Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Marikki, olipa ikäviä uutisia. Oon niin mielenkiinnolla seurannut sunkin vauva pojektia ja kovasti toivonut että se sulle suodaan. Voimia hirmusti!
 
Kiitän murut!!!
Oikee itkettää-harmittaa sikana,että teistä tullut niin tärkeitä "ystäviä" miulle,niitä kun ei live-elämässä oikeasti oo,siis ketään en livenä tapaa,kaikilla ne kuuluisat "Omat Elämät"...Äiti minuu koitti aktivoida että kaiva ny niitä kavereita jne,ja mie olin vaan että juup....Oon tottunut saamaan vertaistukeni ja sos.elämäni virtuaalisesti,ja toki mies ollu tärkeä linkki siinä,käyttäny mua anoppilassa jne.Ja tietty mie saan tota sosiaalista elämää aika paljon nuije lastenkin kautta ;)
Onneksi on senkin ikäsii,että on ihan fiksuu juttukaverii.

Myyh,kiitos sanoistasi,ja "kiva" että on ollut kiva seurata minunkin tuskimista.No lyhykääseen loppu ku kanan lento,mutta hurja varasuunnitelma takataskussa,hah hah ;) Mie en ihan viel kuoppaa vauvatoivetta,mutta toimittava on pian,se ikä,se ikä....en tiä miten ne klinikal suhtautuis ku vaihtais ukkoo lennos.

Mutta juu,shokkipäivä alkaa hiipua iltaan.
Mie fiilistelen tätä masuosaston olotilaa tässä,menkkajomoilut jatkuu,välil tuntuu et lorahtais jo.Semmonen hassu ihanku närästäis olo,jatkuvasti.Täytyy kattoo aamusella,jos on fiilis eikä housuis näy punasta,jos vaikka testais.

Kiitos kaikille,ihan oikeesti!!!
Annan mielelläni yht.tietoja jos joku haluu :hug013
 
Muokattu viimeksi:
Marikki: Mä täältä Tuskan keskeltä myös toivottelen kovasti voimia. :Heartred

Tällä kännykällä näpyttäminen on niin... Sanonko mistä... En siis tämän enempiä nyt kommentoi.
 
tsemppiä marikki ja kertoilehan kuulumisia jatkossakin inshaAllah muhu saa yhteyttä täällä yv:llä ja voidaa vaikka vaihtaa iha yht. tietojaki sitä kautta jossai määrin jos haluat. mä oon ainaki mielelläni sun tukena ja juttukaverina inshaAllah :)
 
Aamul nega,dbo 10-11.Miehen kaa oltu viestiyhteyksis,en tiedä voinko mä määrätä ettei se saa omaan kotiinsa tulla...
@marikki by mobile
 
Riippuu varmaan Marikki siitä mitä miehes on tehnyt. Jos ei mitään vakavaa ole sattunut ja on yhteinen koti ni kai se on pakko sinne päästää, jos osaa käyttäytyä. Jos ero on kyseessä ni yrittää kestää saman katon alla ja pikaisesti miehelle hankkimaan asuntoa.
 
marikki jos se on tein yhdessä hankkima koti ni sitte ei valitettavast ol oikei mahollisuutta siihen ellei sit ol iha syytä oman ja lasten terveyden perusteella. ja se taas menee sit sinne lakipuolelle eli hakea lähestymiskieltoa mikäli on todistettavasti syytä pelätä oman ja lasten terveyden puolesta, muuten ei oikein ole mitää mahollisuuksia estää hänen kotiintuloa ellei sit ol oikeestiki iha ero kyseessä ja hän suostu siihen että te jäätte asumaan siihe taloo ja hän muuttaa pois mikä ois tietenki tuossa tilanteessa paras ratkasu kun lapsia on paljon. sori kylmän kliininen juridiikkaan perustuva teksti mut ite oon lukios opiskellu lakia aikoinaa ja muutenki tutkinu lakia harrastuksena ja tunnen juristei :) oon ite ollu kerran lähel hakea yhelle ihmiselle lähestymiskieltoa juurikin siitä syystä että oli syytä pelätä oman terveyden ja hengen puolesta.
 
niin,sitähän se aina hermostuksissaan möykkää,ettei hän lähe omasta kodistaa mihinkään,no nytpä (jälleen kerran siis) pakkas kamansa oma-aloitteisesti ja lähti.Mä en tajua tollasta käytöstä.Lapset on olleet ihanan rentoja tänäänkin,samoin minä.Vaikka miekin koitan ain tietoisesti relata mieltäni,niin en voi sil mitään kun aina kuuntelen korvat höröllä mitä se käy märisemäs lapsille.Sekun osaa sellasen erittäin ikävän henkisen väkivallan keinot,ne tulee siltä ihan luonnostaan.Ja hän on nyt suostunut olemaan poissa,häpeää,onneksi.Kyseli kyl tänään voisiko tulla,mut en luvannu.Lapset on niin rauhallisii ollut,ero on suhteellisen huikee!Eli lapsetkin stressaa siitä jatkuvasti että mistä se seuraavaksi määkii.Hän on ihan kauheen kielto-orientoitunut,ja toisen kautta kaikesta pitäis saada rangaistus.Ja jos en halua ja jaksa ite koko ajan nipottaa,niin sit se suuttuu mulle.
 
noh,ei ol tänne kukaa mitään kirjoittanut.
Taas yks negatesti tehty,ny loppu r-testitkin pussista joten homma on sitäkin myöten ny selvä ja loppu.

Mies käytti ötökkää toistamiseen röntgenissä,kun loukkas kinttunsa viime viikolla,oli joku raja näkynyt röntgenissä.No tänään ne kai soittelee siitä vastauksia.Niin,ukko ollut kaverillaan pe alkaen,eilen kysyin voisiko/haluisko käyttää muksuu rtg.Jäi tähän sit "juttelee",kovin hiljainen on.Ja mun tuomio on aika julma:
puheet ei enää auta.
Hänen kaikkiin kysymyksiin vastaus löytyy hänestä itsestään,omasta käytöksestä
ehdotin yhden lääkkeen hankkimista joka nappaa kiukuilta pahimman terän.en muista nimee.Mun esikolle suositeltiin sitä kanssa joskus,mut se ei ottanu sitä.Onneksi on ny vanhemmiten (on koht 22v) tasoittunut.Mut juu,ukko hannaa-"pelottaa sellanen lääke"- voi jiilauta!!!Sanoin et tuskin hän yhtään hullummaksi siitä tulee!!!

Jot tälläsii väliaika tietoja.
Kuten huomaatte,en mie o viel osannu luopuu teistä,mut ei miul oo muitakaa ketjuja jois kiinnostais jutskaa.
 
marikki kannattaa olla tiukkana ukolle nyt. harmi että nega tuli mut niin kauan ku menkat pois ni on toivoa. toivottavast tein lapsi paranee pian, murtumat on ikäviä. tottakai sä pysyt mein kans täällä jutskaamassa :)
 
voi ristus millanen esitys,kävi mun jalkojen juuren kontillee et saako hän tulla kotiin.Mua niin ärsytti.Sanoin että etkö muista mikä kirjoitin asiasta...eli tuli todellakin fiilis ettei sitä todellakaan kiinnosta p*skaakaan muu kuin se et hän pääsee takas ja että häenn puolesta asia ois sil kuitattu.
Annoin sen nukkuu päikkärit ötökän kanssa,kun valitti ettei oo yöl nukkunu.
Nyt lähti käymää jossai Ötökän kanssa,ja sanoi että "palauttaa" sen kohta,eli toivon ettei koita änkee enää sisään.Heti helpotti multa sellanen tukala tunne rinnan päältä kun se häippäs.
Ei hyvä :sad001

Meillon ke perheneuvola-aika,ollaan siel käyty ehkä 4 krt aiemminkin,noin 1kk välein,mut ne jutut ei oo meit hyödyttänyt kun ekaksikin ne oli sellasta kahvipöytäkeskusteluu tyyliin miehen työstä ja liipa laapa,ja 2 viimest kertaa piirretty sukupuuta.Nyt aion täräyttää heti tiskiin että nyt **ttu jutellaan TÄSTÄ akuutista asiasta.Koska tämän samaisen asian takia meidät ohjattiin sinne saamaan "vanhemmuuteen tukea".Niin että ei oo oikeen onnistunut.
ÄÄÄÄ,oon niin ärsyyntynyt tähän koko keissiin että ei mitään rajaa.Menkat vois nyt sit tulla kun kerran tulossa ovat,niin olis sekin loppuun käsitelty sitten.

Onko ideoita mihin näitä juttuja vois kirjoittaa,ei taida olla ihan kuumeiluketjun juttuja,ja vallankaan kun mie en taija enää tän koommin kuumeilija olla ees :smiley-angry017
 
marikki hyvä että pistit sille luun kurkkuun, ja siellä perheneuvolassa sama meininki eli ei mitää kahvipöytäkeskustelua säästä. ja sen ku kirjotat tänne noita ei ainakaa mua haittaa yhtään. haluun olla tukena sulle :)
 
tuossahan se tilanne sitten poksahti nenälle,ensin anelee takas pääsyä polvillaan kontaten ja päätä miun käteen painaen ja puolen tunnin päästä uhkailee minuu ja uhkaa hajottaa mun auton jne jos en maksa sille sen koko palkkaa käteen.palkka tuli tänään,oli ohjelmoitu vuokra ym menemään siittä.sanoin et loput rahat 700e saa hakee tililtä en koske HÄNEN rahoihin,niin jo jumankauta oli taas esitys.Sydän hakkas ja polvet tutisi kun sisään tulin...ja tuon kanssa lasta halusin.
Eli kyllä tää nyt sille näyttää että hänestä tulee ex erittäin nopeesti.
Aivan kamalaa millaiseksi heittäytynyt,en tajua missä sillä on nyt vinksahtanut mutta ei tuo tervettä oo.
Ja mie oon ihan pimpo että oon tollasen kanssa elämääni hikannut melki 5v.onneks ette tiä mitä kaikkee muuta kamalaa tässä ollut...no toivon että oppisin jotain vaan myöhäähän se enää.Nyt oon jo näin vanha,mie en enää ehi vauvaa saada :sad010
 
Ehdota miehelle cipralexia. Se tasaa mieltä.. On kokemusta siitä ihan mulla itselläni. Ja marikki enhän mäkään kuulu kuumeilijoihin mutta en osaa poiskaan lähteä.
 
Marikki, onneksi olet jaksanut olla sitkeä etkä ole heti taipunut ukon polvillaan-aneluihin! selkeästi ollut jotakin teatteria ja nyt kun ei saanutkaan tahtoaan läpi, aletaan uhkailemaan :( ihan hyvä vain, että oot pääsemässä eroon mokomasta, just tollasta ei kukaan tarvii elämäänsä. se perheneuvola on varmaan ihan hyvä paikka siitä huolimatta käydä kokeilemassa. on ainaki paljon puhuttavaa esim. just noi uhkailut ja miettiä sitten, miten eteenpäin. jos nyt ero on edessä, voihan siellä puhua myös erojärjestelyistä ja teidän yhteisen lapsen tapaamisjärjestelyistä esim. oisko parempi, ettei ukko tulisi sinun ja lasten kotiin tapaamaan.

muoks. niin ja enhän minäkään varsinainen pitemmän kaavan mukainen kuumeilija enää ole, en vaan osaa lähteä ja kuumeilen minä silti, vaikka tämä viimeisimmän kuumeilun tulos tekeekin kovasti tuloaan tähän maailmaan :)
 
jotakin mömmöö sille oli tarjottukin jo,ei kyl tainnut tuo lääke olla,jonka mainitsit Eetula.

Tiättekö.mie oon jo niin puutunut tähän elämään,näihin eroihin.Ei oo todellistakaan...kolmas ukko lähös kierroksee.eka karkas kakkonen ja kolmonen olleet toinen toistaan päästään pipimpiä.MIKÄ mua vaivaa???Eikö tää jo yhdelle piisais?

Mä pyöritin jo erojärjestelyjä päässä ku pienintä nukutin...mietin jopa valvottuja tapaamisia...mietin pitääkö täältä tuppukylästä mennä manseen oikeusaputoimistoon vai onko täl tuppukyläl oma...sais tää ees taas on /off suhde jo loppuu,vaikka myönnän että miunkii psyyke on jo nii kieroutunut että en osaa nähdä elämää ilman tätä showta-siis MITÄ IHMETTÄ? Taidan tarvita terapiaa itekkin.

jaa nii illan kevennys,tää ei ehkä aukee ku Eetulalle,mut myö käytii ison poijjaa kaa psykalla taas ku hällä se assi,tsekkaavat aika-ajoin.No poitsu oli jo viimeeks puhunu miehestä,et sen kaa tulee riitaa ja se käyttäytyy huonosti.Nyt ne kysy sit tilanteesta ja olihan meil ihan tuore keissi kertookki.Sit myö alettii pojan kanssa veistämään,et myö meinataa lähtee Tipotielle hakee perhepakkaus rauhoittavii,kun sielt niitä kuulema oikee jaellaan.
Lääkäri ja se psyka,ne repes niin täysin että käkättivät ihan raivoisasti.

Taustaa:lehes oli täs joku 1-2kk sit että tipotien sos ja psyk asemalla hoidetaa kaik ongelmat lääkkeitä määräämällä,et esim terapioihin ei pääse.Surullisin esimerkki on miehen tytär 14v,psyykelääkkeitä syö :(
 
marikki puhu tuost kaikest perheneuvolas ja jos ei toimi ni parempi yksin lasten kans ku jatkuvas pelos. ukollas on kyl pahat psyykkiset ongelmat ku tuollai on. valvotut tapaamiset kuulostaa kyl hyvält kieltämättä ku miehes on tollanen. jaksamista.
 
Juu oon sammaa mieltä. Perheneuvolasss asiat esille juuri niin kuin ne ovat. Niiden ihmisten pitäisi olla siellä juuri sitä varten että auttavat (vaikka usein taitaa mennä kankkulan kaivoon?) Ja helpottaa kun tietävät asiat kunnolla :) mitä tarkoitat assilla?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top