Heissan taas pitkästä aikaa. Taitaa täällä olla aika hiljaista... No kesällä on muita kiireitä ja suurin osa poleistakin taitaa olla kiinni niin ei hoidot eikä tutkimukset juurikaan etene.
Gatusa: Siellä taitaa olla varsin jännät paikat. Toivottavasti on tärppi käynyt. :)
Marikki: Mäkin hieman hämmennyin, että mikä tuo "tuplat tuli" -kommentti on?
Mäkin välillä mietin sitä luovuttamista, mutta emmä kuitenkaan oikeasti ole ihan vielä valmis antamaan periksi. Yritän kyllä opetella elämään tätä hetkeä varten. Välillä meinaan tulee mietittyä sellaisia että ei muka voisi tehdä vaikkapa syksyllä jotain, kun ehkä saattaa silloin olla raskaana. Olisi varmaan hölmöä jättää asioita tekemättä vain siksi että EHKÄ on raskaana. Eikä sekään kovinkaan moneen asiaan oikeasti olisi edes este.
Miehet tuntuu käsittelevän näitä asioita omalla tavallaan. Mäkin saan kuulla välillä ihan käsittämättömiä kommentteja, mutta yleensä mies ei ole ajatellut asiaa loppuun asti, vaan vain päästää suustaan niitä aivopieruja. Kyllähän tämä kaikki on varmasti rankkaa myös miehelle ja joskus mietityttääkin miten parisuhde tämän kaiken kestää. Onneksi vielä menee hyvin vaikka välillä niitä sammakoita sieltä suusta tuleekin. Tosin taitaa niitä välillä karata multakin...
ON: Mulla tais ovis olla tuossa pari päivää sitten. Yllättävän aikaisin... Tässä kierrossa ei ole käytössä mitään apuja, mutta ihan kuin ne clomit vieläkin vaikuttaisi. Tuntemukset on ollut vahvempia ja tikutin oviksen yllättävän aikaisin. Ensin en meinannut tikutella olleenkaan, mutta pitihän sitä sitten tarkistaa vahvistaako testi mun tuntemuksiin perustuvan arvauksen oviksen ajankohdasta. Vähän huonosti se hyödynnettiin, kun kummallakaan ei taida usko luomuplussaan olla kovin korkealla. Eihän sitä koskaan tiedä, mutta tuskin... Vähän on sen jälkeen jo ollut rinnat kosketusarat, mutta luultavasti mulla keltarauhanen vain kerrankin toimii tai jotain sellaista... Vastaavia oireita tuli teroista. Eihän nyt vielä mitään raskausoireita voisi ollakaan.
Ajatukset on siis jo elokuun lopulla ja seuraavassa clomeilla höystetyssä kierrossa. Nyt olen saanut painoakin vähän pois, joten toivottavasti sekin auttaisi tässä projektissa. Ainakin ne lääkärit jaksaa siitä aina hokea. Saa kyllä nähdä alkaako loppukierrosta taas toiveet heräillä vaikka nyt olenkin sitä mieltä, että rauhallisin mielin odotellaan vaan tulevaa enkä haaveilekaan enää luomuplussasta.