuulia :Heartred

Äsken tuli postissa epikriisi polikäynnistä. Niistä miehen tuloksistahan ei lääkäri silloin sanonut kuin vain että tulos oli normaali. eteenpäin liikkuvia 53% ja loput sitten paikallaan liikkuvia tai liikkumattomia.kait tuo sitten on ihan ok tulos :D ja joo,kyllä se nyt tiedetään kenessä se vika on..huoh
paitsi mun tietoihin oli lääkäri laittanut että kun kilpirauhasarvot saatu normaaliksi,niin suositellaan odottamaan 1-2 vuotta tuleeko spontaania raskautta.juu ihan sit max vuoden voisin oottaa ja vaikka yksityiselle :D tässä jo kohta 2v yritetty ja ikääkin tulee koko ajan lisää :grin
 
Mä oon taas ihan pihalla teistä :D puhelimella tosi hankalaa selaus! :s

Tähtönen: tule meillekin sitten kertomaan :)

Sissi: hyvältähän tuo kuulostaa :) toivottavasti kilpirauhasarvot nyt parantuis ja auttas asiaa. Minkä ikäinen muuten olet?

Della: kylläpä venyy :D no mutta ei sinne vielä ketään ole jäänyt :p tsemppiä!! <3

Heppura: joo olet kyllä kertonut, nyt muistan. En vaan aina muista näiden "vanhojenkaan" alkuperäisiä tarinoita :) hienoa että sait soitettua ja vielä täysin ajallaan :) eikä sille myoomalle tehdä mitään? Jospa saisitte senkin puoleen vielä jotain tietoa. :) en halua udella, vastaat jos tahdot mutta minkälaista sairautta sinulla epäillään?

Täällä kp 8. Vielä tä kierto aikaa tehdä kaikkensa ja onnistua. Kuinka todennäköistä se on :D tässä juur mietin raha-asioita ja totesin että en koskaan ajatellu että lasten tekoki maksaa.. ja totesin kamaluuksissani että toistaiseksi on vielä halvempi kun koirat.. auts. Oon kamala :D vähän huumoria eiks nii? (Saa kivittää)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
tsemppiä tähtönen :)

marikki plussatuulia, inshaAllah tulee plussa :)

sissi juu ei sitä hirveest kannata venata jos on yritystä jo pitkään takana. plussatuulia sinullekin... :)

mirmeli kyllähä se lastenteko maksaa välillä enemmänki...mut on se sen arvosta jos saa pienokaisen. josko minä annan sinulle ja muille kunnon naurunaiheen kiitos mieheni nerouksien kun hän pari päivää sitten mietti miten saisi lisätienestejä helposti...hän tokaisi kaikkien tyrmättyjen suunnitelmien jälkeen " jos mä ostan kalkkunan ja 2 strutsin munaa ja kalkkuna hautoo ne"...kuvitelkaapa näkyä...

no niin josko jotain omaa napaa vielä loppuun...täällä alko nenästä vuotaan verta, yleensä ei vuoda mut ilmeisest raskaus ja lääkitys aiheuttaa välillä mulla nenäverenvuotoa, eilen tuli eka suppari mut eipä ollu ku nipistyksen luokkaa voimakkuudelta mut sen jälkee on tuntun painetta alhaalla, pysyis nyt sen 14vko viel ainaki sisällä ni ois hyvä...neiti on kyl tosi aktiivinen. äsken laitoin ruuan valmistuun ja mitkä kivut reidessä iha ku ois tulessa ja samalla joku repis sitä osiin, ei sentää ehtin liitoskivut pahemmiks ku en älyttömän kauaa seissy.
 
Tähtöselle peukut pystyssä huomiseen testiin!!!! +++++++ !!!!

Mirmeli, olen ajatellut just samaa tuo koira vs. vauva juttua :D Samoin kun lapsen kanssa käy yksityisellä lääkärissä, niin se on paljon edullisempaa kuin koiran vieminen lääkäriin....jotenkin hullua! Tsemppiä tulevaan!!!!
Mulla epäillään autoimmuunitautia, mutta vielä ei ole paljastunut, notta mikä. Sen puitteissa otettiin nuo hyytymisarvot verestä, kun SLE:ssä voi ne olla päin pyllyä ja aiheuttaa km:t.

Gatusa, ota iisisti ettei pikkuinen tahdo vielä maailmaan :)

Hitsi mikä syksyinen ilma, ihan pyllystä sekin :D Vielä ois viikon verran odotettava testailua jos ei täti tuu kylään. Ärsyttää nämä pms oireet, ovat monesti ihan samanlaisia kun raskausoireet joten eipä tartte koittaa edes arpoa mahdollista raskautta ennen testiä.
 
jep heppura pakko se on ottaa nyt levon kannalta, ukko saa luvan hyväksyä sen, onneks ruoka on kypsymäs ni siitä ei tul sanomista ainakaan. äske likka paino kunnol alas ni teki tosi ilkeetä, oon täs hälle jutellu et pitäs se 14vko pysyy viel ainaki sisällä eli joulukuun alkuun sit saa päättää ite ku on se 37vko kasassa eli täysaikanen.
plussatuulia sinulle että saat ilosia uutisia tässä kierrossa :)
 
Heppura, sama juttu mulla noiden pms oireiden kanssa,joten turhaa arpoa.se on muuten ärsyttävää joka kk olla joko raskaana tai pimssihirviö,sitäkin ei tiä ennen testiä/tätiä

Mulla ois viel 8pv testipäivänä,kuin nää päivät näin mataa?

Heh kokeilen kotipuhelimella tätä vaun softaa,tää on iPhone ja ihan erilainen kuin mun wp.ja rikon kotisääntöjä näyttäessä ruokapöydässä,tosin mulla ei ole ruokailukamuja joten kukaan ei tiä ;)




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusa sulla tuli nenästä verta? Mulla tuli tuolta alapäästä eilen... Mutta jätkä potkii hyvin ja otan rauhallisesti... Anoppini ei vain satu tajuamaan etten ole kunnossa :( aina kun se soittaa se tarvii jotain, kun 2 h sitten sen pitää päästä hautausmaalle torstaina :(

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
marikki toi oottaminen tuntuu aina ikuisuudelta... juu sais maryam pysyä sen 14vko viel ainaki sisällä että oltas täysaikasen rajoissa.

eetula kuulostaa pahalta tuo sun verenvuoto. ootko käyny lääkärissä koska tuo on aina syytä tarkastaa ettei ol mitää tapahtuus. mulla tuli tänää taas verta nenästä vähäsen joka on kyl ärsyttävää mut harmitonta, neiti vaa puskee alas kunnolla aiheuttaen kunnon paineen, tuntuu et ois ollu nyt kokopäivän tai jopa mahollisest eilisestä pää alaspäin jo ja tänää sit ollu harkkasuppareitaki vissii jonki verran ku kokeilin mamma joogaa vähä kuntouttaakseni kroppaa kevyesti mut eipä näköjää ollukaa hyvä idea ku tuli entistä pahempii kipuja sen jälkeen.
 
Ei ole syytä mennä. Olen ollut yhteydessä synnärille ja nyt vain,levätään

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen ollut just lauantaina synnärillä. Ei ole mitään hätää.. Limakalvot kuivat.

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
no hyvä sitten ettei ol mitää hätää... ikävä että tuli tuollai ylläri... mä jännitän mitä mein neidillä on mielessä ku sen verran koviaki liitoskipui ja vihlomist alhaalla ollu ja lisäks nyt näyttää viihtyvän raivotarjonnas ja paine on ollu kyl tänää jotai iha uskomatonta.
 
Mirmeli: Niin joo, eiköhän se rajoitus tosiaan koske sitä IVF-hoitoa alusta alkaen. :) Olishan se hullua, että jos hoidolla saataisiin kerralla vaikka kuusi alkiota (onkohan se edes kuinka todennäköistä...) ja tehtäisiin vain kolme siirtoa ja loput alkiot vain tuhottaisiin vaikka ei olisi vielä tärpännyt... Ääh... Hirmu isot plussapuhurit teille tähän kiertoon, että välttyisittekin ivf:ltä. Jos muuten joudut sitten seuraavan kierron lopulla aloittamaan sen nenäsumutteen, niin pitääkö sillä kierrolla käyttää myös ehkäisyä? Siis mietin vaan, että jos silloin tärppäisikin, niin voisiko se lääke aiheuttaa jotain ikävää sitten...? Mä en vielä tarkemmin tiedä noista hoidoista oikein mitään, niin voi olla että kyselen tyhmiä... :grin

Della: Voi kun se pikkuinen nyt suostuisi tulemaan ihan itsekseen... Ehkä siellä ollaankin jo tositoimissa. :grin

tähtönen
: Toivottavasti testasit vain liian aikaisin. Plussatuulia!

heppura: Ei ole flunssaa ainakaan vielä näkynyt, mutta mun mies valitteli tänään kurkkuaan eli kai tämä joku pöpö on... Emmä oikein edes tiedä koska mun kannattaisi testata, kun mun kierrot on tässä hoitotauolla menneet taas ihan sekaisin... :rolleyes:

Sissi: Toivottavasti teille nyt pian tulisi luomuplussa, kun lääkärikin on tuota mieltä. :) Emmäkään kahta vuotta enää odottelisi, mutta toivottavasti ette tosiaan joutuisi enää pitkään yrittämään. :Heartred

Marikki
: Edelleen vaan tsemppiä piinailuun. :wink

Gatusa
: Me en edelleenkään osaa oikein muuta kuin toivoa, että teidän pikkuinen pysyisi kiltisti vielä masussa ja sulla noi vaivat ei muuttuisi ihan mahdottomiksi. :Heartred

Eetula
: Inhottavaa, kun sun kroppa tuollai pelottelee, mutta onneksi kaikki on kuitenkin hyvin. :Heartred Toivottavasti saisit rauhassa lepäillä.

ON: Hyvä kun on kierrot taas niin sekaisin, ettei yhtään tiedä kannattaako vielä edes testata vai ei... No eipä mulla ole kyllä oikeastaan mitään oireita suuntaan eikä toiseen... :p En mä oikeastaan vielä osaa edes ajatella, että pitäisi päästä testaamaan. Mä vaan stressaan sitä, että jos haluan vielä tällä viikolla soittaa polille, niin se pitäisi tehdä huomenna tai perjantaina. Se puhelinaika on aamulla 45 minuutin ajan, joten kovin pitkään ei voi vain harkita soittavansa. :grin Pitäisi ensin kyllä yrittää saada puhuttua ton mun miehen kanssa... Tai ainakin mun täytyy kertoa sille aionko jo soittaa vai vieläkö lykkään sitä. Palaan vasta ensi viikolla töihin ja toisaalta tuntuu, että olisi järkevämpää ensin selvittää mikä siellä on tilanne ennen kuin varailen polille aikaa. Äh... Ehkä mä vaan yritän keksiä tekosyitä, kun jotenkin vähän hirvittää soittaa sinne polille... :rolleyes:
 
Sleepwalker: en mä tiedä tarviiko ehkäisyä :o toivottavasti ei ku oon kumiallergikko :D soitan sit ku kierto alkaa ja saan tietää enemmän. Mullaki vähän tä homma auki viel :p mutta kai tuo 6 alkiota on mahdollinen mutta pakastuksesta ei sit välttist selviä kaikki. noi soittoajat on ihan syvältä, tonnekki puoli tuntia mut päivittäin, olisko ivf hoitajalle 2x30min/päivä..? Nyt yrität saada miehestäs jotai irti ja soitat huomenna sinne :) etkä todellakaa mieti mitään töitä, mä oon sellanen että vaikka kuinka tulee huono omatunto ku töistä joutuu ole pois mut tä on tärkeempää ja vaikuttaa koko loppuelämään. Työ on toissijaista.

Heppura: voi hitsit, pystytäänkö sun sairautta hoitamaan jotenkin, tai jos kkm riippuukin siitä niin voikohan asialle tehdä jotain..?

Gatusa: kuulostaapa hurjalta.. :o onko tuollaiset normaalia raskaudessa kun kroppa valmistautuu? Ota nyt ihan levon kannalta siellä!

Eetula: onneksi ei ole vakavaa, jakselehan <3

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top