Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: kaunis nimi vauvalle tulossa.teijän pieni ihme :Heartred mullakin jo tytöille nimet valmiina jos joskus sellainen meille suodaan :wink

:happy119täällä kp15 ja huomenna pitäis olla ovis.tänään tuli jo melko tasavahvat viivat testiin.nyt vielä parina päivänä pupuilua ja sitten taas odottelua..3 viikon päästä alkaa vyöhyketerapia.odotan innolla saadaanko jotain tuloksia sillä aikaan :)

Nyt vasta sain luettua Marikin kuulumiset.:Heartpink hienoa että ootte kuitenkin puheväleissä.toivottavasti saatte asian jonkun päätöksen asialle.
:smiley-angelic002
 
päivän tunnustus:meinasin oksentaa pelkstä surusta äsken,kun yksi tuttava ilmoitti plussasta.
Voi hemmetti että voi olla vaikeaa :eek:

Nytalkoi ahistaakki sekin,kun mies sanoi eilen että tulee keskiviikkona himaan.En tiä meinaako että "pysyvästi" vai mitä,mutta mä en todellakaan aio kattoo yhtään kilareita tai muita kinnailuja,ja siihen mulla taas ei usko riitä,että niitä ei tulisi.Katsotaan ny millanen murhenäytelmä tästä syntyy
 
kiitos sissi. inshaAllah teillä tärppäis nytte :)

marikki varmast sattu ku kuulit tuttavalta plussasta ku ite toivot kans plussaa. inshaAllah ukkos nyt oppii käyttäytyy ja lopettaa tuon sekoilun ku ei sitä oikei voi muuksi sanoa enää.
 
Marikki: ystävini tuli viime vuonna samaan aikaan raskaaksi kuin mä mutta mulla oli km. Enkä kyennyt menemään hän moikkaamaan ennenkuin ihan lopussa. kun niin paljon sattui toisen onni.
 
Kyllä me Marikki kaikki täällä tunnetaan samoja fiiliksiä kuin sinäkin.se on vaan yksinkertaisesti kamala tunne kun kuulee jonkun tutun raskaudesta. :confused: ja itsellä inhottava olo koska ei pysty olemaan niin iloinen toisten puolesta kuin haluaisi.

ovisplussa oli siis eilen koska tänään tuli jo huomattavasti hailakampi viiva. ja eilen jomotteli koko päivän tuolta oikeesta munasarjasta.pre-seed liukkaria koitin eilen ekaa kiertaa ja mies ainaki vissiin tykkäs :happy8 laitoin äsken viestilläkin et toivottavasti tästä kierrosta nyt tärppäis! ens kuussa alkais sit meinaa ne tutkimukset ja jotenkin ahdistaa se koko touhu..jos saadaankin joku "ette voi saada lapsia" tuomio. vaikka gatusa on elävä esimerkki siitä että ei silti kannata luopua toivosta.mutta silti...
:angel3
 
sissi lähetän plussatuulia sinne :) inshaAllah teillä tärppäää nyt ja kaikki menee hyvin. uskon että tutkimukset stressaa, itelle oli kieltämättä helpotus tavallaa ku molemmat tutkittiin mut sit ku kuultii uutiset ni oli hirvee järkytys ja oltii et mistä me rahat niihi hoitoihi saadaa ja sit viel matkakustannukset ku ainoastaa pääkaupungis tehää noit. no päätinpä että jos Allah niin haluaa niin meille lapsi suodaan ja samasta kierrosta tulin raskaaks tosiaa ja nyt rv 16+1 menossa jo alhamdulillah. eli älä hätäile, lapsi tulee kun on sen aika.
 
Marikki: älä turhaan, kuten oot jo huomannu niin kaikki me samat tunteet koetaan.

Sissi: toivon nyt kovasti että olis teidän vuoro tällä kertaa! Kyllä hoidot oman osansa tuo tähän :/ mitä preseediin tulee, on ollut meilläkin käytössä mutta h-hetkellä on jäänyt kaappiin. Mulle sanottiin että parempi kun normiliukkari mutta parhain on ilman mitään, ettei se mahdollisuuksia paranna mutta tekee hommasta mielekkäämpää jos sellaiseen on tarve eikä tapa kaikkia simppoja. Meillä tosiaan sille oli tarve ja saatii edes jotai aikaseksi oviksen hetkellä! :) muuten ei kyl olis tullu mittää.

On. Kp on jotain 17-18, lievästi nippailee oik munasarja ja viime vkl oli pöksyt märkänä mutta tiiä sit sitten.. ei oikke pupuilut maistu.. mutta jeee reilut 3pv lomaan ja tänään terassikalu ostoksille! Ah, kesä !<3

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos huojenteluista :)
Mulla on itsellä vaan vahva oikean ja väärän tuntemus,joten tunnen ihan sikamaisen pahaa oloa jos edes ajattelen mielestäni väärin ja ilkeesti.Poikkeuksena se jos oon suuttunut verisesti jollekkin esim ukolle .

Gatusan pikkuiselle ihana nimi tulossa.Onko teillä tapana heti kertoo nimi kun vauva syntyy,kun Suomessahan on kauhee salailun meininki,että ristiäisiin/nimiäisiin saakka salassa useatkin pitää.

Mies sitten eilen jäi jo kotiin...oltii yhdessä rannalla mut pienimmällä alkoi ilmaantua ilmeisesti lämpöhalvauksen oireita...olivat olleet 2 tuntii paahteessa mun siskon kanssa jo,ja päikkyjen jälkee mentiin viel rannalle,niin se oli liikaa pienimmälle.Oli sit helpottunut kun olivat ajaneet suoraan viileään kauppaan ja mies saanu sille menemään mehua.Että sellaista,en tajua kuin pärjättäis jos ois yhtää kuumempaa ja pidempään,joten HUH HUH Gatusa,kun niissä olosuhteissa elätte jatkuvasti.

Sissille taas kovasti hedelmällistä fiilarii sinne kohtuun,jotta nappaisi kiinni elämän suurin ihme.
Ja samat sanat tietenkin Mirmelille.Haluisin visioida sinne kohtuun oikeen suotuisat olosuhteet ja paljon tervettä ja elävää energiaa ja voimaa :smiley-bounce015

Mulla ois huomenna kp 3 (tänään siankurkkuauki-vuotopäivä 2) ,ja kai mä ne letrot taas alan.Klinikka on kiinni tän kuun joten sikälikin ihan hyvä ettei niin "vakavasti" nyt mennä tän kriisin aikana.Selvää on se,että avioliittolupaus merkitsee paljon,ja että sinnitellään.On sitä hullummistakin perheistä kuultu.

eipä tääl muuta...kaaheen kuuma :devil10
 
kiitos marikki, juu tääl jo sairaalas sanotaa usein nimi ja sit käydää rekisteröimäs että saa syntymätodistuksen. hyvä että kuopus voi paremmin ja ajoissa pääs pois paahteesta. mä kävin ukon kans postis ja 40+ ulkona, sit piti melkei 6kg pakettia kannatella kotii mopon kyydis ruuhka-aikaan. olin punanen ku paloauto kyllä jo.
 
Marikki: ystävini tuli viime vuonna samaan aikaan raskaaksi kuin mä mutta mulla oli km. Enkä kyennyt menemään hän moikkaamaan ennenkuin ihan lopussa. kun niin paljon sattui toisen onni.

Voi että, kuulostaa tutulta. Itselläni oli pahin tilanne alkukesästä. Työkaverini tuli eräänä päivänä näyttämään vauvaansa toimistolle, no ei siinä vielä mitään....mutta vierailun yhteydessä kaksi muuta työkaveria ilmoitti saavan vauvan. Silloin tuntui, etten kestä. Kuulin puheet kahvihuoneesta, mutta en pystynyt mennä onnittelemaan kuin jälkikäteen. Täytyi hengitellä ja sulatella hetki jos toinenkin. Toki siis sama aamu oli jo alkanut niin, etä huomasin etäisemmän kollegan olevan raskaana, vaikka hän ei sitä minulle kertonutkaan.
 
onnea eetula hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta mashaAllah :) siellä sit ukkovalta vaa kasvaa entisestää näköjää, mä kysäsen varmistuksen seuraavas ultras viel et tietää onko se varmast tyttö tulossa vaikka lääkäri varmalta kuulostikin.
 
täällä nettipimento ollu pari päivää...toimii pari minsaa ja katkee... mitäpä sinä? täällä vointi ok väsy tosin.
 
Takaisin
Top