Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sleepwalker, sulla taitaa olla jännimmät hetket menossa!! Tuuhan kertomaan...

Gatusalle hirmusti vielä onnea oviksen hyödyntämiseen & tärppionnea! Ja aivan mahtikselta kuulosti se asuntojuttu!! Koska varmistuu pääsetkö puutarhuriksi ja lampuriksi? :) Oma meloniviljelmä kuulostaa kovin eksoottiselta, ja herkulta! :)
 
Aijuu, Della. Mulla oli ihan samat fiilikset sillon ensikäynnillä. En yhtään kuunnellut lääkärin selostusta noista hoidoista, koska olin aivan satavarma, että eka inssi tärppää. Eipä sit tärpänny.
 
hui Sleepwalker, sullon nyt jännää :) toivottavasti tulisi odotettu lopputulos :)

mä alan kyl olla kans tuskainen näiden helteiden kanssa. joka yö nukutaan kaikki kolme (kun tyttö haluaa viereen) 160cm sängyssä ja hikoillaan, päivällä hikoillaan (paitsi kun olen töissä virastovampyyrina poissa ulkoilmasta ja päivänvalosta :D ) ja illalla vähän helpottaa, kun viilenee jne. mut eipä tee paljoo mieli syödä lämmintä ruokaakaan, kun siitäkin tulee kuuma. mulla jotenkin kuumalla ilmalla heikkenee toi ruokahalu ja pystyn syömään vain jotai kylmiä ja kevyitä ruokia niinku esim. salaatteja.

Nine mä oon kuunnellu kaveria, jolla myös endo ja jolle tehtiin ivf (en tiedä kuinka monta, mut hän sai kaksoset pari vuotta sitten). jotenki oon vaan aatellut et vika on mussa eikä miehessä, joten oon koko ajan vain miettinyt ivf-juttuja enkä aatellut, että jokin muukin vaihtoehto ois. no, heinäkuun lopulla kuullaan varmaankin, mitä meille suositellaan :) toivottavasti päästään eteenpäin asiassa.
 
Me käytiin tänään tiiramassa miniä ultrassa, jolla sydän pumpsutteli vauhdikkaasti. Seuraava etappi on se ~12 vkon ultra, jonka jälkeen voi vähän jo uskoa tähän kakkosprojektiin.
 
labrat meni ok, oli kylläki molemmat ipanat mukana mut onneksi isoveli kaitsi ja juoksenteli pikkusiskon perässä sen verinäytteen oton ajan :) tulokset kuullaan näillä näkymin elokuun alussa, kun joudutaan siirtämään alkuperäistä aikaa miehen lomanloppumisen vuoksi (ei pääsekään aikaisemmin sovitulle ajalle). mies käy vielä väestöliiton sulun jälkeen antamassa simppanäytteen ja sekin kuullaan hyvällä lykyllä samalla kertaa.
 
Nine: Ihania ultrakuulumisia. Ja juu... Täällä jännäillään...

ON: Täällä tosiaan yritetään päättää pitäisikö testata vai ei... Huomenna ei ehkä vielä kannattaisi mut ehkä sitten sunnuntaina. Sittenhän sen tietäisi. Tai sitten ei... Tuntemuksia on mut nyt oon taas sellainen fiilis et tuskin on tärpännyt... Nämä kaikki tuntemukset voi johtua jostain muustakin. Nyt on kyllä mielialan vaihtelutkin lisääntyneet mut en mä vaan tiedä mitä oikein ajattelisin tästä kaikesta. Onko edessä taas vaan uusi pettymys...?
 
Jaajaa, postissa oli näemmä tullu sepustus tästä epäonnistuneesta siirrosta. ALkio oli selvinny sulatuksesta 100%:sti mutta oli fragrentoitunut (kirjotettiinkohan se noin :D ) ja alkanut hajoamaan. Tämäköhän on sit kahden muunkin kohtalo kun ovat yhtä vanhoja :(
 
juu molempia eli sekä nettipimento että muuttopuuhat jotka oli tänään, piti siirtyä nyt pariks päivää langon kotiin voi jee...

onnea nine hyvistä ultrakuulumisista :)

on: kp1/26 näköjään koska tänää alkoi vuoto eilen oli tuhrua ja vähä juilimist mitkä sekoitin suppareihi ku tuntu niin samoilta ja oli aaltoilevia eli tuli ja meni. nyt sit jatkuvaa menkkakipua. tänä vuonna sitten paastotaan ramadan inshaallah ja sen jälkeen yritetään uudestaan josko tärppäis eli varmaanki huhti-touko pienokaista aikaisintaa voi toivoa. neulejakku vauvalle on hihoja vaille valmis mies sanoi että toivottavast saadaa käyttäjä. aloin parkuu eile ku mies sano että hänen sisko odottaa poikaa. oon onnellinen hänen puolesta mut kyllä se jostai syystä ottaa koville viel et itellä ei tunnu menevän hyvin millää ja ympäril sit toiset plussailee. no saa nähä mitä tauko tuo tullessaa, otivottavasti ramadanin jälkee tulis plussa jota niin toivotaan.
 
Voi ei Gatusa, mutta jospa kroppasi nyt edes normalisoitumassa kiertojen suhteen. Onko sulla muuten tietoa onko siellä teillä päin mahis inseminaatioihin, IVF:ään tai muihin hoitoihin?

Sleepwalker??

Tähtitomu, kurja toi kotiin tullut kirje. Meilläkin enää pakkasessa yksi pallukka, joten jännäksi meni tätä nykyistä matkustajaa siirrettäessä. Ekassa PAS:ssa sulatuksesta vasta neljäs alkio oli siirtokuntoinen. Klinikalla sanoivat, että usein alkio ei kestä sulatusta, mutta sulatuksesta selvinneet ovat astetta sitkeämpiä eläjiä.
 
Nine, tähän asti meillä on yhtäalkiota lukuunottamatta kaikki alkiot säästyny sulatuksessa. Silloinkin sulatettiin kaks ja toinen säästy. Tämä oli ensimmäinen kerta kun siirtoon asti ei päästykään.
No jospa nuista pakkasista edes toinen jaksais siirtoon ja tietty toivottavasti enempää ei tarvittais enää.
 
nine toivottavasti normalisoitus, nyt kierto jäi 26 päiväseks mikä kieltämättä positiivista, kivut loppu tänää ku tuli kunnol verta anteeksi yksityiskohdat oli vaa iha hirveetä olla asioi hoitamas ku kauheet kivut. no josko tää ois nyt sit normaali kierto vihdoin ku viimeks oli melkei koko menkkojen ajan kovat kivut. nyt vuoto ollu normaalin oloista joten josko tämä tästä, 8 pvä ja ramadan alkaa inshaallah, aloin miettiä että josko Allah haluaa että paastoan ramadanin ja sitten meitä vasta siunataan pienokaisella.

kilpirauhastestien tulokset oli hyvät eli kaikki kunnossa, laborantti 5. kerroksessa sanoi että hyytymistekijätestit menee ramadanin yli mutta jos kerran kardiopiiini on kunnossa ni tuskinpa noissakaa mitää on eli mä olen kunnossa ainakin alhamdulillah.

ihana että sait hyviä uutisia ultrasta nine :)

anteeksi että omanapailen lähinnä mutta niin innoissani olen ja iloinen ku mies meni maalaa taloa ja sain tänää oman osoitteen postiin ja käytii avaamassa mulle tili pankissa jotta saan mun palkkiot siirrettyä työnvälitys firmalt omalle tilille. inshaallah saan rahat sit ramadanin alussa viimeistään, ei tule oleen niin tiukkaa ku on mun liksat miehen tulojen lisäks, mies oppi peräti arvostamaan mua ku totesin et mä autan häntä kunha saan rahat.
 
Se olis sitten kp 1. Tai ainakin kovasti vaikuttaa siltä... Mutta näinhän sen piti mennäkin, koska meillähän oikeastaan oli pupuilukielto tällä kierrolla. Harmittaa kyllä vähän, mutta järjellä ajateltuna näin on parempi kuin että oltais vaan yritetty ja nyt odottaisin kolmosia tai nelosia. Nyt sit vaan odotellaan et poli taas aukeaa... Jos nyt sit vaan yrittäis nauttia kesästä... Kunhan töiltä ehtii...
 
onnittelut menkoista sleepwalker jos noin voi sanoa... :)

täällä kp 4/26 menossa ja tänää kävin kodin pesemässä miehen ja hänen veljenpojan apuna, piti eka klooria sisältäväl et sai bakteerit tapettua ja sen jälkee sit pestii ruusunhajuisella pesuaineella. huomen varmaa maalaavat talon loppuun inshaallah.
 
onnittelut menkoista sleepwalker jos noin voi sanoa... :)

täällä kp 4/26 menossa ja tänää kävin kodin pesemässä miehen ja hänen veljenpojan apuna, piti eka klooria sisältäväl et sai bakteerit tapettua ja sen jälkee sit pestii ruusunhajuisella pesuaineella. huomen varmaa maalaavat talon loppuun inshaallah.
 
Eikös täällä ole eloa ollut liki 2 viikkoon?
Paljon tapahtunut,Tähtitomulle pahoittelut,samoiten Gatusalle ja Sleepwalkerille
Täällä taas kp1.Kierto lyhentynyt,nyt oli vain 28 viimeks 30,kun normisti 32.Alkaako mulla jo vaihdevuodet?
Enkä ole mihkään gynelle päässyt,tietenkään.Mies "kehuu" mua kun oon niin stressissä kaikesta että "eihn sussa mikään elä" joopa joo,se auttaakin paljon.
Mietin jos oikeasti vaan lopettas.Oottelis niitä lapsenlapsia,joita vanhin tytär ei kuulema aio hankkii.Tai eläis vaikka omaa elämää???Jännää?
 
Takaisin
Top