Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea Nine ja toivottavasti kaikki menee hyvin raskauden aikana :) kummasti saa toivoa itsekin, kun joku muu onnistuu hoitojen avulla :) nyt odotan entistä innokkaammin perjantaita ja klinikkakäyntiä :)
 
Nine: Mahtavaa!! :) Ihanaa lukea kuinka noin pitkän tien kulkeneena saat vihdoinkin sen plussan. Paljon tsemppiä nyt odotukseen ja pikkuiselle paljon tarrasukkia matkaan.
 
Kiitos toivotuksista!!

Nine,huikeet onnittelut teille!!!!!!!!! Upeaa!!

Nyt on kyllä niin että eilenkään ei tullu plussaa,päinvastoin oli himmeempi viiva,eli taisi olla munaton kierto mulla.Myöskään mitään oireita ei ole ollut oviksen suuntaan,tai siis en mä mistään muusta tiedäkkään kuin siitä että nippaa jommalta kummalta puolelta.En ymmärrä limoista tai mistään mitään.
Vähän tylsä olo kun mietii että meni kierto taas hukkaan :(
Kai mun pitäis sinne gynelle raahautua,voiskohan määrätä jotain roppii joka auttais...Aika luovuttaja-fiili kyllä.
Vauvan turvakaukalo haettiin tänään,yhtään ei ollut haikeaa.
Mutta toive on edelleen,toisaalta alkaa elo helpottaa kivasti kun kuopus 1v4kk.Ehkäistäkkään en enää ikinä aio,ikää niin paljon jo :)
Ihmeellisiä ajatuksia tästä aiheetsa kirpoaa
 
ONNEA nine valtavasti, kertoilehan kuulumisia välillä meillekin. :) tonnikaupala tarrasukkia :)

on: sairaalas tunaroitii mun verikokeita joten osaa odotellaan ku tänää ottivat uudet näytteet. se minkä sain tietää oli kunnos eli fosfolipidi vasta-aineet oli normaalit. huh.
 
Nine: Hirmuisesti onnea. :love2 Vihdoinkin saitte sen plussan. Paljon tarrasukkia ja onnellista odotusta.

Marikki: Mulle se lapsettomuuspolin lääkäri sanoi, ettei ne ovistestit ole kovin tarkkoja. Voi siis olla niin, että ovis tapahtuu vaikka testillä ei plussaa saakkaan. Ja sitten myös päinvastoin. Kaikilla ovis ei oireile mitenkään. Mä oon välillä huomannut oviksen tienoilla niitä ns. ovislimoja, mutta en aina. Kyllä mä sua rohkaisisin hakeutumaan sinne gynen juttusille. Näissä asioissa ei kannata kovin kauaa odotella ja toisaalta jos sitten jossain vaiheessa tuntuu, että riittää, niin homman voi jättää siihenkin. Ninekin taisi siitä mainita, ettei ne hoidot yleensä kovin nopeasti lähde rullaamaan. Toisaalta mä ymmärrän kyllä sen pelon, että joutuukin kuulemaan jotain mitä ei haluaisi kuulla. Yritin kuitenkin itse järkeillä sen niin, että ei tämä kerta toisensa jälkeen pettyminenkään helppoa ole. Pitäisi yrittää olla pelkäämättä pahinta. Itseä ainakin lievästi ärsyttää, että miksi tuli odotettua tutkimuksiin hakeutumista niin kauan, varsinkin jos nyt pelkkien clomien avulla tärppää... Mutta kai se on parempåi myöhään kuin ei milloinkaan.

Della_79: Hienoa, että siellä on klinikkakäynti ihan kohta edessä. Mua ainakin auttoi jo se, että pääsi keskustelemaan lapsettomuuteen erikoistuneen lääkärin kanssa, joka otti mut ja mun murheet tosissaan.

Gatusa: Olipa tylsä juttu tollainen sarailaan mokailu. Eipä taida olla sun kohdalla eka kerta... Onneksi sentään se tulos minkä sait oli hyvä.

ON: Huomenna olis sitten tuomiopäivä. Tai ehkä se on vasta välituomio... Jos ne clomit ei oo vaikuttanu muhun ni saattaa kyllä tunteet olla aika pinnassa... No turha sitä on murehtia etukäteen. Huomenna sitä ollaan varmaan taas vähän viisaampia... :rolleyes:
 
Nyt tulee törkeesti vaan omaa:

Tänään oli se lääkärireissu... Just nyt ottaa päähän aika rankasti... Clomit sit tehos liiankin hyvin ja nyt me ei sit saadakaan tällä kierrolla yrittää tärppiä. Meillä on tällä hetkellä merkittävästi kasvanut riski monisikiöraskauteen. Jopa nelosiin eli nyt pitäis ainakin viikon ajan pitää taukoa tai käyttää kumia. Voi *piip*! :mad: :BangHead :smiley-angry019

Nyt on edessä pakollinen tauko hoidoissa kesän ajan, koska se poli on kiinni. Ehkä ihan hyvä niin, koska nyt voin sitten vaan panostaa painon pudottamiseen. Sitä olisi lääkärinkin mukaan hyvä saada jonkin verran pois.

Vaikka juuri nyt tämä tilanne ärsyttääkin, niin ei me varmaan uskalleta ottaa sitä riskiä monisikiöraskaudesta. Vaikka hetken jo mietin sitäkin, että onko se riski oikeasti niin kovin iso... Eihän ne kaikki neljä munista välttämättä puhkea saati sitten hedelmöity ja kiinnity ja ala kehittyä. Mutta jos niin käykin, niin tuloksena voi olla paljon surua ja murhetta. Kaksoset vielä voisi olla ok, mutta siitä isommat määrät ei oikein... Jo se raskaus ois varmaan vaikea ja ne vauvat varmasti pitäisi synnyttää keskosina jne... Ehkä me nyt voidaan vielä jonkin aikaa odottaa. Pitää nyt vaan yrittää jaksaa ajatella tätä järjellä... Syksymmällä sitten jatketaan clomien kanssa vähän pienemmällä annostuksella.

Pieni riski tärppiin on kyllä olemassa jo nyt, koska me viikonloppuna puuhasteltiin. :oops: Simpathan voi joskus säilyä pitkiäkin aikoja... Emmä kuitenkaan usko, että ovis on ihan vielä (lääkäri ei siitä kyllä sanonut mitään), joten tuskin ne uimarit enää oviksen aikaan on hengissä. Eiköhän toi tärpin mahdollisuus ole ihan teoreettinen, jos me nyt vaan kiltisti noudatetaan lääkärin ohjeita jatkossa... Meillä ei kyllä taida olla yhtään kumeja kotona, kun ei me olla niitä enää vuosiin käytetty. Yleensä meille tauot puuhasteluissa on ihan normaaleja, joten tuskin niitä kumeja viitsitään edes hankkia. Usein vaan kaikki kielletty taitaa kiehtoa enemmän kuin luvalliset asiat eli saa nähdä kuinka tässä sitten käy... :grin Mutta tässä asiassa ei kyllä kannattaisi antaa periksi mieliteoille, koska emmä kyllä haluaisi alkaa odottamaan kolmosia/nelosia... Eiköhän toi mieskin ole ihan samaa mieltä... Parempi nyt vaan totella lääkäriä eikä ottaa turhia riskejä... :rolleyes:

Jos sitä nyt vaan yrittäisi nauttia kesästä ja selvitä lomaan asti ja sitten nauttia siitä... Eihän sitä tiedä vaikka rentouttava kesä tekisi tehtävänsä ja tärppäiskin ihan luomusti. Saahan sitä aina toivoa... :p
 
harmi sleepwalker että teille tuli tuo pupuilukielto nyt. toivottavast teillä kuitenki jossai vaiheessa tärppää :)

juu ei ole eka kerta ku joku sairaala täällä mokaa mun kohal, kerran meinas mennä henki niiden takia. nyt sit verinäytteet tuhoutu.

on: kp 10/x ja menkat poistu eilen eli uusi kierto ja kokeilemme tärppääkö nyt. muuten ei mitään uutta tällä pallonpuoliskolla, naapurit vakoilee ja tappelee joka päivä. mun kroppa varmaa koht täynnä hyönteismyrkkyi ku joutuu laittaa ku ötököi sen verra täällä eikä niit meinaa saada hengiltä. lisäks ihana allergia hyönteisten pistoille ni oon kädet täynnä paukamia sais mies hommata jotai allergialääkettä mulle.
 
Sleepwalker, harmillinen tuo kielto, mut parempi miettiä tosiaan riskejäkin ja pelata varman päälle. toivottavasti teillä tärppäisi kuitenkin pian!

Gatusa kiva kuulla, että täti ymmärsi häipyä ja pääsette itse asiaan :)

on: kävin tänään siellä Väestöliitolla, tosin yksinäni, koska meidän tyttö sairastui ja mies joutui viemään hänet lääkäriin. keskusteltiin tutkimuksista ja lääkäri ultrasi kohdun ja munasarjat eikä siellä ainakaan näkynyt merkkejä endosta \o/ sensijaan munasolu on piakkoin irtoamaisillaan eli kehotti vaan olemaan yhdynnässä jne.

ensi viikolla menen verikokeisiin, missä katsotaan kuukautiskierto, siitä n. viikon päästä ois alkukierron näytteet mm. prolaktiini ja kilpirauhasnäyte. sit se klinikka onki kiinni heinäkuussa ja sen jälkeen miehen pitäis käydä simppanäytteessä ja heinäkuun lopussa meillä on uusi aika lääkäriin :)
 
hienoa della että sait hyviä uutisia eli että endo pysyy poissa ja että ois hyvä aika alkaa harastaa hyötyliikuntaa... josko tärppäis nyt ku tutkimukset alotettu :)
juu katoin fertilityfriendistä ku päivitin tilanteen ni hitto mullaha on kp 11/X menossa, olipa pitkät menkat, 10pvä tosin 2 vikaa oli tiputtelua. en tiä mikä on kierron pituus lääkkeiden jälkee, mulla arvioitu ovis ois 4 pvä kuluttua eli kierto ois 28pvä sillo, kuulostais kyl iha kivalt verrattuna sinne 34- X kiertoihi. tuossa vihlas muutama päivä sit oikeeta munasarjaa jostai syyst, liekö se valmistautuu hiljallee sit oviksee, mene ja tiedä.
 
Marikki, miten on, ootko saanut aikaa varattua gynelle? Ihan perus-gynelläkin on hyvä arsenaali näissä asioissa, siis lääkkeissä ja labrakokeet saa myös sitä kautta. Itselle aikoinaan oli helpompi mennä "vaan" gynelle alkuun, ja sainkin kaikki peruslabrat otettua (jotka ovat hyödyksi ja käytettävissä jatkossa) sekä muutamaksi kuukaudeksi Lugesteronit tukemaan loppukiertoa. Apua niistä ei tosin ollut silloin.

Gatusa, sun labrat (ne tallella olevat) eivät siis aiheuta mitään toimia? Pääsetkö ottamaan hävinneet kokeet uudelleen? Mulla palais käämit tollasessa tilanteessa!! Mut tsempitykset tähän kiertoon, taitaa olla h-hetket käsillä! Ois jo aika sunkin plussata ihan oikeesti.

Della, millanen fiilis sulle jäi V-liiton käynnistä? Kurjaa, et mies ei päässytkään. Ja tietty noi lomatkin tulee just tähän saumaan. Mutta varmasti apua saatte, ennemmin tai myöhemmin!

Sleepwalker, pitikö pupuilutauko? Kerrankin kun olis vähän paremmat tsäänssit, ni sit riskinä on ne tuplat/triplat.

ON. Täällä jatkuu lähes oireeton olo. Hassua, että tässä viime vuosien yrityksien aikana joka kierron lopussa on ollut muka päänsärkyä/väsymystä/huonovointisuutta/metallin makua suussa/tunteellisuutta/herkistelyä, mutta nyt ei mitään! Tosin viikkoja olisi vasta 5 ja 4, eikä mulla ollut esikoisestakaan mitään ennen 6/7 -viikkoa. Eli aivan turhaan tuli kymmenet kierrot kytättyä oireita ;). Kahden vkon päästä on Väestöliiton tarjoama (maksullinen) varhaisultra.

Onnenpotkuja itse kullekin! Käyn tätä palstaa edelleen seuraamassa, kun tänne olen juurtunut. Tuli joku aika sitten mieleen, että mitähän Mixuliinille kuuluu vauva-arkeen... Huhuu...?
 
kiitti nine juu oisha se kiva plussata taas ja mieluiten saada normaali raskaus ilman keskenmenoa ei välttämättä kroppa hirveest kestä enää eikä kyl mielikää noit keskenmenoja. mult otettii uudet verikokeet sairaalas ilmasin ku olivat mokanneet ekat siel 5. kerrokses. eli ei ainakaa viel näytä mitää toimia tulevan, pitää oottaa et saa loputki vastaukset sit osaa sanoa paremmin mikä on tilanne.

no saapi nähä miten sulla voinnit sit ku viikkoi enemmä kasassa. toivottavast et joudu kärsii hirveist pahoinvoinneist jne. tsemppiä varhaisultraan sit ku sen aika on. kertoile ihmeessä kuulumisiasi täällä :)
 
Nine kyselit fiiliksestä käynnin jälkeen. no, ihan eka tunne oli et ois vissii pitäny perua koko aika, kun mies ei päässyt mukaan, tuli vähän sellanen olo, et mua kateltiin niinku oisin yksinäni liikkeellä tän asiani kans. selitin kyllä lääkärilleki asti, et mies joutui viemään tytön lääkäriin, kun tytöllä oli jo toista päivää yli 38 astetta kuumetta. sanoin myös et me ollaan miehen kans puhuttu, et halutaan tutkimukset ja koska ollaan ajateltu et vika on minussa ku miehellähän on jo kolme lasta ja mulla tsägällä toi yksi ainoa biologinen. kerroin myös et mies on valmis spermanäytteeseen. muuten olo oli helpottunut, kun asiaa tutkitaan ja jotai käsitystä sain tosta mun oviksestaki eli irtoaminen tapahtuu pari päivää sen jälkeen, kun ovistesti näyttää eka kerran plussaa. nyt ollaanki pupuiltu varmuuden vuoksi ihan kunnolla et josko sittenki luomusti.. toisaalta oli myös helpotus kuulla, et endo ei olekaan vielä osoittamassa villiintymisen merkkejä eli hyvät mahkut meillä on :) niin ja sit kuukautiskierron kartoituksella koitetaan määritellä, miten kauan on vielä aikaa yrittää raskautta, onhan mulla sentään ikää jo kohta 34vee :)
 
della pääasia että pääsit käymää siel väestöliitolla ei pidä välittää muista ihmisistä.

on: tuhruilu alko eilen viiltävän kivun jälkee mut tänää näyttäs loppuvan ainakin näin toivon ku tutkin tilanteen.
 
Halloota vaan kaikki ihanaiset, täällä ollaan! On ollut tarkoitus tulla kertomaan kuulumisia aikaisemmin mutta meidän poitsu pitää äitiään sen verran kiireisenä ettei kerkiä :rolleyes: Taustalla olen roikkunut ja lueskellut teidän kuulumisia mutta itse en vaan ole ehtinyt sada mitään kirjoitettua ja kun huomasin että tää foorumi on muuttunut niin en oikein jaksanut perehtyä tähän uuteen systeemiin mutta nyt oli aika ottaa itteään niskasta kiinni ja tulla kirjoitteleman muutama rivi :)

Ensinnäkin aivan hirmuisesti onnea ja haleja goodhope, Poikanen? ja Nine!!! Ihanaa lukea että olette "siirtyneet" tältä palstalta. Taisi täällä olla muitakin plussanneita, heillekin paljon onnea :) Ja uusia nimiä näkyi myös olevan täällä, tsemppiä teille myös :)

Sleepwalkerille tsemppejä ja harmi tuo "pupuilukielto", onnistuiko? Ja kyllä se niin on että aina saa toivoa että tärppää luomusti. Mitä muuta tekemistä on hoitotauon aikana :p Mutta hyvää kesää teille ja peukkuja pidän, always <3

Gatusa, toivottavasti sinun kiertosi alkaisi pikkuhiljaa tasaantumaan ja saisitte tekin sen kauan kaivatun plussan mikä myöskin sitten loppuun asti pysyy mukana <3 :)

Jep jep, jospa sitä omaa napaa vähän tutkailisi :wink Meillä menee ihan hyvin. Kivaa seurata miten poitsu kasvaa ja kehittyy. Ihanaa kun hän on alkanut nauramaan melkein sillain oikeesti, välillä nauraa jollekin hassulle tempulle ja itsekin alkaa nauraa kun kuuntelee hänen naurua <3 Ääntelee paljon ja on kova huutamaankin, ei aina itkiessä vaan silloin kun kokeilee ääntään vai miten sen sanois. Hyvin tempperamenttinen poika, taitaa tulla äitiinsä... Yrittää kovasti kääntyä selältä vatsalleen ja toisinpäin. Nukkuu yöt kohtalaisen hyvin, päikkärit ei maistu samalla tavalla kuin aikaisemmin, liekö se sitten vaan joku vaihe tai jotain. Kohta on 4kk plakkarissa, aika kuluu aivan mieletöntä vauhtia! Vaikka joskus tuntuu että nyt ei jaksa, jos on ollut sellainen päivä kun vauva vaan kitisee, ei halua nukkua, mikään ei ole hyvin ja on itse väsynyt, niin en vaihtaisi tätä mihinkään <3 Niin paljon me tsempattin että saatiin se plussa ja ollaan todella onnellisia että hoito onnistui.

Paljon tsemppiä ihan jokaiselle, tuokoon tämä kesä uusia plussatuulia tälle palstalle <3 Kuulemisiin!
 
ihana että kaikki meni hyvin mixuliini ja sait terveen pojan, oltiin sillo alunperin viime kesänä samoil lasketuil mut no toinen meistä pääs perille asti... kiva kuulla sinun arjesta, se lapsen ensimmäinen hymy ja nauru on kyl maailman ihanimat :)
 
Moikka pitkästä aikaa!!Tuli tauko..kävin tässä mutta en sit halunnut edes ketjua avata.Jotain ihme eipäs-juupas kamppailua,kun tuntuu et jotenkin hallittava tätä "kuumeilua" kun polla meinaa levitä muutenkin :excited001

Joo en ole,kiitos kysymästä,saanut varattua aikaa gynelle.
Eilen vasta saatii puhuttuu auki asia,mitä kävi tässä yrityskierrossa,eli mulla lompsahti halut kun sitä ovisplussaa ei tullu,ja pupuiltii kai kp 17 viimeks vaikkei siis ollu ovista näkynytkään.Ja sen koommin ei.Oli toive että ois jatkettu jokatoinen pv viel,mutta itse sen pilasin kun julistin etten haluu enää tällästä pakkoseksii :laughing025
On tää vaikeeta,ja rassaa molempii.
Siksi mä uskottelen itselleni etten oo mitään vauvaa haluumassa.
Eikö kuulostakkin sille että nuppi possahtamassa?
Lisäks toi paino pudotus...meillon molemmilla "ehkäisyrenkaat" vyötäröllä,siis todellakin,ja sitähän jokapaikassa tarjotaan ekana haittaavaksi tekijäksi.Olen yrittänyt miettii nyt muutaman pv,että miten,miten mä alan sitä laihdutusta touhuumaan...en oo koskaan ollut mikään ravintoexpertti,enkä oo sitä vieläkään.
Mulla kun menee laihdutukset sitten siihen etten uskalla syyä juuri mitään,sit on nälkä ja ketutus päällä koko ajan jne.
Vaan pakko se ny ois jos aikoo saada sen viimosen vaavelin.

Kauhee paatos omasta navasta,anteeks
 
Sleepwalkerille piti sanoo että HUH,mulle vois olla liian kova kiusaus yrittää kumminkin :)
Saako noita clomeja kuin herkästi/ mihin asiaan ne auttaa?
 
Mixuliini: Voi, kun mukavaa kuulla susta pitkästä aikaa. Oon kyllä tosi onnellinen, että teitä on noin onnistanut. Ihanaa kesää myös teidän koko perheelle. Se meidän pupuilukielto ei ole ihan täysin onnistunut, joten saa nyt nähdä...

Della: Harmi, että miehesi ei päässyt mukaan, mutta onhan tuo erittäin hyvä syy. Kiva, että uutiset oli noin hyviä ja nyt vaan toivotaan, että teillä pian tärppää. :love2

Nine: Ei se meidän pupuilutauko ihan täysin ole onnistunut, mutta aika hyvin kuitenkin, jos tässä asiassa niin voi sanoa. Toivottavasti tuut sitten ultran jälkeen ilahduttamaan meitä ihanilla uutisilla. :) Oon kyllä teidänkin puolesta niin iloinen.

Gatusa: Jokos olet saanut lisää tuloksia? Toivottavasti nyt pian saisitte plussan ja tarvittaessa sitten apua sen raskauden jatkumiseen. Tsemppiä ja plussatuulia.

Marikki: Hyvä, että ootte saaneet sentään keskusteltua tilanteesta. Se on joillekin (niin kuin meillekin) vaikeaa. Useimmiten me jutellaan näistä asioista niin, ettei juuri silloin pystytä katsomaan toisiamme silmiin. Silloin se on ehkä vähän helpompaa... Mäkin välillä uskottelen itselleni, että ilman lapsia on parempi olla, mutta kai se on jonkinlaista itsesuojelua. Tai siis yrittää olla... Parhaiten se kyllä onnistuu junassa/bussissa pitkän työpäivän jälkeen, kun useampi kakara kiljuu naama punaisena. :laughing002 Silloin on ihanaa tulla hiljaiseen kotiin ja olla vain itsekseen, mutta enköhän vaihtaisi sen hetkeäkään miettimättä toisenlaiseen elämään, jos voisin... Mulla on kanssa liikaa painoa, mutta onneksi noiden clomien aloittamiseen ei ainakaan täällä ole mitään painorajaa. Jos sitten jotain rankempia hoitoja tarvitaan, niin sitten asia on erikseen. Oon nyt kyllä jonkin verran saanut painoa pois ja taistelu jatkuu. Oon muutaman nutrilett-kuurin pitänyt ja lisännyt veden juomista ja vähentänyt hiilareita. Emmä karppaa, mutta sellaisia "höttöhiilareita" oon pyrkinyt välttämään. Yksi kaveri suositteli sellaista GoFatGo-dieettiä, jota oon ajatellut kanssa kokeilla. Se löytyy ihan ilmaiseksi tuolta netistä. Eihän se mikään pidemmän ajan ratkaisu ole, mutta tuollaisilla olen päässyt edes alkuun. Siellä lapsettomuuspolilla tarjottiin myös mahdollisuutta mennä keskustelemaan ravintoterapeutin kanssa ja voi olla, että siihenkin tarjoukseen vielä tartun. Toisaalta mulla on kyllä teoria tässä asiassa aika hyvin hallussa. Pitäisi vaan alkaa soveltaa sitä käytäntöön. :grin Clomit auttaa muniksia kasvamaan. Oon kuullut, että jotkut on saanu niitä ihan gynekäynnin yhteydessä. Seurantaa suositellaan juuri tuon takia, että muniksia voi kypsyä liikaakin ja monisikiöraskauden riski kasvaa. Tosin eipä kaikkia kuitenkaan seurata... Varmaan siihen vaikuttaa moni asia. Ja ei se meidän pupuilukielto ihan täysin ole onnistunut... Se on ollut yllättävän vaikeaa vaikka aiemmin on ollut ihan normaalia, että meillä on ollut taukoa pupuilusta. Kai se on niin että kaikki kielletty kiehtoo enemmän...

Ja mä yhä edelleen yritän huhuilla Saiskia... Mitähän sinne oikein kuuluu...?

ON: Tuossa olenkin jo useammalle todennut, että ei se meidän pupuilukielto ole täysin pitänyt... Vähän hävettääkin, että niin on käynyt. :oops: Ja syy on kyllä mun... Mies yritti kyllä saada mut tajuamaan tilanteen, mutta sen verran taisin käydä päälle, että luovutti sitten. Kyllä se mulle sanoi, että mitä jos sitten käy huonosti. Jos mulle vaikka käy huonosti... Onhan se mahdollista, mutta mä en kyennyt sitä siinä tilanteessa ajattelemaan. Kai mulla on ollut joku superovis, kun halut on olleet sitä luokkaa. Sunnuntai-iltana lisäksi alkoi melkoiset (ovis?)kivut ja vieläkin on outoja tuntemuksia ja alavatsa varsin hellänä. Saa nyt nähdä tuliko mokattua oikein kunnolla, mutta ketään muuta en voi syyttää kuin itseäni. Äitin kanssa, kun juttelin monikkoraskauksista, niin se totesi, että mä olen vielä niin nuori, että eiköhän mun kroppa kestäis. Ehkä tai sitten ei... Mä en enää tiedä mitä mä toivon nyt käyneen... Mä ehkä jopa pelkään enemmän sitä, ettei vieläkään ole tärpännyt vaikka tällaiseen typeryyteen sorruin... Nyt saattaa tulla liikaa yksityiskohtia jollekin, mutta se meidän pupuilu alkoi sellaisissa touhuissa, että ehkä sylki on päässyt hieman tuhoamaan niitä uimareita ja riskit on siksi pienemmät. Ainakin mä uskottelen itselleni niin. Sellaisia touhujahan ei suositella raskautta yrittäville... Ajatukset on nyt kyllä aika sekaisin. Toisaalta tunnen itseni tyhmäksi ja hävettää, mutta sitten kuitenkin toivon, että jos nyt vihdoin... Emmä tiedä... Mies kyllä vähän yritti vitsaillakin tällä asialla ja sanoi, että kyllähän hän toivoo urheilullista lasta, muttei sentään koko kelkkajoukkuetta kerralla... Oikeasti sekin taitaa kokea aika ristiriitaisia tunteita tästä meidän hairahduksesta. Voi kuitenkin olla, että mitään kamalaa ei tapahdu eikä meillä ole edes tärpännyt. Eihän se ollut kuin se yksi kerta ja kielto päättyy kokonaan jo huomenna. Tulipas taas oikein vuodatus, mutta kyllä mua mietityttääkin tämä tilanne... :oops: Joskus ajattelin, että haluan, että olen saanut ainakin yhden lapsen ennen kuin täytän 30 v. Vähitellen alkaa tulla kiire, sillä huomenna täytän 29 v. Nykyään kyllä ajattelen niin, että toivon olevani edes raskaana ennen kuin täytän 30 v. Oikeasti sillä ei hirveästi ole väliä, kunhan vaan nyt joskus raskautuisin...
 
onnea Sleepwalkerille! mäki muuten silloin ennen mietin et haluan ekan lapsen ennenku oon 30vee, mut lapsia ei vaan tehdä.. olin loppupelissä 32vee ku tyttö syntyi ja ensi viikolla tulee mulle se 34vee lasiin. nyt mulla ois tavoitteena raskautua ennen 35. ikävuotta, mulla omasta mielestä alkaa hiekka huveta tiimalasissa tän lisääntymisen suhteen..

Marikki se pakkoseksi on niin kuluttavaa ja nyt oonki joutunu taas tekee töitä, ettei meillä mene sellaseksi. pakkoseksiäki tuli koettua sillon ajalla ennen tytön tuloa :/

on: tuli tosta iästä mieleen, oon vissii kuitenki aika nuorekas, meinaan tänään kysyi yksi työkaveri et joko oon täyttäny kolmekymmentä. mä vaan nauroin et mä täytän 34vee :)
 
Takaisin
Top