Mirmeli: Niin joo, eiköhän se rajoitus tosiaan koske sitä IVF-hoitoa alusta alkaen. :) Olishan se hullua, että jos hoidolla saataisiin kerralla vaikka kuusi alkiota (onkohan se edes kuinka todennäköistä...) ja tehtäisiin vain kolme siirtoa ja loput alkiot vain tuhottaisiin vaikka ei olisi vielä tärpännyt... Ääh... Hirmu isot plussapuhurit teille tähän kiertoon, että välttyisittekin ivf:ltä. Jos muuten joudut sitten seuraavan kierron lopulla aloittamaan sen nenäsumutteen, niin pitääkö sillä kierrolla käyttää myös ehkäisyä? Siis mietin vaan, että jos silloin tärppäisikin, niin voisiko se lääke aiheuttaa jotain ikävää sitten...? Mä en vielä tarkemmin tiedä noista hoidoista oikein mitään, niin voi olla että kyselen tyhmiä...
Della: Voi kun se pikkuinen nyt suostuisi tulemaan ihan itsekseen... Ehkä siellä ollaankin jo tositoimissa.
tähtönen: Toivottavasti testasit vain liian aikaisin. Plussatuulia!
heppura: Ei ole flunssaa ainakaan vielä näkynyt, mutta mun mies valitteli tänään kurkkuaan eli kai tämä joku pöpö on... Emmä oikein edes tiedä koska mun kannattaisi testata, kun mun kierrot on tässä hoitotauolla menneet taas ihan sekaisin...
Sissi: Toivottavasti teille nyt pian tulisi luomuplussa, kun lääkärikin on tuota mieltä. :) Emmäkään kahta vuotta enää odottelisi, mutta toivottavasti ette tosiaan joutuisi enää pitkään yrittämään.
Marikki: Edelleen vaan tsemppiä piinailuun.
Gatusa: Me en edelleenkään osaa oikein muuta kuin toivoa, että teidän pikkuinen pysyisi kiltisti vielä masussa ja sulla noi vaivat ei muuttuisi ihan mahdottomiksi.
Eetula: Inhottavaa, kun sun kroppa tuollai pelottelee, mutta onneksi kaikki on kuitenkin hyvin.
Toivottavasti saisit rauhassa lepäillä.
ON: Hyvä kun on kierrot taas niin sekaisin, ettei yhtään tiedä kannattaako vielä edes testata vai ei... No eipä mulla ole kyllä oikeastaan mitään oireita suuntaan eikä toiseen...
En mä oikeastaan vielä osaa edes ajatella, että pitäisi päästä testaamaan. Mä vaan stressaan sitä, että jos haluan vielä tällä viikolla soittaa polille, niin se pitäisi tehdä huomenna tai perjantaina. Se puhelinaika on aamulla 45 minuutin ajan, joten kovin pitkään ei voi vain harkita soittavansa.
Pitäisi ensin kyllä yrittää saada puhuttua ton mun miehen kanssa... Tai ainakin mun täytyy kertoa sille aionko jo soittaa vai vieläkö lykkään sitä. Palaan vasta ensi viikolla töihin ja toisaalta tuntuu, että olisi järkevämpää ensin selvittää mikä siellä on tilanne ennen kuin varailen polille aikaa. Äh... Ehkä mä vaan yritän keksiä tekosyitä, kun jotenkin vähän hirvittää soittaa sinne polille...