Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jep jep nyt tähtönen ja marikki plussaamaan ja plussa-aalto pystyyn :)

täällä on nyt saatu paita valmiiksi vihdoin ja pitää selvittää yks vyyhti lankaa ja alkaa huomen neuloon sukkia äipälle että ens viikolla saa laitettua paketin äidille menemään, hän sano että on aivan ihana paita joten olen tyytyväinen.
 
Eetula, onnea jo etukäteen häistä <3

Mirmeli, tsemppiä <3 tiedän tuon tunteen, kun itse ottaa tämän asian paljon raskaammin kuin mies... Toivottavasti selviät vähillä kuukautiskivuilla tällä kertaa.

Heppura, tsemppiä oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen! :)

Marikki, toivottavasti tärppäsi <3

Sissi, toivottavasti kivut helpottaa <3

Tsemppihalit myös kaikille muille tasapuolisesti, ootte kirjoitellut niin ahkeraan etten pysy perässä ;)

on: kp 5/25-34 ja pääsin yllättävän helpolla kipujen kanssa tässä kuussa. Kop kop. Nyt vaan alaselkää särkee ja vasemmalla edessä pistelee...kävi mielessä, että eihän se kysta nyt ole puhjennut. :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oot kyllä Gatusa ahkera kutomaan! Mulle kutominen ja virkkaaminen on aina syksyn juttu. En varmaan osaisi kutoa niin lämpimässä, missä sinä asut :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai että toukotoukat kuulostais ihanalle :)

Niin se mun mahakipu toissailtana...se toisen puolen kupla oli kai hävinnyt että ???? Oliko vesikysta oliko folli??? Kaiken kaikkiaan oli hämmentävä käynti kyllä.on niin liikuttunut olo jotenkin,ihanku tietäisin jotain jota en oikeesti tiedä.
Seuraavat 2vko omistan mielenrauhalleni
 
frankie, katselin sun allekirjoitusta, siis onko todella yli vuoden jonot ivf:ään? huh huh.
Ja nimenomaan Vaasassa? Kiesus! Jaksamista odotteluun, tuntuu kyllä aikamoiselta....

Mä en nyt sit tiedä, että pitäisikö tässä hakeutua johonkin tutkimuksiin? Kun kuitenkin olen raskautunut, vaikkakin pidemmän kaavan kautta, mutta tm ja kkm, mutta sehän voi olla ihan sattumaakin? Että ottaako ne edes tutkimuksiin vai pitäiskö mennä yksityisen kautta.
Tulipas taas omanapailtua, sorry.
 
Kiitoksia... Mä palaan tänne kun perjantai on ohi :) ps. Ultrassa oli kaikki hyvin niin ja seuraava ultra on rv 31

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Myy85: kiitos tsempeistä!! :) kyllä täällä aikas hurjaa taas on ollut kipujen suhteen :( viime yönä heräsin vähän väliä.. ihme kramppeja ja koko keskivatsa aivan turvoksissa?? No jos huomenna taas valittas ku mennään polille.. mutta hyvä että sä oot päässy helpommalla. On tä aika hurjaa.

Marikki ja tähtönen: nyt vain odotellaan, jännää on hih ♡

Kp2/29-30. Lorisee, sattuu, hermostuttaa, jännittää, pelottaa... huomenna ekalle ivf teemaiselle käynnille. En osaa odottaa mitään mutta toisaalta odotan paljon ja toisaalta toivoisin että sen voisi skipata. No huomenna se nähdään


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli: tsemppiä IVF-suunnittelukäyntiin (?)! Tuu kertomaan sit miten meni ja mitä selvis, kuulisin mielelläni. Varmasti jännittää?

Heppura: jep, Vaasa ja vuoden verran jonoa. Soita perhesuunnitteluun olisiko tutkimuksille tarvetta (ja eikös +36-v. pääse nopeammin??) ja jos hoitojonoon loppujen lopuksi päädytte, niin voihan sitä sitten siirtyä yksityiselle.
 
Muokattu viimeksi:
Frankie:kiitos! :) jännittää kyllä joo aikasmoisesti.. Itsellä on nyt todella ristiriitaiset fiilikset mutta jospa sais vähän auki niitä tuolla.



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli miten meni? :)

täällä ei kp31 ja ei vieläkään menkkoja..r-testi näytti eilen negaa :( toivottavasti ei nyt kierto hirveesti veny
 
Sissi: voi höh.. :( mut yhdyn Gatusaan jospa ei vaan vielä näy.. ;) niin toivoisin ♡

Noniin eli. Ivf alotetaan ens kierrosta PITKÄLLÄ kaavalla kun mulla on se ENDOMETRIOOSI EPÄILY!! Mit vit..??? Mul on kokoajan hoettu et ei oo viitteitä sellaisesta ja yhtäkkiä se vaikuttaa hoitoonkin?!? No siis lääkäri painotti että on kysymysmerkillä mutta voi olla mahdollista. Nyt ultras (sattu iha perk..) vuodon aikana ja jos olis syviä pesäkkeitä niin näkyis ultralla mutta jos olis pinnallisia niin niitä ei näy. Toiminta on normaalia eikä mikään ole kiinni toisissaan. Yks paha kipukohta oli mikä sattu just tonne taakse suoleen ja sörkki sitä tietty sillä kapulalla enemmän ja selitti samalla erikoistuvalle että "tuolla pohjalla näkyy nestettä mutta ei näy endopesäkettä.." eli mulle jäi epäselväksi oliko se normaalia että suolen lähellä on nestettä vai mitä mutta pääpointti oli nyt se että kaikkien vuosien jälkeen mulle myönnetään että se endo on mahdollinen! Ja kerroin millasta kipu on niin on mahdollista että pallea/vatsan alueella on pesäkkeitä mitkä vuotaa vatsaonteloon ja aiheuttaa ylä ja keskivatsan kivut. Sen sais selville vain sillä tähystysleikkauksella mut sitä ei nyt tehdä ilmeisestikkään kun tän ei pitäs nyt lapsettomuuteen vaikuttaa. Mutta kauan meni että sain edes vähän vahvistusta mun epäilyille.

Mut anyways, ens kierron n. Kp 20 alotan nenäsumutteet mitkä lopettaa mun munasarjojen toiminnan ja reilu viikko siitä alkaa pistokset.. meni ens kiertoon jonon takia mutta verrattain noihin Vaasan jonoihin on hyvä pääsy tällä hetkellä. Syyskuu siis saadaan vielä hengähtää.. :) kaikin puolin hyvä fiilis vaikka mies taas alko miettii enemmän... -.-

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
voimia mirmeli tulevaan koitokseen ja plussatuulia, hienoa että asiat lähti kunnol eteenpäin ja nyt sit sun epäilys otettii tosissaa vihdoinki. inshaAllah saat plussan ivf:n avulla.
 
No oho, Mirmeli! Siis vuosien tutkimuksien jälkeen endoepäily? Valistakaa nyt tyhmää, mut onko endometrioosi hankala diagnisoida?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top