Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
marikki kisra on leipää joka kypsennetään pannulla liedellä... :) laitoin sillo joku aika sit ohjeen tuonne raskaaksi 2014 ketjuun ja muitaki ruokaohjeita :)
 
Marikki: Letrojen kanssa mulla oli helpommat kun clomien mutta lievää mielialan heittelya (lue: raivareita), päänsärky joka kesti monta päivää ja alussa tuli todella kamalia pahoinvointi kohtauksia. Mitä sulla sit on?

Gatusa: Mikä mikä mikä?? Mul on menny lemmikkiasia nyt ihan ohi.. :eek:
 
mein kami kameleontti... tässä esittelee kuinka hän on kans tietsikan perään... :)

photo0428.jpg
 
täytyy ettei päädy jonku grilliin tai ettei joku polta häntää tms että saa mustan magian pois lähiympäristöstä oman kodin lisäksi... ja onha toi tavallaa söpö mut en neuvotellu siitä että missä se asuu, sisällä se ei asu ja minä en ulosteita siivoa, selitin ukolle että voi olla salmonella ulosteessa ja se taas on vaaraks vauvalle.
 
Juu niin on. No meillä kakkii terraarioihin :D Mutta silti kyllä pestään kädet aina kun kosketaan liskoon tms. On ne kuitenki veikeitä tyyppejä.. :P
 
niihä ne on, tuo on viel poikanen...saapi nähä millai siit tulee ku kasvaa...ja tyttö kuulemma tuokin :)
 
Tervetuloa joukkoon hattarainen! :)

Myyh, ihanat ultrakuulumiset <3

Gatusa, vautsi mikä lemmikki! Toivottavasti hän asustelee teillä kiltisti :) Mekin aina välillä puhutaan lemmikin (koiran) ottamisessa, mutta sitten se aina kaatuu johonkin...

Dellalle tsempit viimeisille viikoille <3

on: kp26/25-34 ja alkuviikon tullut pyyhkiessä silloin tällöin punaista. Tiedä nyt mitä tästäkin kierrosta tulee. Tänään ollut kauhee nälkä koko päivän, vaikka oon syönyt kyllä. Äsken tuli myös yrjöröyhtäisy. Huomaatteko, yritän keksiä itselleni kaikkia mahdollisia raskausoireita :P


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myy85: Toivon niin kovasti ettet vain keksi niitä! :) Mieli tekee tepposia mutta ehkä ei nyt.. ;)

Mulla on nyt kp23/30 jos en väärin muista.. rinnat on sen tuntuset että alkavat kipeytyä ja täällä mä parun kun katon sinkkuelämää xD
 
juu ja jos tää joulukuus tuleva neiti omaa saman luonteen ku minä ja sen suomalaisen sisun ni tulee hauskaa.
 
Niin mä epäilen että tää mielen mustuus,jäätävä uupumus,tuntuu raskaalle tos rinnan päällä...ovat letrojen sivuvaikutuksia

Tän viikon (su alko letrot tänää viimeset) oon jo aamupv meinannu väkisin kuukahtaa.kertakaikkiaan ihan vaikka istuvilleen.alkuillasta seuraavan kerran,ihan tajuton uupumus.
Nytkään en jaksanut ees leikkii pienen kaa,kirjaa vaa luettiin ja nyt katsoo Muumia.

Mä en voi enää haluta vauvaa kun en jaksa tätä yhtäkään.
En voi jatkaa hoitoja jos mä en kestä lääkitystä.
 
marikki jaksamista, lääkkeillä on valitettavast usein sivuvaikutuksensa ja kaikki lääkkeet ei sovellu iha kaikille, jos letrot ei sovi sulle ni ehkä kannattaa miettiä lääkärin kans mikä vois sopia. väsymyski on kyllä sellai mikä pistää maahan, tiedän hyvin. kattelet nyt rauhassa mitä kannattaa tehä ja sen mukaa toimitte sitte yhteistuumin.
 
nonnih! eka käynti polilla takana ja tais jo selvitä syy miks en oo tullu raskaaksi..miehen tulokset olivat siis ok ja mullakin oli muuten, mutta lääkäri totes että "sulla taitaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta" arvot olivat siis koholla.pari vuotta sitten mulla on se katottu ja sillon oli ihan ok. nyt siis aloitettiin lääkitys ja kuukauden päästä käyn verikokeessa ja sit katotaan onko arvot yhtään laskenu.
tehtiin myös perustutkimus ultralla ja kaikki oli kunnossa niinkuin arvelinkin että on. huojentunut olo siitä että voidaan tulla luomusti raskaaksi, mutta harmittaa kun vasta nyt tuli ilmi toi vaiva o_O onko muilla ollu samaa ongelmaa?
nyt siis tarkoitus vaan odotella josko tuo lääkitys auttaisi ja tulisin luomusti raskaaksi. kaikki edellytykset siihen kuulemma on :)
ja oli tosi mukava lääkäri ja hoitaja! enää ei jännitä jos tarvii myöhemmin sinne mennä :sign17
 
sissi ihana että siellä kaikki kunnossa ja hyvä että toi kilpirauhasen vajaatoiminta huomattii vihdoin. se voi vaikeuttaa ja estää raskautumisen kyllä. inshaAllah lääkitys puree nopeesti ja saat plussan testiin :)

on: täällä kami on päättän piiloutua kunnolla pihalle, ukko saa ettiä ku hänen vastuulla se kameleontti on, näköjää kami päätti antaa opetuksen että ei pidä aliarvioida kameleonttien älyä ulkonäön perusteella. täällä olo parantun huomattavast ku vatsa alko taasen toimimaan, vähä alko tuntuu siltä että kalsiumin puute aiheutti sitä ummetusta mahollisest osittain koska mä ku aloin ottaa kalsiumtablettei joka päivä ni heti ekan tabletin jälkee vatsa alko toimimaan. vihdoinki voi nauttia olosta ja siitä ettei vatsa ol kipeä hitaan toiminnan takia.
 
Marikki, tsemppiä lääkkeiden kanssa <3 niinkuin Gatusa jo tuossa sanoi, kannattaa varmaan jutella lääkärin kanssa jos saisit toisenlaiset lääkkeet. Ei tuollaisista sivuoireista kannata kärsiä.

Sissi, ihana kuulla että käynti polilla meni hyvin! Antaa toivoa myös itselle jos sinne joskus vielä päätetään mennä... Veikkaisin, että äkkiä plusaatte, kunhan kilpirauhaslääkitys tehoaa <3

Gatusa, joko kameleontti on löytynyt pihamaalta? :) Mukava kuulla, että olosi on helpottanut.

Mirmeli, kiitos <3 Mullakin joko kuukautiset alkamassa tai sit on käynyt tärppi. Kyynelehdin kun suomalainen moukarinheittäjä pääsi finaaliin ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top