Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähtönen; Mulla oli inssi 6.6. Ensimmäisen testin tein davidin liuskalla muistaakseni 18.6 eli dpo 11. Siihen tuli aivan haalaean haalea viiva. Sitte tein digin muistaakseni 19 pv joka anto raskaana 1-2 viikkoa. Mutta määhän testasin periaatteessa liian aikasin ku en malttanut mieltäni. Oireina mulla oli ennen testejä ainoastaan kova palelu. Vaikka oli lämmintä ni mää hytisin jonku kolme päivää.

Marikki; katottiin mulla ultralla munikset ennen inssiä. Tuuhan kertoon miten meni!
 
Kyllä mä Mirmeli ehdottomasti käskisin sua tarttumaan psykologi-korttiin ja minusta miehenkin ois syytä olla kuulemassa,niin sun ajatukset kuin psykan kommentit.Ne avaa kummasti ymmärrystä.

Hattarainen,on kuitenkin kiva että löyty syy ja keinoja auttaa.Mun mies kokee jotenkin oman tuloksensa naurettavana kun olikse 44% eteenpäin liikkuvii joista alle 10% tosi hyvii ja loput jotain ihme rinkii kiertäviä tai jotain.Kumminkin lopputulos että normaali hedelmöittämiskyky.Kyllähän se meillä on selkeesti mä kenessä vika-ikä ja läskit.

Eetula,millaiset häät tulossa,käyttekö maistraatissa?

Tulevan kummilapseni vanhemmat meni naimisiin 2vko ennen vauvan syntymää :)

Jokohan Della on kahtena kappaleena....

Me lähetää Ötökän kanssa kohta liikenteeseen,vien sen isosiskolle hoitoon.Sisko on työtön nyt kun valmistui toiseen ammattiinsa,tekee keikkatöitä pari pv viikossa yleensä vkl,joten nyt mulla on lapsenlikka saatavilla helpommin :)

Vähän meinaa mahassa jännittää!
 
Tsemppiä Marikki, kerrohan miten meni!

Mirmeli, ei se ota jos ei annakkaan?

On: No vaikka sanoin monessa topicissa etten tikuta ovista, niin tänään tikutin :D Haalea viiva, joten ilmeisesti vasta tulossa? Jee! Mies tulee tänään kotiin, niin otetaan hyötykäyttöön tämä aika :) Mulla noita testejä tuolla kaapissa, niin pitää nyt koittaa sitten saada kunnon viivat aikaiseksi!kp 14/26-28 menossa siis.
 
heppura; mulla oli kierto tuon 26-28. Useimmiten ovis oli kp 12, välillä kp 11. Ei tainnu koskaan mennä tuota 12 pidemmälle mutta yksilöllistähän se on.
 
heppuralle tsemppiä oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen!

tänään kp 30/29-30 ja ei oo vielä täti kurvannu paikalle.yöllä piti nousta ottamaan särkylääke, sen verran kramppas alamaha ja selkä. :sad001
 
jaksamista kipujen kanssa sissi...

marikki tsemppiä ja plussatuulia lähetän sinne :)

on: eipä ihmeitä neiti nukkuu yöt, päivät on aktiivinen paitsi päikkärien aikaan, kipuja on kuten joka päivä mut niiden kanssa jotenki pärjää. äipän paita alkaa olla kohta lähellä valmistumista ku 15cm suunnillee pitää kaulusta ainoastaa neuloa enää ja sit päätellä :)
 
heppura mulla ollut ovis yleensä vasta jotai kp 16, kierrot olivat 26-28 päivää. oikeanpuoleisen oviksen tunsin kipuna, vasen ei juuri tuntunut tai säteili oikealle. tää raskaus tärppäsi vasemmanpuoleisesta oviksesta, pupuiltiin vissii just oikeaan aikaan :)

Marikki hienoa, että inssi saatiin tehtyä! nyt pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tulosta tulee :)

sissi jaksamista kipujen kanssa!

Gatusa jaksat neuloa ihanan aktiivisesti! mä sain just pari päivää sitten tunikan toisen hihan valmiiksi ja toinen takkuaa ja pahasti. tai siis sain kerättyä silmukat ja nyt pitäs vaan joustinta tehdä, mut ei jotenki huvittais. oon mä sitä tehny tossa ku oon katellu tallentamiani öö-luokan leffoja.

on: tänään tuli jo astetta kipeämpiä juimimisia ja mahan kovettumista ja sit meni vuorokausikäyrän tekoki vatuiksi, kun päätin tehdä liikelaskentaa ja käytin siinä apuna tytön muumilimpparia. liikkuihan se vauva ihan hienosti, oli vissii vaan nukkumassa. nyt lähden hakemaan tyttöä päiväkodista. alkaa olla vähän jo ärsyttävää tää odottaminen, meinaan tytön päiväkotikavereiden vanhemmatki katsoo mua jo säälivästi ja tänään jo kysyttiin, että eikö vieläkään. oon sanonu kaikille uteliaille, että tyttöki meni yliajalle ja käynnistettiin, joten ei tää mulle oo mitään tavatonta tää odottelu. ylihuomenna neuvolaan ja maanantaina saa jo soitella aikaa yliaikakontrolliin. yliaikakontrolli sit tasan viikon päästä, jos ei mitään yllämainittua kummempia synnytykseen viittaavia ilmene.
 
della jaksamista varmast ärsyttää tuommonen...kunha ei pikkunen päättäs tulla syöksytyylillä eli vedet ja samantien ulos... :)
 
Myyh, aika yksilöllistä on :) Aiemmin mulla oli kyllä just se tasan 14 päivää, mutta tuo helmikuinen kkm on kyllä tehokkaasti sekoittanut pakkaa :( En muista miten viime kuussa meni, oiskohan ollut jopa kp 17-18 kun ovuloin, tunsin sen samoin kuin della, mutta tämä vasemman puolinen ei koskaan tunnu, joten siksi arvon.... Oot varmaan jo ihan kypsä kyselijöihin Della? :D

Marikille peukut pystyyn, että plussaisit! Oon kans miettinyt, että pitäiskö hakeutua hoitohin tai tutkimuksiin, mutta täällä Vaasassa taitaa olla ihan kuppaset mahdollisuudet siihen...pitää katsella jos ei tulosta tule.

sissille tsemppiä uuteen kiertoon, koita jaksaa!
 
Della: Kuulostaa sille, että rennosti osaat ottaa vaikka meniskin yli!

Marikki:
Plussatuulia!

heppura: Kyllä täällä ihan hyvin pääsee tutkimuksiin, hoitoihin joutuu sit jonottamaan.

On: Täti tuli ajoissa, ja meinaa vissiin olla pikakäynti! Kumma kierron alku...? No, about viikon päästä, kp 10 tai 11, tikutellaan!

(Edit: kuulumisia)
 
Muokattu viimeksi:
Marikki plussa tuulia :)

Myyh millä testillä testasit dpo 11? Mulla oli Inssi 11 päivä voiskohan la 23 päivä näkyä jotain :D?
 
Tähtönen; se oli Davidin liuskatesti joka tuli ilmatteeksi ovistestien kylkiäisenä. Oli haalea viiva enkä uskaltanut luottaa siihen mutta seuraavana päivänä digi oli positiivinen. Periatteessahan voi kokeilla testata jo tuolloin. Ite olin niin malttamaton että oli pakko testata ku se liuska tuolla kaapissa oli.
 
heppura, kyllä mä vielä jaksan olla ystävällinen noille vieraammille kyselijöille niinku päiväkotikavereiden vanhemmille, mutta tuttujen kyselyt oon kuitannu, että ilmoitan sitte ku jotaki olennaista tapahtuu. tyttö kun meni yliajalle, alkoi ärsyttää niin paljon se kaikkinainen kysely, että menin offlineen facessa ja puhelinki oli äänettömällä lasketun ajan jälkeiset kaksi viikkoa. nyt mulla on vaan pieni piiri ihmisiä, jotka edes tietää tästä raskaudesta ja facessa en oo kertonu ollenkaan asiasta. ne ketkä siellä tietää, ei kommentoi mitenkään eikä laittele mitään kyselyitä mihinkään suuntaan.

frankie kyllä mua ärsyttää tää odottelu, mutta kun ei voi mitään itse tehdä, täytyy asennoitua siihen, että seuraava etappi on ylihuomisen neuvola ja siitä seuraavat onki sit äitipolilla. käytän tän ajan, kun mitään ei tapahdu, siihen, että lepään ja lataan akkuja. jaksaa sit paremmin hoitaa vauvaa, tyttöä ja keskittyä vielä pojanki asioihin. ja tietty onhan sitä aina jotain kotihommia, jos tulee tylsää :D

Gatusa se syöksysynnytyski on käyny mielessä eikä kauheesti houkuttele, tästä meiltä on kuitenki matkaa synnärille n. 20km. että toisaalta toivon, että tää pysyisi vielä paikoillaan, mutta toisaalta olisi kivaa saada turvotukset pois ja alkaa taas olla vähän ketterämpi. ristiriitaista :)
 
Myyh: Täälläkin on kyllä yks niin malttamaton :D. En mä oo ennen ollut vaan oon kiltisti ootellut että menkat olis myöhässä mitä ei sit koskaan tapahtunut eli en oo kyl montaa kertaa r testiin pissinyt :D. Tää inssi on saanut mut vaan nyt maittamattomaksi ;)
 
Takaisin
Top