Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mitkä tuplat? älähä marikki luovuta vaikka sua koetellaanki nyt. miehet päästää suustaan kyl vaikka mitä se on täälläkin huomattu. inshaallah saat pian tärpin.

on: kierto loppusuoralla ja alhamdulillah kroppa normalisoitunut eli ei ole ollu tiputtelua koko kierrossa. viime yönä alkoi etomaan jostai syystä ja oli pakko juoda kylmää vettä että olo helpotti. onneks ei ollu viel fajr aika ni ei menny paasto pilalle. oireet nostelee päätään mut ei menkkaoireet, saa nähä onko mul super pms oireet vai onko tärppi käynyt. megaväsy, itkettää helpost, rinnat arat ja nyt tuo etominen. en luota oireisii liiemmi enää ku pms on aiheuttan kans. no paino on sentää pudonnu nyt tässä ni voi olla rauhallisin mielin painon suhteen ja verikokeet oli kunnos tai no ne mitä sai, viel ootellaa muutamaa tulosta joiden pitäs kyl inshaallah olla kans normaalit ku ei se kardiopiini antan viitteit et jotai ois hyytymistekijöis vial.
 
Heissan taas pitkästä aikaa. Taitaa täällä olla aika hiljaista... No kesällä on muita kiireitä ja suurin osa poleistakin taitaa olla kiinni niin ei hoidot eikä tutkimukset juurikaan etene.

Gatusa: Siellä taitaa olla varsin jännät paikat. Toivottavasti on tärppi käynyt. :)

Marikki: Mäkin hieman hämmennyin, että mikä tuo "tuplat tuli" -kommentti on? :biggrin Mäkin välillä mietin sitä luovuttamista, mutta emmä kuitenkaan oikeasti ole ihan vielä valmis antamaan periksi. Yritän kyllä opetella elämään tätä hetkeä varten. Välillä meinaan tulee mietittyä sellaisia että ei muka voisi tehdä vaikkapa syksyllä jotain, kun ehkä saattaa silloin olla raskaana. Olisi varmaan hölmöä jättää asioita tekemättä vain siksi että EHKÄ on raskaana. Eikä sekään kovinkaan moneen asiaan oikeasti olisi edes este.

Miehet tuntuu käsittelevän näitä asioita omalla tavallaan. Mäkin saan kuulla välillä ihan käsittämättömiä kommentteja, mutta yleensä mies ei ole ajatellut asiaa loppuun asti, vaan vain päästää suustaan niitä aivopieruja. Kyllähän tämä kaikki on varmasti rankkaa myös miehelle ja joskus mietityttääkin miten parisuhde tämän kaiken kestää. Onneksi vielä menee hyvin vaikka välillä niitä sammakoita sieltä suusta tuleekin. Tosin taitaa niitä välillä karata multakin... :grin

ON: Mulla tais ovis olla tuossa pari päivää sitten. Yllättävän aikaisin... Tässä kierrossa ei ole käytössä mitään apuja, mutta ihan kuin ne clomit vieläkin vaikuttaisi. Tuntemukset on ollut vahvempia ja tikutin oviksen yllättävän aikaisin. Ensin en meinannut tikutella olleenkaan, mutta pitihän sitä sitten tarkistaa vahvistaako testi mun tuntemuksiin perustuvan arvauksen oviksen ajankohdasta. Vähän huonosti se hyödynnettiin, kun kummallakaan ei taida usko luomuplussaan olla kovin korkealla. Eihän sitä koskaan tiedä, mutta tuskin... Vähän on sen jälkeen jo ollut rinnat kosketusarat, mutta luultavasti mulla keltarauhanen vain kerrankin toimii tai jotain sellaista... Vastaavia oireita tuli teroista. Eihän nyt vielä mitään raskausoireita voisi ollakaan. :grin Ajatukset on siis jo elokuun lopulla ja seuraavassa clomeilla höystetyssä kierrossa. Nyt olen saanut painoakin vähän pois, joten toivottavasti sekin auttaisi tässä projektissa. Ainakin ne lääkärit jaksaa siitä aina hokea. Saa kyllä nähdä alkaako loppukierrosta taas toiveet heräillä vaikka nyt olenkin sitä mieltä, että rauhallisin mielin odotellaan vaan tulevaa enkä haaveilekaan enää luomuplussasta. :grin
 
heis sleepwalker, tsemppiä piinailuun, inshaallah sieltä se plussa tulis yllärinä sulle tässä kierrossa :) juu täällä on hiljasta nyt. itellä tulee olee huomen tukalat oltavat ku inshaallah käyn pankis ja jos palkkiot tullu ni käyn apteekis ostaas testin itelle ku ei mitää menkkaoireit ole ollu. väsy vaan pahenee päivä päivältä jostai syystä ja vessassakin on saanu alkaa käydä taas mut saa nähä tuleeko se täti taas paikalle, yleensä vaa alkaa vähä vihloo just ennen uutta kiertoa ja nyt ei sitä ole ollu viel. odotellaan odotellaan... saa nähä testaanko huomen vai pystynkö oottaa tiistaihi. inshaallah tulis plussa vihdoinki.
 
Sleepwalker, älä lannistu. Tuttuja tuntemuksia. Uskon, että joku kaunis päivä plussa teillekin tulee.

Gatusa, kannattaa varmaan laskea muutamien edellisten kiertojen pituus, ja vähän haarukoida mikä voisi olla keskiarvo. Välillä kierrot oli mullakin lyhyitä, välillä pidempiä (26-34). Meinaan, kun käsitin että testin hankkiminen ei välttämättä ole niin iisiä (&halpaa) siellä päin. Odottele pari päivää? Helpommin sanottu kun tehty, I know.

On:
Täällä tulee huomenna 11 vkoa täyteen, eli sanotaan jo kahdennentoista vkon alkavan. Ultra on Nkl:lla ens viikolla. Näillä sanoilla tsempitykset kaikille! Neljän vuoden yrityksen jälkeen olo on edelleen vähän uskomaton.
 
hienoa nine että kaikki hyvin siellä ja np ultra tulossa jo :) mullaha oli kevääl kroppa iha sekas ni vedin colprone kuurin eli keltarahashormonia et sai kropan normaaliks. kesäkuun kierto oli 26pvä ja nyt lopuillaa oleva jossa löyty ovis on nyt loppusuoralla ku luteaalivaihe mul aina sen 13pvä ja nyt on dpo 13 ja kp 23/23. en mä pääs testaan ku mun mies varmaa vetää päikkärei jossaa tai kuskaa veljeää. pankki meni melkei tunti sit kiinni joten odottelen koska mies pitäs sanansa. onneks sentää siteitä toi eile ku useamman päivän jankkasin asiast. saan kuulla varmaa koko viikon inshaallah huomenna no huomenha menkkojen pitäs alkaa jos on alkaakseen.
 
hienoa nine että kaikki hyvin siellä ja np ultra tulossa jo :) mullaha oli kevääl kroppa iha sekas ni vedin colprone kuurin eli keltarahashormonia et sai kropan normaaliks. kesäkuun kierto oli 26pvä ja nyt lopuillaa oleva jossa löyty ovis on nyt loppusuoralla ku luteaalivaihe mul aina sen 13pvä ja nyt on dpo 13 ja kp 23/23. en mä pääs testaan ku mun mies varmaa vetää päikkärei jossaa tai kuskaa veljeää. pankki meni melkei tunti sit kiinni joten odottelen koska mies pitäs sanansa. onneks sentää siteitä toi eile ku useamman päivän jankkasin asiast. saan kuulla varmaa koko viikon inshaallah huomenna no huomenha menkkojen pitäs alkaa jos on alkaakseen.
 
Tuplat tuli eli mun viesti kahdesti ja sitä ei kai jotenkaan voinut poistaa,joten kirjoitin että tuplat tuli.
Kp 10 olis ja huomenna aattelin alkaa tikuttamaan.Kahdessa ed.kierrossa tullut o+ silloin.

Nyt on virinnyt epäilys kilppariasiassa,täytynee mennä ensin omalle leurille ja pyytää kokeita ja samalla vihjailla tästä vauva-asiasta,juonikasta ;)

nyt on kerrottava että en taajua mikä tää "inshaallah" sana täällä välissä on,muutamien viestissä,joku hymiö mikä ei näy mulla ehkä.

Noista tuntemuksista kun olitte kirjoittanu,niin mulla oli se "menkat alkaa" mahan juimista jo 6-7pv ennen ku menkat alkoi,ja siksipä mä taas kerran kuumeisesti mietin oissko kumminkin raskaus alkanut ja kiinnittymistuntemuksia,kun taisi hiukka olla rusehtavaa vuotoo samassa.Että voi olla tylsää.Tosin jälleen kerran kalvon rieppeitä menkkojen mukana :( Suutuin koko vauvayrityksille ja lopetin disperiininkin ottamisen,usko kerta kaikkiaan loppui,ja tuumin että mitä sitä suotta mitään pillereitäkään syö,kun ei niin ei.
Toisaalta ollaan nyt jo niin "kauan" ootettu raskautta että tuntuu et meidänkin elämässä se alkaa oikeasti lla vain sellanen "taustaohjelma" enää,kiva yllätys jos onnistuu.

Ihanaa viikonlopun loppuhuippentumaa kaikille!
 
Nine hienoa kuulla positiivisia kuulumisia :) ihanan pitkällä oot :)

Marikki saitko sä plussan vai mitä tarkoittaa tuplat? muoks. kirjoititki näemmä samaan aikaan ja "tuplat" selvisi :)

on: kerroinki tuolla toisessa ketjussa mun viime kierrosta, kun oli menkat myöhässä kaksi päivää. ehdin jo luulla, ettei ne tulekaan ja suunnitella testausta jne. sekä havaitsin muka jotai oireitaki, mut sieltä ne perkeleet tuli ja alkoi kp 30 sellasella tuhruttamisella, mitä mulla ei oo aikaisemmin ollutkaan. kirves lensi syvälle kaivoon ja nyt näin myöhemmin pohdin, mitä mieltä tässä yrittämisessä edes on. jatketaan kyllä, kun halutaan se pikkukakkonen, mut luomusti ei näy tärppäävän, kroppa kusettaa ja vittuilee kaikella kummallisella. käytiin menkkoja odotellessa miehen kans klinikalla ja mies antoi spermanäytteen, perjantaina kuullaan kai ainaki osa tuloksista (varmaanki mun osalta kuukautiskierron kartoitus, miehen osalta näytteen analysoinnissa menee kuulemma pari viikkoa). nyt oon niin jotenki kypsä koko kaksi viikkoa-periodieloon et jätän ovikset tikuttamatta ja tämä kierto olkoon ihan tavallinen et pupuillaan kun pupuiluttaa. onneksi on kuitenki toi lääketiede, josko siitä ois meilleki apua.
 
marikki inshaallah tarkoittaa mikäli Allah niin haluaa. olen muslimi niin laitan aina inshaallah kun toivon jotain itselleni tai muille. muille tuo inshaallah voi tarkoittaa ehkä enemmän toivottavasti mutta varsinainen merkitys on mikäli Allah haluaa.
toivottavasti teillä tärppää pian ja saatte sen kauan kaipaamalle pienokaisen.

on: täälläki vähä luovuttaja fiilis välillä ku ei meinaa millää tärpätä enää vaa menkat tulee kerta toisensa jälkee no ainaki kroppa toimii lääkekuurin jälkeen. mutta silti sanon että inshaallah saisi sen pienokaisen jossain vaiheessa kun sitä niin kovasti toivomme mutta se on Allahin käsissä.
 
Kiitos teille!!
Della,mulla kanssa oli tollanen "kroppa kusettaa" olo.Ja mäkin ehdin testata!!!Että KORPESI se nega.se on pahempi ku menkat.

Gatusa! Hieno "toivotus" ja voin tavallaan samaistua siihen koska itse olen henkinen uskova,tai mitenhän sen sanoisi.Uskon että nämä meille tapahtuvat /tapahtumattomat asiat ovat korkeimman parhaamme hyväksei ja sen suunnitelman joka meille on annettu tätä elämää varten.
No enempää en avaudu tästä,koska on kumminkin vähän erikoinen juttu,ja kaikki ei ymmärrä- tuottaa pahaa sanaa.
Sen verran vielä kysyn,että oletko syntyjäsi muslimi,vaiko miehen kautta päätynyt siihen uskoon.

No tänään aloitan tikuttelun.Tuli ostettuu noita testejäkin pussillinen,21kpl haha,riittää pissittävää.
Varmaan sitä pupuiluakin sitten pitäis harrastaa,eilen mies sitä jo mietti,sanoi että tänä iltana voisit saada stressiseksiä (oli mnossa aamuyöllä töihin ja aina vähän stressaa sitä) tai sitten huomenna (eli tänään) väsyseksiä,kun on 03-16 ollu duunissa...Väsyseksii siis,orientoiduttava ilostuttamaan häntä.Voikun se oliskin vaan ihan spontaania,väkisinkin tässä kohtaa tullut vääntämisen maku hommaan.

Nyt jos kiitäisi tuon 1v5kk perään joka poistui omalta pihalta-tässä terassilla läppärillä kaaffen kera saamu aamua viettääkkin.
 
marikki en ole syntyjäni enkä miehen kautta vaan ihan itse otin selvää ja tutkin asioita. :)
tsemppiä yritykseen marikki, inshaallah tulee toivottu tulos. :)

on: kp 6/24? ja paasto jatkuu 5pvä tauon jälkeen kun menkkojen aikaan paastoaminen on kielletty koska se olisi liian raskasta keholle. josko sitä illalla rukousten jälkeen sitten (mikäli en ole korjaamassa vespaa silloin) kattois onko mies missä vireessä ku hän on niin innoissaa yrittääs pienokaista tai no erityisest se peiton heilutus kiinnostaa häntä. tosin kyllä nyt HIUKKA väsyttää ku tuli taas nukuttua ehkä se pari tuntia kokonaisuudessaan. sais tuo esikoinen kyl ruveta vetää päikkärei et iteki sais nukkua vähän tosin hänellä ku ikää 7v ni helpommin sanottu ku tehty.
 
taitaa olla kp13 ja tulkintani mukaan tikkuun tuli 2 suht samanvahvusta viivaa,ja eilennä bongattu vasemman puolen repiminen joka tänään tuntuu koko kyljessä,vahvistaa teoriaa.Meillä on vaan huono tilanne yrityksen suhteen,koska toissapv tuli iso riita joka söi taas luottoo,ja mietin nyt onko edes "rehellistä" yrittää tässä kierrossa,kun tunteet on pikkuisen härän pyllyssä...Muuten oma fiilis ihan jees jo,mulla oli eilen sessio oman henkimaailmani kanssa,jonka kautta sain vahvistusta.Ja tänään on sovittu luovuttajan kanssa,että alamme käyttää häntä jos tää asia ei etene.Me ei uskota biologiseen yhteyteen,ollaan molemman ae- lapsia ja koettu tahoillamme rakkautta ei-biol.vanhemman taholta,ja vastaavasti biol.vanhempaa ei ois voinu vähempää kiinnostaa.Joten siksi meille ei ole väliä lapsen biologinen alkuperä.Meillä oli tämä sama suunnitelma jo kuopuksenkin aikana,mutta sitten viimeisessä kierrossa ennen sovittua luovutusta tulin raskaaksi.Kuulostaa varmasti ihan pimeälle puuhalle,mutta näin meillä.Tosi hyvät fiiliket kyllä,onnistumisen tuulet tuntuu kehollani.Tai sitten se on toi jomottava ovis :happy093
 
marikki tsemppiä ja toivottavasti saatte asiat selvitettyä sekä oviksen hyödynnettyä. :)

on: tääl ollaa aikas heikossa kunnossa tänää, aamuyöllä en meinannu pysyy yhtää pystyssä, jalat petti alta varmaa 7 kertaa ja vasen pikkusormi ja samalla kyllä vasen käsi ei tykkää yhtää taivuttamisest ku vasen otti vastaa ku tipahtelin. saapi nähä auttaako mies yhtää vai olettaako että oon kunnossa ja teen kaiken yksin. hän katteli kyl ja kysy et mikäs nyt on mut ei käyny mieles auttaa mitenkää, menin rukoilee ni hän veti sikeitä taas... inshaallah hän sais pankissa tiedot onko mun palkkiot tullu ja sais nostettua ja tois mitä pyysin mikäli hän nyt ees kuunteli mua ku sanoin et greippimehua ja foolihappoa kiitos... mä tykkään greippimehusta ja foolihappo vois olla iha hyvä ottaa ku sitä en taida saada tarpeeksi.
 
sen paastonko takia jalat putosi alta?
Mies sai anteeksi tolloilut,taas kerran.Liekö syynä oviksen aiheuttama euforia,vai enkä vaan viitsi?
Hikihommia tullut tehtyä tänään,väännellyt taas järjestystä yläkerrassa.
Mulla on NIINkipee toi vasen puoli,au au au,ja samalla oksettaa!On todella voimkas ovis nyt.
Täällä rukoillaan ihan varmaan tänään tämän asian puolesta.
Olisi kiva kuulla kyllä lisää Gatusa,tuosta uskonnosta...olen tuntenut monien uskojen ja lahkojen edustajia-jäseniä,ja pitänyt keskusteluista kanssaan,vaihtaa näkemyksiä,kuulla perusteluja.Jos et halua täällä niin voisitko kirjoittaa minulle iam @ sci.fi ja välit pois bottien vuoksi.Täällä saattaa olla myös joku yksityisviestisysteemi,mutten nyt hoksannut sitä.
Miehille pitäi välillä näyttää nyrkkiä,että ne muistais kohdella naisiaan kuin kukkaa kämmenellä.NIH!
 
en tiä mikä on mut olin syöny jo sahurin eli meidän aterian joka syödään ennen paaston aloittamista. kyl vähä järkytti mieltä ku yhtäkkiä oot kokoajan lattialla mut onneks nyt parempi olo.
tsemppiä oviksen hyödyntämiseen nyt ja inshaallah saat plussan tuloksena :)
 
Täällä käyty kontrolli ultrassa ja keskiviikkona voi mahdollisesti olla siirto jos vaan meidän pakkasnenuista edes toinen ois kelpoyksilö. Molemmat kyllä sulatellaan ja sit katsellaan siirtopäivänä mitä tehdään vai tehdäänkö mitään.
Limis oli hurjat 9,5mm, enemmän kun yhdelläkään aiemmalla kerralla, tästä lienee kiitän vehnänalkioöljyä jota oon nyt 1½ kiertoa käyttäny.
 
tähtitomu toivottavasti teillä onnistuu kaikki menee hyvin ja teillä onnistuisi ivf että saisitte pienokaisen, tsemppiä :)
 
Takaisin
Top