Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikkin kuulumisia lueskelemassa :) tsemppiä oviksen metsästykseen ja todella paljon onnea inssiin :). Toivon todella että on kivuttomampi kuin mulla ja että tärppi käy :)
 
Tähtönen,kiva kun käyt katsomassa <3
Mut mie oon nyt entistäki enemmän pihalla koska ultran mukaan lekuri arveli et loppuviikosta tulis O jos omineen tulee,mun tikut ollu jo hyyyvin vahvoja mutta tänää illalla...pooookkkkssss mitkä mahakivut!!!!!ja nyt oon iha hermoraunio että MITÄ??????
mut testailen kiltisti huomenna jne.Hitsi jos tää nyt menee pieleen :(
 
voipi olla että ovis on tuloillaa iha näinä päivinä ku joskus vatsa voi olla kipee sen lähestyessäki.
 
Marikki: nyt vaan jäitä hattuun. Toivotaan että nyt olis vaa kypsymiskipua..

Ja kiitos kaikille tsempistä! Ei me (toivottavasti) missään eroamispisteessä olla mutta kyllä vähän muutosta pitää saada aikaan. Yksi asia on mun haluttomuus, ei kiinnosta ei sit pätkäkään.. ja kun toinen olis vähä innokkaampi.. :/ no kaipa ne tästä selviää.. jaahas ja menkatki alkaa tänää. -.-

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
marikki: mää niin jännitän täällä sun puolesta. Muistan hyvin itseltäkin nuo fiilikset ku inssi lähesty. Se oviksen bongaaminen ja odottelu koska tulee hymynaama. No mullahan se ei tullu sillon perjantaina joten sillon pistin irrotuspiikin ja inssi tehtiin sinä päivänä. Ei mullekaan sanottu että pitää olla rakko täyttä. Käyhän kertoilemassa kuij homma etenee.
 
Marikki: mullaha oli ihan jäätävät kypsymiskivut johtuen lääkkeistä ja se hämäs itteäkiku ovis testi oli vaan negaa. Ja testasin aamulla ja illalla.
 
Marikki: mulla piti olla rakko täys ja se oli kamalaa ku olin varma et pissaan siihe sänkyy :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
ei vieläkään hymynaamaa.
Mä oon jo aika epätoivoinen nyt,mut onneks on annettu rakkautta kiitettävästi,että voihan sekin...tosin luin juuri tosta Uuma-lehdestä (joo klinikalta nappasin mukaan) että kohdunkaulan lima voi olla joillain niin vahvaa oviksenkin aikaan,että on vaikeaa simppojen päästä sisään ja silloin inssi on se juttu (vaikkei insseihin kyl yhtään siinäkää artikkelissa luotettu)
Kun mietin että JOS irtoskin eilen kun niin saakelisti sattui ja aamullakin oli maha viel hellänä,niin eipä sitä inssii sit kannata ees tehä :(
No haen sen pregnylin tänään kuitenkin,ja toimin ohjeen mukaan,mut en mie tiä mitä siitä sit seuraa jos on irronnut jo ja laittaa pregnylii.
Voi HOH HOIJAA tätä stressiä.Mieskin ihan paniikissa kun oottaa milloin tulee käsky toimittamaan omaa osuuttaan.

Niin ja nyt oli kummaltakin puolelta näkyvissä...toisella puolen 26mm mutta sanoi että se on varmaan edellisestä kierrosta jääny????whoot?Toiselta puolen oli vain 17mm jonka perusteella veikkas spontaania irtoomista loppuviikolla???
oon niin pihalla,ja olen niin naurettava kun epäilen lääkärin ammattitaitoa :) viime kierrossa oli kovat kivut kp 14 eli se oli se ovispv,ja nyt tänään kp 12.

Miksei tääKÄÄN voinu mennä sievästi ja oppikirjan mukaan.

Joo mä muistin juuri sun keissistä Mirmeli että rakko piti olla täynnä,siks mie sitä niin jankkasinkin,että kuin on.
 
tsemppiä marikki inssiin ja oviksen metsästämiseen inshaAllah tulee plussa tuloksena jo ekassa inssissä :)

täällä oon touhunnu vähä aamulla ja ukko oli ihmeissää ja kiitteli, sit vähä myöhemmin alko valittaa tapansa mukaa eli muutamaa hyvää sanaa seuraa valitus. reisi alkaa taas kipuilla kiitettäväst eli saapi nähä miten tässä tänää kokataa sit ku pitää seisoa taas kiitettävän aikaa. ukon reaktio oli eilen hyvä ku sanoin et sellai 15-18vko suunnillee ja neiti on täällä inshaAllah...se alko et pitää hommata sitä tätä tota ja tehä sitä tätä tota ennen ku pikku neiti tulee ( näyttää tulevan äitiisä luonteessa ku antaa mielipiteitää jo potkimal ja lyömäl ku ukko avaa suunsa)
 
nyt mie oon rauhoittunut jo tän ovis-paniikin suhteen.Tulee mitä tulee.
Nyt mie vaa itkuu tihuutan täällä kun meijän klinikan sivuilta bongasin tällaisen blogin http://vaestoliitonblogi.com/tag/ivf/

Toki oon lukenut muitakin lapsettomuusblogeja,joitakin.
Nyt vaan rinnassa kupruaa liikutus ja itketys,enkä oikeen tiedä mille edes tuntuu,tuntuu aika monelle jutulle.Vapisevalle.Kun tajuaa,että mun on pakko edetä sinne ivf saakka,tai mun kaalini ei anna ikinä rauhaa mulle.
Itkututtaa tosiaan

Mun vieressä leikki naku lapsi.Se pyytää mua leikkimään,mutta äiti naputtaa läppäriä nyt ja lukee.Orientoidun siis duplo-leikkiin hetimmiten.

Ja mun mies.Jumantsuka se osaa olla ihana ja rauhoittava ja kannutava.Mä oon niin onnellinen,että se vaihe kun se oliniin "kauhee" vaikuttas olevan ohi.Se osaa huomata kun pingottaa ja sanoo mullekkin ääneen että relataan.
HUH,ehkä nää kaikki kokemukset kuitenkin on meille hyväksi ja opiksi ja kaikkee.
Nyt mie poraan :D
 
Mirmeli: et oo ainut jolla tä lapsettomuus vaikuttaa parisuhteeseen.viime viikolla oli meilläkin pieni kriisi kun mies ei pystynytkään tulemaan mun kanssa sinne polille kuulemaan tuloksia.myöhemmin kun juteltiin niin pelkäsi vain että jos vika olisi löytynyt hänestä niin pelkäsi että se ois tuhonnu meidän suhteen..vaikka eihän se niin olisi ollut :) miehet ei vaan osaa puhua omista tunteistaan niin hyvin..ite taas välillä hölötän niistä kyllästymiseen saakka :D tsemppiä teille! hoidatte ensin suhteen kuntoon :Heartred

Ja Marikille nyt se ovisplussa! :Heartpink
 
Marikki; mulla oli inssi päivänä vasemmalla ne kaks muistaakseni 23 mm ja oikealla yks 19 mm. Kuitenkin hedelmöittyminen on tapahtunut sieltä oikealta puolelta irronneesta jota en laskenu hommaan mukaan lainkaan. Oot varmasti sanonut mutta siis koska nyt ehkä sulla se inssi on? Niin toivon että saatte plussan tästä!
 
Mä taidan siirtyä tänne tuolta kakkosta yrittävien ketjusta, kun se on niin hiljainen....tai siis kaikki on melkein raskautunut siellä :grin

Pikainen esittely eli 37 v. on ikää, esikoispoika on joulukuussa 4 v. täyttävä hurmuri. Takana 1 tuulimunaraskaus sekä kkm np-ultrassa huomattu, vastasi viikkoja 8+. Poikaa tehtiin yli vuosi ja tämä koko aika on menty ilman ehkäisyä pojan syntymän jälkeen. Notta ei oo helppoa. Pohjanmaalla asustellaan :) Haaveet pikku kakkosesta vain kasvaa, mutta onneksi olemme saaneet edes yhden rakkaista rakkaimman lapsukaisen. Ovis pitäisi laskurin mukaan ollä tänään, peitoja heiluteltiin eilen ja nyt mies työmatkalla pari päivää :mad:Täytyy jatkaa kuitenkin kun mies palaa, kun mun kierto on aika paljon heitellyt tuon kkm:n jälkeen. Ovista en ole tikutellut kun ei siitä oikein mitään tuntunut tulevan. Hei vaan kaikille ja plussatuulia!
 
Te joilla on parisuhdekriisi. Mä jäin täältä silloin pois koska olimme päättäneet erota. Se oli todella lähellä, mutta päätimme yrittää vielä kerran ja antaa aikaa toisillemme ja ennenkaikkea lopetimme yrittämisen. Siitä ajasta meni n. 10kk-12kk eteenpäin alkoi kropassa tapahtua ja sen verran kävimme yksityisellä lapsettomuus polilla että saimme varmuuden aloittaa hoidot syksyllä 2014. Mutta sitten tuli tämä ja se viimeinen positiivinen asia oli tämä yllätys plussa. Plussan tein 14.3 sen piti olla mahdotonta. Mutta pointti oli meillä se että kun yrittää vähemmän, onnistuu enemmän!!! :)

Te ootte paljon kirjoittanut parin päivän aikana.... Mä en ehdi lukeen kun meillä on häät perjantaina ja vieraat tulee meille kotiin. On pakko siivota

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top