Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa Gatusa! :) kiva kuulla sinustakin :p toivottavasti pääsit päänsärystäsi :/ nyt vasn nesteitä kehiin! Missäs viikoilla meet?
Kerroppa meillekki lääkärikuulumiset :)

Eetula: Missäs viikoilla sä oot? Mitä muuten kuuluu? Mitkä fiilikset? :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun vauvan yritys loppuu sit seuraaviin menkkoihin,eli jos ei ole nyt tärpännyt,niin sitten se jää.(tai sitten tarvin luovuttajan)
Turhaan laitoin nekin sadat eurot tutkimuksiin,lääkkeisiin jne,kankkulan kaivoon.
Mutta näin,elämä jatkuu,erilaisena vain kun kuvittelin/haaveilin.
Varmaan kaikki olikin pelkkää satu-unta,ei tarkoitettukaan todeksi.

Marikki kiittää ja kuittaa,
Valoa,Rakkautta ja Onnistumisia kaikille teille ihanille :Heartpink
 
marikki jaksamista, inshaAllah teille kuitenki suodaan ylläri plussa. no aattele positiivisesti et ainaki tiedät ettei ol mitään vikaa kummassakaan.

minäki eetula epäilen et iha raskaudest on johtunu se päänsärky ja nyt vaivaa tajuton väsymyskin lisäks.

ens perjantaina mies vie mut lääkäriin vast koska tänää tulee vikat 10 injektiota mulle kotiin. no ens viikon perjantaina sitten moikkaa pikkusta inshaAllah.
 
Mirmeli: Mä oon rv 19+3, mutta en oo jaksanut vaihtaa itselleni tuota la eli elän sen mukaan et la on 15.11 kun tossa on kolme päivää.... eli elän rv 19+6 ja huomenna ollaan puolivälissä. koska nt:ssä mittasi täti sinne päin ja myönsi sen.. joten elän tosiaan ekan ja tokan yksityisen ultran mukaan.. olipas sekava selitys :laughing025 eli huomenna alkaa rv 20 :happy093 Ihan jee kulkee... sokerit ovat hyvät ja mittauksia ei jatketa, onneksi. Fiilikset ovat ristiriitaiset ystäväni vuoksi.... Hänen vauvallee on todettu rv 22 et sydän on epämuodostunut ja todennäkisesti muuttuu yksikammioiseksi joka tarkoittaa sitä että raskaus saatetaan keskeyttää rv 24. Joka taas koskettaa mua niin etten uskalla iloita raskaudesta ettei hänelle tule pahamieli...:cool:

Mitäs teille kuuluu?
 
hienoa et sulla sokeriarvot kunnossa eetula, huomen jo puoliväli mashaAllah. meillä esikko sai todistuksen ja pääsee tokalle luokalle alhamdulillah.
 
juu sanoppa muuta della,mitä ihmettä!
Mut elämä on ihmeellistä,miun vallankin.
Hän lähti ja varmaan parempi onkin ettei enää henkisesti pahoinpitele meitä.
 
voi Marikki, oon pahoillani! mutta jollei hänestä ole perhe-eläjäksi, on varmaan parempi, että elelee sitten keskenään ja sulla ja lapsilla on parempi ilman mitään henkistä pahoinpitelyä!
 
niin,ei hänestä ole perhe-eläjäksi pitkässä juoksussa,jaksaa hetken olla kunnolla,sitten alkaa taas "päässä kinnata" ja alkaa olemaan ilkee lapsille,miullehan hän on viimiseen saakka kiva ja hoivaava,jotta antaisin sen skeidan jatkua.Sitten suuttuu silmittömästi kun otan asian puheeksi/en anna hänen simputtaa.Tällainen hän on pahimmillaan.Ja sitten on hyviä aikoja pitkäänkin,jolloin annan itseni kuvitella että hän on muuttunut.
Tällaista.
 
Eetula: sun ystävääs nyt koetellaan. Ihan kohtuutonta! Onko jokin mahdollisuus vielä että sydän olisikin paremmassa kunnossa..? Kaikesta huolimatta, kyllä sä saat iloita sun raskaudesta ja sun kuuluukin! Asia koskettaa sinua ja ystävästäsi varmasti tuntuu todella pahalta elämän epäreiluus, vaikka et hänelle onneasi hehkutakkaan niin saat olla onnestasi ylpeä <3

Marikille jaksamista tätäkin kautta! :/

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Marikki, mies on tiennyt, että sun mukana tulee lapsia ja he on osa sun elämää ja kiusaamalla heitä hän kiusaa suakin :/ luulisi, että hänen ikään mennessä toi ois jo tiedossa, mutta ei se aina mene niin, kaikki ei vaan tajua. no, hänen tappionsahan se on. voimia ja jaksamista sinulle ja teille, ei ole helppo tilanne!
 
della,ihan samalla lauseella oon koittanut laittaa hänt tajuumaan,mess with my kid-you mess with me!
Mutta ei.On uskomatonta miten sinnikkäästi hän on halunnut terrorisoida tätä asetelmaa,mutta niin vaan kakkoseksi jäi,ja JÄÄ.
Miten se voi ol nii vaikeaa sydämestään hyväksyä toisen lapset?
Mie oon kasvanu "isäpuolen" kasvatuksessa,hän on ollut miulle ISÄ joka antoi vaik viimosen palan suustaan jos lapsi tarvi.oon sanonut että oon saanu liian hyvän mallin,oon luottanut että se toimii miunkin kohdalla,mut valinnut jo toistamiseen ilmeisesti narsistisen/psykopaatin/ jotenkin muuten tunne-elämähäiriöisen miehen.
Niin että on tässä ihmettelemistä,oon pitäny itteni ihan fiksuna ihmisenä,mutta pistää miettimään.

Nyt mie vaa nautin tästä,et saan hengittää,lapset ei oo kireitä,mä en oo kiree enkä kuulostele koko ajan mitä se mies märisee niille.Ois niin paljon surullisia tarinoita ja yksityiskohtia,ja kaiken kukkuraksi mie sätin itteeni mikä idiootti oonkaan,halunnu viel lapsen hänen kanssa,kuopukselle täyssisaren.Idiootti.
No jos tää ei nyt plussa oo,niin sinne valui hukkaan kaikki toiveet.
Aion muute huomen aamulla testata,näkyy sit tai ei.
 
Mirmeli: ihan vaan googletin aiheesta tietoa :) eli vyöhyketerapia lapsettomuuden hoitokeinona.kuukauden päästä aika jeij :)
 
ihmismieli on kummallinen, jaksaa toivoa melkei viimeiseen asti parasta ja toivoa, että toinen ottaisi onkeensa ja tarttuu hyviin hetkiin, että josko se tästä. samasta syystä mäkin varmaan jaksoin mun exää monta vuotta. ja ei se tee susta huonoa Marikki, että halusit uskoa ja toivoa parasta. oot ainakin varmasti kaikkesi yrittänyt, toista ei vaan pysty muuttamaan.

luulen, että noi jotenkihäiriöiset ihmiset on vähän turhan hyviä antamaan itsestään paremman kuvan eikä se ole kovin helppoa huomata, ettei kaikki ole kunnossa. ja kun vielä on ne toiveet paremmasta siihen päälle.

tiedän näin uusperheen vanhewmpana, ettei se asema ole helppo eikä kaikista ehkä ole siihen, mutta kuten sanoin, sitä kun tietää, että toisen mukana tulee lapsia aikaisemmasta suhteesta ja exät päälle, on jo aika aikaisessa vaiheessa tiedettävä, että sitä joko sopeutuu tai nostaa kytkintä. en mäkään aina ole paras mahdollinen vanhempi tolle meidän pojalle, mutta pyrin kuitenkin kohtelemaan häntä hyvin ja antamaan hänelle hyvän aikuisen mallin.
 
marikki jaksamista, mutta parempi yksin ku huonossa parisuhteessa. on se kyllä ihmeellistä et sun mies tuollai terrorisoi ku ties että sulla on lapsia ni hän on heille roolimalli silloin mut sen sijaan tekee tuollasta, iha käsittämätöntä.
 
Kiitos teille kaikille ihanille ,oon ihan sanaton,mun ei todellakaan pitänyt mitään ruikkustooria tänne kirjoittaa.On tää niin käsittämättömän noloa,miten oon päätynyt tähän.
Ja arvatkaa paljonko nyt ottaa päähän,tutkimukset,lääkkeiden popsiminen,kaikki turhaan,kun ukko päätti sit repästä oikeen kunnolla.

Kyllä mie jään kuulolle kuulumisistanne,vaikkei itsellä oiskaa enää asiaa kuumeiluosioon.

Hitto mie nii toivon että se plussa tulisi,ihan vaan maailmankaikkeuden pikku kiitoksena kaikista kärsimyksistä ;)

I wish.
 
no mutta tottakai kirjoitit tänne, siksihän me ollaan täällä, että tuetaan :) nyt vaan häntä pystyyn ja eiku eteen- ja ylöspäin :) nyt tiedät taas, millaista suhdetta ja ihmistä et halua omaan ja lasten elämään.
 
Takaisin
Top