Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä oon luken et sitä ei suositeltas vissii raskaana ollessa. mä tässä oon miettin et miten sais nukuttua ku tutkimusten mukaa unettomuudest kärsivil on 9-kertanen riski saada raskausmyrkytys ja sitä mä en tosiaan kaipais tähä lisäks.
 
No jos kokeilet sit muita esim kamomillateetä laventelii esim tuoksuna valeriaana on varmaan kans raskaana nou noi juttu.Unettomuus on kauheaa,toivottavasti siihen löytyis ratkaisu.
Toivottelen siis hyviä unia sinne !
 
kiitos näin jälkikäteen marikki, menin aikasin nukkumaan ja sain peräti nukuttua, tuntuu vaa että kohta alkaa olla aika mennä ekoille päikkäreille josko sais unta :)

23+0 tänään jipii ihanaa!!! mies katteli niin onnellisen ja huvittuneen näkösenä ku kävelin häntä kohti ku vaapun ku pingviini :) teki hyvää päästää höyryjä ulos eilen ukolle eli parkua kunnolla.
 
Hyvä että sait ees jotenkin nukuttua! Se on kyllä niin kiusallinen riesa,joka invalidisoi nopeasti koko elämän.
laitappa Gatusa mahakuvaa
samoin Della,Eetula ja Myyh :smiley-angelic001
Ois kiva nähdä kamujen vauvamasuja :)
 
ukko ei oikei tykkää et itestäni laitan kuvaa, vauvasta ei ol moksiskaa kuitenkaa :) näytän jalkapallon nielleeltä jo ja painaa rintakehään jo ku hankala hengittää kävellessä välillä ja levossaki. vajaa 2vko ja seuraava ultra jipii!!!
 
rv 27+5 tänään

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1408949655748.jpg
    1408949655748.jpg
    28.8 KB · Katsottu: 77
Gatusakin jo noin pitkällä, ihanaa! Jokohan jokohan Della on tositoimissa? Voi että <3
Ihana masu Eetula :)

on taas.... Soitin just perhesuunnitteluneuvolaan ja onneksi soitin, koska ikäraja sinne on 38 v. ja sehän paukkuu reilu puolen vuoden päästä! Kiitos vaan frankie neuvosta!!! Päästään ekalle miitille jo 30.09.!
 
Muokattu viimeksi:
Tänään on niin epämiellyttävä olo... Supistaa ja alamaha särkee....

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
ehen oo tositoimissa, soittelin tänään aikaa yliaikakontrolliin ja huomenna pitää soittaa uudelleen ku eivät halua antaa turhia aikoja, jos mulla vaikka sattuuki käynnistyy synnytys jo tänään :D nauroin kyl tohon kommenttiin, että ei ole mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä eikä se edellinenkään vauva tullut omin avuin ulos, joten rohkenen kyl epäillä, että tääkään käynnistyy itsestään :) huomenna pommitan sit uudelleen äitipolia ja keskiviikkona sit sinne. keskiviikkona ollaan taas viisaampia :) vai masukuvaa? ehkä mä koitan ottaa ja laittaa tänne. en oo kyllä masukuvia pahemmin ottanut, yhden ainoan otin rv 30, mut siitä nyt on aikaa, kun nythän minä menen jo rv 41+3 :)
 

Liitteet

  • 20140825_112313.jpg
    20140825_112313.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 87
toivottavasti näkyy jotakin :) yritin ottaa kuvaa pötsistä niin et ois jalatki näkyny, koska mä en kyl mielestäni oo mikään kovin iso edes :)
 
della mitä ihmettä ne siellä oikein duunaa äitipolilla ku oot jo noin pitkällä ja käskivät soittaa uudestaa ettei tul turhaa aikaa voisvat ottaa sut jo sinne ja käynnistää ni saisit pikkusen syliin jo :) tuosta tulee mielee ku mä olin esikosta viimesilläni ja meni hermot ku kipuja mut kukaa ei tehny mitää, sanoin et etteks voi käynnistää ku mä en tääl jaksa kokoajan ravata.
 
niillon vähän ajat kortilla ja ne haluu välttää turhia ajanvarauksia. täällä pk-seudulla on se tilanne, että Naistenklinikka on remontissa ja siellä on 4 synnytyssalia toiminnassa ja sinne on keskitetty keisarileikkaukset. Kätilöopisto, minne oon menossa on täydessä toiminnassa, kuulemma 24/7. tää mun raskaushan ei ole virallisesti vielä yliaikainen, joten ne ei pidä kiirettä asian kanssa. olin vähän hämmentynyt kyl asiasta kun neuvolasta sain ohjeen ja tytönki kohdalla ohjeena oli soittaa aika yliaikakontrolliin rv 41+3 ja ajan saa 41+5. saan mä kyl ajan keskiviikoksi, se on ihan satavarmaa, mut ne vaan arpoo et josko mun synnytys voiki käynnistyy itsekseen.

mulla ei siis oo enää moneen päivään ollut mitään synnytykseen viittaavia oireita ja mietin jo viime viikolla, että melkeinhän tässä ois voinut ilmoittautua afrotanssitunneille, millä kävin viime keväänä. se mun tanssinopettaja sanoi, että joku sen oppilas oli käynyt ihan viimeisillään ollessaan tunneilla ja vikan kerran muutama päivä ennen synnytystä. oon jaksanut kävellä ja oon kävellyt, eilen käytiin miehen, tytön ja koiran kans puolen tunnin kävelylenkki eikä kävely enää saa mitään paikkaa kipeäksi. oonkin keskiviikkona menossa julkisilla sinne kättärille ja joudun kävelee n. kilometrin, pari pysäkiltä sinne.
 
joo oli kyllä taas rentouttavaa energiahoitoa :) nyt otettiin käsittelyyn myös tuo kilpirauhanen ja vyöhyketrapeutilla oli paljon asiasta tietoa mikä on tietty hyvä juttu kans.

voi kun della pääsisi jo kohta tositoimiin.taitaa sun masussa olla niin mukavat oltavat!

heppuralle plussatuulia ennen tuota ekaa käyntiä :happy093
 
kiitos _sissi ja kuin myös sulle :)

Ihanan rauhallisella mielellä olet della, oletko kättärillä vai nkl:llä synnyttänyt esikoisen?
 
Gatusa: :Heartred

Mirmeli
: Kai se niin on, että ei voi tietää toimiiko IVF omalla kohdalla, jos ei uskalla sitä kokeilla. Pitää vaan saada tunteet jollain tavalla hallintaan... Noi miehet tosiaan käsittelee asioita yleensä eritavalla ja eiköhän se munkin mies ole tässä taas täysillä mukana, kunhan vaan vauhtiin päästään. :) Toivottavasti sulle ei oo flunssaa tulossa. Mulla tää olotila tuntuu vaihtelevan... Ei auta kuin odotella, että mihin tää johtaa... Mä oon epäillyt, että mulla olis monirakkulaiset munasarjat, koska mulla on epäsäännölliset kierrot, ylipainoa ja (ainakin omasta mielestä) voimakasta karvankasvua. Hormoonikokeiden perusteella ei lääkärin mukaan kuitenkaan ollut kyse PCO:sta. Ultrauksen jälkeen totesi, että mun munasarjat olis hieman sen kaltaiset kuin monirakkulaiset on, mutta en silloin kuitenkaan saanut sitä diagnoosia. Kai monirakkulaisuus pitäisi näkyä ultralla... Silloin viimeisimmällä kerralla tosiaan se lääkäri totesi vähän niin kuin sivulauseessa, että liikunnan lisääminen voisi tehdä mulle hyvää, koska mulla on monirakkulaiset munasarjat... Sellasta... Onneksi oot selättänyt masennuksen keskustelun avulla. Kannattaa varmasti hankkia keskusteluapua, jos yhtään siltä tuntuu. Tuppaa tuo masennus olemaan sellainen, että apua haetaan vasta kun ollaan jo varsin syvällä suossa... Tsemppiä. :Heartred

sateenkaari: Paranemista sinne.

Marikki: Juu, toivotaan. :grin Julkisella puolella tehdään ymmärtääkseni 3 IVF:ää, mutta yksityisellä asiasta neuvotellaan potilaan kanssa. Siinä yhdessä dokumentissa muistaakseni sille parille tehtiin lähemmäs kymmenen siirtoa, mutta sitten ne itsekin totesi, että eivät jaksa enää. Onneksi sille tarinalle tuli kuitenkin onnellinen loppu ja yllättäen plussasivat luomusti. Tsemppiä piinailuun ja valtavasti plussatuulia. :Heartred

Sissi: Harmi, että se täti nyt sitten kuitenkin löysi sinne. Tsemppiä uuteen kiertoon. :Heartred

Eetula ja Della: Ihania masuja. :Heartred

heppura: Siitä se lähtee... :) Toivottavasti teille löytyy pian apukeino ja plussaat. :Heartred
 
Sleepwalker: niinhän se on.. mä uskon että jokainen tuntee oman vartalonsa ja jos joku ei ole kohdallaan. Oon aina jotenkin "tiennyt" ettei lastenteko tule olemaan mulle helppoa vaikka asia ei ole edes ollut ajankohtainen. Vaikka tä kolahti niin silti en yllättynyt.

Mitä noihin ivfiin tulee niin kyllähän varmaan alkionsiirtoja tehdään niin paljon kun tulee mutta itse hoito alusta loppuun se kolme kertaa. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
joo joskus nuorempana pidin vähän itsestäänselvyytenä että niitä lapsia vaan sitten joskus tulee..mut eipäs niin mennykkään :D osaapahan ainakin sitten arvostaa sitä raskaaksi tulemista kun omalle kohdalle joskus tulis
:Heartpink
 
Takaisin
Top