tervetuloa heppura! mäkin vielä täällä roikuskelen, ehdin kuumeilla täälläki jonkun aikaa ennenkuin tää plussa tuli. ja oon täällä enempi kirjoitellut, kun täällä on edelleen tuttuja kuumeiluajalta.
Eetulan parisuhdekommenttiin jatkaisin, että meillä oli aikoinaan sama juttu, että tehtiin eroa ja vauvakuumeilu loppui hetkeksi siihen. sit monen kuukauden vatvomisen ja perheneuvojakäyntien ym. jälkeen päätettiinki jatkaa yhdessä. siinä ehti olla ihan kunnon ihmissuhdesoppa, jota en halua lähtee tarkemmin avaamaan, mutta selvitettiin asiat, jatkettiin perheneuvojalla ja syksyllä päätettiin, että kun ei vauvaa saada, koitetaan hankkiutua jonnekin tutkimuksiin ja hoitoihin. mulla ehti olla samana kesänä endoleikkaus ja seuraavan vuoden toukokuussa tein plussatestin (ja monta muuta putkeen ku en heti uskonut, että olin raskautunut.) että jos laskee tosta endoleikkauksesta niin 10kk meni ennenku tuli plussa. ja sillon syksyllä tosiaan päätettiin keskittyä siihen mitä on ja miettiä vauva-asioita sit kun päästään jonneki klinikalle.
Marikki pääsee siis huomenna tositoimiin (inssiin) :) toivon parasta! ja hienoa kuulla, että sun mies on kans oppinut sanoittamaan tunteitaan ja ottamaan rennommin :)
sissi: miehet ajattelee jotenki aina yksioikoisemmin. meillä se meni sillaipäin, että tiesin, että mussa on se vika, kun oli jo valmiiksi endo ja miehellä tosiaan kaksi lasta jo entuudestaan ja heidän aluillesaamisessa ei ollu ollu ongelmia.