okei Eetula,tuosta klinikasta bongasin joitain juttuja kun googlailin lapsettomuushoidot Virossa.Kas kun tuli tosiaan itsellekkin mieleen tyyliin "mnnäänhän sinne kauneuskirurgiaankin niin miksei tälläiseen" Tunnetko ketään kuka olis ollut asiakkaana siellä??
Kiitos toivotuksista,elämä on voittanut!!!Se karmea olo on enää kaukainen muisto
Nyt vaan mietin että oliko syy todella lääkkeissä,vaiko henkisempää laatua....Mutta sen voin sanoa,että tila oli todella karsea,kun nyt vertaa tähän "kirkaspäisyyteen"
Tänään kp 10 ja onneks viel O nega,koska huomenna klinikka-aika,ja FU
Mut oli kyllä jo niin tummaa,että piti digillä varmistaa samasta pissasta,ja tyhjää näytti,huh.En tiä oisko homma menny pieleen jos ois ollut jo +
Ny alkaa hiukka jo jänskättää kun mietin,et hei,todellako me ollaan inssiä tekemässä...HUI!
Sissi simpura "pelästytti" jo,noo ootellaan sen r-testin tulosta ny
Toivottavasti sekin näyttää kahta viivaa!
Dellaa!!!!!
Jännittää sun puolesta
Kyllä ne käynnistyssupparit sit lopulta on tuntunu ihan samalle kuin luomutkin (tai no käynnistyssupparit on usein ilkeemmät) Mahan kipuilu enteilee hyyyyyvin vahvasti synnytyksen käynnistymist,alkuunhan tunne on kuin menkkakipua tai just tollasta ylimalkaista koko mahan särkyä.
Kohta siel on beibe maailmassa,oi aaawwwww
Mulla oli ihana pv eilen !
Kävin hieronnassa ja vyöhyketerapiassa,ja se hoitaja oli niin "mun ihminen" jess.Olin vaan hoidon jälkeen niin pökertynyt,etten muista mitä hän mulle jutteli ja neuvoi,laitampa säpoo perään.
Sit mie ajalin televaa kummivauvaa katsomaan,sainkin sit ihan urakalla raapottaa hänt sylissä kun äitensä joutui yhtä vierasta lähte köijäämään päivystykseen ku lapsella meni ruuvi jalkaan.Yöökkk.Karsee tilanne sen lapsen äidillekkin kun vieraas paikkaa oli,eli ei ees omaan tk:een mennyt,ja tollanen tilanne.Mie en oo yhtään rauhallinen onnettmuustilanteissa,silloinkin kun oma likka menetti tajunnan tossa portaissa niin rääyin vaan.Blaah.