Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jaaha.aamulla vessassa käydessä alkoi tuhruvuoto ja menkkajomotukset..kunnon vuotoa siis odotellessa.semmonen olo et ihan loppu taas henkisesti. :oops:
 
Voi sissi :( olen kovin pahoillani :( Jaksuja! :Heartpink

Täällä myös tehty tyylipuhdas nega aamulla.. mutta en mä muuta odottanutkaan. Tänään siis kaverin kanssa pari neuvoa antavaa.
 
voimia ja tsemppiä sissi!

Mirmelille
kans jaksuja! mutta niinkuin sanoit, nyt pystyy rauhassa juomaan ne pari, jos ei mitään muuta.
 
pahoittelut sissi ja mirmeli negasta.

täällä hiljaiselon jälkeen takas eli nyt kun pystyy istumaan ku eile iski vatsatauti ja olo oli ku selkääsä saaneella ja mikää ei pysyny sisällä. tänää etoo mut olo vähä parempi sentään, saapi nähä pysyykö äsken syöty riisi sisällä vihdoin.
 
tsemppiä Gatusa ja pikaista paranemista! mä sairastin kans keväällä vatsataudin. vesi ja jaffa oli ainoat, mitkä pysyi sisällä ja piti mies soittaa töistä hoitamaan tyttöä, kun olin niin sairas, etten pysynyt hereillä. tokana päivänä uskalsin jo alkaa syömään jugurttia ja sit ruokahalu palasi pikkuhiljaa.
 
joo mullaki nesteet lähinnä pysyn sisällä, tänää mies toi hedelmiä ni oon niitä syöny ja sit lounaaks vähä riisiä. vielä ei ol tullu ainakaa ylös joten jotai positiivista. ukko onki taasen valittan mulle kaikesta että ei ol siivottu jne.
 
Sissille pahoittelut ja Mirmelille samoin.
Mirmelin viestin peukutus tuli "neuvoa antavista" :D ne on kyl joskus paikallaan.
Ihanaa ja rentouttavaa eloa Mirmukalle edelleen

Mulla nyt sit vissiin ovis onkin päällä.Mahassa tuntunut paine ja turvotus,ja miehen intoilun tuloksena tullut huomattuu että kosteet on fiilarit,joten eiköhän se O ole nyt käsillä.Kokeilen näyttääkö testi enää mitään,eilen iltainen digi sekosi ja näytti vaa jotain erroria,testitikussa oli tasavahvat viivat.
 
Gatusalle paranemista, maailman kamalin tauti. :confused:

Marikki
joo kiitti peukutuksista, oli kyllä oikein mukava ilta. Ei se nega herättänyt mitään fiiliksiä oikeastaan, näissä asioissa mun ajatukset on syksyssä :)

uh, nyt on jäätävät menkkakivut päällä, mitään ei vielä vuoda. Jouduin myös kesäloman alkajaisiksi aloittamaan antibiootti kuurin kun viimeinen viisurini tulehtui.. no mitäs se sitten toikaan mukanaan! hiiva + menkat. ah, mikä ihana yhdistelmä :mad:
 
plussatuulia marikki :)

kiitos mirmeli täällä toivuttu nyt hyvin ku ruoka pysyny sisällä ja samoin nesteet. oli kyllä iha hirvee olo sen 24h etenki se eka kunnon sairas päivä toka oliki sit sitä jälkimaininkia. alhamdulillah ohi on ja inshaAllah ei tul takas PITKÄÄN AIKAAN (kunnes koulut alkaa ja epidemia iskee kouluun)
 
Hyvä että tauti oli nopee Gatusa!

Mie kävin vasta heittämäs talviturkin...Puuhamaassa silloin torstaina kyllä ulkoaltaissa olin.Kauhee hannari tullut vanhemmiten plus häpeen kroppaani niin etten pal viittis..nyyh.Tykkään uimisesta ja nyt kun pääsin uimaan,ei ois mieli tehnyt pois tulla.

Ihme ärsytys ollut tämän päivän taas,ei meinaa millään pää relata.Ovista ei tikussa näkynyt- enää- toivon näin,jos se nyt eilen illalla jo oli.

Tänään oli tarkoitus mennä sitä kaverin torstaina syntynyttä katsomaan,mutta koska olin niin kettuuntuneella fiilarilla kaikkiaan,niin könötettii kotona vaan kunnes uimaan päästiin.

Mietin tässä samalla,hööräänkö heti tulevaisuudessa katsomaan vauvaa sairaalaan jo,kun joskus mun joku lapsi suo mulle ilon ruveta mummoksi...Mun äiti oli ollut täs vaihees jo 2v mummo
 
jep onneks oli helpohko tauti vaikka se oksupäivä oliki rankka. vais että talviturkki heitetty, ite en ol käyny uimassa vuosikausiin, en enää ees muista millo viimeks.

mulla iski hirvee vimma ommella käsin vaatteita ni aattelin että teen vaaleansinisen mekon ja hatun neidille inshaAllah. nyt vaa pitää saada nättiä vaaleansinistä kangasta sit jotain tukevaa josta tehä sellai lieri/lippa hattuun, vähä valkosta pitsiä kaulukseen ja hihansuihi koristeeksi ja kaitale jotai kiiltävä vyötärön kohalle. kaipa mä yhtäkkiä tyttömäisesti haluan pukea neitiä mut edelleenkää en vaaleanpunasta tai punasta laita mut kuitenki ois kiva jotai tyttömäistäki olla hänelle.
 
helevetti että on nuppi hunossa kunnossa!Muutama aika sitten mietinkin että oisko noista lääkkeistä ja mieskin juuri totesi että lääkkestä ehkä...pahemmat ketutukset melkeen kuin pms aikaan,siis niin kauhee mielen apeus ja masentuneisuus ja raivo-angsti-ärsytys päällä että voi hyvää päivää,tää on kestänyt joitakin päiviä ny.

No kunhan tän kierron ny lusii loppuun niin kai ne antaa ajan taas klinikalle ja saa jutskaa lekurin kanssa jatkoista.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄää,,,,että ketuttaa
 
Marikki: Mulla ainakin laitto noi lääkkeet tunteet kuohumaan aikas hyvinkin mutta myrskyt laantu kyllä ennen oviksia jo.

Täällä kp 1. Kierron pituus oli se 30 päivää. En tiiä kuinka paljon noista hormoneista jää jämiä kehoon mutta on kai tä ihan positiivista että kroppa toimii ihan itsekin! :) Huono simpppojen koppaaja vaan on.. :mad:
 
mirmeli hyvä että kroppa toimii, ehkä simpat ei osaa lukea viittoja ja merkkejä ku ei ol kiitorataa jossa valot että tähän suuntaan :) anteeksi mutta tulipa vaa mieleen ku itellä välillä oli sellai olo oman ukon omista. josko sinulla se plussa tulis kohta inshaAllah :)
 
Tuossa tapauksessa pitää kehittää niille otsalamppu tai valaista tie taskulampulla seuraavan oviksen aikaan :laughing001
hahaha xD Taitaa olla nukkumaan meno aika.. :oops:
 
kuulostaa suunnitelmalta juu alkaa mennä vähä villiks taasen vissiin puheet (hyi minua). täälläki alkaa olla nukkumaanmenoaika pikkuhiljaa ukon tekee vaa mieli ni josko sen pistäs taju kankaalle... :)
 
Mulla vasta nää kiukut ja hermopinne ilmeni about kun ovis puski päälle.Jopa paria pv aiemmin ehkä.

Nyt ei nuppi kestä mitään,on kuin pms potenssiin jotain :(

Kauheeta tää naisena olo.

Näin unta ensin oli ihan tyhjä r-testi jota pettyneenä katsottiin,sit seuraavassa olikin selkeet viivat.
Mietin tätäkin tässä tän päivän raivojen välissä,että mitähän toikin tarkoittaa...
Mulla ei oo unien tulkinnasta juuri kokemusta,vaikka muuten oonkin eritäin herkkävaistoinen,ja tiedän juttuja paljon ennakkoon...Niin mun intuitio ei juurikaan juttele mulle tästä aiheesta.
Muutenkin mulla on tunne että meidän lapsi on liidellyt nyt jonnekkin niin kauas,etten tiedä tavoitanko häntä enää koskaan.
Sellanen fiilis,että mulle vaan annetaan aikaa tottua asiaan että loppu mikä loppu,että sit kun se hetki tulee,että on pakko vastaanottaa se tieto,niin se ois muka jotenkin helpompaa,ja voisin syvän ymmärryksen vallassa vain todeta asian olevan näin.

Masentavaa.
 
marikki jaksamista. tiäkkö mulle toillai on käyny iha oikeesti testin kanssa. asuttii anoppilas ja ukko lähti illal hakeen testiä mulle, tein testin mut ei ees kontrollia tullu yli 10min kuluttua, mies lähti apteekkii turhautuneena vaatii uutta testii mut matkal oliki testii pärähtäny 2 huutavan punasta viivaa, apteekkari kysy eikö mies nähny niit viivoi ja onnitteli, sit ukko tuli kotii ja oli et oliko pakko tehä tollai ja näytti testin.

täällä mies tunsi ekan kerran potkut illalla :) tänää hän autto siivoomises, minä tiskasin ja hän lakas ja pesi lattian ettei mun tartte rasittaa selkää ja olla kyyryssä.
 
no jo on ollut sulla testi! :D
Varmaan ollut apteekissa kivaa miehellä.

Mun unessa mun mielestä ne kaks viivaa tuli toiseen testiin.
Et tässähän voi arpoa mitä meinaa,että tässä kuussa ei tuu,mut ens kuussa sit?
Että testaan tollasen suden tässä kuussa ja vähän myöhemmin tulee plussa?
Tai että nyt ei tuu testiin mitään,mutta että joskus?
Niin että heh heh.Ja jos tässä olis jotain oikeaa merkitystä,niin varmaan mä tuntisin sen.Kyl sen tuntee nääs ;)
Ei vitsi...24 varjossa,auringossa taatusti liki 50 :) Tonne se taas vaan pitäis auringon ruuaksi lähtee uimarannalle.Me käyää vaan tälleen iltapäivällä/alkuillasta,ettei aurinko enää porota suoraan.

Ai niin kerroinko että iski vähän idis jos sais säästettyy niin syksyllä kävis etelän auringon alla?
Ainoo vaan,että ei otettais kuin nuot teinit (17 ja 13v) mukaan,niin voisi olla hyvällä säkällä rahallisesti mahdollistakin...En tiä mihin tungen loput...
Joten voipi kaatua omaan mahdottomuuteensa koko juttu,vaikka saataskin jollain ihmeen kaupalla säästettyy ensinnäkin matkarahat (yli 2000e) ja sit käyttörahat...
Vai saadaaks Gatusa tulla teijän pihalle telttailemaan :D
 
josko se plussa tuleeki marikki :) vai että lähemmäs 50 auringossa, meillä alkaa olla varjossa kohta noi lämpötilat. vais että etelään tekee mieli, kuule pitäis tuolta ukolta kysästä eka et mitä se tuumais vieraista ja riippuu siitäki et jatkuuko vuokrasoppari (oletan että jatkuu inshaAllah ku ollaa niin mukavia ja avuliaita). kyllähä mulle seura kelpais, esikko alottaa tokan luokan syyskuussa ni päivät oon yksin kotona, mies töissä rannalla. :) syksyllä täällä lämpötilat päivisin siellä 25-35 riippuen onko hyvä sää useimmiten on sellast 30 yöt mukavan leutoja 20-25 astetta.
 
Takaisin
Top