Täällä ollaan nykyään niin aktiivisia (Joka on kyllä tosi hieno asia!), etten mä pysy enää mukana...
Eetula: Onnittelut häiden johdosta.
Toivottavasti saat jalkasikin pian kuntoo.
Della: Täälläkin jo odotellaan, koska synnäri sua kutsuu.
Tsemppiä!
Junttura: Tervetuloa joukkoon. Toivottavasti et joudu täällä kauaa roikkumaan. :) Clomeista sen verran, että mullakin vaikutti vuotoon. Ekalla kerralla mulla oli liian suuri annostus ja muniksia kypsyi liikaa ja siitä seurasi yrityskielto. Sitten kun annostus saatiin kohdilleen muniksien kypsymisen kannalta, niin sitten todettiin, että clomit ohentaa mulla kohdun limakalvoa eli vaikka hedelmöitys tapahtuisikin, niin alkio ei todennäköisesti olisi kyennyt kiinnittymään. Yritän tällä vain kertoa, että jos ei clomeilla ala tulosta tulla, niin kannattaa hakeutua uudelleen gynen juttusille, koska kaikille clomit ei sovi...
Sissi: Sä ootkin näköjään järjestänyt vähän jännitystäkin tänne.
Toivottavasti sieltä vielä plussa tulisikin.
Myy: Isosti tsemppiä uuteen yritykseen.
Onneksi sentään lääkkeet toi helpotusta kipuihin.
Marikille ja
tähtöselle hirmuisesti plussatuulia. Toivottavasti teillä inssin avulla on tärpännyt.
Gatusa: Huikeeta kun siellä vaan viikkoja kertyy. Toivotaan kuitenkin, että neiti vielä kiltisti malttaa odottaa ja jaksat olojen kanssa.
Jaicalle ja
Myyh:lle onnellista odotusta.
Mirmeli: Isot tsemppaukset tulevaan koitokseen.
Hienoa, että oot saanut puhuttua miehes kanssa vaikka tämä lapsettomuus onkin niin vaikea asia. Mä en oikein meinaa saada mitään irti omasta miehestäni. Nytkin oon yrittänyt kysellä siltä, että soitanko heti ensi viikolla polille vai mitä mieltä hän on... Vastaukset on olleet varsin epämääräisiä, mutta kai me mennään ainakin keskustelemaan jatkosta. Tavallaan pelottaa, että mekin päästäisiin etenemään noin nopeasti, mutta toisaalta ei jaksaisi enää yhtään odottaa. Ehkä mua siinä etenemisessä eniten pelottaa se, että jos ei niiden IVF-hoitojenkaan avulla onnistuta, niin sitten se on niin kuin siinä... Nyt sentään vielä on edessä se keino... Tää on niin ristiriitaista. Oon välillä miettinyt pitäisikö oikeasti hakeutua jonkun ammattilaisen luo juttelemaan näistä asioista. Mulla olis vähän vanhaakin taakkaa purettavana. Aina ei tarvitse olla vahva, mutta emmäkään oikein osaa tunnustaa sitä, koska oon oikeastaan aina ollut se johon muut on tukeutuneet eikä mulla oo ollut varaa olla heikko... Ja mullekin vasta viimeisimmällä polikerralla lääkäri totesi, että mulla olisi monirakkulaiset munasarjat vaikka alkuun se silloin väitti, ettei siltä vaikuta vaikka ite moista epäilin. Lääkäreitä ilmeisesti ärsyttää, kun potilas ite arvailee diagnoosia... Mä ihan hirmuisesti toivon teille sitä plussaa.
Mä elän satasella hengessä mukana vaikka en kovin aktiivisesti täällä aina kirjoittelekaan. :)
heppura: Tervetuloa joukkoon. Samat sanat sullekin kuin Juntturalle eli toivottavasti et joudu kauaa täällä roikkumaan. Plussatuulia. :)
frankie: Mäkin jotenkin toivon, että meillä olisi vähän edes jonoa sinne IVF:ään. Mä en ole kovinkaan varma olenko vielä valmis siihen kaikkeen... Toivottavasti sulla tulee aukiolotutkimus olemaan helppo.
hattarainen: Hienoa, että pääsit helpolla aukiolotutkimuksesta. Tää on kyllä yhtä odottamista tää elämä... Toivottavasti luomuplussa tosiaan pääsiskin yllättämään. :)
Saiski: Kiva kuulla sustakin vaikka kuulumiset sais toki olla jotain muuta... Tsemppiä!
sateenkaari: Tervetuloa joukkoon. Samat sanat sullekin kuin muille uusille eli toivottavasti et joudu kauaa täällä roikkumaan. :)
ON: Mä en sitä ovista onnistunut bongaamaan (en joka päivä päässyt testaamaan...), mutta kai se on jo mennyt koska nyt on jo kp 28. Mulla on kyllä kierrot menneet taas sekaisin. Nyt vaan toivon, etten olisi tulossa kipeäksi. Ei mulla muuten ole sellainen olo, mutta mua palelee ihan älyttömästi... Tosin Myyh oli kirjoitellut palelemisen enteilleen plussaa. Saahan sitä haaveilla.