ei vieläkään hymynaamaa.
Mä oon jo aika epätoivoinen nyt,mut onneks on annettu rakkautta kiitettävästi,että voihan sekin...tosin luin juuri tosta Uuma-lehdestä (joo klinikalta nappasin mukaan) että kohdunkaulan lima voi olla joillain niin vahvaa oviksenkin aikaan,että on vaikeaa simppojen päästä sisään ja silloin inssi on se juttu (vaikkei insseihin kyl yhtään siinäkää artikkelissa luotettu)
Kun mietin että JOS irtoskin eilen kun niin saakelisti sattui ja aamullakin oli maha viel hellänä,niin eipä sitä inssii sit kannata ees tehä
No haen sen pregnylin tänään kuitenkin,ja toimin ohjeen mukaan,mut en mie tiä mitä siitä sit seuraa jos on irronnut jo ja laittaa pregnylii.
Voi HOH HOIJAA tätä stressiä.Mieskin ihan paniikissa kun oottaa milloin tulee käsky toimittamaan omaa osuuttaan.
Niin ja nyt oli kummaltakin puolelta näkyvissä...toisella puolen 26mm mutta sanoi että se on varmaan edellisestä kierrosta jääny????whoot?Toiselta puolen oli vain 17mm jonka perusteella veikkas spontaania irtoomista loppuviikolla???
oon niin pihalla,ja olen niin naurettava kun epäilen lääkärin ammattitaitoa :) viime kierrossa oli kovat kivut kp 14 eli se oli se ovispv,ja nyt tänään kp 12.
Miksei tääKÄÄN voinu mennä sievästi ja oppikirjan mukaan.
Joo mä muistin juuri sun keissistä Mirmeli että rakko piti olla täynnä,siks mie sitä niin jankkasinkin,että kuin on.