Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä on tän tuppukylän perheneuvolaan mennyt usko,neljä krt,eikä päästy ees aiheeseen!
Vaikka minä puhun aina avoimesti jos minuu hinkkaa joku,tuollakin oon yrittänyt mut NE kääntää keskustelun muualle.
Mieshä sanoi ettei o tulos huomenna sinne,ja se on musta ihan ok.
-siitähän se sen viimonen kilari lähtikin eilen kun totesin että sit ei voi mei suhteelle tehä mitää jos hän ei tuu sinne.. sanoi vaan ttu aivan sama ja lähti.Mie menin pperäs sanoo niist rahoista,ja lopunhan te tiiättekin.Jessus!

Assi= aspergerin syndrooma

Nukuin ihan liian vähän ja ihan liian huonosti viime yönä,olo on aika mielenkiintoinen.
Menkat sais nyt alkaa,olis sekin piste iin päälle että tää kaikki loppuu ja jää taakse.

Ajatelkaa et suht ekat ajatukset tänä aamuna oli etten tarvi enää ovistikkuja,en lääkkeitä,joten tää koko homma satuttaa mua erityisesti tämän asian suhteen.
Vaikka oon uhkarohkee ja usein toimin niin kuin mä haluan-oli se sit järkevää tai ei- niin silti tuntuis oudolle hankkiutua (mun tilanteessa ehkä pikkusen naurettava sana kyllä) raskaaksi ihan jollekkin "randomille".Vaikka en olekkaan sitä mieltä että sillä perimällä olis niinkään vaikutusta,niin ehkä sillä on.Ja mie en tiä näinkö mä jo unta,että kerroin klinikan lekurille että tarviin luovutettuja simppoja inssiin.

Koko jutussa mua surettaa eniten tää vauva-asia!!!
surkeaa.

No nyt mie koitan tsempata,syyä puuroni ja juoda kahvini,ja pukee.Eilen mie en pukeutunut lainkaan,kotikaavussani vaa hiihtelin koko päivän.
 
marikki tsemppiä sä oot vahva nainen ja pärjäät vallan hyvin ilman tota ukkoa, se ei sua ansaitse. parempi sulle ja lapsille että ootte vaa keskenänne ni ei tartte kenenkää stressata.
 
kaikki on vahvoja pakon edessä,mua ei kyllä totta puhuakseni huvittaisi yhtään olla vahva,haluisin olla vaan rento ja onnellinen,ja omata jotain varmuutta tulevaisuutta ajatellen.
 
Heips taas...
Täällä ollaan takas kuumeilijoissa.
Yöllä alko vuoto ja kovat vatsakivut... Käytiin lääkärissä ja ultrassa ei kohdussa näkynyt yhtään mitään, hcg-arvo vain 6, joten on loppunut melkein heti kun oli alkanutkin....
Se olis sitten taas kp1...
 
pahoittelut hehel keskenmenosta :/

Marikki joo, kyllähän sitä voimaa löytyy ku pienestä kylästä, jos tarve vaatii ja onneksi niin, välillä sitä tarvitaan. ehkäpä sulle tulee piankin sellainen vaihe, kun voi vaan olla rennosti ja luottavainen tulevan suhteen.
 
Onko pregnyl iä käytettävä aina? Riittääkö pelkkä letrozol jos se käy (kun sais jostain reseptin kun täällä kirjoitetaan vaan clomifenia....)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hehei: ei oo totta! :( olen pahoillani <3 jaksuhaleja!

Isbeth: ei tarvitse aina käyttää pregnyliä. :) mä söin 4kk letroja ja vasta vikalla kierrolla pregnyl et saatii inseminaatio tehtyä ennen kesätaukoa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi hehel... Oon pahoillani puolestanne. Toivottavasti kuulutte niihin, jotka plussaa nopeasti uudelleen keskenmenon jälkeen... Jaksamista. :Heartred
 
Kiitos paljon tsempeistä!
Olen palautunut aikas hyvin taas normaaliin elämään. Päästiin suhteellisen helpolla kuitenkin.

Hcg- arvo oli eilen vain 6, joten se indikoisi että kaikki oli ohi jo ennen kun se oli alkanutkaan. Tyhjennysvuoto tuli sitten spontaanisti vähän viiveellä, ei tarvinnut mitään kaavintoja tai lääkkeitä.

En missään välissä oikein sisäistänyt raskautta, joten palautuminen on siksikin varmaan ollut ehkä helpompaa.
Mulla oli hyvä ystävä eilen mukana lääkärissä kuin mies oli työreissulla ja se oli niin kultaakin kalliimpi tuki ja apu etten voi kun häntä vaan kiitellä olemassa olosta elämässäni.
Nyt sitten vaan jatketaan elämää ja kesästä nauttimista. Elokuussa soitellaan lapsettomuuspolille ja katsotaan miten homma etenee... Tekisi mieleni pitää vähän pidempikin tauko hoidoissa... Ehkä jopa koko loppu vuosi...

Hurjasti tsemppiä kaikille yritykseen ja muistakaahan nauttia kesästä!
 
Ystäväni tuttavani humppatia-humppa...
siis vaikka en tod.näk revi plussaa taaskaan,vaikka näil oireilla vois joku jo kuvitellakkin,niin silti on ihan hyvä mieli.

Toivoa!

Käytiin perheneuvolassa ja näkivät jo naaman ilmeistä että nyt on jotain...kysyi alkuun et kuin on kesä mennyt,niin mies sanoa pamautti että päin ttua
Siitä se tarina sitten aukesi.Ei kukaa ehdotellut enää sukupuuta.2 tuntii puhuttiin.
Illemmalla mies haki taas Ötökän mukaansa.
Ja perjantaina lupas hakee yöksi.
Asumuserossa olemme nyt toistaiseksi,koitamme selvitellä asiamme ettei tarvisi eroon päätyä.
 
Moikka isbeth...

miten sie aijot noijen letrojen kanssa toimii,jos ymmärsin oikeen niin sielläpäin määräillää clomeja..
miulle määrättiin kanssa letroja täällä,kysyin sitä et miks,niin sanoi et ois "luonnollisempi" lääke,tiedää häntä.
Mie oon yhe kierron 3-7 päivät ottan sitä,siis tää kierto juurikin,oli folliultra ja sen yhteydes tuikattii pregnyl.Tän seuraavan kierron,joka varmaan kohta alkaa toiveista huolimatta,niin mennään ilman ultraa.Ja joo,aion vetää letroja seuraavassakin kierrossa vaikka tilanne miehen kaa epävakaa.Mie sen muksun aion saada :smiley-angelic001:smiley-angelic002:smiley-angelic006ennekii yksin ollu...

Tosin miulta vois saada muutaman kuukauden letrot,niitäku tuloo paketissa 10kk annos,sillä oletuksel että 2/pv.

Kuin sulla Mirmeli muuten meni toi annostus?
Miulle nakattii het 2 kun tota iiiii-kkkkkäääääääää on.

Tilasin nyt testejä,tulee huomen jos tulee.
En mä oota ku menkkoi et sen puolee.Katotaa kumpi tuloo ennen -menkat vai testit :laughing025

Ja kollektiivisesti vielä tässä suuret kiitokset teille jokaiselle,joka minua on tässä tsempannut ja lohduttanut.
Ootte ollu tärkee tuki :signs001
 
Vastaan Marikki näin nopeesti töiden lomassa että 2tbl/pv määrättiin myös mulle. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
marikki tottakai me tsempataa sinua, mulle oot tavallaa tullu kaveriks jo :)

hohhoijaa ei väsytä ei sit yhtää (joo en nukkun juuri yhtää viime yönä) kohta varmaa yritän ottaa päikkärit. täällä ukko ollu ku menkkakivuist kärsivä nainen eli valittan taasen ja kiukutellu ennen ku lähti töihin. huomen ois sit lääkärissä käynti ja samalla ultra, aateltii kysästä et oisko mahollist et se yrittäs kattoa kumpi on tulossa jos se näkis (juu tiedän sen vastauksen valmiiks joka on tulkaa klinikalle ku siel parempi ultra), kyllä tuollaki näkee hyvin jos haluaa mut se vaa yrittää saada itellee asiakkaita klinikalle.
 
kauppareissun heräteostos-liuskatestit.NEGA

jokohan nyt vois uskoo,dpo 16 eli peli on NIIN menetetty ettei mitään rajaa.
No katsotaan kuinka tästä eteenpäin sitten.
ALKAIS ny ne menkat saakeli :angry4
 
Heipsan kaikille!

Mä nyt ajattelin palailla takasin tänne joukkoon, kun saatiin kaikki asiat sen miekkosen kans puhuttua ja arki palautumaan normaaliin.. Kuulemma oli shokki ettei vauva tule edes lääkkeillä... noh ymmärtäähän sen, shokkihan se oli itsellenikin.

Nyt kuitenkin asiat rullaa, rakkaus loistaa (eli ero teki hyvää) ja vauva saisi vieläkin tulla :)

Onnea Gatusa hirmuisen paljon <3

Tänään kp 4/ 25-38? ja letroilla mennään 2tbl kp3-7.. jokohan nyt ja yritys siis aloitettu 12/11
Tsemppiä kaikille!!
 
marikki pahoittelut negasta.

saiski87 aivan ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa ja tervetuloa takaisin, oli ikävä!!! hienoa että saitte asiat puhuttua miehen kans ja suhde voi paremmin, välillä se hengähdystauko tekee hyvää. kiitos onnitteluista, täällä huomenna ois lääkäri ja samalla ultra, kuukauden väleinhä niitä mulla on mut tässä kuussa on 2 kertaa ku toinen kerta sijoittus Eidiin ni pakko mennä viikko etuajassa inshaAllah.
toivottavasti lääkkeistä on teille apua ja saat pian plussan inshaAllah :)
 
Takaisin
Top