heppura, kyllä mä vielä jaksan olla ystävällinen noille vieraammille kyselijöille niinku päiväkotikavereiden vanhemmille, mutta tuttujen kyselyt oon kuitannu, että ilmoitan sitte ku jotaki olennaista tapahtuu. tyttö kun meni yliajalle, alkoi ärsyttää niin paljon se kaikkinainen kysely, että menin offlineen facessa ja puhelinki oli äänettömällä lasketun ajan jälkeiset kaksi viikkoa. nyt mulla on vaan pieni piiri ihmisiä, jotka edes tietää tästä raskaudesta ja facessa en oo kertonu ollenkaan asiasta. ne ketkä siellä tietää, ei kommentoi mitenkään eikä laittele mitään kyselyitä mihinkään suuntaan.
frankie kyllä mua ärsyttää tää odottelu, mutta kun ei voi mitään itse tehdä, täytyy asennoitua siihen, että seuraava etappi on ylihuomisen neuvola ja siitä seuraavat onki sit äitipolilla. käytän tän ajan, kun mitään ei tapahdu, siihen, että lepään ja lataan akkuja. jaksaa sit paremmin hoitaa vauvaa, tyttöä ja keskittyä vielä pojanki asioihin. ja tietty onhan sitä aina jotain kotihommia, jos tulee tylsää :D
Gatusa se syöksysynnytyski on käyny mielessä eikä kauheesti houkuttele, tästä meiltä on kuitenki matkaa synnärille n. 20km. että toisaalta toivon, että tää pysyisi vielä paikoillaan, mutta toisaalta olisi kivaa saada turvotukset pois ja alkaa taas olla vähän ketterämpi. ristiriitaista :)