Kiitän murut!!!
Oikee itkettää-harmittaa sikana,että teistä tullut niin tärkeitä "ystäviä" miulle,niitä kun ei live-elämässä oikeasti oo,siis ketään en livenä tapaa,kaikilla ne kuuluisat "Omat Elämät"...Äiti minuu koitti aktivoida että kaiva ny niitä kavereita jne,ja mie olin vaan että juup....Oon tottunut saamaan vertaistukeni ja sos.elämäni virtuaalisesti,ja toki mies ollu tärkeä linkki siinä,käyttäny mua anoppilassa jne.Ja tietty mie saan tota sosiaalista elämää aika paljon nuije lastenkin kautta
Onneksi on senkin ikäsii,että on ihan fiksuu juttukaverii.
Myyh,kiitos sanoistasi,ja "kiva" että on ollut kiva seurata minunkin tuskimista.No lyhykääseen loppu ku kanan lento,mutta hurja varasuunnitelma takataskussa,hah hah
Mie en ihan viel kuoppaa vauvatoivetta,mutta toimittava on pian,se ikä,se ikä....en tiä miten ne klinikal suhtautuis ku vaihtais ukkoo lennos.
Mutta juu,shokkipäivä alkaa hiipua iltaan.
Mie fiilistelen tätä masuosaston olotilaa tässä,menkkajomoilut jatkuu,välil tuntuu et lorahtais jo.Semmonen hassu ihanku närästäis olo,jatkuvasti.Täytyy kattoo aamusella,jos on fiilis eikä housuis näy punasta,jos vaikka testais.
Kiitos kaikille,ihan oikeesti!!!
Annan mielelläni yht.tietoja jos joku haluu