Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sissi! Se on tosi hyvä ett haitte hoitoihin . Miten aikaisemmi sitä parempi ! Minäkin tyhmä 4 vuotta odotin että onnistuisi luomusti. Ja siellä selvisi sitten että en ovuloi! Ei se tietenkin onnistu! Nyt on rahallinen olo kun tietää mitä vika ja saa lääkkeestä apua!alby; ei oo clomit käytössä..ainakaan vielä..4 viikon päästä eka käynti lapsettomuuspolilla. ovis mulla tapahtunu aina kun olen siinä kierrossa tikuttanut,mut joka kierrossa en oo jaksanu sitä stressata. mä veikkaan että meillä jokin muu syy kuin ovulaatio.
argh.mäkin haluan jo päästä "nauttimaan" noista raskausvaivoista
Älä koskaan luovuta! Voimia teille molemmille!Niin,olen samaa mieltä että vuosi on todellakin sitten viimoistaan se aika.Me ootettiin melkein 2v,ja lääkäri torui kovasti,ensinnäkin se et jos ennen on raskautunut ja sit ei onnistukkaan,ja toisekseen ikäni.
...eli taustalla ollaan ja hissuksiin mennään tää kierto,en ees ovista tikuta,mikää toisaalta vähän masentaa,mutta antaa ny mennä tän kuohunnan jälkeen.
Mieskin kun nimesi yhdeki pahan olonsa syyksi tämän "kun emme onnistu" ja minusta se oli jotenkin kauheen surullista ja ahdistavaa,koska riittäisi että minä naisena kokisin asiaa näin.
Lisäksi "syy" on minussa,eli iässä,ei miehessä.On väärin että hän joutuu kitumaan minun rinnalla tätä.
Ehdotin kyllä ystävällisesti että voi vaikka vaihtaa vaimoa.
Sanoi kyllä,että pärjäämme näinkin,mut jotenkaan en usko ....