mulla alkoi perjantaina se virallinen äitiysloma. keskiviikkona olin neuvolassa ja sain sokerimittarit ym. tykötarpeet mukaan ja oon siitä lähtien mittaillut verensokereita aina ennen ruokaa ja tunti ruoan jälkeen. karkkia en ole syönyt enkä jäätelöäkään, on ollut vaikeaa voitte uskoa. perjantaina ois soittoaika neuvolaan ja sit saan varmaan lisäohjeita. verensokerit ovat pysyneet kyllä aisoissa, vain pari paastoarvoa on ollut vähän koholla, mutta ei mitään järkyttäviä määriä, vaan kun se arvo saa olla 5,5 nii mulla on ollut 5,6-5,9. mittailen nyt vielä kai sinne perjantaihin asti joka päivä 10 kertaa päivässä, en tiedä muitakaan ohjeita. pitää hakea lisää neuloja ja mittalappuja hoitotarvikejakelusta.
vauva tuntuu alkaneen laskeutua, meinaan koko ajan pissattaa ja kova paineen tunne on alakerrassa. liikkeitä tuntuu joka päivä ja väliin ollaan tulossa mahanahan väli.
mutta jos nyt muitakin kommaisi :)
onnea Eetulalle poikalupauksesta!
Marikki, toivottavasti teillä sujuisi nyt miehen kanssa paremmin ja mieski ois ottanut onkeensa, että teidän perhe-elämä on sitä, että siellä on hänen lapsensa lisäksi myös sun muut lapset. ja tsemppiä yrityksiin :)
Sissi, toivottavasti tärppiä tulisi! ja kohtahan se on jo elokuu ja sit pääsette asiassa eteenpäin, jollei luomusti tule :)
PandaKarhu ja Marikkikin, noi on niin tuttuja tunteita, kun itse odottaa sitä plussaa eikä sitä meinaa tulla ja sit ympärillä kaikki jotenkin raskautuu niin helposti. mua alkoi sillon omaa plussaa odotellessa ihan vituttaa pari kaveria, jotka hehkutti saaneensa plussan parin kuukauden yrittämisen jälkeen ja sit sitä vauvansaamishehkutusta oli face täynnä. omiani en ole hehkutellut, olen vastaillut kysymyksiin kyllä, mutten ehdoin tahdoin ole halunnut tehdä näistä numeroa. jotain oppii kun joutuu yrittämään liian kauan. ja taidan muutenki olla aika herkkä aistimaan ihmisten mielialat, joten huomaan helposti, jos joku aihe on jollekulle hankala.
Gatusalle tsemppiä myös sekä kuumuudessa, nettipimennossa että väsymykseen. mulla on nyt tullut uudelleen se väsymys, joka ehti korjaantua rautatableteilla. iso syy on mun rytmi, joka on vähän mitä sattuu ja nykyään heräilen kaksi kertaa yössä vessaan. kuumuuskaan ei auta paljoo, vaikka nukutaanki ikkuna auki ym.