niillon vähän ajat kortilla ja ne haluu välttää turhia ajanvarauksia. täällä pk-seudulla on se tilanne, että Naistenklinikka on remontissa ja siellä on 4 synnytyssalia toiminnassa ja sinne on keskitetty keisarileikkaukset. Kätilöopisto, minne oon menossa on täydessä toiminnassa, kuulemma 24/7. tää mun raskaushan ei ole virallisesti vielä yliaikainen, joten ne ei pidä kiirettä asian kanssa. olin vähän hämmentynyt kyl asiasta kun neuvolasta sain ohjeen ja tytönki kohdalla ohjeena oli soittaa aika yliaikakontrolliin rv 41+3 ja ajan saa 41+5. saan mä kyl ajan keskiviikoksi, se on ihan satavarmaa, mut ne vaan arpoo et josko mun synnytys voiki käynnistyy itsekseen.
mulla ei siis oo enää moneen päivään ollut mitään synnytykseen viittaavia oireita ja mietin jo viime viikolla, että melkeinhän tässä ois voinut ilmoittautua afrotanssitunneille, millä kävin viime keväänä. se mun tanssinopettaja sanoi, että joku sen oppilas oli käynyt ihan viimeisillään ollessaan tunneilla ja vikan kerran muutama päivä ennen synnytystä. oon jaksanut kävellä ja oon kävellyt, eilen käytiin miehen, tytön ja koiran kans puolen tunnin kävelylenkki eikä kävely enää saa mitään paikkaa kipeäksi. oonkin keskiviikkona menossa julkisilla sinne kättärille ja joudun kävelee n. kilometrin, pari pysäkiltä sinne.