Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on vain tylsää,millään saralla ei tapahdu mitään.Toinen tenava täytti eilen 20v,käytiin moikkaamassa kakun kera,tarjos kakkua kamuilleen ja meille kahvien kera,ja tökkäs lopun kakun mukaan.

Eetula,voisin hakee ne piikit sulta ens viikolla?
 
mulla alkoi perjantaina se virallinen äitiysloma. keskiviikkona olin neuvolassa ja sain sokerimittarit ym. tykötarpeet mukaan ja oon siitä lähtien mittaillut verensokereita aina ennen ruokaa ja tunti ruoan jälkeen. karkkia en ole syönyt enkä jäätelöäkään, on ollut vaikeaa voitte uskoa. perjantaina ois soittoaika neuvolaan ja sit saan varmaan lisäohjeita. verensokerit ovat pysyneet kyllä aisoissa, vain pari paastoarvoa on ollut vähän koholla, mutta ei mitään järkyttäviä määriä, vaan kun se arvo saa olla 5,5 nii mulla on ollut 5,6-5,9. mittailen nyt vielä kai sinne perjantaihin asti joka päivä 10 kertaa päivässä, en tiedä muitakaan ohjeita. pitää hakea lisää neuloja ja mittalappuja hoitotarvikejakelusta.

vauva tuntuu alkaneen laskeutua, meinaan koko ajan pissattaa ja kova paineen tunne on alakerrassa. liikkeitä tuntuu joka päivä ja väliin ollaan tulossa mahanahan väli.

mutta jos nyt muitakin kommaisi :)

onnea Eetulalle poikalupauksesta!

Marikki, toivottavasti teillä sujuisi nyt miehen kanssa paremmin ja mieski ois ottanut onkeensa, että teidän perhe-elämä on sitä, että siellä on hänen lapsensa lisäksi myös sun muut lapset. ja tsemppiä yrityksiin :)

Sissi, toivottavasti tärppiä tulisi! ja kohtahan se on jo elokuu ja sit pääsette asiassa eteenpäin, jollei luomusti tule :)

PandaKarhu ja Marikkikin, noi on niin tuttuja tunteita, kun itse odottaa sitä plussaa eikä sitä meinaa tulla ja sit ympärillä kaikki jotenkin raskautuu niin helposti. mua alkoi sillon omaa plussaa odotellessa ihan vituttaa pari kaveria, jotka hehkutti saaneensa plussan parin kuukauden yrittämisen jälkeen ja sit sitä vauvansaamishehkutusta oli face täynnä. omiani en ole hehkutellut, olen vastaillut kysymyksiin kyllä, mutten ehdoin tahdoin ole halunnut tehdä näistä numeroa. jotain oppii kun joutuu yrittämään liian kauan. ja taidan muutenki olla aika herkkä aistimaan ihmisten mielialat, joten huomaan helposti, jos joku aihe on jollekulle hankala.

Gatusalle tsemppiä myös sekä kuumuudessa, nettipimennossa että väsymykseen. mulla on nyt tullut uudelleen se väsymys, joka ehti korjaantua rautatableteilla. iso syy on mun rytmi, joka on vähän mitä sattuu ja nykyään heräilen kaksi kertaa yössä vessaan. kuumuuskaan ei auta paljoo, vaikka nukutaanki ikkuna auki ym.
 
della yritähän jaksaa kuumuuden keskellä ja nautihan äippälomasta :) täällä päänsärkyä taas vaihteeks, melkei jokapäiväistä ollu, lisänä väsymys ei ol yhtää kivaa.
 
Gatusalle ja dellalle jaksamisia masun kasvattelussa :happy11

täällä oletettavasti dpo6.eipä mitenkään erikoinen olo vielä ainakaan..mut tässä vaiheessa tuskin vielä tarviskaan olla? :D tissit on ollu oviksesta asti kipeet ja yleensä ovat vasta viikko ennen menkkoja.tiedä sit tarkottaako mitään.
:happy3:smiley-bounce022
 
kait tää tässä menee..ihan ok :) välillä on päiviä kun ei ehdi ees ajattelemaan koko vauva-asiaa.välillä sit taas ei muuta mietikkään..
ja tosiaan jos ei tässä kierrossa tärppää niin sit alkaa kuukauden päästä tutkimukset/hoidot.ihan hyvillä mielin itse sinne menossa. uskon että saatais apua oli ongelmana sit mikä tahansa. :confused: miestä taitaa ahdistaa ajatus enemmän
 
Mulla dpo 3 menossa... En millään jaksaa odottaa viikon... Että onnistuiko vai...aghhhh..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
tsemppiä sissi ja hyvä että teillä on tutkimukset ens kuussa alkamas jos ei tärppää mut tietenki toivon tärppiä sulle nyt jo :)

alby tsemppiä piinaviikoille :)

minä edellee lueskelen tein kaikkien kuulumisia ja vastailen ku pystyn vaikka nyt ollaaki rv 17+0 menossa jo, oikeest nyt ymmärtää miks sanotaa et toka kolmannes menee nopeesti.
 
Täälläkään ei tapahdu mitään.. kp15/25-39 ei ovista ainakaan vielä, että pitkä kierto tulossa... hyvin tylsää siis!

Tsemppiä piinapäiviin alby ja sissi! Toivottavasti on positiivinen tulos!

Mitäs muille kuuluu?

Ja niin gatusa oot jo tosi pitkällä!
 
Gatusa kiitos sulle . Ja kun olen uusi täällä niin jaksaatko kertoa mikä vaivaa sulla oli ja miten hoidettu? Onko muita lapsia?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Saiski87 : sullekin sanat kysymykset kuin gatusa:lle, montako vuotta yritystä? Jos vaan jaksaat vastata :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä yritys alotettu 12/11, kohta pitäis varmaan varailla lääkärille uutta aikaa kun tuntuu ettei nuokaan lääkkeet auta meillä :( ekaks kokeiltiin kaks kiertoa clomeilla niistä ei tullut vastetta, ja nyt sitten femarit käytössä 2tbl/pvä.

Vielä ei ainakaan tunnu siltä että koko ovulaatio olis edes tulossa ja halut nollassa, mikä on meilläpäin hyvin hyvin outoa.

Ajattelin soitella elokuun alussa lekuriin ja sit aletaan kai suunnittelemaan ivf:ää, jota ennen painoa pitäis saada kyllä alas.. noh 4 kiloa tippunut jo, vaikka matkaakin on paljon.. Lääkäri oli myös sitä mieltä että inssiä ei kannata edes kokeilla :(

diagnoosina meillä endoepäily ja mun ovuloimattomuus.
 
Hmm.. Etkö käynyt ultrassa kp 10-12 kun aloitit clomeja ? Julkisilla vaiyksityisilla?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullakin lievä pco ja ovuloimattomuus . Itse en koskaan bongannu ovista ennen. Nyt kuin käyty Naistenklinikalla ja sain clomifen käyttöön niin ensimmäistä kertaa testasin cb ovisplussa lauantaina..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
alby tervetuloa. mulla on lapsi ennestää joka on jo tokalla. mieheni kans reilu 3v yritystä ja juuri ennen plussaa meille todettii että ukolla laatu niin huono ettei luomusti saada lasta ainoastaa icsi:n avulla, no minä popsin 5mg foolihappoa ja totesin että ukko otapa sinäkin ni samassa kierrossa vastoin odotuksia meillä tärppäs. mulla takana tämän 3v aikana 5 keskenmenoa peräkkäin. mulla varoiks tukilääkitys eli fragmine 5000Ui injektio tukosta estämää vaikkei ole tukostaipumusta, miniaspiriini, 5mg foolihappo, ekan kolmanneksen oli lisäks vielä 400mg progesteroni. eli meillä ei ehitty mitää hoitoja sillai ku ois liian kallista ja ei annettu toivoa ni päätin että jos Allah suo meille lapsen niin se tulee ja sittenhä se samantien tärppäs ja ny tosiaa ootetaa neitiä joulukuussa syntyväksi inshaAllah.
 
Gatusa: ai ku ihanaa kun sulla kaikki ohi!! Oletpa vahva nainen kun kestit 5 keskeenmeno( en halua edes kirjoittaa sitä sana) ! Nostan hattua!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
alby kyllähä se koville otti mut sen kesti ku sitä lasta haluaa niin paljon ja nyt kun ollaa lähellä puoltaväliä ni oikeasti arvostaa entistä enemmän sitä että lapsella meitä ollaa siunaamassa vihdoin. draamaa on riittän tässä ennen tätä plussaa enemmän ku tarpeeks ku kerran olin lähellä menettää henkeni ku tuli keskenmenon takia komplikaatioita, vuosin 3kk ku häränkurkku eikä lääkärit välittän yhtää sano et toivottavast olos paranee. sit väitettii et kaikki verikokeiden tulokset normaalit jne ja mä osaan lukee niitä ni tappelin monet kerrat lääkärien kanssa. no nyt sit ollaa onnellisesti raskaana alhamdulillah. inshaAllah sinullaki tärppää pian :)
 
Takaisin
Top