Ninni vasta ens viikon keskiviikkona. Jännittää ihan törkeesti. Onnekseni oireita on päällä kokoajan lievempinä tai vahvempina mutta kuitenkin. Kumpa kaikki olis hyvin. Miestä huolettaa kun ei ruoka maistu ja hokee et pitää syödä mut kaikki lämmin on vaan niin oksettavaa... Kylmä nyt menee mut lämmin ruoka. Ei kiitos. Koitan kyllä syödä mut olo tulee helposti huonoks. Painoakin on kai tippunut. Leipä, jogurtti, omenat, satsumat, appelsiinimehu, salaatit.. Mun perus ruokaani nyt. Söin mä eilen pitsaa kun tein viikonlopuks ison pellillisen ni sain yhen palan alas. Hampaidenpesu on muuten ihan kauheeta. Minäkin tarkka siitä, hammaslääkärikammosena mä oon aina ollu tarkka pesijä niin nyt harjan ku iskee suuhun ni johan kyökitään siin sit :D noooh , mä ootan ens viikon tuomiota kauhulla, en osaa hengittää rauhassa ennen ku tiedän mikä on tilanne. Vaik muutama onkin lohduttanu et ohan tää nyt selvästi erilainen ku eka kerta, "rankrempia" oireita jne. Toivon niin et olis syke ja kaikki fine.
Okei puikula, hyvä tietää. Oon pessy ja desinfioinu käsiäni ku hullu. Eilen tein töitä siinä luokkatilassa missä oppilaalla rokko todettu ja olin ihan kananlihalla. Toivotaan et mun käsien kuivatus on ollu hyödyks :D Kuullostaa ihan kauheelle. Voi teitä.