Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikki: Kiva huomata että olet ehkä vähän paremmalla tuulella? Hyvä että tilanteeseenne saatiin nyt jokin ratkaisu ja asiat ehkä lähtee siitä rullaamaan? ja voi himputti, missä se plussa nyt luuraa ja missä ne menkat luuraa????

Saiski: Hei upeeta!! Tervetuloa takaisin! :) Hieno juttu että saitte asiat sovittua, kuten Gatusa jo sanoikin niin ehkä se hengähdys/miettimisaika teki hyvää molemmille. Toivottavasti noista letroista olisi teille apua. itse söin niitä sen 4kk clomien jälkeen ja kahteen viimeiseen tehtiin sitten vielä inssi mutta tuloksetta :/ Nyt on kesätauko ja syksy alkaa IVF-suunnittelulla elokuun lopussa.

Gatusa:
Siis ootko sä jo niin hemputin pitkällä että pystyy sukupuolen näkemään? Mihin tää aika on mennyt.. :P Kerrohan lääkärikuulumisia sitten. Oon niin onnellinen puolestanne <3

ON: Tänään laskin kpn ja se oli 14! vaikka lupasin itselleni etten ajattele niin oli pakko tehdä ovistesti tänään ku sen verran lorotti housuihin mutta negahan se oli.. Kiinnostaisi tietää että tuleeko luomusti lainkaan mutta päätin olla stressaamatta asiaa. Mitä väliä sillä sitten on kun peitto heiluu jokatapauksessa :D Heh.. Lomaan olisi vielä 6 työpäivää ja vkl menee RuisRockissa! :p
 
Marikki pahoittelut negasta! toivottavasti tulee sit edes menkat pian eikä kierto ala sekoilee. tosin stressihän voi siirtää sitäkin.

saiski tervetuloa takas ja hienoa, että saitte sovittua miehen kanssa! mä täällä vielä roikuskelen, vaikka plussasinki jo ajat sitten ja muutaman viikon päästä vois jo synnyttääki :)

on: ei mitään uutta, huomenna on sokerirasitus ja paastoaminen on jo aloitettu. pitää mennä kohta nukkuu, ettei tee liikaa mieli ruokaa :/
 
Heippisrallaa!Juu menkkajomotkin on loppunu eikä tuhruakaan näy.
Soitin klinikallekki ja kysyin voiko noi lääkkeet nyt sekoittaa pakkaa...kuten Mirmelikin,niin mie oon tosi useille lääkkeille kanssa kauheen herkkä,ja siks en juur lääkkeitä popsi kun ne tekee ihme temppuja mun kropassa.

Joo oon todellakin paremmalla tuulella.
On ihan kauheaa kun tilanne kriisiytyy hirveen nopeesti,tai varmaan totuushan on että pitkäänhän se oikeesti jatkuu se kinnaaminen ennen kuin sit levähtää käsiin.
Omineenkin ollaan kyl saatu sovittuu/selvitettyy asioita ennenkin,mutta nyt vaan tuli mulle fiilis että tää ralli loppuu ny,miehen on haettava apua jne.

Penessä sovittiin,että tapaillaan kumminkin säännöllisesti ja mies vois meijän kanssa osallistuu vaikka rantsuiluun (sit ku kelit sallii) ja muihin menoihin.

Yhdes päätettiin sitten oviksen aikaisista yökyläilyistäkin :angel5

saiski,mikäs teillä oli miehen kanssa?
Toivottavasti teillä nyt onnistuis avustuksella,hauskaa nyt törmätä muutamaan muuhunkin letro-käyttäjään,mie huutelin tuolla niie perään,kukaan ei tunnustanu :)
 
Tsemppiä Mirmeli syksyyn ja nautihan kesästä <3

Ootpas Della jo pitkällä.. Ihanaa <3

Marikki, miekkoselle tais iskee paniikki/ shokki kun vauvaa ei kuulunutkaan... ja tsemppiä sinne!
 
Gatusa: tiekkö jo kumpi tulee?
Marikki: olen edelleen juttukaverina jos kaipaat sellaista

Mä: keskiviikkona on sitten se kauan odotettu RU mies ei sinne pääse joten ystävä lähtee kaveriksi. Tässä kun on ollut kaikenlaista kavereiden vauvoilla en halua mennä yksi.

Hehel: pahoittelut km:sta

Ja en ole hukkunut ollaan työreissussa ilman tietokonetta :\
 
eipä olu ketää paikalla ku päästii ku langon moposta oli rengas ukon kotimatkalla puhjennu ja joutu korjaa ennen ku päästii lähteen. no lääkäri rupes haistattelee puhelimes ukolle ja sano ettei tk asiakkaat häntä kiinnosta p:n vertaa. nyt mun tekee mieli tirvasta sitä lääkäriä ja huomen aamulla klo 8 ollaa inshaAllah tk:ssa ja sehä kirjottaa reseptin ja tekee ultran. sen velvollisuus on pitää potilaista huolta ainaki hippokrateen valan mukaan tosin tässä maassahan sillä valalla ei ol mitää arvoa.
 
Eetula.eilen oisin soitellu jos ois nummero ollu,käytii veskas ja oli niin kauhee reissu ettei mitää rajaa.Ois voinu nääs nähä

Gatusa,voi video mikä säkä taas.On se vaan niin eri maailma ku Suomi.Mut must tuntuu ettei ihan noi pienelt nää sukupuolta,täällähän ne rakenneultras koittaa tiirailla eli kunnasta riippuen 18-20 viikkosia.
Mius tuntuu et hän on poika :)
@marikki by mobile
 
terveisiä nettipimennon keskeltä. no niin tänää päästii käymää sit lääkärissä ja kaikki hyvin, mieski oli ultrauksen ajan huoneessa ja katteli iha haltioissaa ku ninja piti sellast elämää ettei mitää rajaa lääkäriki vaa ootti että hän pysähtyis ku oli niin kova meno päällä alussa. no kun pysähty ni pääs mittailee joten kuten mut mitat meni pielee ku katoin kuvia ni pituutta ei ottan oikeist kohista ees. no lääkärin mukaan sieltä on kuulemma tyttö tulossa ku ei näy mitää mikä pojilta löytyy ja oli iha selväst jo kaikki nähtävissä, hän kun ootti että neiti avaa jalkoja et pääs mittailee jalkojen pituutta ja kattomaa kumpi on tulossa inshaAllah. ollaa iha super onnellisia. mentii kertomaa anopilleki ja tulevalle tädille että siellä on tyttö tulossa inshaAllah.
 
kiitos della. lääkäri vaikka onki aina vihanen kaikille ni eka kiltis ootti että neiti rauhottu ja sit alko mittailee jotenki mut mitat otti väärin näkee iha selväst kursorien paikasta ja sit mittas jalkojen pituutta ku ootti et neiti avais jalkoi ja samal katto et näkyy selkeest kumpi on eikä siellä mitään ylimääräst kasva jalkojen välissä. ukko iha onnesta ymmyrkäisenä ja esikko itki onnesta ku kerrottii. nyt on sit nimiki jo valmiina. likka on kyl aikas tarmokas, eile kenkäs illal niin kovaa jo että tuntu iha kunnolla.
 
oi että ihanaa :) noi liikkeet on kyl niin arvokkaita tuntemuksia, vaikka välillä alkaaki rasittamaan, kun ainoa kiva asento tän mun juniorin mielestä on puoli-istuva. mulla alkanu jalat puutuilemaan ja usein tulee tunne, ettei kohta enää kanna jalat, ilmeisesti nuoriherra kökkii jonku hermon päällä. eilen oli karseeta, kun kesken kauppareissun tuli se tunne, onneksi oli rattaat mukana ja sain nojailla niihin.
 
della siellä sit pikku herra on aikas kranttu asentojen suhteen. täällä neiti ei tykkää sit yhtää etunojasta risti-istunnassa. villiintyy ku laittaa tuulettimen päälle ja nostaa paidan pois mahalta ni johan alkaa kuule sellai meno että ja jäävesi, vesimeloni jos on jääkylmää jne tekee saman.
 
Oi että ihanii kuulumisia.Sanoinkos mie sulle Gatusa et tyttö tulossa ?? :)

Mulla kai alkaa hissuksii menkat,mikä on hyvä että kroppa luovuttaa.
Miehen kaa tasaillaan :Heartpink
Asutaa erillää mut tapaillaa usein.Emme heitä kirvestä kaivoon.

Ostin mei Ötökälle nyt kesäreissuja varten sateenvarjorattaat- ne on sit sellaset mihin saa hankittuu vaunukopankin ja turvakaukalon laitettuu päälle wink wink ;)
 
Onnea tyttölupauksesta Gatusa :Heartpink Mulla on itselläni vahva poika olo ja se tulee uniinkin.. no keskiviikkona ollaan viisaampia. :Heartblue
 
Onnea Gatusa tyttölupauksesta!

Täällä odotellaan ovista ja sitä et tää pirun kesäflunssa menis ohi.. oon jo neljättä päivää kuumeessa:( kp 8/25-38
 
kiitos saiski onnitteluista, inshaAllah paranet pian :) maryam on erittäin aktiivinen ja tuppaa nyt potkiskelee aika paljon jo eteen aiemmin lähinnä tykkäs potkia rakkoa tai puskee päällä sinne mut nyt ku ollaa pidemmäl ja kohtu nousee ni ei onnistu iha niin helposti enää häneltä se (lue saan peräti nukkua vähä enemmän ku ei tartte nousta sitä 4 kertaa yössä vessaan) uskomatonta että kaikkien vaikeuksien jälkee oon nyt rv 16+0 menossa alhamdulillah :)
 
Takaisin
Top